hehe.. zijn genoeg tegenstanders te vinden van Centrale topics. Teveel centraliseren levert ook kritiek opquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:01 schreef Pappie_Culo het volgende:
Ik wil nog maar eens (en anders wil ik graag een keer) een lans breken voor een centraal topic voor bijna-rampen, letterlijk bloedeloze catastrofes, katten in de boom of willekeurige users bij wie de sirenes door de hersenpan galmen om zich daar te vermengen met reeds bestaande waanbeelden.
Scheelt echt een hoop topics vol teleurstelling en maakt de eindgebruikerspret zoveel groter mocht er eens een keer écht iets aan de hand zijn.
We kunnen niet aan het schuiven blijven. Dat het topic niet geheel onomstreden in NWS staat, mag inmiddels duidelijk zijn. We hebben er onze openlijke twijfels bij en die gelden ook voor de wijze waarop de topicstarter het topic een bepaalde kant op probeert te praten. We letten daar scherp op, maar soms geldt: nieuws is nieuws. Niet alles wat Lambiekje roept, is meteen rijp voor BNW.quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Kom op zeg.
Baxter verspreidt experimenteel materiaal met H5n1
Er wordt in het hele topic geroepen dat het om experimenteel materiaal gaat, dat het per ongeluk is gebeurd en dat het op tijd is ontdekt. Maar TS blijft maar roepen dat het opzettelijk is gebeurd, onderdeel is van een grote samenzwering en dat de pesr ook in het complot zit. Het is puur BNW materiaal.
Dat hij dat roept doet niets af aan het feit dat het bericht an sich nieuws is en dus in NWS hoort.quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Kom op zeg.
Er wordt in het hele topic geroepen dat het om experimenteel materiaal gaat, dat het per ongeluk is gebeurd en dat het op tijd is ontdekt. Maar TS blijft maar roepen dat het opzettelijk is gebeurd, onderdeel is van een grote samenzwering en dat de pesr ook in het complot zit. Het is puur BNW materiaal.
Dat is geen goede opmerkingquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
We kunnen niet aan het schuiven blijven. Dat het topic niet geheel onomstreden in NWS staat, mag inmiddels duidelijk zijn. We hebben er onze openlijke twijfels bij en die gelden ook voor de wijze waarop de topicstarter het topic een bepaalde kant op probeert te praten. We letten daar scherp op, maar soms geldt: nieuws is nieuws. Niet alles wat Lambiekje roept, is meteen rijp voor BNW.
Verder wijs ik nog even op deze (goede) opmerking van Frutsel:
Je stelt hier een zelfde soort kortzichtigheid tentoon als waarvan je de topicstarter beticht. Je presenteert als een soort "feit" dat er maar één oplossing voor het topic is, terwijl dat slechts jouw mening/beleving is.quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:39 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Dat is geen goede opmerkingEr is maar een oplossing voor dat topic: Dichtgooien en een nieuw topic openen, wat wel gebaseerd is op feiten en niet op aardstralebn die door het aluhoedje van een TS dringen, zodat elke fout en vergissing van wie dan ook onderdeel wordt van een wereldwijde samenzwering.
Ja, idd.quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je stelt hier een zelfde soort kortzichtigheid tentoon als waarvan je de topicstarter beticht.
Je hebt gelijk. Ik heb de titel zo goed mogelijk aangepast. Dank voor het melden.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:36 schreef TheMagnificent het volgende:
TT klopt niet: Veel fraude onder Marokkanen met kinderen in buitenland
Uit het artikel in de OP:quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:24 schreef Elfletterig het volgende:
Ik kan niet alles in de topictitel kwijt. Heb nu een nieuwe aanpassing gemaakt, maar de tekstuele ruimte is beperkt. Wat mij betreft is dit nu definitief: Fraude bij Marokkanen en Turken met kinderen in buitenland
Een topictitel kan een topic maken of breken. Als in een titel een bepaalde suggestie wordt gewekt, werkt dat in het verloop van een topic door.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:45 schreef Dr.Nikita het volgende:
sjonge, wat een kinderachtig gezeur om een topictitel stelletje mierenneukers.
Geouwe-kurva om nietsquote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:04 schreef Dr.Nikita het volgende:
GeMehher om niets.
toch hartelijk dank voor je inzet. see you in black.quote:Op maandag 16 maart 2009 08:56 schreef Elfletterig het volgende:
Dienstmededeling: in de loop van vandaag kleurt mijn naam weer zwart. Eind februari heb ik besloten om te stoppen als moderator, waarna ik nog tweeënhalve week ben doorgegaan zodat er tijd was om vervanging te regelen. Ik neem aan dat daarover op korte termijn wel een mededeling volgt. Mijn rol als moderator zit er vanaf nu op.
Een dramatisch afscheidstopic hoeft wat mij betreft niet; ik ben niet dood en ook ben ik NWS niet zat. Mijn vertrek is mijn keuze en heeft niets te maken met NWS, de NWS-posters en NWS-mods. Evenmin is er privé iets aan de hand, dus maak je geen zorgen: ik blijf hier dus gewoon rondhangen en jullie vervelen, alleen dan weer in het zwart. Verder bedank ik bij deze nog de mensen die (bijvoorbeeld) via PM advies of complimenten gaven.
Tot ziens
Jammer Elf, ik vond je toch één van de betere mods die presteerden behoorlijk onafhankelijk te modereren.quote:Op maandag 16 maart 2009 08:56 schreef Elfletterig het volgende:
Dienstmededeling: in de loop van vandaag kleurt mijn naam weer zwart. Eind februari heb ik besloten om te stoppen als moderator,knippppppppppppp
Tot ziens
quote:Op maandag 16 maart 2009 09:16 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Jammer Elf, ik vond je toch één van de betere mods die presteerden behoorlijk onafhankelijk te modereren.
dat zou wel geestig zijn.quote:Op maandag 16 maart 2009 12:49 schreef sp3c het volgende:
er is nu trouwens wel ruimte voor Meki en/of Slappy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |