kloptquote:Op maandag 2 maart 2009 23:52 schreef LeonH het volgende:
[..]
Ben niet geweest maar volgens mij was het alleen voor de live-act van de Donkey's. De normale dj-booth staat zo ver ik me kan herinneren hogerop
Graag!quote:Op maandag 2 maart 2009 21:34 schreef Sethje het volgende:
4 april is het gewoon tijd voor Rebirth Festival hoor!
Jones
A-Lusion
Headhunterz
Tatanka
Noisecontrollers
Flamman & Abraxas
die hekken zorgen beetje voor een underground sfeer jwtzquote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:32 schreef de_huig het volgende:
[..]
klopthet was er de hele avond en echt alleen maar voor een half uurtje donkey's
![]()
wij stonden achteraan (onder het balkon zeg maar) en je zag echt alleen die kop van jowan op en neer stuiteren en af en toe wat armpjes..maar wat boeit het..het was ruig
ik zie dat dit op 1,5 uur rijden vanaf mijn huis isquote:Op maandag 2 maart 2009 21:34 schreef Sethje het volgende:
4 april is het gewoon tijd voor Rebirth Festival hoor!
Jones
A-Lusion
Headhunterz
Tatanka
Noisecontrollers
Flamman & Abraxas
Bij Davide Sonar @ SWAT bijvoorbeeld. Maar volgens mij was dat alleen een verhoginkje van 30cm ofzo.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:19 schreef CrustyClown het volgende:
Ik bedenk me net ook dat ze dat toch wel vaker hebben gedaan in de Outland?
Nooit bij de SWAT tour aanwezig geweest, maar goed ik had me ook kunnen vergissen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:21 schreef mstx het volgende:
[..]
Bij Davide Sonar @ SWAT bijvoorbeeld. Maar volgens mij was dat alleen een verhoginkje van 30cm ofzo.
ff een QFTtje op deze post gooienquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:57 schreef Silaz het volgende:
Dat heatzone setje @ fearfm is best wel beukiebeukie![]()
Heatzone - Reflection
te ver wegquote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:54 schreef SMutzskii het volgende:
Iemand die naar Wilde Gullie Bas gaat 3 april?
(lang geleden postje van mij... xD)
Moet 'm nog luisteren, heb 'm nog op de desktop (is mn 'bestand opslaan'-locatie) en het staat er bomvolquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:57 schreef Silaz het volgende:
Dat heatzone setje @ fearfm is best wel beukiebeukie![]()
Heatzone - Reflection
Heel Herkenbaarquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:27 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Moet 'm nog luisteren, heb 'm nog op de desktop (is mn 'bestand opslaan'-locatie) en het staat er bomvol... tijd voor weer 's mn playlisten aan te gaan passen
Helden van de toekomstquote:
Nou ja nieuw hij is geloof ik al 2 jaar oud maar die BP remix klinkt wel fijnquote:
x2quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:27 schreef Da_Ripper het volgende:
desktop (is mn 'bestand opslaan'-locatie) en het staat er bomvol
die heb ik heel vaakquote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:29 schreef NLS04 het volgende:
Herkennen jullie trouwens dat je soms ineens van die momenten heb dat je enorm verlangd om op dat moment op een feest (linksvooraan natuurlijk) lekker los te kunnen gaan
![]()
Haha, dat is ook de manier waarop ik zou gaan draaien denk. Als ik OOOIT (nooit dusquote:Op woensdag 4 maart 2009 08:59 schreef ReMcOrE het volgende:
maar dat was peanuts vergeleken met dat Dozer en Nagoom gewoon ordinair een CD aan het draaien warenen dan wel net deden alsof ze aan het mixen waren, zonder handen aan de knoppen
hebben in de hele set 2 CD's gedraaid en maximaal 5 nummers zelf gemixt
Sowieso als ik Dozer hoor en zie mixen ben ik niet echt overtuigd af en toe.. Nagoom heb ik nog niet gezien of gehoord, alleen met die Fear FM nacht.. Dus daar kan ik niet echt over oordelen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 08:59 schreef ReMcOrE het volgende:
Bass Modulators nog weer gezien bij Lucky afgelopen vrijdag, dat kleine ventje kan wel goed draaien alleen die lange met die krullen bakt er helemaal niks vanelke keer moest de ander hem helpen met overgangen etc.
viel beetje erg op
maar dat was peanuts vergeleken met dat Dozer en Nagoom gewoon ordinair een CD aan het draaien warenen dan wel net deden alsof ze aan het mixen waren, zonder handen aan de knoppen
Gaan jullie dan heel hard schreeuwen tijdens de overgangen, zodat niemand de mixfouten hoort?quote:Op woensdag 4 maart 2009 09:33 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Haha, dat is ook de manier waarop ik zou gaan draaien denk. Als ik OOOIT (nooit dus) achter een stel tafels zou eindigen met bartman ofzo dan sluiten we de laptops aan met ableton en draaien de van tevoren in elkaar gedraaide set.
wel zo gezellig inderdaadquote:Waarna we vervolgens het publiek inlopen met een biertje en lekker losgaan met de rest
Dat wordt dan wel heeeel hard schreeuwen op Qlimax..quote:Op woensdag 4 maart 2009 09:40 schreef de_huig het volgende:
[..]
Gaan jullie dan heel hard schreeuwen tijdens de overgangen, zodat niemand de mixfouten hoort?![]()
![]()
[..]
het is weer woensdagquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:04 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Dat wordt dan wel heeeel hard schreeuwen op Qlimax..Ownee wacht dan hebben ze ruffian daarvoor
quote:Op woensdag 4 maart 2009 09:33 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Haha, dat is ook de manier waarop ik zou gaan draaien denk. Als ik OOOIT (nooit dus) achter een stel tafels zou eindigen met bartman ofzo dan sluiten we de laptops aan met ableton en draaien de van tevoren in elkaar gedraaide set.
Waarna we vervolgens tijdens de set gewoon het publiek inlopen met een biertje en lekker losgaan met de rest
props voor de photoshopquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:24 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
![]()
ST : de Laagneus & Mentale van de HS![]()
[ afbeelding ]
Alleen op showtek nummers zoeken?quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:31 schreef Sc0tTy het volgende:
btw hoe kan je zorgen dat die 'Hoge Kwaliteit' link er altijd staat bij je filmpjes ? moet nml paar keer op F5 rammen vorodat ie er staat
bij YT staat er vaak een linkje met "Bekijk dit filmpje in hoge kwaliteit"... denk dat hij bedoeld hoe je dat onder je filmpjes krijgtquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:35 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Alleen op showtek nummers zoeken?![]()
Maar goed, wat bedoel je, waar? Waarschijnlijk heeft iemand dan de titel veranderd ofzo
misschien doet YT dat uit zichzelf? als de filmpjes van een 'lagere' kwaliteit zijn, dat hij dan de mogelijkheid tot het bekijken in hoge kwaliteit biedt?quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:38 schreef Sc0tTy het volgende:
precies remcore, mjah het gaat om m'n eigen filmpjes, kheb ze geupload maar bij de ene staat er wel HQ link bij en bij de ander niet :/
Kan het niet gewoon zijn dat ze gewoon lekker dronken waren ofzo en gewoon niets meer konden?quote:Op woensdag 4 maart 2009 08:59 schreef ReMcOrE het volgende:
Bass Modulators nog weer gezien bij Lucky afgelopen vrijdag, dat kleine ventje kan wel goed draaien alleen die lange met die krullen bakt er helemaal niks vanelke keer moest de ander hem helpen met overgangen etc.
viel beetje erg op
ze zagen er beide alles behalve dronken/aangeschoten uit (en gedroegen zich ook niet zo) tussen de 2 CD's door konden ze wel gewoon strak mixen!!quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:52 schreef ElDani het volgende:
[..]
Kan het niet gewoon zijn dat ze gewoon lekker dronken waren ofzo en gewoon niets meer konden?
Deze moet ik ook ff quotenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:27 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Moet 'm nog luisteren, heb 'm nog op de desktop (is mn 'bestand opslaan'-locatie) en het staat er bomvol![]()
dus je bent nog niet helemaal doordrongen met de gruwelijke sfeer links vooraan op feestenquote:Op woensdag 4 maart 2009 13:44 schreef Sc0tTy het volgende:
mwah Black 2k8 , I Love Hardstyle in Hollywood ( r'dam) en deze, maten van mij gaan nooit/niet vaak mee dusjamaar zat livesets gehoord al ( enige wa'k eigenlijk luister ) en natuurlijk ook naar zat andere soort feesten geweest.
Maar het was wel een 'dikke nacht'
dat dus..mag sowieso wel vaker gedaan worden vind ikquote:Op woensdag 4 maart 2009 13:51 schreef kollie het volgende:
Aardig verslag! Leuk om te lezen, ook als je niet bij het feest bent geweest. Mag je vaker doen
er is er maar 1 die als ReMcOrE staat geschrevenquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:10 schreef Sc0tTy het volgende:
hehe mijn nick is daar Sc0tTyer zijn daar 6 ReMcOrE's
Ik ga het ook vaker proberen te doen. IQ helaas pas weer voor mij de volgende mogelijkheid......quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:53 schreef de_huig het volgende:
[..]
dat dus..mag sowieso wel vaker gedaan worden vind ik
hehe voor mij ws ook..wordt ook wat als alle fokkertjes linksvooraan meeten..krijg je straks 12 keer hetzelfde iq verslagquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:20 schreef kollie het volgende:
[..]
Ik ga het ook vaker proberen te doen. IQ helaas pas weer voor mij de volgende mogelijkheid......
maar dan melden we wel allemaal heel veel gezelligheidquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:21 schreef de_huig het volgende:
[..]
hehe voor mij ws ook..wordt ook wat als alle fokkertjes linksvooraan meeten..krijg je straks 12 keer hetzelfde iq verslag
Nee, nieuwe anthem is van Noisecontrollersquote:Op woensdag 4 maart 2009 13:37 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Die nieuwe track is dat anthem van In Qontrol..
als je op leden zoektquote:Remco -_- ReM...
aldus de man die binnenkomt, zn kop naar beneden steekt en gasgeeft tot het licht weer aan gaat..quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:30 schreef ReMcOrE het volgende:
maar dan melden we wel allemaal heel veel gezelligheid
hehe dan kan je ook mij hebbenquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:42 schreef de_huig het volgende:
[..]
aldus de man die binnenkomt, zn kop naar beneden steekt en gasgeeft tot het licht weer aan gaat..
we moeten maar eens meeten remcore :p
en is alles behalve een vette plaatquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:41 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Nee, nieuwe anthem is van Noisecontrollers
* ReMcOrE zegt dat Sc0tTy dan maar doppen moet kopen, zodat hij niet telkens wegloopt...quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:42 schreef Sc0tTy het volgende:
* Sc0tTy probeert altijd van kant te wisselen anders word ik zo doof aan 1 kant:+
dat is wel een heul lompe beschrijvingquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:42 schreef de_huig het volgende:
[..]
aldus de man die binnenkomt, zn kop naar beneden steekt en gasgeeft tot het licht weer aan gaat..
we moeten maar eens meeten remcore :p
Hehe juh, moet ik eigenlijk een keer doen. Binnenkort maar is kijken waar je beetje fatsoenlijke kan halen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:45 schreef ReMcOrE het volgende:
* ReMcOrE zegt dat Sc0tTy dan maar doppen moet kopen, zodat hij niet telkens wegloopt...
[..]
Ik heb ze vannacht nog gebruikt toen ik aan het werk was in een datacenter, daar werken ze ook primaquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:45 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
* ReMcOrE zegt dat Sc0tTy dan maar doppen moet kopen, zodat hij niet telkens wegloopt...
Beter Horen of Schoonenbergquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:48 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Hehe juh, moet ik eigenlijk een keer doen. Binnenkort maar is kijken waar je beetje fatsoenlijke kan halen.
zoveel lawaai daar?quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:50 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik heb ze vannacht nog gebruikt toen ik aan het werk was in een datacenter, daar werken ze ook prima
dacht het nietquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:51 schreef Sc0tTy het volgende:
haha, gewoon vandie gele standaard gevallen ?
sorry hequote:Op woensdag 4 maart 2009 14:45 schreef ReMcOrE het volgende:
dat is wel een heul lompe beschrijvingklopt wel redelijk, alleen kop omhoog wanneer ik ga eten, naar de wc moet of wat te zuipen ga halen
Jesus :/ 160 :/quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Beter Horen of Schoonenberg
[..]
dacht het nietExinore ER Flexcomfort met 25dB demping, op maat gemaakt, ¤ 160
Goddelijk idd ! Heb ze ook wel eens in als mijn huisgenoot zijn muziek door mijn muur heen komt. Filtert al het lawaai prima weg, zelfs draaiende wasmachines naast mijn kamer hoor je niet meer.quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:56 schreef ReMcOrE het volgende:
dacht het nietExinore ER Flexcomfort met 25dB demping, op maat gemaakt, ¤ 160
gaan 4/5 jaar mee, dus je betaalt 32-40 per jaar om geen gehoorbeschadiging op te lopen; lijkt me een uitstekende investeringquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |