dat dus..mag sowieso wel vaker gedaan worden vind ikquote:Op woensdag 4 maart 2009 13:51 schreef kollie het volgende:
Aardig verslag! Leuk om te lezen, ook als je niet bij het feest bent geweest. Mag je vaker doen
er is er maar 1 die als ReMcOrE staat geschrevenquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:10 schreef Sc0tTy het volgende:
hehe mijn nick is daar Sc0tTyer zijn daar 6 ReMcOrE's
Ik ga het ook vaker proberen te doen. IQ helaas pas weer voor mij de volgende mogelijkheid......quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:53 schreef de_huig het volgende:
[..]
dat dus..mag sowieso wel vaker gedaan worden vind ik
hehe voor mij ws ook..wordt ook wat als alle fokkertjes linksvooraan meeten..krijg je straks 12 keer hetzelfde iq verslagquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:20 schreef kollie het volgende:
[..]
Ik ga het ook vaker proberen te doen. IQ helaas pas weer voor mij de volgende mogelijkheid......
maar dan melden we wel allemaal heel veel gezelligheidquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:21 schreef de_huig het volgende:
[..]
hehe voor mij ws ook..wordt ook wat als alle fokkertjes linksvooraan meeten..krijg je straks 12 keer hetzelfde iq verslag
Nee, nieuwe anthem is van Noisecontrollersquote:Op woensdag 4 maart 2009 13:37 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Die nieuwe track is dat anthem van In Qontrol..
als je op leden zoektquote:Remco -_- ReM...
aldus de man die binnenkomt, zn kop naar beneden steekt en gasgeeft tot het licht weer aan gaat..quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:30 schreef ReMcOrE het volgende:
maar dan melden we wel allemaal heel veel gezelligheid
hehe dan kan je ook mij hebbenquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:42 schreef de_huig het volgende:
[..]
aldus de man die binnenkomt, zn kop naar beneden steekt en gasgeeft tot het licht weer aan gaat..
we moeten maar eens meeten remcore :p
en is alles behalve een vette plaatquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:41 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Nee, nieuwe anthem is van Noisecontrollers
* ReMcOrE zegt dat Sc0tTy dan maar doppen moet kopen, zodat hij niet telkens wegloopt...quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:42 schreef Sc0tTy het volgende:
* Sc0tTy probeert altijd van kant te wisselen anders word ik zo doof aan 1 kant:+
dat is wel een heul lompe beschrijvingquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:42 schreef de_huig het volgende:
[..]
aldus de man die binnenkomt, zn kop naar beneden steekt en gasgeeft tot het licht weer aan gaat..
we moeten maar eens meeten remcore :p
Hehe juh, moet ik eigenlijk een keer doen. Binnenkort maar is kijken waar je beetje fatsoenlijke kan halen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:45 schreef ReMcOrE het volgende:
* ReMcOrE zegt dat Sc0tTy dan maar doppen moet kopen, zodat hij niet telkens wegloopt...
[..]
Ik heb ze vannacht nog gebruikt toen ik aan het werk was in een datacenter, daar werken ze ook primaquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:45 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
* ReMcOrE zegt dat Sc0tTy dan maar doppen moet kopen, zodat hij niet telkens wegloopt...
Beter Horen of Schoonenbergquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:48 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Hehe juh, moet ik eigenlijk een keer doen. Binnenkort maar is kijken waar je beetje fatsoenlijke kan halen.
zoveel lawaai daar?quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:50 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik heb ze vannacht nog gebruikt toen ik aan het werk was in een datacenter, daar werken ze ook prima
dacht het nietquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:51 schreef Sc0tTy het volgende:
haha, gewoon vandie gele standaard gevallen ?
sorry hequote:Op woensdag 4 maart 2009 14:45 schreef ReMcOrE het volgende:
dat is wel een heul lompe beschrijvingklopt wel redelijk, alleen kop omhoog wanneer ik ga eten, naar de wc moet of wat te zuipen ga halen
Jesus :/ 160 :/quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Beter Horen of Schoonenberg
[..]
dacht het nietExinore ER Flexcomfort met 25dB demping, op maat gemaakt, ¤ 160
Goddelijk idd ! Heb ze ook wel eens in als mijn huisgenoot zijn muziek door mijn muur heen komt. Filtert al het lawaai prima weg, zelfs draaiende wasmachines naast mijn kamer hoor je niet meer.quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:56 schreef ReMcOrE het volgende:
dacht het nietExinore ER Flexcomfort met 25dB demping, op maat gemaakt, ¤ 160
gaan 4/5 jaar mee, dus je betaalt 32-40 per jaar om geen gehoorbeschadiging op te lopen; lijkt me een uitstekende investeringquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |