abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 13 maart 2009 @ 21:02:44 #151
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_67021250
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 21:01 schreef Zapper het volgende:
0-3 voor Volendam denk ik
Komop Zapper!! Ben je in een vat azijn gevallen ofzo?!

Waar is die Almelose bluf!?
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
  vrijdag 13 maart 2009 @ 21:07:25 #152
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_67021443
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 21:02 schreef Damzkieee het volgende:

Komop Zapper!! Ben je in een vat azijn gevallen ofzo?!

Waar is die Almelose bluf!?
Ben het hele seizoen positief geweest en altijd op een overwinning gegokt maar ik ben klaar met het wanbeleid en het gebrek aan tactisch vermogen bij de heren trainers. Ik verwacht morgenavond een kutwedstrijd waarin Volendam de lijn omhoog doortrekt en waarbij Everton al het werk voorin weer in z'n eentje moet verrichten. Ik zie het gewoon niet meer zitten in dit Heracles.
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  zaterdag 14 maart 2009 @ 01:59:57 #153
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_67030399
Douglas -_-

maar zo zuur als Zapper zie ik het niet in, al begint Heerkes wel in mijn achting te dalen door zijn starre houding met betrekking tot bepaalde spelers (Douglas -_-) en voor onze groep totaal ongeschikte 4-3-3 systeem :x

En wat betreft Willie, ik vind dat hij VEEL te vaak speelt, maar denk aan ons budget, hij kost niets en kan hard rennen. Prima bankvulling. Je moet wel realistisch blijven ...
451 °F
pi_67032116
Probleem is natuurlijk wel dat we de hele voorbereiding en het hele seizoen al 4-3-3 spelen, tot de winterstop ging dat redelijk tot goed met Douglas. Hij speelde niet altijd even goed, maar hij had wel goede voorzetten ondanks dat hij niet altijd zijn man voorbij kwam. Als je nu het systeem gaat omgooien loop je ook het risico dat de vastigheden in het elftal verdwijnen.

Wanbeleid vind ik ook wat overdreven trouwens, we zijn Heracles met de 17e begroting en geen Ajax. Zoals CD al zei kunnen we niet 22 toppers betalen. We blijven er nu al een paar jaar op rij rechtstreeks in en momenteel liggen we ook nog op schema, dat vind ik een erg goede prestatie eigenlijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door Blawh op 14-03-2009 11:43:26 ]
pi_67034461
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 01:59 schreef Charles.Darwin het volgende:
Douglas -_-

En wat betreft Willie, ik vind dat hij VEEL te vaak speelt, maar denk aan ons budget, hij kost niets en kan hard rennen. Prima bankvulling. Je moet wel realistisch blijven ...
En mocht je onverhoopt degraderen is Overtoom een leuke om er bij te hebben. Dan zal Heracles vermoedelijk vaak favoriet zijn en op voorsprong komen, kan je met Overtoom mooi counteren als invaller, wanneer de opponent gaat aanvallen. Maar goed, dat lijkt me niet de intentie om hem te houden.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_67035806
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 01:59 schreef Charles.Darwin het volgende:
Overtoom komt ook tekort om bij Heracles op de bank te zitten.
  zaterdag 14 maart 2009 @ 22:01:12 #157
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_67052683
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 12:41 schreef El_Bassie het volgende:

[..]

Overtoom komt ook tekort om bij Heracles op de bank te zitten.
Wie moet er dan zitten? We kunnen het ook met 14 spelers proberen, zoals Feyenoord doet. Maar je ziet waar dat toe leidt ...

Een club als Heracles heeft al moeite genoeg om een fatsoenlijke eerste selectie neer te zetten binnen de gekende begroting. Maar al dat gezeik op de kwaliteiten van Overtoom kan me eigenlijk gestolen worden. Als ik zie hoe hard de financiële malaise toeslaat in de voetbalwereld, met meer dan 10 eerstedivisieclubs die op instorten staan, en meerdere eredivisieteams die bij gratie van de gemeente kunnen voortbestaan of structurele verliezen draaien die de toekomst in gevaar kunnen brengen ben ik blij dat men bij Heracles geen gekke dingen doet of grootheidswaanzin predikt.

Als de nederlandse voetbalwereld opnieuw gestructureerd gaat worden, en die kans is zeker aanwezig, dan zal het financieel gezonde Heracles zeker van de partij zijn als één van de achttien clubs die in Nederland toekomst hebben!
451 °F
pi_67055840
Bekijk deze YouTube-video

Opkomst (+ sfeeractie) van Heracles - FC Volendam

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 14-03-2009 23:35:50 ]
pi_67057868
Wat een trieste bende bij onze club.

Trainers die weer Willie en Douglas opstellen en Willie 90 minuten laten staan.

Publiek dat het eigen elftal massaal gaat uitfluiten. Het probleem ligt hem echt bij 2 spelers, daar kunnen de overige 9 weinig aan doen. Terecht dat Wuytens en Piecke pissed waren t.o.v. die fluiters. 2 andere buitenspelers en je was met 5 a 6-1 over dit Volendam heen gegaan, kansen waren er meer dan genoeg.

En Volendam mag ook wel eens minder opgehemeld worden. Vanaf minuut 1 tijdrekken, vertragen, irriteren, etc. Volgens mij hebben ze ook maar 1x op goal geschoten, nog raak ook.
pi_67057907
Willie heeft vandaag denk z'n laatste krediet wel weer verspeeld, althans dat mag ik hopen. Dat hij slecht is kan hij weinig aan doen, maar je staat met 0-1 achter en dan sjokt hij als een opa van 85 naar de hoekvlag, of ligt hij 1,5 minuut op de grond na een aai langs z'n hoofd.

Paddy viel wel weer lekker in en Everton vond ik ook niet onaardig spelen.
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 14:02 schreef Blawh het volgende:
Nu ben ik niet bang voor Volendam aangezien zo goed als iedereen fit is, ik ben alleen bang voor het falen van de eigen voorhoede. Vaak hebben we teveel kansen nodig, als je ze zelf niet maakt en Volendam komt er 1 keer goed uit dan heb je een probleem.
Hoe voorspelbaar.

[ Bericht 22% gewijzigd door Blawh op 15-03-2009 01:06:24 ]
pi_67059925
Die Douglas heeft het ook nog niet echt kunnen brengen he?
pi_67062084
het probleem is dat 80% van de spelers niet boven de 1 meter 70 uitkomen. leuk al die ballen van de zijkant, maar als er niemand is die ze erin kopt heb je er niks aan. en ja Douglas is waardeloos. Willie deed af en toe nog wel leuke dingen, Shayesteh deed het goed, Ricky strooide met passjes, aan het middenveld lag het niet. als dit met 4-4-2 was gespeeld hadden er wel meer ballen ingegaan
pi_67063336
quote:
Op zondag 15 maart 2009 10:10 schreef Incolumis het volgende:
het probleem is dat 80% van de spelers niet boven de 1 meter 70 uitkomen.
Everton moest zich ook wel heel vaak als aanspeelpunt laten inzakken omdat met name Douglas niet vrij liep, daardoor ontbrak hij vaak op de positie waar hij het gevaarlijkst is, dicht bij de goal.

Sowieso heb ik weinig voorzetten gezien waarmee een spits wat mee kon doen. Everton heeft in het verleden wel laten zien dat hij ondanks zijn lengte regelmatig met z'n hoofd kan scoren door goed positie kiezen en een goede timing.

Paddy moet volgende week in de basis, wat is die gast snel zeg. Kwam in z'n speeltijd meer mensen voorbij dan Douglas en Willie in de laatste 6 maanden.
  zondag 15 maart 2009 @ 12:53:46 #164
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_67071194
Rentree van vlaggenist Michel Wijnands

zondag 15 maart 2009 | 13:16 | Laatst bijgewerkt op: zondag 15 maart 2009 | 13:20
Tekstgrootte tekst verkleinentekst vergroten

ALMELO - De vlaggendrager van de supporters van Heracles Almelo heeft gisteravond bij de thuiswedstrijd tegen Volendam zijn rentree gemaakt.
Michel Wijnands liep tijdens het duel tweemaal met de gigantische vlag van zwart-wit dundoek om het veld, vanaf zijn stek op de Folkert Velten tribune. De fanatieke supporter is een tijd uit beeld geweest vanwege een stadionverbod dat hij kreeg voor een incident na afloop van de bekerwedstrijd Heracles Almelo - Roda JC, waarbij hij zich verbaal liet gaan. Het lopen was overigens duidelijk weer even wennen voor Wijnands.
pi_67071715
Hij kwam ook 2x in beeld bij de samenvatting van EL.
  zondag 15 maart 2009 @ 16:01:42 #167
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_67072588
Moeten daar ook al nieuwsberichten voor gemaakt worden?
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_67079901
Die commentator zei het wel, de heenweg ging aanmerkelijk sneller dan de terugweg
  zondag 15 maart 2009 @ 20:39:38 #169
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_67081551
Ohja, Douglas en Overtoom
pi_67081735
Jammer van de wedstrijd van gister. Volgende week hebben we weer een 6puntenwedstrijd. We moeten dan tegen Sparta

Ik zat laatst nog te denken. Eigenlijk hadden we recht op nog een punt.
Tegen Ado speelden we gelijk en hadden we recht op 3 punten. Tegen Ajax gebeurde hetzelfde, maar hadden we recht op 0 punten.

conclusie:
We hadden recht op 3 punten (Tegen Ado) + 0 punten (Ajax uit) = 3 punten.
We kregen 1 punt + 1 punt = 2 punten.
3-2=1.

Maarja als telt niet.
Beter iets moois verliezen, dan dat je het nooit hebt gehad.
pi_67083790
Scheidsrechterlijke beslissingen zitten dit seizoen bepaald niet mee inderdaad (o.a. de handsbal na de vrije trap van Wuytens tegen NEC waar geen penalty voor werd gegeven, het niet geven van een 2e gele kaart na een handsbal van Braafheid, Vorthoren die geen rood kreeg vlak voor rust, etc.).

De schuld ligt alleen grotendeels bij onszelf, die prutsers voorin krijgen steeds maar weer speelminuten en steeds weten ze of niets te creëren of de mooist kansen te verprutsen. Als je daar wat aan doet kan het voorin niet slechter gaan, als er eerder ingegrepen was zou je waarschijnlijk al veilig geweest zijn.
pi_67089121
Tj a ons cluppie heeft helaas niet het vermogen om een top spits aan te trekken. En elk seizoen is het voorlopig weer spannend. Daar staat dan we l tegenover dat Heracles geen rare dingen doet, en financieel een gewoon sluitende begroting heeft.

Ik vind het onvoorstelbaar dat ploegen zoals Vitesse nog steeds bestaan... En dat Vitesse steeds maar nieuwe spelers kan kopen, terwijl ze een zeer groot negatief vermogen hebben. Feyenoord kan nu z'n salarissen niet betalen, maar ook zal die club niet snel verdwijnen uit het nederlands voetbal :S
pi_67106972
Verwachtingspatroon is inderdaad ook wel wat te hoog heb ik soms het idee, maar waarom 4-3-3 spelen als je weet dat Douglas en Overtoom keer op keer te weinig brengen? Stel dan Hakola en John op of stap over op een ander systeem.
quote:
Pasveer onaangenaam verrast met clausule Pieckenhagen

De door Heracles Almelo verhuurde doelman Remko Pasveer was niet bekend met een clausule in het contract van Martin Pieckenhagen, die daardoor waarschijnlijk een jaar langer bij Heracles blijft.

De Duitse doelman had een clausule in zijn aflopende verbintenis, waarin stond dat deze met één jaar verlengd zou worden als hij dertig duels haalt. Pieckenhagen lijkt dit aantal te gaan halen.

Zo weet ook Pasveer, die dit seizoen werd verhuurd aan Go Ahead Eagles. "Piecke is nog hartstikke fit en haalt die dertig wedstrijden makkelijk", aldus de keeper tegen RTV Oost.

Pasveer tekende afgelopen zomer voor twee seizoenen bij, in de veronderstelling dat hij komend jaar eerste doelman zou worden. De oud-keeper van FC Twente beraadt zich nu op zijn nabije toekomst.
Gelukkig wordt die waarschijnlijk nooit 1e keeper in Almelo.
  maandag 16 maart 2009 @ 17:43:57 #174
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_67107694
Wel sneu voor Pasveer eigenlijk.
pi_67107989
Nou ben benieuwd als het 2e elftal vanavond WEL kan winnen van Volendam..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')