abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 12 maart 2009 @ 16:25:45 #61
8781 crew  Frutsel
pi_66974274
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 16:01 schreef Pappie_Culo het volgende:
Ik wil nog maar eens (en anders wil ik graag een keer) een lans breken voor een centraal topic voor bijna-rampen, letterlijk bloedeloze catastrofes, katten in de boom of willekeurige users bij wie de sirenes door de hersenpan galmen om zich daar te vermengen met reeds bestaande waanbeelden.

Scheelt echt een hoop topics vol teleurstelling en maakt de eindgebruikerspret zoveel groter mocht er eens een keer écht iets aan de hand zijn.
hehe.. zijn genoeg tegenstanders te vinden van Centrale topics. Teveel centraliseren levert ook kritiek op
En ach ja... dit soort nieuwsberichten hou je toch. Bij de ramp van Turkish Airlines riep men ook direct:"HOAX!".... Loat goan! De media duikt er immers ook bovenop... ook al valt het mee.. Sensatie ten top
pi_66974298
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 16:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Kom op zeg.
Baxter verspreidt experimenteel materiaal met H5n1

Er wordt in het hele topic geroepen dat het om experimenteel materiaal gaat, dat het per ongeluk is gebeurd en dat het op tijd is ontdekt. Maar TS blijft maar roepen dat het opzettelijk is gebeurd, onderdeel is van een grote samenzwering en dat de pesr ook in het complot zit. Het is puur BNW materiaal.
We kunnen niet aan het schuiven blijven. Dat het topic niet geheel onomstreden in NWS staat, mag inmiddels duidelijk zijn. We hebben er onze openlijke twijfels bij en die gelden ook voor de wijze waarop de topicstarter het topic een bepaalde kant op probeert te praten. We letten daar scherp op, maar soms geldt: nieuws is nieuws. Niet alles wat Lambiekje roept, is meteen rijp voor BNW.

Verder wijs ik nog even op deze (goede) opmerking van Frutsel:
pi_66974781
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 16:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Kom op zeg.

Er wordt in het hele topic geroepen dat het om experimenteel materiaal gaat, dat het per ongeluk is gebeurd en dat het op tijd is ontdekt. Maar TS blijft maar roepen dat het opzettelijk is gebeurd, onderdeel is van een grote samenzwering en dat de pesr ook in het complot zit. Het is puur BNW materiaal.
Dat hij dat roept doet niets af aan het feit dat het bericht an sich nieuws is en dus in NWS hoort.
-
  donderdag 12 maart 2009 @ 16:39:52 #64
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_66974801
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 16:26 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

We kunnen niet aan het schuiven blijven. Dat het topic niet geheel onomstreden in NWS staat, mag inmiddels duidelijk zijn. We hebben er onze openlijke twijfels bij en die gelden ook voor de wijze waarop de topicstarter het topic een bepaalde kant op probeert te praten. We letten daar scherp op, maar soms geldt: nieuws is nieuws. Niet alles wat Lambiekje roept, is meteen rijp voor BNW.

Verder wijs ik nog even op deze (goede) opmerking van Frutsel:
Dat is geen goede opmerking Er is maar een oplossing voor dat topic: Dichtgooien en een nieuw topic openen, wat wel gebaseerd is op feiten en niet op aardstralebn die door het aluhoedje van een TS dringen, zodat elke fout en vergissing van wie dan ook onderdeel wordt van een wereldwijde samenzwering.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_66974911
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 16:39 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Dat is geen goede opmerking Er is maar een oplossing voor dat topic: Dichtgooien en een nieuw topic openen, wat wel gebaseerd is op feiten en niet op aardstralebn die door het aluhoedje van een TS dringen, zodat elke fout en vergissing van wie dan ook onderdeel wordt van een wereldwijde samenzwering.
Je stelt hier een zelfde soort kortzichtigheid tentoon als waarvan je de topicstarter beticht. Je presenteert als een soort "feit" dat er maar één oplossing voor het topic is, terwijl dat slechts jouw mening/beleving is.

Nogmaals: het postgedrag van de topicstarter houden we in de gaten. Nogmaals: je hoeft niet te posten in het topic. Er blijven nog genoeg interessante topics over, zélfs in NWS.
pi_66974964
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 16:42 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Je stelt hier een zelfde soort kortzichtigheid tentoon als waarvan je de topicstarter beticht.
Ja, idd.
Maar goed, das wel vaker zo bij tegenstanders van Lambiekje.
-
pi_67008911
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 14:36 schreef TheMagnificent het volgende:
TT klopt niet: Veel fraude onder Marokkanen met kinderen in buitenland
Je hebt gelijk. Ik heb de titel zo goed mogelijk aangepast. Dank voor het melden.
  vrijdag 13 maart 2009 @ 14:49:52 #69
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_67009074
...En Turken. Het topic gaat niet over alleen Marokkaanse gevallen van vermeende fraude.
Voor de volledigheid, en als de titel de lading van het topic moet dekken, zou dit er wel aan toegevoegd moeten worden.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_67009152
En het gaat om fraude die nog niet bewezen is. (Er wordt gesproken over mensen die verdacht worden van fraude)
pi_67012623
Ik kan niet alles in de topictitel kwijt. Heb nu een nieuwe aanpassing gemaakt, maar de tekstuele ruimte is beperkt. Wat mij betreft is dit nu definitief: Fraude bij Marokkanen en Turken met kinderen in buitenland
pi_67013293
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 16:24 schreef Elfletterig het volgende:
Ik kan niet alles in de topictitel kwijt. Heb nu een nieuwe aanpassing gemaakt, maar de tekstuele ruimte is beperkt. Wat mij betreft is dit nu definitief: Fraude bij Marokkanen en Turken met kinderen in buitenland
Uit het artikel in de OP:

"De Sociale Verzekeringsbank (SVB) verscherpt de controle" (...) "De SVB vermoedt" (...)
"Uit een tussenrapportage" (...) "wordt verdacht" (...) "wordt uitgezocht of ze ook echt hebben gefraudeerd." (...) "De SVB controleert normaal gesproken via steekproeven, maar gaat nu bij alle gezinnen op bezoek van wie de kinderen in Turkije of Marokko naar school gaan."

Op basis hiervan vind ik dat de huidige topictitel de lading niet dekt. Er is weliswaar een tekort aan ruimte voor de titel, maar ik denk niet dat de afkomst belangrijker is dan het feit dat er nog niets vaststaat. Mogelijke fraude met kinderbijslag met kinderen in het buitenland zou ik beter vinden in dit geval.

Wat mij betreft hoeft de topictitel niet nog eens gewijzigd te worden overigens, just my 2 cents.
pi_67013402
sjonge, wat een kinderachtig gezeur om een topictitel stelletje mierenneukers.
pi_67013557
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 16:45 schreef Dr.Nikita het volgende:
sjonge, wat een kinderachtig gezeur om een topictitel stelletje mierenneukers.
Een topictitel kan een topic maken of breken. Als in een titel een bepaalde suggestie wordt gewekt, werkt dat in het verloop van een topic door.
pi_67014056
GeMehher om niets.
pi_67014085
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 17:04 schreef Dr.Nikita het volgende:
GeMehher om niets.
Geouwe-kurva om niets
  Moderator vrijdag 13 maart 2009 @ 17:09:57 #77
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_67014225
ja, hou maar weer op nu
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_67092544
Dienstmededeling: in de loop van vandaag kleurt mijn naam weer zwart. Eind februari heb ik besloten om te stoppen als moderator, waarna ik nog tweeënhalve week ben doorgegaan zodat er tijd was om vervanging te regelen. Ik neem aan dat daarover op korte termijn wel een mededeling volgt. Mijn rol als moderator zit er vanaf nu op.

Een dramatisch afscheidstopic hoeft wat mij betreft niet; ik ben niet dood en ook ben ik NWS niet zat. Mijn vertrek is mijn keuze en heeft niets te maken met NWS, de NWS-posters en NWS-mods. Evenmin is er privé iets aan de hand, dus maak je geen zorgen: ik blijf hier dus gewoon rondhangen en jullie vervelen, alleen dan weer in het zwart. Verder bedank ik bij deze nog de mensen die (bijvoorbeeld) via PM advies of complimenten gaven.

Tot ziens
  maandag 16 maart 2009 @ 09:00:42 #79
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_67092602
Waarom dan wel? Had je misschien niet het gevoel dat je bijdragen positief uitpakten? Want dat vond ik juist wel.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  maandag 16 maart 2009 @ 09:02:04 #80
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_67092623
quote:
Op maandag 16 maart 2009 08:56 schreef Elfletterig het volgende:
Dienstmededeling: in de loop van vandaag kleurt mijn naam weer zwart. Eind februari heb ik besloten om te stoppen als moderator, waarna ik nog tweeënhalve week ben doorgegaan zodat er tijd was om vervanging te regelen. Ik neem aan dat daarover op korte termijn wel een mededeling volgt. Mijn rol als moderator zit er vanaf nu op.

Een dramatisch afscheidstopic hoeft wat mij betreft niet; ik ben niet dood en ook ben ik NWS niet zat. Mijn vertrek is mijn keuze en heeft niets te maken met NWS, de NWS-posters en NWS-mods. Evenmin is er privé iets aan de hand, dus maak je geen zorgen: ik blijf hier dus gewoon rondhangen en jullie vervelen, alleen dan weer in het zwart. Verder bedank ik bij deze nog de mensen die (bijvoorbeeld) via PM advies of complimenten gaven.

Tot ziens
toch hartelijk dank voor je inzet. see you in black.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_67092900
quote:
Op maandag 16 maart 2009 08:56 schreef Elfletterig het volgende:
Dienstmededeling: in de loop van vandaag kleurt mijn naam weer zwart. Eind februari heb ik besloten om te stoppen als moderator,knippppppppppppp

Tot ziens
Jammer Elf, ik vond je toch één van de betere mods die presteerden behoorlijk onafhankelijk te modereren.
  maandag 16 maart 2009 @ 09:21:03 #82
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_67093001
quote:
Op maandag 16 maart 2009 09:16 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Jammer Elf, ik vond je toch één van de betere mods die presteerden behoorlijk onafhankelijk te modereren.

Onafhankelijk en consequent.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  Moderator maandag 16 maart 2009 @ 09:25:29 #83
236264 crew  capricia
pi_67093098
Jammer Elf. Hoop je idd nog wel rond te zien hangen hier op Fok.
Bedankt voor al je werk!
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  maandag 16 maart 2009 @ 12:32:09 #84
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_67098283
Zonde Elf, was een kort ritje
  maandag 16 maart 2009 @ 12:38:00 #85
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_67098400
Jammer
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  maandag 16 maart 2009 @ 12:41:20 #86
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_67098475
Idd zonde!
Godfather Bodybuilding topic reeks
  Moderator maandag 16 maart 2009 @ 12:49:54 #88
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_67098670
er is nu trouwens wel ruimte voor Meki en/of Slappy
  maandag 16 maart 2009 @ 12:50:31 #89
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_67098689
quote:
Op maandag 16 maart 2009 12:49 schreef sp3c het volgende:
er is nu trouwens wel ruimte voor Meki en/of Slappy
dat zou wel geestig zijn.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  Moderator maandag 16 maart 2009 @ 13:03:06 #90
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_67099001
voor jullie wel ja
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')