Eens is met Roelquote:Op zondag 1 maart 2009 13:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Je kunt zeggen wat je wil, maar stukken verzorgder dan normaal.
Vond hem er leuker uit zien bij de xfactorquote:Op zondag 1 maart 2009 13:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Je kunt zeggen wat je wil, maar stukken verzorgder dan normaal.
quote:Op zondag 1 maart 2009 13:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ik ontken alles
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 1 maart 2009 13:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ik ontken alles
[ afbeelding ]
My name is Cuba Pete, I'm the king of the rumba beat, when I go chiciciciciciboem.quote:Op zondag 1 maart 2009 13:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ik ontken alles
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 1 maart 2009 13:22 schreef on_air het volgende:
[..]
My name is Cuba Pete, I'm the king of the rumba beat, when I go chiciciciciciboem.
Waar tegen dit keer ?quote:Op zondag 1 maart 2009 13:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
Boven Maastricht:
[ afbeelding ]
Altijd gezellig, demonstraties.
Extreem-rechts én extreem-links houden beiden een eigen demonstratie. Links iig tegen rechtsquote:
Gefeliciteerd!quote:
hier is t ook al helemaal betrokkenquote:Op zondag 1 maart 2009 13:47 schreef Brennel het volgende:
Ik was straks, na het stofzuigen en dweilen, graag even gaan wandelen in m'n 'tuin' met m'n camera, maar het wordt steeds bewolkter en donkerder hier![]()
Vanochtend/vroeg in de middag was het zo mooi zonnig...
Ik zou de volgorde van activiteiten ff omgooien en nu je camera pakkenquote:Op zondag 1 maart 2009 13:47 schreef Brennel het volgende:
Ik was straks, na het stofzuigen en dweilen, graag even gaan wandelen in m'n 'tuin' met m'n camera, maar het wordt steeds bewolkter en donkerder hier![]()
Vanochtend/vroeg in de middag was het zo mooi zonnig...
Nah, ik heb net al gestoft, en ik ben dan zo'n muts dat ik in één keer door wil om het af te hebbenquote:Op zondag 1 maart 2009 13:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik zou de volgorde van activiteiten ff omgooien en nu je camera pakken. Hier is 't ook wat minder zonnig inmiddels.
Have funquote:Op zondag 1 maart 2009 13:51 schreef Brennel het volgende:
[..]
Nah, ik heb net al gestoft, en ik ben dan zo'n muts dat ik in één keer door wil om het af te hebben![]()
Maar in m'n kleine huisje ben ik daar zo klaar mee, dus hopelijk is het daarna niet veel donkerder geworden. Ik wil een foto maken voor een fotowedstrijd met als opdracht 'Alleen op de wereld', dus daar past dit donkere weer wel een beetje bij![]()
Tot later
Ik zit aan de ministroopwafelsquote:Op zondag 1 maart 2009 15:18 schreef DiedjeeJ het volgende:
DIE RUST!!
Boris, ik heb zin in 'n jodenkoek. Jij trakteert vandaag, toch?!
Rustig, blijkbaar.quote:Op zondag 1 maart 2009 15:27 schreef Leentje1 het volgende:
Ben weer terug van het hardlopen. Hoe is het hier???
Ook fijn, al heb ik liever de groterequote:
klopt. Ga ook maar eens over denk ik op de KX-podcast of toch eerst de podcast van Gerard Ekdom. Ik doe ze gewoon allebeiquote:Op zondag 1 maart 2009 15:36 schreef Piles het volgende:
Ik ben er weer, maar nu eerst KX-podcast luisteren
3FM is toch niet zoveel nu
Die van Bertje, zeker? Die was weer topquote:Op zondag 1 maart 2009 15:36 schreef Piles het volgende:
Ik ben er weer, maar nu eerst KX-podcast luisteren
quote:Op zondag 1 maart 2009 11:48 schreef -Hans- het volgende:
Damn, het is echt FANTASTISCH weer ! Zelfs de zon laat zich zien. Misschien straks maar even lekker de stad induiken want het is koopzondag
.
Datum-fix.quote:Op zondag 1 maart 2009 15:43 schreef -Hans- het volgende:
Damn, net terug uit de stad... FREAKING druk !!!! 1 Niet grappig meer
Wachtrijen voor de pashokjes![]()
Ik weetquote:Op zondag 1 maart 2009 15:44 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ik zei 't niet hardop hoor, ik typte 't alleen maar.
Staat niet op YouTube....quote:Op zondag 1 maart 2009 15:40 schreef DiedjeeJ het volgende:
VooralLyn Collins - Take Me Just as I Am
!!
Whehehequote:
quote:Op zondag 1 maart 2009 15:50 schreef Leentje1 het volgende:
Alweer Pet Shop Boys aan het luisteren. Ben ik erg???
Lekker! en volgens mij valt er voor 020 wat te vieren dus kom maar op met de koekquote:Op zondag 1 maart 2009 15:18 schreef DiedjeeJ het volgende:
DIE RUST!!
Boris, ik heb zin in 'n jodenkoek. Jij trakteert vandaag, toch?!
quote:Op zondag 1 maart 2009 14:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
Potverdorie, dat album They'll come, they come van Immanu El is echt![]()
. Gedeeltelijk te beluisteren via http://www.last.fm/music/Immanu+El/They%27ll+Come%2C+They+Come en via de lokale torrentboer
.
DiedjeeJvoor de tip
.
*gaat R.E.M. cd opzetten*quote:Op zondag 1 maart 2009 15:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]. In de ogen van Gerard en Michiel denk ik niet
De tijden zijn ook nog 's bijna gelijk.quote:Op zondag 1 maart 2009 15:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Whehehe. Had ik je post wat eerder gezien dan had ik de reactie van net niet hoeven te plaatsen
.
lolquote:Op zondag 1 maart 2009 15:55 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
De tijden zijn ook nog 's bijna gelijk.
quote:
Nou dat dusquote:Op zondag 1 maart 2009 16:03 schreef morpheus_at_work het volgende:
Nu nog even de 010 verliezen en mijn dag is goed
quote:Op zondag 1 maart 2009 16:27 schreef Brennel het volgende:
Ik was ervan overtuigd dat ik The Shawshank Redemption had, maar ik kan 'm niet vinden![]()
Dan maar From Hell. Johnny Depp
Na ongeveer 200 keer gedraaid komt hij mijn neus uitquote:Op zondag 1 maart 2009 17:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
die valt nog wel mee...nja iig meer dan alles is liefde
quote:Op zondag 1 maart 2009 17:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
in morrisette?
*vrij vertaald mor his head...*
Je weet nietquote:Op zondag 1 maart 2009 17:26 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
!
Ook zonder die edit was 'ie wel duidelijk hoor!
Nou dat.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
Potverdorie, dat album They'll come, they come van Immanu El is echt![]()
. Gedeeltelijk te beluisteren via http://www.last.fm/music/Immanu+El/They%27ll+Come%2C+They+Come en via de lokale torrentboer
.
DiedjeeJvoor de tip
.
kijk naar de blauwe t's en je weet hetXDquote:Op zondag 1 maart 2009 17:36 schreef Leentje1 het volgende:
Wie van jullie zit hier eigenlijk op twitter?
Ahh, tja, nieuw op fok. Dan kijk je over dit soort dingen heen.quote:Op zondag 1 maart 2009 17:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
kijk naar de blauwe t's en je weet hetXD
Het zijn er nog best een hoop...quote:Op zondag 1 maart 2009 17:41 schreef Leentje1 het volgende:
[..]
Ahh, tja, nieuw op fok. Dan kijk je over dit soort dingen heen.
Whaha leuk stukjequote:Op zondag 1 maart 2009 17:45 schreef -Hans- het volgende:
Whehe Jack van Gelder over de badjas van Bart.
Tuurlijk. Stel je vraag, zal vast wel iemand zijn die 'em beantwoordquote:Op zondag 1 maart 2009 17:44 schreef Leentje1 het volgende:
Iemand zin om wat hoe-werkt-het-hier vragen van mij te beantwoorden?
in dit topic, of op het complete forum?quote:Op zondag 1 maart 2009 17:44 schreef Leentje1 het volgende:
Iemand zin om wat hoe-werkt-het-hier vragen van mij te beantwoorden?
-Na hoeveel pagina's wordt een topic gesloten?quote:Op zondag 1 maart 2009 17:46 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Tuurlijk. Stel je vraag, zal vast wel iemand zijn die 'em beantwoord
beidequote:Op zondag 1 maart 2009 17:46 schreef Againzender het volgende:
[..]
in dit topic, of op het complete forum?
-Ligt er aan wat je hebt ingesteld. Het is sowieso na 300 reacties.quote:Op zondag 1 maart 2009 17:47 schreef Leentje1 het volgende:
[..]
-Na hoeveel pagina's wordt een topic gesloten?
-Hoe geef ik aan dat ik op twitter zit?
13quote:Op zondag 1 maart 2009 17:47 schreef Leentje1 het volgende:
[..]
Oke, en hoe werkt het hier? Geen regels?quote:
- Post nummer 300 (staat rechts jou postnummer) sluit hij automatisch. De lapo (de laatste poster) moet een nieuwe openenquote:Op zondag 1 maart 2009 17:47 schreef Leentje1 het volgende:
[..]
Ik daar alleen aan toevoegen:quote:Op zondag 1 maart 2009 17:49 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA !Let It Rock !!
![]()
One louder
ik weet niet wat jij onder regels verstaatquote:Op zondag 1 maart 2009 17:50 schreef Leentje1 het volgende:
[..]
Oke, en hoe werkt het hier? Geen regels?
quote:Op zondag 1 maart 2009 17:51 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik daar alleen aan toevoegen:
Wooooooooooooooooohooooooooooooooooo!![]()
3FM is bijzaakquote:Op zondag 1 maart 2009 17:51 schreef muisje-eliza het volgende:
de regels hier zijn dat je vooral over 3FM en 3FM gerelaterde dingen/mensen praat![]()
1 belangrijke regel is dat de LaPo + last poster n nieuw topic maakt
Geen doodverwensingen, geen bans bespreken op het forum.quote:Op zondag 1 maart 2009 17:50 schreef Leentje1 het volgende:
[..]
Oke, en hoe werkt het hier? Geen regels?
Dat soort dingen dus.quote:Op zondag 1 maart 2009 17:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik weet niet wat jij onder regels verstaatmaar idd laatste poster moet nieuw topic openen
En heul soms over voetbal, leuke meisjesquote:Op zondag 1 maart 2009 17:51 schreef muisje-eliza het volgende:
de regels hier zijn dat je vooral over 3FM en 3FM gerelaterde dingen/mensen praat![]()
quote:Op zondag 1 maart 2009 17:55 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
En heul soms over voetbal, leuke meisjesknappe mannen
![]()
Dat was een korte dienstquote:
over Gerard word regelmatig gesproken hier....das toch n lekker hapjequote:Op zondag 1 maart 2009 17:57 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Tjah, over mannen wordt nooit gesproken. Waarom niet Eliza
Vaagquote:Op zondag 1 maart 2009 17:59 schreef -Hans- het volgende:
Damn wat is dit voor een knabbel en babbel reclame
Nog veel te weinigquote:Op zondag 1 maart 2009 18:02 schreef naatje_1 het volgende:
¤ 250,-- voor het kijken naar dat vliegtuig
Het zou nog veel meer moeten zijn. Sowieso, vaart minderen om te gaan kijken moet al bestraft worden als je het mij vraagt.quote:Op zondag 1 maart 2009 18:02 schreef naatje_1 het volgende:
WTF, verkopen ze kaartjes???quote:Op zondag 1 maart 2009 18:02 schreef naatje_1 het volgende:
anna91leentjequote:
Ah, boetes dus. Volkomen terecht, en te laag ook. Levensgevaarlijk altijd dat gekijk op de snelweg. Hoe vaak ik al voor dat soort achterlijke idioten rare capriolen uit heb moeten halen om ongelukken te voorkomen: inleveren dat rijbewijs!quote:
quote:Op zondag 1 maart 2009 18:05 schreef Leentje1 het volgende:
[..]
anna91leentje
Ben ff naar een verjaardag
veel suc6quote:Op zondag 1 maart 2009 18:05 schreef Leentje1 het volgende:
[..]
anna91leentje
Veel plezierquote:Op zondag 1 maart 2009 18:05 schreef Leentje1 het volgende:
[..]
anna91leentje
Ndoei !quote:Op zondag 1 maart 2009 18:10 schreef naatje_1 het volgende:
mja, ik ga ook is![]()
bye![]()
*maar niet voordat ik een eigen AGT + PSB + Prodigy moment heb gecreëerd*
Na een herstart van FF ik ook weer. Vaag.quote:
quote:Op zondag 1 maart 2009 18:18 schreef naatje_1 het volgende:
Weet iemand misschien nog hoe dat ene geremixte prodigy plaat heette ( de makers ervan ) * tijdens een van de praatje plaatje's* hij was van jongens uit grün*
Pfoe, goede film.quote:Op zondag 1 maart 2009 16:27 schreef Brennel het volgende:
Ik was ervan overtuigd dat ik The Shawshank Redemption had, maar ik kan 'm niet vinden![]()
Dan maar From Hell. Johnny Depp
Nog geen tijd voor gehad. Ik zet 'm op de todo voor morgen.quote:Op zondag 1 maart 2009 17:58 schreef -Hans- het volgende:
Sirolf heb je al eens gekeken naar die vreselijk irritante foutmelding die verschijnt tijdens het sluiten van 3FM.nl ??
IE 6.0 met SP2quote:Op zondag 1 maart 2009 18:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nog geen tijd voor gehad. Ik zet 'm op de todo voor morgen.
Welke browser + versie betreft het?
IE 7.0 heeft nergens last van krijg alleen fouten bij NOS.nlquote:Op zondag 1 maart 2009 18:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
IE 6.0 met SP2. Op 2 pc's gaat het hier fout.
Iemand anders hier kreeg ook een foutmelding. Weet alleen even niet meer wie het wasquote:Op zondag 1 maart 2009 19:07 schreef themauster het volgende:
[..]
IE 7.0 heeft nergens last van krijg alleen fouten bij NOS.nl
Ik heb alleen in alle browsers chrome , ie 7, firefox laatste versie , ruzie met de flash banner van 3fm die crasht na paar x refreshenquote:Op zondag 1 maart 2009 19:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Iemand anders hier kreeg ook een foutmelding. Weet alleen even niet meer wie het was.
Zou me niets verbazen als de foutmelding die ik krijg daar ook mee te maken heeftquote:Op zondag 1 maart 2009 19:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ik heb alleen in alle browsers chrome , ie 7, firefox laatste versie , ruzie met de flash banner van 3fm die crasht na paar x refreshen
Clip is ook wel gaafquote:
Denk dat het weer een kat en muis spelletje is, daarnet weer niet en daarstraks weer wel.quote:Op zondag 1 maart 2009 19:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
Ah Annemieke is er weer, de webcam staat op de gang, pffff ster allure
En nu weer welquote:Op zondag 1 maart 2009 19:15 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Denk dat het weer een kat en muis spelletje is, daarnet weer niet en daarstraks weer wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 maart 2009 19:29 schreef 3FMaster het volgende:
Wat zien jullie er allemaal goed uit zeg!
tnxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 1 maart 2009 19:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
zijn die crack-ers nog steeds niet geshut
Ik heb 'm nog niet gehoordquote:Op zondag 1 maart 2009 20:02 schreef gerbenp het volgende:
Wie is er al aan de nieuwe stem van 3FM gewend?
't Gaat. Ze moeten opletten dat ie nog wel te verstaan is door de muziek in de jingles etc.quote:Op zondag 1 maart 2009 20:02 schreef gerbenp het volgende:
Wie is er al aan de nieuwe stem van 3FM gewend?
Ah, verrrry nicequote:Op zondag 1 maart 2009 21:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Bar Rafaeli (met typfout in de TTMoet Bar Refaeli zijn
.
quote:Op zondag 1 maart 2009 21:04 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ah, verrrry nice!
Goede naam ook, Bar.
Yao ming heet de beste manquote:Op zondag 1 maart 2009 20:05 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Wat was het ook weer? Hoelang is een Chinees?
quote:Op zondag 1 maart 2009 21:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Al zullen er ook mensen zijn die er bar weinig aan vinden.
Is Frans B. nog steeds zo slecht aan het presenteren??quote:
quote:Op zondag 1 maart 2009 21:13 schreef Leentje1 het volgende:
[..]
Is Frans B. nog steeds zo slecht aan het presenteren??
Echt dramatisch slecht, maar goed hij doet het verder best wel aardig en dat zeg ik niet snel want ik ben totaal geen fan van de beste manquote:Op zondag 1 maart 2009 21:13 schreef Leentje1 het volgende:
[..]
Is Frans B. nog steeds zo slecht aan het presenteren??
Inderdaad jaquote:Op zondag 1 maart 2009 21:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]dramatisch , alleen die lach al
*zucht* Fransje moet maar weer gaan snabbelen en niet meer presenteren.quote:
Is het presenteren dan geen snabbelquote:Op zondag 1 maart 2009 21:18 schreef Leentje1 het volgende:
[..]
*zucht* Fransje moet maar weer gaan snabbelen en niet meer presenteren.
waarquote:Op zondag 1 maart 2009 21:32 schreef Leentje1 het volgende:
Erger me aan die PowNed sticker op het 3FM logo
Vind ik ook hoorquote:Op zondag 1 maart 2009 21:18 schreef Leentje1 het volgende:
*zucht* Fransje moet maar weer gaan snabbelen en niet meer presenteren.
En nu geef ik hem weer een schop richting zijn snabbels. Vind hem iriquote:Op zondag 1 maart 2009 21:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vind ik ook hoor. Naja, voor een keer vond ik het wel grappig om te zien
.
Welterusten.quote:Op zondag 1 maart 2009 21:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zo lekker vroeg naar bed toe, de kleine breekt ons op qua wakker wordt tijden
quote:Op zondag 1 maart 2009 21:53 schreef Leentje1 het volgende:
Ga even thee zetten, ben zo terug.
Dat is dus juist níet de bedoeling hier, zulke opmerkingenquote:
Trustenquote:Op zondag 1 maart 2009 21:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zo lekker vroeg naar bed toe, de kleine breekt ons op qua wakker wordt tijden
Nee hoor, dat bedoelde ik met regels. Weet ik dat ook weer.quote:Op zondag 1 maart 2009 21:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat is dus juist níet de bedoeling hier, zulke opmerkingen
Of ben ik nu weer de chagrijn die zich er aan ergert...
't Went snelquote:Op zondag 1 maart 2009 21:55 schreef Leentje1 het volgende:
[..]
Nee hoor, dat bedoelde ik met regels. Weet ik dat ook weer.
quote:Op zondag 1 maart 2009 22:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
't Went snel.
En je mag hier ook heel duidelijk zijn welke artiesten je geweldig vindt. En welke juist niet (met een passend aantal-smileys uiteraard
).
Nee hoor je hebt gelijktquote:Op zondag 1 maart 2009 21:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat is dus juist níet de bedoeling hier, zulke opmerkingen
Of ben ik nu weer de chagrijn die zich er aan ergert...
Ik dacht dat dat niet mocht, heb ik me al die tijd ingehoudenquote:Op zondag 1 maart 2009 22:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
't Went snel.
En je mag hier ook heel duidelijk zijn welke artiesten je geweldig vindt. En welke juist niet (met een passend aantal-smileys uiteraard
).
Heel duidelijk.quote:Op zondag 1 maart 2009 22:04 schreef Leentje1 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
PSB, R.E.M., Weezer, Coldplay, Norah Jones, Kings of Leon, Krezip, Jamie Lidell, The Last Shadow Puppets enz. enz. enz.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tijdmachine![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het is zo toch wel duidelijk
Was tijdens de SR , toen kostte het knakenquote:Op zondag 1 maart 2009 22:05 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat niet mocht, heb ik me al die tijd ingehouden
quote:Op zondag 1 maart 2009 22:05 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat niet mocht, heb ik me al die tijd ingehouden
Waarom?quote:Op zondag 1 maart 2009 22:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Was tijdens de SR , toen kostte het knaken
Dit is voor mij echt serieus de enige single van die gasten die ik nog wel kan hebben. De rest.... Vooral hun nieuwe single vind ik zwaar dramatisch. "My town, My Little Town, My Town, etc etc"quote:
Nieuwe single vind ik ook niks, maar het meeste vind ik best aardig.quote:Op zondag 1 maart 2009 22:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dit is voor mij echt serieus de enige single van die gasten die ik nog wel kan hebben. De rest.... Vooral hun nieuwe single vind ik zwaar dramatisch. "My town, My Little Town, My Town, etc etc"
Ik vrees trouwens dat het volgende week de nieuwe Megahit zal zijn, maar gelukkig zit ik er vaak naast als het om de MH gaatquote:Op zondag 1 maart 2009 22:15 schreef Leentje1 het volgende:
Nieuwe single vind ik ook niks, maar het meeste vind ik best aardig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |