abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 maart 2009 @ 10:25:29 #101
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_66681666

Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  woensdag 4 maart 2009 @ 10:26:56 #102
195309 de_huig
Koning van het Universum
pi_66681702
showtek
ruffian
dozer die niet zelf mixt
cynisme
The only limit is your own imagination
pi_66681777
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 10:25 schreef mstx het volgende:
[ afbeelding ]

whahahahahahahaha, die van Duro is echt te erg
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  woensdag 4 maart 2009 @ 10:41:33 #104
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_66682138
in defence van dozer.. hij kan wel mixen.. miss had ie teveel bier op ofzo?

de keren dat ik hem heb gezien of stukjes van hem heb gezien..(jijbuis etc) was ie toch echt zelf bezig

Dozer = held qua platen en qua persoonlijkheid (heb op defqon 2007 nog met hem staan praten over pavo & zany's birthday bash die zo fantastisch was biertje erbij was best gezellig )

BTW : LOL @ HHZ op Qlimax DVD wanneer hij zegt dat ie bescheiden is
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
  woensdag 4 maart 2009 @ 11:24:33 #105
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_66683592
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 09:33 schreef CrustyClown het volgende:

[..]

Haha, dat is ook de manier waarop ik zou gaan draaien denk. Als ik OOOIT (nooit dus ) achter een stel tafels zou eindigen met bartman ofzo dan sluiten we de laptops aan met ableton en draaien de van tevoren in elkaar gedraaide set.
Waarna we vervolgens tijdens de set gewoon het publiek inlopen met een biertje en lekker losgaan met de rest

ST : de Laagneus & Mentale van de HS
Wat je vindt, ...
pi_66683809
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 11:24 schreef Da_Ripper het volgende:

[..]

ST : de Laagneus & Mentale van de HS
[ afbeelding ]
props voor de photoshop
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  woensdag 4 maart 2009 @ 11:31:59 #107
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_66683921
hehe denk eerder paintskilzz

btw hoe kan je zorgen dat die 'Hoge Kwaliteit' link er altijd staat bij je filmpjes ? moet nml paar keer op F5 rammen vorodat ie er staat
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_66684052
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 11:31 schreef Sc0tTy het volgende:
btw hoe kan je zorgen dat die 'Hoge Kwaliteit' link er altijd staat bij je filmpjes ? moet nml paar keer op F5 rammen vorodat ie er staat
Alleen op showtek nummers zoeken?

Maar goed, wat bedoel je, waar? Waarschijnlijk heeft iemand dan de titel veranderd ofzo

@NLS. Voor het schreeuwen door onze overgangen hebben we idd Ruffian . Paar biertjes erin en voila geen foute overgang meer te herkennen
Partyagenda;
Outdated....
pi_66684115
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 11:35 schreef CrustyClown het volgende:

[..]

Alleen op showtek nummers zoeken?

Maar goed, wat bedoel je, waar? Waarschijnlijk heeft iemand dan de titel veranderd ofzo
bij YT staat er vaak een linkje met "Bekijk dit filmpje in hoge kwaliteit"... denk dat hij bedoeld hoe je dat onder je filmpjes krijgt
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  woensdag 4 maart 2009 @ 11:38:16 #110
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_66684150
precies remcore, mjah het gaat om m'n eigen filmpjes, kheb ze geupload maar bij de ene staat er wel HQ link bij en bij de ander niet :/
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_66684597
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 11:38 schreef Sc0tTy het volgende:
precies remcore, mjah het gaat om m'n eigen filmpjes, kheb ze geupload maar bij de ene staat er wel HQ link bij en bij de ander niet :/
misschien doet YT dat uit zichzelf? als de filmpjes van een 'lagere' kwaliteit zijn, dat hij dan de mogelijkheid tot het bekijken in hoge kwaliteit biedt?
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_66684621
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 08:59 schreef ReMcOrE het volgende:
Bass Modulators nog weer gezien bij Lucky afgelopen vrijdag, dat kleine ventje kan wel goed draaien alleen die lange met die krullen bakt er helemaal niks van elke keer moest de ander hem helpen met overgangen etc. viel beetje erg op

maar dat was peanuts vergeleken met dat Dozer en Nagoom gewoon ordinair een CD aan het draaien waren en dan wel net deden alsof ze aan het mixen waren, zonder handen aan de knoppen hebben in de hele set 2 CD's gedraaid en maximaal 5 nummers zelf gemixt
Kan het niet gewoon zijn dat ze gewoon lekker dronken waren ofzo en gewoon niets meer konden?
Mixes onder de naam Khadber
  woensdag 4 maart 2009 @ 11:53:22 #113
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_66684634
mjah allemaal met zelfde camera gemaakt met zelfde resolutie etc en de andere zijn wel HQ, maar ben em opnieuw annut uploaden
pi_66684640
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 11:52 schreef ElDani het volgende:

[..]

Kan het niet gewoon zijn dat ze gewoon lekker dronken waren ofzo en gewoon niets meer konden?
ze zagen er beide alles behalve dronken/aangeschoten uit (en gedroegen zich ook niet zo) tussen de 2 CD's door konden ze wel gewoon strak mixen!!
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  woensdag 4 maart 2009 @ 13:04:25 #115
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_66686976
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 20:27 schreef Da_Ripper het volgende:

[..]

Moet 'm nog luisteren, heb 'm nog op de desktop (is mn 'bestand opslaan'-locatie) en het staat er bomvol
Deze moet ik ook ff quoten .

X2!
There is no rehab for stupidity.
  woensdag 4 maart 2009 @ 13:17:02 #116
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_66687452
Wij kwamen binnen bij de laatste 20 minuten van Showtek en hadden dus de Noise Controllers gemist

Showtek vond ik, mss omdat ik nog maar net binnen was of omdat we op de bovenste balkon stonden, niet echt goed... ( je kon overigens vanaf daar zo een biertje in de nek van de dj's of draaitafels gooien, je staat precies boven ze )

Daarna The Pitcher , gelijk in de zaal gaan staan. Ik had eigenlijk niet verwacht dat ie zo lekker kon draaien, in het begin een paar eigen platen ( Serenity en The Core ) en daarna wat producties van andere mensen en op het eind nog even Karma

Toen was het tijd voor DE man: Zany
We stonden aan het eind van The Pitcher weer even op het balkon zodat we anderhalf uur konden knallen bij Zany Kon ik mooi nog even dit filmpje opnemen:

Daarna de zaal in gegaan om lekker te gaan knallen Ik vond em zelf erg lekker draaien en ben goed los gegaan Nadat we wat drinken hadden gehaalt nog ffkes dit filmpje gemaakt:

Had alleen beetje lamme arme dus je ziet me van arm switchen

Toen Zatox op kwam dacht ik eigenlijk een beetje rust te gaan nemen om bij de Donkey's te kunnen knallen, maar toen ik zag dat Zany back to back ging draaien met Zatox toch maar gebleven. Uiteindelijk een uber setje ( Ik wist niet van te voren dat ze samen gingen draaien )

Het moment was toen daar dat mijn favo artiest ging draaien: Donkey Rollers
Iedereen hier heeft geklaagd over de hekken, maar ik was er uber blij mee, het was ontiegelijk glad vooraan en je kon niet hard los gaan zonder minimaal 1 hand aan het hek te hebben.

Dat ze op de dans vloer gingen draaien gaf nog een extra kick DV8 liep dronken voor ons neus en je kon goed met Zany en Jowan meekijken die met z'n 3'en erg veel lol hadden ( terug te zien in de filmpjes ).
De set zelf was gewoon weer een meesterwerk, met veel bekende en nieuwe plaaten, allemaal van eige makelij natuurlijk
Mensen vonden dat het geluid te hard stond bij de Donkey's, ik vond et juist relaxed, ff op het eind extra hard knallen met extra harde muziek

Met toeval heb ik deze nieuwe track opgenomen wat naar mijn mening een blijvertje is
Ik probeerde in te zoomen op de laptop omdat die door de schuddende vloer keihard heen enweer bewoog, maar dat zie je niet op het filmpje Btw: Zany kan nog best goed MC'en

Het was daarna tijd voor de laaste act, maar zeker niet de minste: Neophyte
Wij waren eerst ff wat drinken gaan halen dus ik weet niet waar hij mee begon, maar toen we in de zaal terug kwamen waren er al veel mensen weg. Nadat het drinken op was kwam gelijk Redemption, god wat is dat een heerlijke track Na op nog wat andere nr's gestampt te hebben was et om 5:30 voor ons ook tijd om naar huis te gaan.

Nog even snel shirt van Zany gehaalt die met witte letters en dingen er omheen.

Al met al een perfecte avond Ik geef em een 9 alleen omdat de zaal glad was
Wat wel kick was is dat wanneer je stil stond de vloer echt trilde en dan bedoel ik echt op-en-neer ging.

Ps: alle filmpjes zijn HQ en met goed geluid, maar om een of andere reden krijg ik bij Silver Bullet en die dubbele Zany geen HQ linkje Ook zijn de namen op youtube al verranderd en hier nog niet

[ Bericht 0% gewijzigd door Sc0tTy op 04-03-2009 17:17:09 ]
  Redactie Frontpage woensdag 4 maart 2009 @ 13:28:30 #117
72015 crew  PartyAnimal87
J'adore hardcore
pi_66687938
Die nieuwe track
  woensdag 4 maart 2009 @ 13:37:40 #118
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_66688342
Die nieuwe track is dat anthem van In Qontrol..
  woensdag 4 maart 2009 @ 13:39:38 #119
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_66688432
is dat ctrl+alt+del ?
hmm hoor ze idd zeggen InQontrol maar vin hem niet lijken, kan evt een remix zijn.
  woensdag 4 maart 2009 @ 13:40:47 #120
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_66688474
Ik snap er niks meer van.. Het is niet Ctrl+Alt+Del want er word the last city on earth gezegd en dat is het thema van vorig jaar..
  woensdag 4 maart 2009 @ 13:41:13 #121
195309 de_huig
Koning van het Universum
pi_66688491
leuk verslagje!
wat ik me afvroeg..heb je al veel feesten meegemaakt? als in: heb je veel vergelijkingsmateriaal om deze een 9 te geven? of heb je gewoon een dikke nacht gehad en daarom een 9
The only limit is your own imagination
  woensdag 4 maart 2009 @ 13:44:10 #122
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_66688631
mwah Black 2k8 , I Love Hardstyle in Hollywood ( r'dam) en deze, maten van mij gaan nooit/niet vaak mee dusja maar zat livesets gehoord al ( enige wa'k eigenlijk luister ) en natuurlijk ook naar zat andere soort feesten geweest.
Maar het was wel een 'dikke nacht'
pi_66688853
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 13:44 schreef Sc0tTy het volgende:
mwah Black 2k8 , I Love Hardstyle in Hollywood ( r'dam) en deze, maten van mij gaan nooit/niet vaak mee dusja maar zat livesets gehoord al ( enige wa'k eigenlijk luister ) en natuurlijk ook naar zat andere soort feesten geweest.
Maar het was wel een 'dikke nacht'
dus je bent nog niet helemaal doordrongen met de gruwelijke sfeer links vooraan op feesten maar dat komt nog wel, hoe meer feesten je bezoekt, hoe meer je 'besmet' wordt
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  woensdag 4 maart 2009 @ 13:51:14 #124
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_66688914
hehe ik sta altijd vooraan wees maar niet bang gebruik ook geen pillen en drink dan hoogstens 2 bier en ga altijd tot et einde door
pi_66688926
Aardig verslag! Leuk om te lezen, ook als je niet bij het feest bent geweest. Mag je vaker doen
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')