Heeft ie zich al aangemeld om mod te worden dan?quote:
voor jou toch ook? lijkt me een leuk experiment.quote:
Zie ik hier een aspirant-mod?quote:Op maandag 16 maart 2009 13:12 schreef Loedertje het volgende:
Elfletterige mode ON:
SC is elders volgens mij![]()
Welkom terug at the dark side!quote:Op maandag 16 maart 2009 08:56 schreef Elfletterig het volgende:
Dienstmededeling: in de loop van vandaag kleurt mijn naam weer zwart. Eind februari heb ik besloten om te stoppen als moderator, waarna ik nog tweeënhalve week ben doorgegaan zodat er tijd was om vervanging te regelen. Ik neem aan dat daarover op korte termijn wel een mededeling volgt. Mijn rol als moderator zit er vanaf nu op.
Een dramatisch afscheidstopic hoeft wat mij betreft niet; ik ben niet dood en ook ben ik NWS niet zat. Mijn vertrek is mijn keuze en heeft niets te maken met NWS, de NWS-posters en NWS-mods. Evenmin is er privé iets aan de hand, dus maak je geen zorgen: ik blijf hier dus gewoon rondhangen en jullie vervelen, alleen dan weer in het zwart. Verder bedank ik bij deze nog de mensen die (bijvoorbeeld) via PM advies of complimenten gaven.
Tot ziens
Er mist iets tussen je en bronvermelding Elfje, zin loopt raar.quote:Op maandag 16 maart 2009 13:19 schreef Elfletterig het volgende:
Kun je fijn jezelf gaan vertellen dat je bronvermelding moet plaatsen.
Echt?quote:Op maandag 16 maart 2009 16:14 schreef moussie het volgende:
wat die bronvermelding aangaat .. als je copy/paste van elders is dat zelfs wettelijk verplicht zover ik weet
Volgens mij is dat wel het minimale, inderdaad. Dus al die keren dat ik mensen (ik noem een Loedertje, admiraal_anaal, tong80 en Slappy) de kop gek zeurde om bronvermelding, was het dan ook puur om die reden. Niet omdat het mij persoonlijk verder wat uitmaakt.quote:Op maandag 16 maart 2009 16:14 schreef moussie het volgende:
wat die bronvermelding aangaat .. als je copy/paste van elders is dat zelfs wettelijk verplicht zover ik weet
Gaan we nou zo beginnen!quote:Op maandag 16 maart 2009 16:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Volgens mij is dat wel het minimale, inderdaad. Dus al die keren dat ik mensen (ik noem een Loedertje, admiraal_anaal, tong80 en Slappy) de kop gek zeurde om bronvermelding, was het dan ook puur om die reden. Niet omdat het mij persoonlijk verder wat uitmaakt.
quote:Op maandag 16 maart 2009 12:49 schreef sp3c het volgende:
er is nu trouwens wel ruimte voor Meki en/of Slappy
Praktijkervaring : zo ging dat op de site waar ik vroeger 'werkte' en zo gaat het op het lokale nieuwskanaal waar ik nu het nieuws intik ..quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Auteursrechtquote:# Op nieuws en actualiteiten rust een beperkt auteursrecht: deze twee mogen door andere nieuwsmedia (dus niet door iedereen) vrijelijk gebruikt worden, mits met bronvermelding. Deze uitzondering dient de 'free flow of information'.
En tis vaak een kleine moeitequote:Op maandag 16 maart 2009 19:33 schreef moussie het volgende:
maw .. de copy/pastes in NWS zijn al dubieus met bronvermelding, zonder zijn ze in principe strafbaar
dat sowieso, als je de tekst kan copy/pasten en tussen tags kan zetten kan de url copy/pasten er ook nog wel bij.quote:
Dat is nou aardig van je.quote:
quote:Op maandag 16 maart 2009 23:46 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dat is nou aardig van je.
Dankjewel.
Die is al een tijdje afwezigquote:
Op zich zegt hij niets verkeerd, al heeft hij een vreemde (BNW/TRU) visie op de werkelijkheid. Hij wekt alleen veel frustratie op bij medeposters. Negeren is het beste, veel mensen storen zich ook aan anderen, zoals Meki etc. Zal het in de gaten houden, thxquote:Op woensdag 18 maart 2009 13:47 schreef Monolith het volgende:
Mag dit geneuzel nou eens een keer uit NWS blijven?
Nou het ging goed, totdat JD zich weer met het topic ging bemoeien.quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:54 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Op zich zegt hij niets verkeerd, al heeft hij een vreemde (BNW/TRU) visie op de werkelijkheid. Hij wekt alleen veel frustratie op bij medeposters. Negeren is het beste, veel mensen storen zich ook aan anderen, zoals Meki etc. Zal het in de gaten houden, thx
Yo Frutsel, wat is hier mis mee?quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:14 schreef Cynix ® het volgende:
Waarom zit jij altijd zo in de reet van die moslims? Wie iets zegt over de door hen openlijk geuite homohaat is hypocriet, maar nu beschuldig je Wilders alvast wel van homohaat, of wek je in ieder geval de suggestie dat-ie daar niet te beroerd voor is. Vreemd, om dat zonder onderbouwing te doen, vind ik. Kom niet klagen als je van je vrienden toch weer eens op een punthek moet, ok?
zie pmquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:53 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Yo Frutsel, wat is hier mis mee?
Het is misschien geen al te vriendelijke bejegening, maar toch niet censuur-waardig?
ik neem aan omdat jij en je selecte groep christelijke vrienden met die benaming nogal alleen staan op de wereld, de rest noemt het bezette gebiedenquote:Op donderdag 19 maart 2009 20:24 schreef buachaille het volgende:
Even voor mijn informatie, welke mod heeft de TT " Israel en de betwiste gebieden #57: Post war »" aangepast in " Israel en de bezette gebieden #57: Post war »"? Het zou netjes zijn als u de reden vermeldt.
Mwah, dat weet ik niet hoor. Volgens mij is het op FOK! wel gebruikelijk dat de eerste die een topic opent bij dit soort dingen, mag bepalen wat de titel wordt. Dan zal je soms de ene partij en soms de andere partij tegen de kop stoten, so be it. Volgende topic weer een kans.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:38 schreef moussie het volgende:
[..]
ik neem aan omdat jij en je selecte groep christelijke vrienden met die benaming nogal alleen staan op de wereld, de rest noemt het bezette gebieden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |