quote:Op zondag 1 maart 2009 17:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
in morrisette?
*vrij vertaald mor his head...*
Je weet nietquote:Op zondag 1 maart 2009 17:26 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
!
Ook zonder die edit was 'ie wel duidelijk hoor!
Nou dat.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
Potverdorie, dat album They'll come, they come van Immanu El is echt![]()
. Gedeeltelijk te beluisteren via http://www.last.fm/music/Immanu+El/They%27ll+Come%2C+They+Come en via de lokale torrentboer
.
DiedjeeJvoor de tip
.
kijk naar de blauwe t's en je weet hetXDquote:Op zondag 1 maart 2009 17:36 schreef Leentje1 het volgende:
Wie van jullie zit hier eigenlijk op twitter?
Ahh, tja, nieuw op fok. Dan kijk je over dit soort dingen heen.quote:Op zondag 1 maart 2009 17:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
kijk naar de blauwe t's en je weet hetXD
Het zijn er nog best een hoop...quote:Op zondag 1 maart 2009 17:41 schreef Leentje1 het volgende:
[..]
Ahh, tja, nieuw op fok. Dan kijk je over dit soort dingen heen.
Whaha leuk stukjequote:Op zondag 1 maart 2009 17:45 schreef -Hans- het volgende:
Whehe Jack van Gelder over de badjas van Bart.
Tuurlijk. Stel je vraag, zal vast wel iemand zijn die 'em beantwoordquote:Op zondag 1 maart 2009 17:44 schreef Leentje1 het volgende:
Iemand zin om wat hoe-werkt-het-hier vragen van mij te beantwoorden?
in dit topic, of op het complete forum?quote:Op zondag 1 maart 2009 17:44 schreef Leentje1 het volgende:
Iemand zin om wat hoe-werkt-het-hier vragen van mij te beantwoorden?
-Na hoeveel pagina's wordt een topic gesloten?quote:Op zondag 1 maart 2009 17:46 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Tuurlijk. Stel je vraag, zal vast wel iemand zijn die 'em beantwoord
beidequote:Op zondag 1 maart 2009 17:46 schreef Againzender het volgende:
[..]
in dit topic, of op het complete forum?
-Ligt er aan wat je hebt ingesteld. Het is sowieso na 300 reacties.quote:Op zondag 1 maart 2009 17:47 schreef Leentje1 het volgende:
[..]
-Na hoeveel pagina's wordt een topic gesloten?
-Hoe geef ik aan dat ik op twitter zit?
13quote:Op zondag 1 maart 2009 17:47 schreef Leentje1 het volgende:
[..]
Oke, en hoe werkt het hier? Geen regels?quote:
- Post nummer 300 (staat rechts jou postnummer) sluit hij automatisch. De lapo (de laatste poster) moet een nieuwe openenquote:Op zondag 1 maart 2009 17:47 schreef Leentje1 het volgende:
[..]
Ik daar alleen aan toevoegen:quote:Op zondag 1 maart 2009 17:49 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA !Let It Rock !!
![]()
One louder
ik weet niet wat jij onder regels verstaatquote:Op zondag 1 maart 2009 17:50 schreef Leentje1 het volgende:
[..]
Oke, en hoe werkt het hier? Geen regels?
quote:Op zondag 1 maart 2009 17:51 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik daar alleen aan toevoegen:
Wooooooooooooooooohooooooooooooooooo!![]()
3FM is bijzaakquote:Op zondag 1 maart 2009 17:51 schreef muisje-eliza het volgende:
de regels hier zijn dat je vooral over 3FM en 3FM gerelaterde dingen/mensen praat![]()
1 belangrijke regel is dat de LaPo + last poster n nieuw topic maakt
Geen doodverwensingen, geen bans bespreken op het forum.quote:Op zondag 1 maart 2009 17:50 schreef Leentje1 het volgende:
[..]
Oke, en hoe werkt het hier? Geen regels?
Dat soort dingen dus.quote:Op zondag 1 maart 2009 17:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik weet niet wat jij onder regels verstaatmaar idd laatste poster moet nieuw topic openen
En heul soms over voetbal, leuke meisjesquote:Op zondag 1 maart 2009 17:51 schreef muisje-eliza het volgende:
de regels hier zijn dat je vooral over 3FM en 3FM gerelaterde dingen/mensen praat![]()
quote:Op zondag 1 maart 2009 17:55 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
En heul soms over voetbal, leuke meisjesknappe mannen
![]()
Dat was een korte dienstquote:
over Gerard word regelmatig gesproken hier....das toch n lekker hapjequote:Op zondag 1 maart 2009 17:57 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Tjah, over mannen wordt nooit gesproken. Waarom niet Eliza
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |