Oh ja, nou ja, het is wel duidelijk, toch?quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:02 schreef Pool het volgende:
Leonoor was even in de war met HR Eelman/Hin, daar hadden we het laatst ook over.
Was het leuk vandaag Leonoor?

Wauw, ik wist niet dat er arresten op Wikipedia stonden!quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:55 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Linkje werkt niet, dees wel: http://nl.wikipedia.org/wiki/Hofland/Hennis

Alleen de bekendenquote:Op maandag 23 maart 2009 10:14 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Wauw, ik wist niet dat er arresten op Wikipedia stonden!

Voel je geroepen!quote:Op maandag 23 maart 2009 14:06 schreef ScottTracy het volgende:
Pff, en dan heeft Kelderluik heeft niet eens een eigen pagina!

Web 2.0!quote:Op maandag 23 maart 2009 14:06 schreef ScottTracy het volgende:
Pff, en dan heeft Kelderluik heeft niet eens een eigen pagina!

quote:Op maandag 23 maart 2009 18:43 schreef Rucebo het volgende:
Volgende week tentamen Vermogensrecht, zo veel....

SCHOPquote:Op maandag 23 maart 2009 20:32 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Morgen tentamen Transnational Litigation. En ik zit Deal or No Deal te kijken.. Schop onder mijn kont, iemand?!

quote:Op maandag 23 maart 2009 20:28 schreef hmmmz het volgende:
Vandaag tijdens verbintenissenrecht b ging het opeens over Nugteren/Meskes. Gezien wat affiniteit met het tilburgs dialect duurde het even voordat ik doorhad dat het om een arrest ging

er zaten alleen veel limbo's dus die keken een beetje raar toen ik en een paar andere begonnen te lachen. Volgens mij snapte de docente het ook nietquote:

Vermogensrecht alleen valt wel mee, ik moet ook staats en bestuursrecht herkansen en ze hebben dat op dezelfde dag gepland... Alsof ze willen dat mensen die moeten herkansen het niet halen...quote:Op maandag 23 maart 2009 18:43 schreef Rucebo het volgende:
Volgende week tentamen Vermogensrecht, zo veel....

Veel studenten hebben volgens mij toch geen humor. Ik zat laatst met een Chinese medestudent (geen rechtenstudent, ik ken 'm via m'n werk) te praten. Z'n huisgenoot kwam erbij en zei "weet je trouwens wat Chings volledige naam is? Ching Nog Tjong". Dus ik zeg "Da's toevallig! Ik heet ook Ching Nog Tjong!".quote:Op dinsdag 24 maart 2009 00:18 schreef hmmmz het volgende:
[..]
er zaten alleen veel limbo's dus die keken een beetje raar toen ik en een paar andere begonnen te lachen. Volgens mij snapte de docente het ook niet

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Patriotism is the last refuge of a scoundrel"

Volgens mij aan de Nederlandse huisgenoot van de Chinees?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:49 schreef aardappel het volgende:
jij zit aan een Chinees Nederlandse woordgrapjes uit te leggen?

lezen lulquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:49 schreef aardappel het volgende:
jij zit aan een Chinees Nederlandse woordgrapjes uit te leggen?

Helemaal mee eens! Scriptieonderwerp anyonequote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:38 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Ik zag trouwens dit fotootje bij GeenStijl, en dacht meteen dat ze het leerstuk van het Betriebsgefahr ook maar eens tussen gemotoriseerde voertuigen moesten gaan invoeren met die Hummers van tegenwoordig:
[ afbeelding ]
 , bachelor dan wel, want lijkt me een kleintje..
 , bachelor dan wel, want lijkt me een kleintje..

Ik denk dat je bij de rechter een goede kans maakt. Het gaat immers niet enkel om factoren die tot de schade zelf leiden, maar ook om factoren die de omvang van de schade bepalen. De rechter is in principe vrij om die factoren in ogenschouw te nemen bij het bepalen van de aansprakelijkheid.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:38 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Ik zag trouwens dit fotootje bij GeenStijl, en dacht meteen dat ze het leerstuk van het Betriebsgefahr ook maar eens tussen gemotoriseerde voertuigen moesten gaan invoeren met die Hummers van tegenwoordig:

:
 : 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |