precies, ze kunnen je daar niet ongestraft bespringen, de sauna is w.d.b. redelijk veilig.quote:Op zondag 17 mei 2009 13:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat heb je snel genoeg door en de sauna is totaal niet de plek waar een ransbak er mee weg komt. Die is zo verwijdert.
Op internet hoor je vaker dat vrouwen lastiggevallen worden. Ik heb de laatste keer het personeel eens gevraagd hoe vaak dat soort viezerikken nou in een sauna komen. In de 15 jaar dat ze er werkt is het haar nog maar een paar keer gebeurd dat ze mensen naar buiten heeft moeten schoppen omdat ze zich niet konden gedragen. Zouden de vrouwen die het overkomt gewoon pech hebben of zou het personeel bezoekers niet teveel de waarheid willen zeggen omdat dat afschrikt?quote:Op zondag 17 mei 2009 14:03 schreef Mirjam het volgende:
[..]
precies, ze kunnen je daar niet ongestraft bespringen, de sauna is w.d.b. redelijk veilig.
alhoewel ik er wel meerdere malen ben lastig gevallen door volslagen vreemden, van die vieze mannen die denken dat iedere gelegenheid waar een vrouw naakt rondloopt, sex betekent
Ik ben alleen nog met (vreemde) vrouwen naar sauna's geweestquote:Op zondag 17 mei 2009 13:19 schreef karoltje het volgende:
Alleen zie je elkaar meteen naakt en zit je de hele dag aan elkaar vast. En bij vrouwen snap ik het al helemaal niet, voor hetzelfde geld is het een gore ransbak die wat van je wil?
en dat dusquote:Op zondag 17 mei 2009 16:27 schreef Grumpey het volgende:
Ik ben echt heel nuchter op dit punt. Het doet me echtniets om mensen naakt te zien, ik heb daar geen enkele gedachte bij. Misschien komt het door een naturistische opvoeding ofzo, ik kan er ook moeilijk inkomen dat mensen zo panisch over naaktheid doen.
ik geef het niet altijd aan, behalve als ze m.i echt te ver gaan, van de, laten we zeggen 6 keer dat het gebeurd is, heb ik het 1 keer aangegeven.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:16 schreef nielsgeode het volgende:
[..]
Op internet hoor je vaker dat vrouwen lastiggevallen worden. Ik heb de laatste keer het personeel eens gevraagd hoe vaak dat soort viezerikken nou in een sauna komen. In de 15 jaar dat ze er werkt is het haar nog maar een paar keer gebeurd dat ze mensen naar buiten heeft moeten schoppen omdat ze zich niet konden gedragen. Zouden de vrouwen die het overkomt gewoon pech hebben of zou het personeel bezoekers niet teveel de waarheid willen zeggen omdat dat afschrikt?
Als ik al op een plek zit dat ik het zou kunnen zien (en dan is het ook nog eens, of een foutje van mij, of de vrouw die pas na mij binnen is gekomen), dan gaan mijn ogen dicht of ga ik eens goed de vloer bekijken. Ik wil niet eens dat het idee op komt bij een vrouw dat ik zit te gluren. Ook al zou ik het nooit doen.quote:Op zondag 17 mei 2009 21:47 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik geef het niet altijd aan, behalve als ze m.i echt te ver gaan, van de, laten we zeggen 6 keer dat het gebeurd is, heb ik het 1 keer aangegeven.
het ergstie vond ik nog wel de man die een tree lager voor me kwam zitten, (ik lag op de bovenste verdieping), zodat hij precies tussen mijn benen kon kijken(die heb ik niet 'aangegeven' trouwens)
hij kon niet nóg duidelijker naar m'n muts starenquote:Op maandag 18 mei 2009 00:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als ik al op een plek zit dat ik het zou kunnen zien (en dan is het ook nog eens, of een foutje van mij, of de vrouw die pas na mij binnen is gekomen), dan gaan mijn ogen dicht of ga ik eens goed de vloer bekijken. Ik wil niet eens dat het idee op komt bij een vrouw dat ik zit te gluren. Ook al zou ik het nooit doen.
Dan had ik er wel van gezegd.quote:Op maandag 18 mei 2009 00:50 schreef Mirjam het volgende:
[..]
hij kon niet nóg duidelijker naar m'n muts staren
Ik vraag me af of het helpt. De persoon zal hooguit een waarschuwing krijgen. Ik denk dat het effectiever is hem zelf gewoon vriendelijk te vragen de andere kant op te kijken.quote:
misschienquote:Op zondag 17 mei 2009 21:44 schreef nielsgeode het volgende:
[..]
Bedoel je dat we met z'n 3en / 4en zijn?
Je bent wat mij betreft welkomquote:Op maandag 18 mei 2009 11:16 schreef z80 het volgende:
ik twijfel nog om ook te komen.
het is voor mij bijna 2 uur rijden,
en ik moet dan een dienst verschuiven.
en als iemand de behoefte heeft om mij te bekijken dan wel naar bepaalde lichaams delen te staren
dan gaat hij/zij zijn gang maar.
kan er niet warm of koud van worden.
zolang die persoon er geen opmerkingen over maakt vind ik het best.
Wat een zieke geest dat hij inderdaad bij jou tussen je benen kijkt.quote:Op zondag 17 mei 2009 21:47 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik geef het niet altijd aan, behalve als ze m.i echt te ver gaan, van de, laten we zeggen 6 keer dat het gebeurd is, heb ik het 1 keer aangegeven.
het ergstie vond ik nog wel de man die een tree lager voor me kwam zitten, (ik lag op de bovenste verdieping), zodat hij precies tussen mijn benen kon kijken(die heb ik niet 'aangegeven' trouwens)
Ik niet, maar ik hou me nu ook aanbevolenquote:Op maandag 18 mei 2009 17:42 schreef nielsgeode het volgende:
Zijn er nog mensen hier die optimelzegels overhebben?
Dudequote:Op maandag 18 mei 2009 14:19 schreef bigfoot1972 het volgende:
Maar ik heb ook wel eens andersom meegemaakt. Dat ik op een bankje zat een een vrouw plaatsnam op een bankje lager en dan dwars tegen de mijne, met haar voeten naar mee toe. Dat was dan nog wel normaal, maar ze ging allerlei oefeningen doen, met haar benen omhoog en optrekken naar haar schouders enzo... ja, daar kun je dan ook moeilijk omheen kijken als man.....
ik heb het ook wel eens gezien, verschrikkelijkquote:Op maandag 18 mei 2009 19:09 schreef nein het volgende:
[..]
DudeWie gaat er nou oefeningen zitten doen in een sauna van 80 graden!! Dan klop je sowieso al niet helemaal....en dan ook nog in vol ornaat in het zichtveld van anderen!
Wat is de reden om in een sauna oefeningen te gaan doen?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:22 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb het ook wel eens gezien, verschrikkelijk
zó vreselijk, met je benen wijd enzo, om je kapot te schamen
Het was in Duitsland, misschien is het populair daar?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 07:41 schreef nielsgeode het volgende:
[..]
Wat is de reden om in een sauna oefeningen te gaan doen?
Is dat van haar ?quote:Op maandag 18 mei 2009 19:00 schreef heiden6 het volgende:
Ik kom hier even namens mijn schoonzusje en newbie-medeFok!ster haar sauna spammen: http://www.saunahotstones.nl/
Ga vooral eens langs om te reviewen.
jammerquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:01 schreef z80 het volgende:
ik ben er zondag niet bij.
ga ik niet redden om alles geregeld te krijgen.
Dan draai je toch om ........ dan zie je het niet meer en een kont zien ze meestal niet zo graag hoorquote:Op maandag 18 mei 2009 00:50 schreef Mirjam het volgende:
[..]
hij kon niet nóg duidelijker naar m'n muts staren
Jammer! Misschien een eventuele volgende keer?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:01 schreef z80 het volgende:
ik ben er zondag niet bij.
ga ik niet redden om alles geregeld te krijgen.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:10 schreef kluivie het volgende:
[..]
Dan draai je toch om ........ dan zie je het niet meer en een kont zien ze meestal niet zo graag hoor
kom je nog?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Eventueel, maar dat laat ik tegen die tijd dan wel weten(ik woon zelf in Hoogeveen)
Goed om te horen! Is van haar, inderdaad.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:51 schreef Joene het volgende:
[..]
Is dat van haar ?
WOW![]()
Ik ben er wel is gweest , superfijn
doe es edit lieverdquote:Op zondag 24 mei 2009 22:52 schreef nielsgeode het volgende:
Vandaag met Simmu naar Zuidwolde geweest. De sauna was erg prettig (net als die 2 opgietingen die ik voor het eerst van mn leven deed) en het was gezellig met *wegweg svp*Dit gaan we vaker doen
Oke. Sterkte!quote:Op maandag 25 mei 2009 09:49 schreef Mirjam het volgende:
[..]
voorlopig nog even niks, ivm verhuisstress en gezondheid
Yup.quote:Op maandag 18 mei 2009 13:20 schreef Sj0rs het volgende:
Iemand al naar Devarana in Den Bosch geweest?
Bij een goede opgieting krijg je lekker kippenvel en een gevoel als bij een goede koortsaanvalquote:Op zondag 31 mei 2009 14:39 schreef z80 het volgende:
het doel hiervan is het lichaam te laten denken dat het ziek is, en hierdoor geactiveerd wordt om de "ziekte" te bestrijden.
Dat zal wel lukken!quote:Op zondag 31 mei 2009 21:07 schreef leukerdje het volgende:
Zo de sauna in Den Bosch is echt super veranderd, zo te zien aan de foto's op de site.
Wij zijn er voor de verbouwing geweest en ik vond het toen erg tegenvallen.
Ouderwets, oud en saai.
Maar dit ziet er nu echt goed uit!
Ik zal mijn sauna maatje eens porren voor een bezoekje Devarana.
Ik ook en het is dichterbij, dus ik ga daar altijd heen met m'n partner. Mijn zus heeft echter alleen Vitalizee eens meegemaakt en daarom wil ze daarheen. In het AD staat dat alles tot 6 Juni in ieder geval doorgaat, maar we zouden pas over 2-3 weekjes kunnen. Vandaar dat ik me afvroeg of andere mensen misschien concretere informatie hadden.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:23 schreef simmu het volgende:
geen idee. maar ik ging eerst een keertje naar vitalizee en erna naar centr du lac en ervaarde centre du lac als veeeeeeeel fijner en leuker.
Beiden ben ik niet geweest, sorry. Ik denk dat het belangrijk is dat je beslist waarvoor je precies naar de sauna gaat. Als je voor rust gaat, een grote buitentuin om in te relaxen, een goede catering om lekker te eten en verder af en toe de sauna in te duiken, dan zit je met Centre du Lac perfect!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:08 schreef Eelco-tjuh het volgende:
Hoi allemaal!
Het eerste berichtje van een newbee op dit forum.
Ik heb direct ook een vraag. Het betreft jullie ervaring met en mening over:Elysium in Bleiswijk Thermen Holiday Schiedam
Volgens mij bedoel je Ridderkerk. Daar was ik zelf ook niet zo weg van.quote:Op maandag 8 juni 2009 08:20 schreef Grumpey het volgende:
Elysium staat in de middenmoot omdat het misschien wel mag uitblinken in hoeveelheid faciliteiten, maar zeker niet uitblinkt in rust en aankleding. Soms overvalt je het pretpark-gevoel een beetje, en de inrichting is vrij makkelijk en wat goedkoop. Thermen Holiday is echter weer het andere uiterste waarbij alles wat claustrofobisch aandoet, en er geen echte buitenruimte aanwezig is op een lullig binnenpleintje en een dakterras na. (als ik de goede sauna voor heb hoor, weet ik niet zeker).
Beide sauna's horen niet tot mijn favorieten. Elysium niet omdat het gewoon echt net center parcs is, en thermen holiday niet omdat het niet in de buurt is en goede buitenruimte mist. Weliswaar vond ik thermen holiday al wel een stuk fijner dan elysium.
Elysium is best mooi hoor maar erg groot. Centre du lac is zo ongeveer het tegenovergestelde. Erg klein maar ook wel leuk en knusquote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:08 schreef Eelco-tjuh het volgende:
Hoi allemaal!
Het eerste berichtje van een newbee op dit forum.
Ik heb direct ook een vraag. Het betreft jullie ervaring met en mening over:Elysium in Bleiswijk Thermen Holiday Schiedam
De eerste is voor mij bijna 'om de hoek' en ziet er op de site heel mooi uit. Ik las laatst echter een aantal negatieve recensies over teruglopende kwaliteit en service. En op de site van 'Sauna Checken' staan ze ergens in de middenmoot.![]()
Voor Thermen Holiday geldt eigenlijk hetzelfde voor wat betreft de service en kwaliteit. Ook deze staat in de middenmoot op 'Sauna Checken'.
Om een teleurstelling te voorkomen ga ik voor de zekerheid naar Centre du Lac in Pijnacker. Iets verder 'om de hoek' dan Elysium, maar niet meer dan 20 minuten met de auto.![]()
Een verslag van dit bezoek volgt zodra ik ben geweest.
Aanbevelingen van sauna' s in mijn regio (Gouda, Zoetermeer) zijn ook welkom.
Ik lees graag van jullie.
Je beschrijving van Thermen Holiday past absoluut beter bij Ridderkerk (zoals Liejannuh al aangaf). Thermen Holiday vond ik een erg prettige ruim opgezette sauna, met als enige nadeel dat je de snelweg hoort als je buiten bent (en ik vond de horeca wat prijzig).quote:Op maandag 8 juni 2009 08:20 schreef Grumpey het volgende:
Elysium staat in de middenmoot omdat het misschien wel mag uitblinken in hoeveelheid faciliteiten, maar zeker niet uitblinkt in rust en aankleding. Soms overvalt je het pretpark-gevoel een beetje, en de inrichting is vrij makkelijk en wat goedkoop. Thermen Holiday is echter weer het andere uiterste waarbij alles wat claustrofobisch aandoet, en er geen echte buitenruimte aanwezig is op een lullig binnenpleintje en een dakterras na. (als ik de goede sauna voor heb hoor, weet ik niet zeker).
Beide sauna's horen niet tot mijn favorieten. Elysium niet omdat het gewoon echt net center parcs is, en thermen holiday niet omdat het niet in de buurt is en goede buitenruimte mist. Weliswaar vond ik thermen holiday al wel een stuk fijner dan elysium.
Vertel!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |