Niemand, lemmingen is niet leuk*quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:14 schreef swarmahoer het volgende:
goed verhaal, wie maakt de lemming ?
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:12 schreef Djarum het volgende:
je hebt serieus mijn zaterdagmiddag een stukje grappiger gemaakt
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:10 schreef misterwiseguy het volgende:
Terechte klacht, ik voelde de spanning!
moet je ook poepenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:10 schreef misterwiseguy het volgende:
Terechte klacht, ik voelde de spanning!
Nee, wel een andere maar die was 15 en had een beugel.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:18 schreef Pieter-utd het volgende:
Heb je sma 1 nog weten te regelen?
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:19 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee, wel een andere maar die was 15 en had een beugel.
Maar ze verstopte haar beugel, ik kwam er pas achter toen ik staal voelde toen onze lippen toucheerden.
Wat probeer je je hier angstvallig in te dekkenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:08 schreef Skylark. het volgende:
een zoet tussendoortje, échte drinkers weten hoe en wat
PSVquote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:20 schreef Paul het volgende:
Staat er nou Paul op de muur geschreven?
Tuurlijk niet, hoe kun je zo stom zijn dat te denken?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:20 schreef Paul het volgende:
Ik probeerde het leesgemak te verbeteren door iets herkenbaars in te voegen. De meeste bierdrinkers vinden midden op de avond een cola vaak lekker, om even iets zoets te hebben en de dorst te lessen.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:21 schreef Maisnon het volgende:
Topic overwegend goed, op dit na:
[..]
Wat probeer je je hier angstvallig in te dekkenje gaat al op de damestoiletten zitten dus dat was ook nergens goed meer voor.
Hier.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:25 schreef Seam het volgende:
waar is trouwens hetHyves linkje van de lekkere chick ?
wow, neuk haar.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:27 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hier.
http://annemonique.hyves.nl/
Wat een leukerdjequote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:27 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hier.
Zo lekker vind ik dr niet.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:27 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hier.
leuke chickquote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:27 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hier.
dan nog niet..quote:
ik heb hyves en ben ingelogdquote:
moet je vrienden van vrienden zijn ofzoquote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:55 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
dan nog niet..
Maar wel Justin Bobby op haar achtergrond![]()
Erg vermakelijk verhaal TS!!!
Ik denk t, ik kan er ook niet op, maarja ik heb eigenlijk ook niet zo'n interesse in een meisjequote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:03 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
moet je vrienden van vrienden zijn ofzo
Je moest eens weten.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:13 schreef DirkZz het volgende:
Lisa is lekker op de wijven WC? Wat van orgies vinden daar plaats dan.
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:21 schreef behangplakker het volgende:
Enig nadeel van dit topic is dat je weinig erover kan zeggen, behalve hulde voor TS
nee, op lezen, hij is het waardquote:
een op zonder samenvatting is het meestal niet waard, eerst de samenvattingquote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:12 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
nee, op lezen, hij is het waard
heb je jezelf wel eens gezienquote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon high standards..
zet je over je principes heenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:13 schreef zquing het volgende:
[..]
een op zonder samenvatting is het meestal niet waard, eerst de samenvatting
Nee, aangezien je automatisch eerst de samenvatting leest terwijl de OP tegen het geniale aanzitquote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:13 schreef zquing het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:28 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Nee, aangezien je automatisch eerst de samenvatting leest terwijl de OP tegen het geniale aanzit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
echte mannen hangen boven de slotgrachtquote:
Minimaal!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:04 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
echte mannen hangen boven de slotgracht
Wat is een leuker?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:18 schreef Zjakkie het volgende:
Nou, ik was met carnaval ook in hoge nood. Niet van een bruine vrind, maar van een gele vocht. Ik klim de trap op (de wc's in die kroeg staan boven), en zie tot mijn grote schrik de eerste WC deur een rood plaatje schijnen. Ik kijk ernaast, en hetzelfde lot trof mij! Dus ik daarnaast kijken, en die WC was gewoon groen! Nu wist ik dat de eerste 2 jongensWC's waren, en de derde was een sanitaire voorziening voor de dames, maar ik moest zo nodig dat ik toch ben binnengestapt. Groot was mijn opluchting toen ik mijn leuker uit mijn broek haalde en dit liquide materiaal mijn blaas deed ontsnappen. Geheel voldaan liep ik de meidentoilet uit. Daar stond ineens voor me een grote, brede portier. Met een meest onschuldige blik in mijn ogen probeerde ik hem voorbij te lopen. Doch, ik was nog niet halverwege, of een boze stem sprak tegen mij: "Neem je volgende keer wel de herentoilet?". Wederom geheel onschuldig vroeg ik hem: "Deed ik dat niet dan?" terwijl mijn blik zich richtte op de deur van de toilet, waar een vrouwenkarikatuur te aanschouwen was. "O, sorry", liet ik aldus horen, met een poging tot verbazing.
Dit bleek te lukken, meer gebeurde er niet; ik liep gewoon door en er werd mij niks aangedaan.
wat voor nerd ben je dan ook dat je niet in een pisbak gaat zeikenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:18 schreef Zjakkie het volgende:
Nou, ik was met carnaval ook in hoge nood. Niet van een bruine vrind, maar van een gele vocht. Ik klim de trap op (de wc's in die kroeg staan boven), en zie tot mijn grote schrik de eerste WC deur een rood plaatje schijnen. Ik kijk ernaast, en hetzelfde lot trof mij! Dus ik daarnaast kijken, en die WC was gewoon groen! Nu wist ik dat de eerste 2 jongensWC's waren, en de derde was een sanitaire voorziening voor de dames, maar ik moest zo nodig dat ik toch ben binnengestapt. Groot was mijn opluchting toen ik mijn leuker uit mijn broek haalde en dit liquide materiaal mijn blaas deed ontsnappen. Geheel voldaan liep ik de meidentoilet uit. Daar stond ineens voor me een grote, brede portier. Met een meest onschuldige blik in mijn ogen probeerde ik hem voorbij te lopen. Doch, ik was nog niet halverwege, of een boze stem sprak tegen mij: "Neem je volgende keer wel de herentoilet?". Wederom geheel onschuldig vroeg ik hem: "Deed ik dat niet dan?" terwijl mijn blik zich richtte op de deur van de toilet, waar een vrouwenkarikatuur te aanschouwen was. "O, sorry", liet ik aldus horen, met een poging tot verbazing.
Dit bleek te lukken, meer gebeurde er niet; ik liep gewoon door en er werd mij niks aangedaan.
Hi-jack alarm!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:18 schreef Zjakkie het volgende:
Niet exact in Weert, maar wel in die buurt.quote:
Ja die waren dus bezet, duh -_-quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:20 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
wat voor nerd ben je dan ook dat je niet in een pisbak gaat zeiken
Heerlen, Kerkrade?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:24 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Niet exact in Weert, maar wel in die buurt.
Maar dit speelde zich in het zuidelijk gedeelte van het land af.
Heerlenquote:
Mensen die vragen om een samenvatting als in de reacties staat dat het een geniale OP isquote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:13 schreef zquing het volgende:
[..]
Oke dat weet ik van je Family Matters topic, niet dat ik je stalk ofzo.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:24 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Niet exact in Weert, maar wel in die buurt.
Maar dit speelde zich in het zuidelijk gedeelte van het land af.
Coke snuiven doen ze hier gewoon naast de pisbakken hoor.quote:Op zondag 1 maart 2009 15:14 schreef Chriz2k het volgende:
Wel cheap dat ze geen fatsoenlijke WC's hebben, waar moet je dan kotsen en cocaïne snuiven?
kotsen ookquote:Op zondag 1 maart 2009 15:19 schreef error32 het volgende:
[..]
Coke snuiven doen ze hier gewoon naast de pisbakken hoor.
Meestal er in geloof ik, tenminste zo af en toe zie ik wel eens een frietje erin liggen of een stukje vlees.quote:
nou nou nou, dat valt dan ook wel weer mee! Maar wel props voor de paintquote:Op zondag 1 maart 2009 21:41 schreef secoh het volgende:
best topic of 2009
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:31 schreef classpc het volgende:
geweldig dit
wat is dat eigenlijk voor naaierstreek dat ze in de jongenswc geen hokjes hebben?
Dat is echt bijna nergens.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:31 schreef classpc het volgende:
geweldig dit
wat is dat eigenlijk voor naaierstreek dat ze in de jongenswc geen hokjes hebben?
Heeft er 1 iemand zitten scheiten kun je de hele avond weer niet poepen. Wie gaat er dan ook poepen in de kroegquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:23 schreef piekartz87 het volgende:
meestal is er 1 hokje in een jongenswcdie dan ook nog eens gigantisch ranzig is.
1 hokje max en dat hokje heeft dan ook geen deur. Alleen in de echt grote clubs veel hokjes + urinoirs.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:55 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Jawel hoor. Ik zie het steeds vaker.
Anders wordt er teveel geketst jeweetzzzquote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:46 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
1 hokje max en dat hokje heeft dan ook geen deur. Alleen in de echt grote clubs veel hokjes + urinoirs.
28 Februari is weer helemaal terug.quote:
Ja. Paul en Ajax.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:20 schreef Paul het volgende:
idd, goede kunst is tijdloosquote:Op maandag 25 mei 2009 21:39 schreef Skylark. het volgende:
[..]
28 Februari is weer helemaal terug.
De datum van productie maakt voor een kunstwerk niet uit.
Mee eensquote:Op maandag 25 mei 2009 21:39 schreef Skylark. het volgende:
[..]
28 Februari is weer helemaal terug.
De datum van productie maakt voor een kunstwerk niet uit.
Het is PSV en Ajaxquote:Op maandag 25 mei 2009 22:44 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ja. Paul en Ajax.
Ik zie de link nu al helemaal.
quote:Met een katachtige sprong waar Bagheera jaloers op zou zijn belandde ik aan de andere kant van de hal, alwaar ik poogde waar te nemen of er enkele dames aanwezig waren.
Troll werkt niet zo hequote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:59 schreef Sleeping_Devil het volgende:
Wat een kut paint, serieus leer painten ofzo..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |