abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69003561
ik ga ook alleen, nooit problemen mee hoor. Ik vind eigenlijk ook wel prettig omdat je lekker kan doen waar je zelf zin in hebt op dat moment.
http://martijnnb.mybrute.com
Leuk gratis spelletje
pi_69003653
Ik zou wel alleen willen, echter ik ben niet in het bezit van een auto, en dan is een sauna bezoeken jammer genoeg lastig.
pi_69047359
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 07:28 schreef stbabylon het volgende:
Ik zou wel alleen willen, echter ik ben niet in het bezit van een auto, en dan is een sauna bezoeken jammer genoeg lastig.
Waar woon je dan? Misschien is er wel een mede-fokker die bij je in de buurt woont
pi_69047747
volgende week zondag (dus niet komende, maar de week erop) ga ik naar zuidwolde (schoonpapa komt weer op bezoek ). vanuit diever. ik wil best iemand meenemen hoor als het vervoerstechnisch enigszins kan.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  vrijdag 15 mei 2009 @ 10:36:20 #145
52003 nielsgeode
buckyball!
pi_69048018
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 10:27 schreef simmu het volgende:
volgende week zondag (dus niet komende, maar de week erop) ga ik naar zuidwolde (schoonpapa komt weer op bezoek ). vanuit diever. ik wil best iemand meenemen hoor als het vervoerstechnisch enigszins kan.
hm, dat klinkt niet verkeerd Ik woon zelf in Groningen en kan met mn OV kaart proberen zo dicht mogelijk bij Diever te komen (geen idee of daar bussen rijden ). Ik denk dat ik die dag wel tijd heb. Van hoe laat tot hoe laat ben je ongeveer van plan te gaan en neem je ook een student mee? Uiteraard betaal ik mee aan de benzine / diesel / LPG
blub blub
pi_69052903
zijn er meer mensen die zondag de 24ste mei meewillen naar zuidwolde? ik kan nog 2 mensen oppikken vanaf station hoogeveen!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_69053088
Ik ga binnenkort naar de Thermen in Rosmalen. De Optimel actie is daar verlengd tot 1 juli dus ik heb met een vriendin een arrangementje geboekt met lunch, zonnebank, massage en uiteraard sauna (thanks Sylvana!).
Vriendin is er al eerder geweest en is zeer over de sauna te spreken voor mij wordt het het eerste bezoek. Zijn er hier fokkers die een recentie kunnen geven?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_69053761
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 12:56 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga binnenkort naar de Thermen in Rosmalen. De Optimel actie is daar verlengd tot 1 juli dus ik heb met een vriendin een arrangementje geboekt met lunch, zonnebank, massage en uiteraard sauna (thanks Sylvana!).
Vriendin is er al eerder geweest en is zeer over de sauna te spreken voor mij wordt het het eerste bezoek. Zijn er hier fokkers die een recentie kunnen geven?
Veel plezier!
  vrijdag 15 mei 2009 @ 16:17:43 #149
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_69060601
Vraagje: ik wil vriendlief verrassen met een weekendje weg. In Nederland, en we willen lekker relaxen en sauna-en. We zijn al twee keer naar Thermae 2000 gewest, dit keer wil ik weer eens iets anders. Wie weet een grote/goed saunacomplex met hotel?
pi_69063234
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 12:50 schreef simmu het volgende:
zijn er meer mensen die zondag de 24ste mei meewillen naar zuidwolde? ik kan nog 2 mensen oppikken vanaf station hoogeveen!
Eventueel, maar dat laat ik tegen die tijd dan wel weten (ik woon zelf in Hoogeveen)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_69077679
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 16:17 schreef Aventura het volgende:
Vraagje: ik wil vriendlief verrassen met een weekendje weg. In Nederland, en we willen lekker relaxen en sauna-en. We zijn al twee keer naar Thermae 2000 gewest, dit keer wil ik weer eens iets anders. Wie weet een grote/goed saunacomplex met hotel?
Slapen kun je hier in elk geval wel: http://www.dewoudfennen.nl
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_69101740
Als iemand een keer mee wil rijden naar de Saunadrome in Putten, ik ga bijna wekelijks vanuit omg. Hilversum/ Amersfoort. Meestal op vrijdagavond of zondag overdag (zoals morgen).
  zondag 17 mei 2009 @ 12:56:38 #153
60404 nein
nerd!
pi_69114486
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 01:13 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Oe, de Woudfennen is relaxed! Zit pal aan de A7 tussen Sneek en Joure.
(:
pi_69115081
Wat zijn er hier veel mensen die met vreemden naar een sauna willen gaan..? Dat lijkt me nou helemaal niks .
  zondag 17 mei 2009 @ 13:17:04 #155
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_69115112
quote:
Op zondag 17 mei 2009 13:15 schreef karoltje het volgende:
Wat zijn er hier veel mensen die met vreemden naar een sauna willen gaan..? Dat lijkt me nou helemaal niks .
geen probleem hoor, nieuwe mensen leren kennen is altijd leuk
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_69115180
Alleen zie je elkaar meteen naakt en zit je de hele dag aan elkaar vast . En bij vrouwen snap ik het al helemaal niet, voor hetzelfde geld is het een gore ransbak die wat van je wil?
  zondag 17 mei 2009 @ 13:21:49 #157
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_69115248
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 01:13 schreef Kees22 het volgende:

[..]

ziet er goed uit! Even checken.
  zondag 17 mei 2009 @ 13:22:47 #158
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_69115272
quote:
Op zondag 17 mei 2009 13:19 schreef karoltje het volgende:
Alleen zie je elkaar meteen naakt en zit je de hele dag aan elkaar vast . En bij vrouwen snap ik het al helemaal niet, voor hetzelfde geld is het een gore ransbak die wat van je wil?
Lijkt mij ook niets hoor! Ik ga alleen met mijn vriend, zus en een vriendin. Niet allemaal tegelijk, overigens
pi_69116003
quote:
Op zondag 17 mei 2009 13:19 schreef karoltje het volgende:
Dat heb je snel genoeg door en de sauna is totaal niet de plek waar een ransbak er mee weg komt. Die is zo verwijdert.
pi_69116220
quote:
Op zondag 17 mei 2009 13:15 schreef karoltje het volgende:
Wat is er dan anders bij een andere vrouw dan je eigen vrouw of vriendin? En dat geldt voor mannen toch ook? Iedereen is het zelfde hoor........man = man vrouw = vrouw! Tja ben daar vrij nuchter in denk ik, maar zie weinig verschillen hoor...... borsten zijn borsten hoor!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')