Komop Zapper!! Ben je in een vat azijn gevallen ofzo?!quote:
Ben het hele seizoen positief geweest en altijd op een overwinning gegokt maar ik ben klaar met het wanbeleid en het gebrek aan tactisch vermogen bij de heren trainers. Ik verwacht morgenavond een kutwedstrijd waarin Volendam de lijn omhoog doortrekt en waarbij Everton al het werk voorin weer in z'n eentje moet verrichten. Ik zie het gewoon niet meer zitten in dit Heracles.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:02 schreef Damzkieee het volgende:
Komop Zapper!! Ben je in een vat azijn gevallen ofzo?!
Waar is die Almelose bluf!?
En mocht je onverhoopt degraderen is Overtoom een leuke om er bij te hebben. Dan zal Heracles vermoedelijk vaak favoriet zijn en op voorsprong komen, kan je met Overtoom mooi counteren als invaller, wanneer de opponent gaat aanvallen. Maar goed, dat lijkt me niet de intentie om hem te houden.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 01:59 schreef Charles.Darwin het volgende:
Douglas -_-
En wat betreft Willie, ik vind dat hij VEEL te vaak speelt, maar denk aan ons budget, hij kost niets en kan hard rennen. Prima bankvulling. Je moet wel realistisch blijven ...
Overtoom komt ook tekort om bij Heracles op de bank te zitten.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 01:59 schreef Charles.Darwin het volgende:
En wat betreft Willie, ik vind dat hij VEEL te vaak speelt, maar denk aan ons budget, hij kost niets en kan hard rennen. Prima bankvulling. Je moet wel realistisch blijven ...
Wie moet er dan zitten? We kunnen het ook met 14 spelers proberen, zoals Feyenoord doet. Maar je ziet waar dat toe leidt ...quote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:41 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Overtoom komt ook tekort om bij Heracles op de bank te zitten.
Hoe voorspelbaar.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:02 schreef Blawh het volgende:
Nu ben ik niet bang voor Volendam aangezien zo goed als iedereen fit is, ik ben alleen bang voor het falen van de eigen voorhoede. Vaak hebben we teveel kansen nodig, als je ze zelf niet maakt en Volendam komt er 1 keer goed uit dan heb je een probleem.
Everton moest zich ook wel heel vaak als aanspeelpunt laten inzakken omdat met name Douglas niet vrij liep, daardoor ontbrak hij vaak op de positie waar hij het gevaarlijkst is, dicht bij de goal.quote:Op zondag 15 maart 2009 10:10 schreef Incolumis het volgende:
het probleem is dat 80% van de spelers niet boven de 1 meter 70 uitkomen.
Gelukkig wordt die waarschijnlijk nooit 1e keeper in Almelo.quote:Pasveer onaangenaam verrast met clausule Pieckenhagen
De door Heracles Almelo verhuurde doelman Remko Pasveer was niet bekend met een clausule in het contract van Martin Pieckenhagen, die daardoor waarschijnlijk een jaar langer bij Heracles blijft.
De Duitse doelman had een clausule in zijn aflopende verbintenis, waarin stond dat deze met één jaar verlengd zou worden als hij dertig duels haalt. Pieckenhagen lijkt dit aantal te gaan halen.
Zo weet ook Pasveer, die dit seizoen werd verhuurd aan Go Ahead Eagles. "Piecke is nog hartstikke fit en haalt die dertig wedstrijden makkelijk", aldus de keeper tegen RTV Oost.
Pasveer tekende afgelopen zomer voor twee seizoenen bij, in de veronderstelling dat hij komend jaar eerste doelman zou worden. De oud-keeper van FC Twente beraadt zich nu op zijn nabije toekomst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |