Waar woon je dan? Misschien is er wel een mede-fokker die bij je in de buurt woontquote:Op donderdag 14 mei 2009 07:28 schreef stbabylon het volgende:
Ik zou wel alleen willen, echter ik ben niet in het bezit van een auto, en dan is een sauna bezoeken jammer genoeg lastig.
hm, dat klinkt niet verkeerdquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:27 schreef simmu het volgende:
volgende week zondag (dus niet komende, maar de week erop) ga ik naar zuidwolde (schoonpapa komt weer op bezoek). vanuit diever. ik wil best iemand meenemen hoor als het vervoerstechnisch enigszins kan.
Veel plezier!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:56 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga binnenkort naar de Thermen in Rosmalen. De Optimel actie is daar verlengd tot 1 juli dus ik heb met een vriendin een arrangementje geboekt met lunch, zonnebank, massage en uiteraard sauna (thanks Sylvana!).
Vriendin is er al eerder geweest en is zeer over de sauna te spreken voor mij wordt het het eerste bezoek. Zijn er hier fokkers die een recentie kunnen geven?
Eventueel, maar dat laat ik tegen die tijd dan wel wetenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:50 schreef simmu het volgende:
zijn er meer mensen die zondag de 24ste mei meewillen naar zuidwolde? ik kan nog 2 mensen oppikken vanaf station hoogeveen!
Slapen kun je hier in elk geval wel: http://www.dewoudfennen.nlquote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:17 schreef Aventura het volgende:
Vraagje: ik wil vriendlief verrassen met een weekendje weg. In Nederland, en we willen lekker relaxen en sauna-en. We zijn al twee keer naar Thermae 2000 gewest, dit keer wil ik weer eens iets anders. Wie weet een grote/goed saunacomplex met hotel?
Oe, de Woudfennen is relaxed! Zit pal aan de A7 tussen Sneek en Joure.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:13 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Slapen kun je hier in elk geval wel: http://www.dewoudfennen.nl
geen probleem hoor, nieuwe mensen leren kennen is altijd leukquote:Op zondag 17 mei 2009 13:15 schreef karoltje het volgende:
Wat zijn er hier veel mensen die met vreemden naar een sauna willen gaan..? Dat lijkt me nou helemaal niks.
ziet er goed uit! Even checken.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:13 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Slapen kun je hier in elk geval wel: http://www.dewoudfennen.nl
Lijkt mij ook niets hoor! Ik ga alleen met mijn vriend, zus en een vriendin. Niet allemaal tegelijk, overigensquote:Op zondag 17 mei 2009 13:19 schreef karoltje het volgende:
Alleen zie je elkaar meteen naakt en zit je de hele dag aan elkaar vast. En bij vrouwen snap ik het al helemaal niet, voor hetzelfde geld is het een gore ransbak die wat van je wil?
Dat heb je snel genoeg door en de sauna is totaal niet de plek waar een ransbak er mee weg komt. Die is zo verwijdert.quote:Op zondag 17 mei 2009 13:19 schreef karoltje het volgende:
Alleen zie je elkaar meteen naakt en zit je de hele dag aan elkaar vast. En bij vrouwen snap ik het al helemaal niet, voor hetzelfde geld is het een gore ransbak die wat van je wil?
Wat is er dan anders bij een andere vrouw dan je eigen vrouw of vriendin? En dat geldt voor mannen toch ook? Iedereen is het zelfde hoor........man = man vrouw = vrouw! Tja ben daar vrij nuchter in denk ik, maar zie weinig verschillen hoor...... borsten zijn borsten hoor!quote:Op zondag 17 mei 2009 13:15 schreef karoltje het volgende:
Wat zijn er hier veel mensen die met vreemden naar een sauna willen gaan..? Dat lijkt me nou helemaal niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |