quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:45 schreef De_Ananas het volgende:
Dames en heren.
Ik ga een verhaal over de SC schrijven voor het 1000ste topic. Als jullie dingen hebben die erin moeten (liefst met linkjes naar de posts of het begin van iets zoals heel dat NB gebeuren enzo) dan zou ik dat erg waarderen.
Kusjes,
Jullie pater familia
Waarom join je ze niet? En uiteraard pics maken.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:25 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb me zelfs opgemaakt uit verveling.
Ja ik las het al, maar wou erop reageren maar topic zat volquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:31 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik upload ze en geef je wel de link.
Ik ben een beetje sloom vandaag.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:31 schreef Paaskonijn het volgende:
Veel plezier BT, volgende keer alleen eerst topic openen en dan opmaken.
Inderdaadquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:15 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Zal wel niet.
Mensen die altijd lief zijn
Dat weten we nu wel.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:31 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Achja, je bent een vrouw hè.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben een beetje sloom vandaag.
Daaaag.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom join je ze niet? En uiteraard pics maken.
Ajax liedjes?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:31 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je ava is tofquote:
Je moeder, nu opflikkeren je zit nu al lang genoeg in de SC.quote:
Nee.quote:
Niks? Hoelaat ga je ons verlaten?quote:
Ja erg hè, dat vind ik dus ook.quote:
Maar lil wayne trok z'n mond open en het was gelijk zo vanquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:35 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ja erg hè, dat vind ik dus ook.
Wist ik het maar.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:35 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Niks? Hoelaat ga je ons verlaten?
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:34 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Je moeder, nu opflikkeren je zit nu al lang genoeg in de SC.
rapidshare?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:36 schreef bloodysunday het volgende:
Wat is dit, download ik een file zegt hij dat het niet kan omdat ik er al 1 aan het downloaden ben terwijl dat niet zo is
ja kanker nu zegt hij dat mn download limiet is bereiktquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:36 schreef bloodysunday het volgende:
Wat is dit, download ik een file zegt hij dat het niet kan omdat ik er al 1 aan het downloaden ben terwijl dat niet zo is
Hee leuk stofmuisjes!quote:
Ik half.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:36 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Maar lil wayne trok z'n mond open en het was gelijk zo van...
Half11 en nog thuiszittenquote:
Net alsof ik dat weetquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor pauperdingen? Low budget tampons ofzo
?
Stofmuisjes.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor pauperdingen? Low budget tampons ofzo
?
1572 v. Christus belde en ze willen hun gifje terug.quote:
Blow jijquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk ook nog wiet halen straks!
Stoer.quote:
Hopelijk kan nu iemand wel een kaartje regelenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:43 schreef bloodysunday het volgende:
D_A ga je wel naar Ajax-OM?
Ik ga een zee-egel kopen en noem hem zee-egel.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jij gebruikt stofmuisjes? Wat doe je daarmee?
Ooh en ik krijg een hamster, en ik noem 'm ilse.
Je moeder belde om te zeggen dat ze het jammer vindt dat alle humor naar je zusje is gegaan.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:43 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
1572 v. Christus belde en ze willen hun gifje terug.
Ik wil denk ook wel weer maar zit nog te twijfelenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:45 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Hopelijk kan nu iemand wel een kaartje regelen
Heb al ruzie gekregen met een paar mensen waar ik iets mee moet regelen omdat het tijdens een afspraak valt
Mweh, ik ben al wakker vanaf 2 uur, dikke koppijn, fucking moe en zag nog halfje liggenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk ook nog wiet halen straks!
Schop ze allemaal de tyfus maar in.quote:
Het was geen grap maar een opmerking.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:45 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je moeder belde om te zeggen dat ze het jammer vindt dat alle humor naar je zusje is gegaan.
Grappig.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:43 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
1572 v. Christus belde en ze willen hun gifje terug.
Da mag ook ja.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:45 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Schop ze allemaal de tyfus maar in.
Al wakker vanaf half 2?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:45 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Mweh, ik ben al wakker vanaf 2 uur, dikke koppijn, fucking moe en zag nog halfje liggen
Dus dat wordt goddelijk slapen straks!
En mijn opmerking gaat alleen over die opmerking van je denk je?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:46 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Het was geen grap maar een opmerking.
Is het vrije verkoop weer?quote:
Ontzettend grappig.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:47 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Al wakker vanaf half 2?![]()
dat is al zeker 8 uur!!!1
Ja.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:47 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
En mijn opmerking gaat alleen over die opmerking van je denk je?
Allurequote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:50 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij vuile junk.
Bewaar wat voor mij, hihi.
.
Ik ben net thuis van m'n werkquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Alluremoet jij geen leven hebben rond deze tijd
?
Hoi PK. Zullen we een keer daten in de Velvet?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:51 schreef Paaskonijn het volgende:
HOI ALLUREEEEEEEE
Wacht maar, ik zoek jou op in Osso.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Bah, daar hebben we die kut Allure_
what in the fuckquote:
En dan?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoi PK. Zullen we een keer daten in de Velvet?
[..]
Wacht maar, ik zoek jou op in Osso.
Ben jij daar met al je vrienden? Dan kom ik ook alleenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En dan?Wij messenstekers wachten je op!
"in debat met mezelf'quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ben net thuis van m'n werk. Nu ga ik eventjes stevig in debat met mezelf of ik nog wil uitgaan. 3422 mensen dwingen me om te gaan, maar ik ben echt kapot moe
.
Het liefst wil ik een vette jonko, en daarna lekker slapen.
En jij dan chicka?
Daar kom ik de laatste tijd echt nooit meer.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoi PK. Zullen we een keer daten in de Velvet?
Als jij moe bent, moet je lekker gaan slapenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ben net thuis van m'n werk. Nu ga ik eventjes stevig in debat met mezelf of ik nog wil uitgaan. 3422 mensen dwingen me om te gaan, maar ik ben echt kapot moe
.
Het liefst wil ik een vette jonko, en daarna lekker slapen.
En jij dan chicka?
Oh, saaiquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:54 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Daar kom ik de laatste tijd echt nooit meer.
2003 belde op, ze willen hun grap terugquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ben jij daar met al je vrienden? Dan kom ik ook alleen.
Sowieso, als ik volgende week uitga, ga ik ook 10x harder los natuurlijkquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als jij moe bent, moet je lekker gaan slapenluisteren naar je lichaam enzo
kun je volgende week uitgerust de stad in. Dan geniet je er een stuk meer van
!
En ik zou gaan chillen met een vriendin van me, maar die ligt op dit moment nog te neuken met dr vriendje en ik moet wachten tot ze daarmee klaar is.
wachten totdat iemand klaar is met neuken, hoe kut is datquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als jij moe bent, moet je lekker gaan slapenluisteren naar je lichaam enzo
kun je volgende week uitgerust de stad in. Dan geniet je er een stuk meer van
!
En ik zou gaan chillen met een vriendin van me, maar die ligt op dit moment nog te neuken met dr vriendje en ik moet wachten tot ze daarmee klaar is.
Jij moet gewoon je mond houden liefje.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
2003 belde op, ze willen hun grap terug![]()
of zelfs nog ouder
Time out bedoel je?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oh, saai.
Ga je daar helemaal niet meer uit? Of ga je naar de t-o?
Goedzo!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:57 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Sowieso, als ik volgende week uitga, ga ik ook 10x harder los natuurlijk. Maarja, ik heb al besloten om thuis te blijven
. Ik haal dat toch al niet meer..
. Oke, het zal vast niet lang meer duren
.
Ik 1 keer. Toen ben ik eruit gezet, heb ik een keer tegen die boerderij aangespuugd, en dat was 'tquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:57 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Time out bedoel je?nooit geweest, netzoals Axis enzo. Ik ga meestal naar Franske.
De sloeriequote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Goedzo!![]()
En ze smst nu dat ik over 10 minuutjes wel die kant op kan, FIJN.
Vrouwen!
Okéquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:57 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij moet gewoon je mond houden liefje..
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik 1 keer. Toen ben ik eruit gezet, heb ik een keer tegen die boerderij aangespuugd, en dat was 't.
Oja, had je verteld ja. Vanavond niet uit dan?
Misschien zijn ze nog bezig maar heeft ze je gewoon gesmst om je daarheen te halen.... of zei ze dat ze al klaar waren ? wehehe un woordgarpjequote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Goedzo!![]()
En ze smst nu dat ik over 10 minuutjes wel die kant op kan, FIJN.
Vrouwen!
Hoiii, nog wat leuks beleefd ?quote:
Dankjewelquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
De sloerie!
Nouja, heel veel plezier alvast. En rustig aan met het manvolk he
.
Ja, ik was toen met o.a. 2 jongens, en eentje daarvan had binnen gevochten. Toen werd 1 van hun eruit gezet, en ik ging dom doen tegen de uitsmijter dat ie normaal moest doen enzoquote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:01 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]waarom eruit gezet?
Neuh, had toenstraks hoofdpijn, ben moe en heb geen geld. En zonder indrinken of iets doen van te voren is uitgaan toch gay. En de mensen waarmee ik normaal naar Franske ga voelen zich ook niet goed.
Nope.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:03 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Hoiii, nog wat leuks beleefd ?
tevens:: FIPO !
Slim van je Alllure_quote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, ik was toen met o.a. 2 jongens, en eentje daarvan had binnen gevochten. Toen werd 1 van hun eruit gezet, en ik ging dom doen tegen de uitsmijter dat ie normaal moest doen enzo. Toen moest ik ook oprotten
.
Laatst werd ik zelfs geweigerd voor Zeezicht. Echt super triest, want ik ik wilde daar niet eens naar binnen eigenlijk
. Maar dat kwam ook weer door een vriend van me. En nee, mijn vrienden zijn geen relschoppers ofzo
.
Nee geen discussie. Gewoon hersenloos tegen die kerel aan schreeuwenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:06 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Slim van je Alllure_met je zatte kop zeker een serieuze discussie aan willen gaan?
Zeezicht is echt duf, daar was ik met carnaval. Wat een dooie boel toen. Franske was echt perfect met carnaval. Plaza was echt sadness
Neeej, ben ziekquote:
Oh, dat zal wel indruk op hem gemaakt hebbenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee geen discussie. Gewoon hersenloos tegen die kerel aan schreeuwen.
Ja, daar kom ik echt nooit meer hoor, stomme tent. Plaza sowieso niet, bah
. Volgens mij is Franske ook wel het gezelligst ja, en vooral met carnaval.
was het eentje waarmee je meteen tot stilstand komt, of had je een derrièrekletteraar? ( dat je een paar treden / of meer ongelukkig naar beneden bumpt)quote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:59 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik flikker me net van de trap af.
8 treden ongeveer. Rollebollendquote:Op zondag 1 maart 2009 00:03 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
was het eentje waarmee je meteen tot stilstand komt, of had je een derrièrekletteraar? ( dat je een paar treden / of meer ongelukkig naar beneden bumpt)
Ja.quote:Op zondag 1 maart 2009 00:08 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
toch wel zonder eten in je poten he..
baas, supertramp is coolquote:Op zondag 1 maart 2009 00:16 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik luister trouwens een CD van Supertramp.
Van wie ben jij een kloon?quote:
Jawel. Zeg eens, anders PM je maar.quote:
quote:
Gisterenquote:Op zondag 1 maart 2009 00:26 schreef Paaskonijn het volgende:
Wanneer is die meet nou? Ik kom misschien wel.
ik weet, ik fap dagelijks op die fotoquote:Op zondag 1 maart 2009 00:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat een fucking lekkere geile zus heb jij.
Geef je geen ongelijk.quote:Op zondag 1 maart 2009 00:28 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik weet, ik fap dagelijks op die foto
Oh zonde. Wie waren er?quote:
hoi piepeloiquote:
Wat een kutmeet.quote:Op zondag 1 maart 2009 00:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
hoi piepeloi
remlof
janetje
biogarde
yvonne
Memento-Mori
admiraal anaal
outsidr
tranillius
juicyhill
dubbeldrank
nanking
bob b
gers
cecilbedemented
skaffa
noelgallagher
Je vergeet Swarmahoer en Yildiz nogquote:Op zondag 1 maart 2009 00:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
hoi piepeloi
remlof
janetje
biogarde
yvonne
Memento-Mori
admiraal anaal
outsidr
tranillius
juicyhill
dubbeldrank
nanking
bob b
gers
cecilbedemented
skaffa
noelgallagher
Was dat maar zoquote:Op zondag 1 maart 2009 00:46 schreef Paaskonijn het volgende:
Maar dit is dus niet de echte lijst?
Komers:
Admiraal_Anaal
Afcajos
Biogarde
CecilBDemented
Devvie
Dribbel_
gers
Hoi_Piepeloi
Juicyhill
Kali-Mist
kurk_droog
Muisknop
NoelGallagher
outsidr
RacerDKB
reetveter
remlof
Skaff-a
Terrorizing_Cookie
Trannilius
Misschieners:
Behangplakker
Breathtaking
Cyberzone
Fascination
FL_Freak
Florian_
GuyFawkes
Hoogstaande
Paaskonijn
SilentAlarm
Smart_ass
timmmmmm
Zaadvragendeoog
Wat een faalmeet, allemaal ONZ types.quote:
Over het algemeen wel ja. KLB was niet echt representquote:Op zondag 1 maart 2009 00:50 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Wat een faalmeet, allemaal ONZ types.
dus hoe is remlof in het echt? je hebt toch wel zijn bierdrinkhand geschud he!quote:Op zondag 1 maart 2009 00:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Over het algemeen wel ja. KLB was niet echt represent
Hihi.quote:Op zondag 1 maart 2009 00:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Over het algemeen wel ja. KLB was niet echt represent
Volgens mij wel.quote:Op zondag 1 maart 2009 00:57 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
dus hoe is remlof in het echt? je hebt toch wel zijn bierdrinkhand geschud he!
zijn jullie trouwens enkel in de stairway geweest of werden er ook nog andere tenten bezocht?quote:Op zondag 1 maart 2009 01:01 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Volgens mij wel.
Ja, toffe peer is het.
Geen idee, stonden de hele tijd buitenquote:Op zondag 1 maart 2009 01:04 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
zijn jullie trouwens enkel in de stairway geweest of werden er ook nog andere tenten bezocht?
Hey, jij bent ook weer losquote:
Gelijk slapen hè.quote:
quote:
Ga je niet rukken?quote:Op zondag 1 maart 2009 01:11 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
nee ik zal eerst nog een kwartiertje wakker blijven
Nouja als het moet!!!1quote:
Doei.quote:
Hallo, hier hoe is het paaskonijnquote:
quote:
quote:<petervb> WIE wil mij SCHOPPEN en bespugen als ik op de grond lig ? Ik MEEN dit 100 % serieus !!!
hehe, zeker omdat je anders vreemde fokkers pils moest trakterenquote:Op zondag 1 maart 2009 01:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Geen idee, stonden de hele tijd buiten
Ik ging met skaff-a en gers om kwart voor 11 vreten bij de mac en toen moesten we laatste trein halen
Je voetbalt bij de c'tjes?quote:Op zondag 1 maart 2009 01:12 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik denk trouwens dat ik een bacoboy in mijn voetbalteam heb, na de wedstrijd mochten we een biertje pakken op de trainer zijn kosten en toen zei die dat hij geen bier luste. Wat een knurft.
Ik wel, ben zelf 53quote:
Kloptquote:Op zondag 1 maart 2009 01:13 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
hehe, zeker omdat je anders vreemde fokkers pils moest trakteren![]()
maar kwart voor 11.. dat was dan wel erg kort man, volgende keer moet je echt ergens een slaapplek regelen.
NG zal vast naar je luisteren.quote:Op zondag 1 maart 2009 01:13 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
hehe, zeker omdat je anders vreemde fokkers pils moest trakteren![]()
maar kwart voor 11.. dat was dan wel erg kort man, volgende keer moet je echt ergens een slaapplek regelen.
...quote:
en bedankt, denk ikquote:
Ik woon niet in Utreg.quote:
Leeftijdgenoten.quote:Op zondag 1 maart 2009 01:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Klopt
Ja, inderdaad, Vorige meet met Jordeeeh, afcajos, De_Ananas, Reetveter, Gers, Skaff-a en ik was veeeeeel chiller. Binnenkort weer
Het komt een beetje over of dat je voor het eerst bier drinkt zo. Op kosten van de trainer nog wel.quote:
Komt hier nooit meer. Hij is naar de F&F SC, toedeloe.quote:Op zondag 1 maart 2009 01:17 schreef mike_hunt het volgende:
Ik loop steeds Kali mis, waar is die fucking skank?
echt niet, bitchquote:Op zondag 1 maart 2009 01:18 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Komt hier nooit meer. Hij is naar de F&F SC, toedeloe.
Nee.quote:Op zondag 1 maart 2009 01:17 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het komt een beetje over of dat je voor het eerst bier drinkt zo. Op kosten van de trainer nog wel.
Ok.quote:
Dat heeft met MBO te makenquote:Op zondag 1 maart 2009 01:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
KloptDezelfde kinderachtige kuthumor
o.k.? das alles?quote:
quote:
Ik weet het want zo gaat dat op MBO...quote:
Hij deed voor het eerst mee?quote:
Doe jij ook MBO?quote:Op zondag 1 maart 2009 01:21 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik weet het want zo gaat dat op MBO...
OH HIJ ZEI WAT OVER JE MOEDER HOOORDE JE DAAT OOOOOOOOH!!!!![]()
!!!!
Wedstrijd wel ja, traint al wel wat weken langer mee. Irritant kutjoch dat het is.quote:
Één keer goed raken en de n00bs zijn zo weg.quote:Op zondag 1 maart 2009 01:23 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Wedstrijd wel ja, traint al wel wat weken langer mee. Irritant kutjoch dat het is.
Je bedoelt hem een keer goed trappen? Of snap ik het niet?quote:Op zondag 1 maart 2009 01:26 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Één keer goed raken en de n00bs zijn zo weg.
Niet met het MBO, wel met de meeste paupers die erop zitten.quote:Op zondag 1 maart 2009 01:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Is er wat met het mbo? !!11!!!11!!11
Moet juh hum horuhn hei doet alsov ie veel beter is!!quote:Op zondag 1 maart 2009 01:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Is er wat met het mbo? !!11!!!11!!11
Te hoog gegrepen voor je? Lullig.quote:
Als ik je IQ keer 2 zou doen, zou je nog steeds een debiel zijn.quote:Op zondag 1 maart 2009 01:28 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Je bedoelt hem een keer goed trappen? Of snap ik het niet?![]()
Nee hoor, ik heb hiervoor HBO gedaan...quote:
Al die marrokanenquote:Op zondag 1 maart 2009 01:30 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Niet met het MBO, wel met de meeste paupers die erop zitten.
Jippie, ik ga vrijuit!!11!quote:Op zondag 1 maart 2009 01:30 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Niet met het MBO, wel met de meeste paupers die erop zitten.
2 keer de helft?quote:Op zondag 1 maart 2009 01:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Als ik je IQ keer 2 zou doen, zou je nog steeds een debiel zijn.
Oh en die SPW'ers dat je dan je sjieke macbook tevoorschijn haalt en dat je dan in 1 keer... haha NEURDDD hoortquote:Op zondag 1 maart 2009 01:31 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb hiervoor HBO gedaan...
[..]
Al die marrokanen
Ik geef er niks om. En daarnaast zal je met je MBO toch wel een rekenfout maken.quote:Op zondag 1 maart 2009 01:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Als ik je IQ keer 2 zou doen, zou je nog steeds een debiel zijn.
Trappen is een groot woord, maar daar komt het min of meer wel op neer.quote:Op zondag 1 maart 2009 01:28 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Je bedoelt hem een keer goed trappen? Of snap ik het niet?![]()
Die types ja, van die mooiboy falers. Maar waarom van HBO naar MBO gegaan dan?quote:Op zondag 1 maart 2009 01:31 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb hiervoor HBO gedaan...
[..]
Al die marrokanen
quote:Op zondag 1 maart 2009 01:32 schreef mike_hunt het volgende:
Het niveau van MBO is hard achteruit gegaan sinds ik dat deed.
Oh zijn slechtheid is het probleem niet. Ik denk dat hij zeg maar de beste is. Ofja met de beste techniek. Maarja, het is gewoon een eikel.quote:Op zondag 1 maart 2009 01:32 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Trappen is een groot woord, maar daar komt het min of meer wel op neer.
Persoonlijke dingenquote:Op zondag 1 maart 2009 01:33 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Die types ja, van die mooiboy falers. Maar waarom van HBO naar MBO gegaan dan?
De tijd niet.quote:Op zondag 1 maart 2009 01:33 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dat moet ook wel![]()
Alles gaat achteruit
Aha.quote:
Neehoor 1.quote:
de helft = 0.5quote:
quote:Op zondag 1 maart 2009 01:33 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dat moet ook wel![]()
Alles gaat achteruit
quote:Op zondag 1 maart 2009 01:35 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
de helft = 0.5
twee keer de helft = 1
1/1 = 1
Hoezo, hij kent toch juist de klassieker? Over die auto ging het toch dat mensen zeiden dan 0,5 x 0,5 echt 1 was.quote:Op zondag 1 maart 2009 01:37 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Altijd een goed excuus
[..]
Hij snapt PI's en kent de klassiekers niet
Hij ging serieus op mijn foute antwoord in, maar goed dat topic ging daar inderdaad over... Daar zeiden ze dat 2 keer de helft gelijk stond aan de helft keer de helftquote:Op zondag 1 maart 2009 01:39 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Hoezo, hij kent toch juist de klassieker? Over die auto ging het toch dat mensen zeiden dan 0,5 x 0,5 echt 1 was.
Hoezo je antwoord was goed?quote:Op zondag 1 maart 2009 01:43 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Hij ging serieus op mijn foute antwoord in, maar goed dat topic ging daar inderdaad over... Daar zeiden ze dat 2 keer de helft gelijk stond aan de helft keer de helft
nvm ik dacht dat er de helft maal de helft stondquote:
quote:
Falende plaatjes.quote:Op zondag 1 maart 2009 01:58 schreef Syb-rund. het volgende:
voordat ik ga pitten, toch nog even een kwaliteitkick...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
goedenacht allen
Hoi! Je bent laat wakker?quote:
Ik ben laat wakker, scherp opgemerkt!quote:Op zondag 1 maart 2009 02:46 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Hoi! Je bent laat wakker?
Niet dansen ergens? [ afbeelding ]
Best welquote:Op zondag 1 maart 2009 02:47 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik ben laat wakker, scherp opgemerkt!
Ik heb stiekem met je gedanst, ik hoop dat je het leuk vond.
Heb ik nietquote:
Zit aan de Taksiquote:Op zondag 1 maart 2009 02:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
in je eentje zuipen is best saai ja
Waarom? Viel in slaap op de bank vanavondquote:
Aapje.quote:Op zondag 1 maart 2009 02:55 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Waarom? Viel in slaap op de bank vanavondBen klaarwakker.
Morgen in de hekken hangen bij Utrecht - Ajakkes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
praatjes vullen geen gaatjesquote:Op zondag 1 maart 2009 04:34 schreef Devvie het volgende:
[..]
geen
idee
haar ouders kwamen
beneden
toen ik wou afdalen
Open nog eens een felicitatietopicquote:Op zondag 1 maart 2009 04:35 schreef behangplakker het volgende:
[..]
RV en mijn neef zijn zeitgeist 2 aan het kijken, ze geloven het bijna
![]()
![]()
![]()
msschien was ze nog wel een maagdjequote:Op zondag 1 maart 2009 04:36 schreef MiVer het volgende:
[..]
praatjes vullen geen gaatjes
verlangen, verzuchten
de neus in de spleet
want het sap ruikt lekker
Heb ik een felicitatietopic geopend dan?quote:Op zondag 1 maart 2009 04:36 schreef Devvie het volgende:
[..]
Open nog eens een felicitatietopic
ik wil ook een film kijken..
nee, dagdag wel..quote:Op zondag 1 maart 2009 04:38 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Heb ik een felicitatietopic geopend dan?Zometeen even een klacht bedenken die ik kan openen
ik weet er wel 1...quote:Op zondag 1 maart 2009 04:38 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Heb ik een felicitatietopic geopend dan?Zometeen even een klacht bedenken die ik kan openen
goed zelf doen dusquote:
Ik heb er wel 3 versierd ofzo, 1 wilde niet en bij 2 ben ik zelf weggelopen. 1 Was lelijk en bij de andere moest ik pissenquote:
1liet me binnen, maar ze liet me niet binnenquote:Op zondag 1 maart 2009 04:46 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik heb er wel 3 versierd ofzo, 1 wilde niet en bij 2 ben ik zelf weggelopen. 1 Was lelijk en bij de andere moest ik pissen![]()
Ik heb een mooie avond gehad![]()
op solo een nympho ontmoetquote:
solomio?quote:Op zondag 1 maart 2009 04:51 schreef MiVer het volgende:
[..]
op solo een nympho ontmoet
wel met relatie
maar met afspraak van vreemdgaan
iets voor jou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |