nee de locatie is een oud zwembad (was vroeger van de pcn).quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:50 schreef bigfoot1972 het volgende:
Is dat wel leuk daar bij die Thermen? Ik had begrepen dat het meer een zwembadpubliek was....
Is zeker niet echt de bedoeling dat je 1 uur lang baantjes gaat zwemmen met zwembrilletje of is het te druk voor of een te klein band?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:12 schreef z80 het volgende:
[..]
nee de locatie is een oud zwembad (was vroeger van de pcn).
wat er aan publiek komt is van alles wat.
kinderen zijn in de minderheid maar soms wel aanwezig.
veel studenten, en savond wat oudere mensen.
Aha een klein oud zwembad dus.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:13 schreef z80 het volgende:
het is een hele sport om hier baantjes te zwemmen.
als je goed afzet ben je al aan de overkant.
en het bad is niet bepaald diep.
na een maar minuten ben je al dol van het keerpunten maken.
Ik geloof dat er misverstanden rijzen.quote:
Zoals je het nu vertelt klinkt het nog alsof er goed kan worden gezwommen. Maar ergens anders op de site lees ik dan dit:quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:05 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ik geloof dat er misverstanden rijzen.
http://www.thermennijmegen.nl/
hier is de site.
Het complex bestaat uit twee hallen, verbonden door een tussenruimte.
De linkerhal is een voormalig zwembad, waar je in het nog bestaande bad nog wel aardige baantjes kunt zwemmen. Om dit bad heen zijn er wat sauna's en dompel- en bubbelbaden.
De rechterhal was vroeger een gymzaal en dus veel hoger. Hierin is een klein binnen-/buitenzwembad gemaakt en zijn er rassoul-, hammam-, en massageruimtes. Ook is hier de grote löyly-sauna.
In de tussenruimte is de ingang geplaatst, met de kleedruimte en even verderop het restaurant. Van de ene kant naar de andere kant kun je komen via de binnenruimtes, maar ook via het dak van de entree.
Uiteraard zijn er diverse douches met gel en zout, rustruimtes en baden.
Er zijn diverse tamelijk afgeschermde rustgedeelten, waardoor het complex toch een rustige en intieme indruk maakt. Het schijnt voor te komen dat vaste bezoekers elkaar nooit tegenkomen, omdat de ene aan de ene kant en de andere aan de andere kant blijft.
De capaciteit is volgens eigen opgave 192 personen, en dan voelt het er toch nog rustig aan.
Het bad is dus maar 12 bij 8 meter.quote:De Thermen Nijmegen beschikt maar liefst over twee zwembaden.
In de "oude hal" vindt u het oude instructiebad (31gr) van het voormalige blindeninstituut, wel verkleind naar 12m x 8m, en vele oudere nijmegenaren zullen zich dit bad nog wel herinneren als hun schoolzwembad waar ze hun eerste zwemkunsten mochten vertonen.
In de "nieuwe hal" hebben we een zwembad (29gr) dat ook naar buiten doorloopt!
Volgens deze site moest je de kaart voor 30 april inleveren. Anders had ik graag van je aanbod gebruik gemaakt.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:54 schreef Sylvana het volgende:
Ow, dat kaartje van de Optimel heeft trouwens 7zegeltjes ( dus 2e persoon arrangement gratis)
zie oa ook de vorige pagina: veel sauna's hebben de actie verlengd.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgens deze site moest je de kaart voor 30 april inleveren. Anders had ik graag van je aanbod gebruik gemaakt.
Ik herinner me een bezoek aan de Veluwezoom in Lunteren, met een klein zwembad. En daarin was een man luid snuivend kennelijk een programma op-en-neer aan het afwerken. Hij zwom behoorlijk stevig door en keek voortdurend op zijn horloge. En opeens hield hij er mee op, klom uit het zwembad en verdween.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:12 schreef Sylvana het volgende:
Ik zou het niet weten eigenlijk, bij de meeste sauna's is het toch niet echt gewoonlijk om echt baantjes te trekken, maar gewoon een beetje ontspannend rond te zwemmen.
Nein... was je nog geweest?quote:Op woensdag 22 april 2009 18:46 schreef nein het volgende:
Wil toch ook een keertje naar de sauna in de buurt van Eindhoven. Welke zouden jullie aanraden? Prinsejagt, Son of Geldrop?
Heel veel sauna's hebben de actie verlengd tot 31mei. Als 1 van de sauna's waar je heen wilt hem verlengd heeft moet je maar pmen, dan stuur ik hem opquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgens deze site moest je de kaart voor 30 april inleveren. Anders had ik graag van je aanbod gebruik gemaakt.
Oeh! Je hebt pb.quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:10 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Heel veel sauna's hebben de actie verlengd tot 31mei. Als 1 van de sauna's waar je heen wilt hem verlengd heeft moet je maar pmen, dan stuur ik hem op
Echt een 25 meter bad ben ik nog nooit tegengekomen. Opties: in Gochness, vlak over de grens bij Nijmegen heb je een sauna en daarnaast een zwembad. Dan zul je dus even je zwembroek/bikini aan moeten trekken. Andere opties als je perse naakt wil zwemmen zijn zwembaden die een naturistisch zwemuurtje hebben.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:59 schreef sander89 het volgende:
Bestaat er eigelijk wel een sauna complex waar je goed baantjes kan zwemmen?
Ben ik een snob als ik 25 meter al weinig vind om baantjes te trekken?quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:55 schreef kaputwiehund het volgende:
[..]
Echt een 25 meter bad ben ik nog nooit tegengekomen.
jaquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:31 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ben ik een snob als ik 25 meter al weinig vind om baantjes te trekken?
Perse naakt zwemmen hoeft niet, zolang maar combie van sporten en ontspannen kan maken.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:55 schreef kaputwiehund het volgende:
[..]
Echt een 25 meter bad ben ik nog nooit tegengekomen. Opties: in Gochness, vlak over de grens bij Nijmegen heb je een sauna en daarnaast een zwembad. Dan zul je dus even je zwembroek/bikini aan moeten trekken. Andere opties als je perse naakt wil zwemmen zijn zwembaden die een naturistisch zwemuurtje hebben.
ik heb wel eens een soort van prive meet gedaanquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:55 schreef nielsgeode het volgende:
Geen idee of ik hier in het juiste topic ben of dat er een eigen topic voor geopend moet worden maar ik vraag me af of er genoeg animo is voor een fok!sauna meetMisschien is het leuk dat een keer te organiseren
was dat de eerste ontmoeting of hadden jullie elkaar al vaker ontmoet?quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:57 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb wel eens een soort van prive meet gedaanmet 1 fokker.
ik weet niet of ik met een troep fokkers naar de sauna zou gaan eik
was iemand die geen idee had hoe dat sauna gebeuren ging, en ik wilde hem daar best eens in introducerenquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:10 schreef nielsgeode het volgende:
[..]
was dat de eerste ontmoeting of hadden jullie elkaar al vaker ontmoet?
Ik ben als kind vaker geweest. Toen járen niet en een maand geleden voor het eerst weer. Het beviel me zo goed dat ik gelijk enthousiast ben.quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:11 schreef Mirjam het volgende:
[..]
was iemand die geen idee had hoe dat sauna gebeuren ging, en ik wilde hem daar best eens in introduceren
eerste ontmoeting idd
oh, op die fiets.quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:19 schreef nielsgeode het volgende:
[..]
Ik ben als kind vaker geweest. Toen járen niet en een maand geleden voor het eerst weer. Het beviel me zo goed dat ik gelijk enthousiast ben.
Probleem is alleen dat ik geen zin heb in mn eentje te gaan, ik geen mensen ken om vaker samen mee te gaan en mn vriendin een hitte-allergie heeft. Vandaar hier een poging om met één of meerdere mensen (vaker) te gaan.
groningenquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:23 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oh, op die fiets.
ik dacht dat je echt een meet wilde houden met allerlei fokkers
waar woon je?
niks mis mee hoor, ik ga ook vaak alleenquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:38 schreef sander89 het volgende:
Denk dat binnenkort maar naar Gochness ga, dat is dan mijn eerste keer in een echte sauna.
Ga waarschijnlijk alleen, zal lijkt mij niet raar van opgekeken worden?
Wel zit ik vaak in de sportschool sauna dat was al aardig wennen, dus deze nieuwe stap zal ook even wennen zijn.![]()
Hopelijk kunnen ze daar ook een beetje Engels/Nederlands, want mijn Duits is echt bagger.
Gaafquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:46 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb al minstens 10 fok saunameets gehadMisschien wel meer.
En bij Groningen zit juist een geweldige sauna, MirjamIn Peize.
Waar woon je dan? Misschien is er wel een mede-fokker die bij je in de buurt woontquote:Op donderdag 14 mei 2009 07:28 schreef stbabylon het volgende:
Ik zou wel alleen willen, echter ik ben niet in het bezit van een auto, en dan is een sauna bezoeken jammer genoeg lastig.
hm, dat klinkt niet verkeerdquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:27 schreef simmu het volgende:
volgende week zondag (dus niet komende, maar de week erop) ga ik naar zuidwolde (schoonpapa komt weer op bezoek). vanuit diever. ik wil best iemand meenemen hoor als het vervoerstechnisch enigszins kan.
Veel plezier!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:56 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga binnenkort naar de Thermen in Rosmalen. De Optimel actie is daar verlengd tot 1 juli dus ik heb met een vriendin een arrangementje geboekt met lunch, zonnebank, massage en uiteraard sauna (thanks Sylvana!).
Vriendin is er al eerder geweest en is zeer over de sauna te spreken voor mij wordt het het eerste bezoek. Zijn er hier fokkers die een recentie kunnen geven?
Eventueel, maar dat laat ik tegen die tijd dan wel wetenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:50 schreef simmu het volgende:
zijn er meer mensen die zondag de 24ste mei meewillen naar zuidwolde? ik kan nog 2 mensen oppikken vanaf station hoogeveen!
Slapen kun je hier in elk geval wel: http://www.dewoudfennen.nlquote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:17 schreef Aventura het volgende:
Vraagje: ik wil vriendlief verrassen met een weekendje weg. In Nederland, en we willen lekker relaxen en sauna-en. We zijn al twee keer naar Thermae 2000 gewest, dit keer wil ik weer eens iets anders. Wie weet een grote/goed saunacomplex met hotel?
Oe, de Woudfennen is relaxed! Zit pal aan de A7 tussen Sneek en Joure.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:13 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Slapen kun je hier in elk geval wel: http://www.dewoudfennen.nl
geen probleem hoor, nieuwe mensen leren kennen is altijd leukquote:Op zondag 17 mei 2009 13:15 schreef karoltje het volgende:
Wat zijn er hier veel mensen die met vreemden naar een sauna willen gaan..? Dat lijkt me nou helemaal niks.
ziet er goed uit! Even checken.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:13 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Slapen kun je hier in elk geval wel: http://www.dewoudfennen.nl
Lijkt mij ook niets hoor! Ik ga alleen met mijn vriend, zus en een vriendin. Niet allemaal tegelijk, overigensquote:Op zondag 17 mei 2009 13:19 schreef karoltje het volgende:
Alleen zie je elkaar meteen naakt en zit je de hele dag aan elkaar vast. En bij vrouwen snap ik het al helemaal niet, voor hetzelfde geld is het een gore ransbak die wat van je wil?
Dat heb je snel genoeg door en de sauna is totaal niet de plek waar een ransbak er mee weg komt. Die is zo verwijdert.quote:Op zondag 17 mei 2009 13:19 schreef karoltje het volgende:
Alleen zie je elkaar meteen naakt en zit je de hele dag aan elkaar vast. En bij vrouwen snap ik het al helemaal niet, voor hetzelfde geld is het een gore ransbak die wat van je wil?
Wat is er dan anders bij een andere vrouw dan je eigen vrouw of vriendin? En dat geldt voor mannen toch ook? Iedereen is het zelfde hoor........man = man vrouw = vrouw! Tja ben daar vrij nuchter in denk ik, maar zie weinig verschillen hoor...... borsten zijn borsten hoor!quote:Op zondag 17 mei 2009 13:15 schreef karoltje het volgende:
Wat zijn er hier veel mensen die met vreemden naar een sauna willen gaan..? Dat lijkt me nou helemaal niks.
precies, ze kunnen je daar niet ongestraft bespringen, de sauna is w.d.b. redelijk veilig.quote:Op zondag 17 mei 2009 13:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat heb je snel genoeg door en de sauna is totaal niet de plek waar een ransbak er mee weg komt. Die is zo verwijdert.
Op internet hoor je vaker dat vrouwen lastiggevallen worden. Ik heb de laatste keer het personeel eens gevraagd hoe vaak dat soort viezerikken nou in een sauna komen. In de 15 jaar dat ze er werkt is het haar nog maar een paar keer gebeurd dat ze mensen naar buiten heeft moeten schoppen omdat ze zich niet konden gedragen. Zouden de vrouwen die het overkomt gewoon pech hebben of zou het personeel bezoekers niet teveel de waarheid willen zeggen omdat dat afschrikt?quote:Op zondag 17 mei 2009 14:03 schreef Mirjam het volgende:
[..]
precies, ze kunnen je daar niet ongestraft bespringen, de sauna is w.d.b. redelijk veilig.
alhoewel ik er wel meerdere malen ben lastig gevallen door volslagen vreemden, van die vieze mannen die denken dat iedere gelegenheid waar een vrouw naakt rondloopt, sex betekent
Ik ben alleen nog met (vreemde) vrouwen naar sauna's geweestquote:Op zondag 17 mei 2009 13:19 schreef karoltje het volgende:
en dat dusquote:Op zondag 17 mei 2009 16:27 schreef Grumpey het volgende:
Ik ben echt heel nuchter op dit punt. Het doet me echtniets om mensen naakt te zien, ik heb daar geen enkele gedachte bij. Misschien komt het door een naturistische opvoeding ofzo, ik kan er ook moeilijk inkomen dat mensen zo panisch over naaktheid doen.
ik geef het niet altijd aan, behalve als ze m.i echt te ver gaan, van de, laten we zeggen 6 keer dat het gebeurd is, heb ik het 1 keer aangegeven.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:16 schreef nielsgeode het volgende:
[..]
Op internet hoor je vaker dat vrouwen lastiggevallen worden. Ik heb de laatste keer het personeel eens gevraagd hoe vaak dat soort viezerikken nou in een sauna komen. In de 15 jaar dat ze er werkt is het haar nog maar een paar keer gebeurd dat ze mensen naar buiten heeft moeten schoppen omdat ze zich niet konden gedragen. Zouden de vrouwen die het overkomt gewoon pech hebben of zou het personeel bezoekers niet teveel de waarheid willen zeggen omdat dat afschrikt?
Als ik al op een plek zit dat ik het zou kunnen zien (en dan is het ook nog eens, of een foutje van mij, of de vrouw die pas na mij binnen is gekomen), dan gaan mijn ogen dicht of ga ik eens goed de vloer bekijken. Ik wil niet eens dat het idee op komt bij een vrouw dat ik zit te gluren. Ook al zou ik het nooit doen.quote:Op zondag 17 mei 2009 21:47 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik geef het niet altijd aan, behalve als ze m.i echt te ver gaan, van de, laten we zeggen 6 keer dat het gebeurd is, heb ik het 1 keer aangegeven.
het ergstie vond ik nog wel de man die een tree lager voor me kwam zitten, (ik lag op de bovenste verdieping), zodat hij precies tussen mijn benen kon kijken(die heb ik niet 'aangegeven' trouwens)
hij kon niet nóg duidelijker naar m'n muts starenquote:Op maandag 18 mei 2009 00:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als ik al op een plek zit dat ik het zou kunnen zien (en dan is het ook nog eens, of een foutje van mij, of de vrouw die pas na mij binnen is gekomen), dan gaan mijn ogen dicht of ga ik eens goed de vloer bekijken. Ik wil niet eens dat het idee op komt bij een vrouw dat ik zit te gluren. Ook al zou ik het nooit doen.
Dan had ik er wel van gezegd.quote:Op maandag 18 mei 2009 00:50 schreef Mirjam het volgende:
[..]
hij kon niet nóg duidelijker naar m'n muts staren
Ik vraag me af of het helpt. De persoon zal hooguit een waarschuwing krijgen. Ik denk dat het effectiever is hem zelf gewoon vriendelijk te vragen de andere kant op te kijken.quote:
misschienquote:Op zondag 17 mei 2009 21:44 schreef nielsgeode het volgende:
[..]
Bedoel je dat we met z'n 3en / 4en zijn?
Je bent wat mij betreft welkomquote:Op maandag 18 mei 2009 11:16 schreef z80 het volgende:
ik twijfel nog om ook te komen.
het is voor mij bijna 2 uur rijden,
en ik moet dan een dienst verschuiven.
en als iemand de behoefte heeft om mij te bekijken dan wel naar bepaalde lichaams delen te staren
dan gaat hij/zij zijn gang maar.
kan er niet warm of koud van worden.
zolang die persoon er geen opmerkingen over maakt vind ik het best.
Wat een zieke geest dat hij inderdaad bij jou tussen je benen kijkt.quote:Op zondag 17 mei 2009 21:47 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik geef het niet altijd aan, behalve als ze m.i echt te ver gaan, van de, laten we zeggen 6 keer dat het gebeurd is, heb ik het 1 keer aangegeven.
het ergstie vond ik nog wel de man die een tree lager voor me kwam zitten, (ik lag op de bovenste verdieping), zodat hij precies tussen mijn benen kon kijken(die heb ik niet 'aangegeven' trouwens)
Ik niet, maar ik hou me nu ook aanbevolenquote:Op maandag 18 mei 2009 17:42 schreef nielsgeode het volgende:
Zijn er nog mensen hier die optimelzegels overhebben?
Dudequote:Op maandag 18 mei 2009 14:19 schreef bigfoot1972 het volgende:
Maar ik heb ook wel eens andersom meegemaakt. Dat ik op een bankje zat een een vrouw plaatsnam op een bankje lager en dan dwars tegen de mijne, met haar voeten naar mee toe. Dat was dan nog wel normaal, maar ze ging allerlei oefeningen doen, met haar benen omhoog en optrekken naar haar schouders enzo... ja, daar kun je dan ook moeilijk omheen kijken als man.....
ik heb het ook wel eens gezien, verschrikkelijkquote:Op maandag 18 mei 2009 19:09 schreef nein het volgende:
[..]
DudeWie gaat er nou oefeningen zitten doen in een sauna van 80 graden!! Dan klop je sowieso al niet helemaal....en dan ook nog in vol ornaat in het zichtveld van anderen!
Wat is de reden om in een sauna oefeningen te gaan doen?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:22 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb het ook wel eens gezien, verschrikkelijk
zó vreselijk, met je benen wijd enzo, om je kapot te schamen
Het was in Duitsland, misschien is het populair daar?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 07:41 schreef nielsgeode het volgende:
[..]
Wat is de reden om in een sauna oefeningen te gaan doen?
Is dat van haar ?quote:Op maandag 18 mei 2009 19:00 schreef heiden6 het volgende:
Ik kom hier even namens mijn schoonzusje en newbie-medeFok!ster haar sauna spammen: http://www.saunahotstones.nl/
Ga vooral eens langs om te reviewen.
jammerquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:01 schreef z80 het volgende:
ik ben er zondag niet bij.
ga ik niet redden om alles geregeld te krijgen.
Dan draai je toch om ........ dan zie je het niet meer en een kont zien ze meestal niet zo graag hoorquote:Op maandag 18 mei 2009 00:50 schreef Mirjam het volgende:
[..]
hij kon niet nóg duidelijker naar m'n muts staren
Jammer! Misschien een eventuele volgende keer?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:01 schreef z80 het volgende:
ik ben er zondag niet bij.
ga ik niet redden om alles geregeld te krijgen.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:10 schreef kluivie het volgende:
[..]
Dan draai je toch om ........ dan zie je het niet meer en een kont zien ze meestal niet zo graag hoor
kom je nog?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Eventueel, maar dat laat ik tegen die tijd dan wel weten(ik woon zelf in Hoogeveen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |