quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:31 schreef classpc het volgende:
geweldig dit
wat is dat eigenlijk voor naaierstreek dat ze in de jongenswc geen hokjes hebben?
Dat is echt bijna nergens.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:31 schreef classpc het volgende:
geweldig dit
wat is dat eigenlijk voor naaierstreek dat ze in de jongenswc geen hokjes hebben?
Heeft er 1 iemand zitten scheiten kun je de hele avond weer niet poepen. Wie gaat er dan ook poepen in de kroegquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:23 schreef piekartz87 het volgende:
meestal is er 1 hokje in een jongenswcdie dan ook nog eens gigantisch ranzig is.
1 hokje max en dat hokje heeft dan ook geen deur. Alleen in de echt grote clubs veel hokjes + urinoirs.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:55 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Jawel hoor. Ik zie het steeds vaker.
Anders wordt er teveel geketst jeweetzzzquote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:46 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
1 hokje max en dat hokje heeft dan ook geen deur. Alleen in de echt grote clubs veel hokjes + urinoirs.
28 Februari is weer helemaal terug.quote:
Ja. Paul en Ajax.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:20 schreef Paul het volgende:
Staat er nou Paul op de muur geschreven?
idd, goede kunst is tijdloosquote:Op maandag 25 mei 2009 21:39 schreef Skylark. het volgende:
[..]
28 Februari is weer helemaal terug.
De datum van productie maakt voor een kunstwerk niet uit.
Mee eensquote:Op maandag 25 mei 2009 21:39 schreef Skylark. het volgende:
[..]
28 Februari is weer helemaal terug.
De datum van productie maakt voor een kunstwerk niet uit.
Het is PSV en Ajaxquote:Op maandag 25 mei 2009 22:44 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ja. Paul en Ajax.
Ik zie de link nu al helemaal.
quote:Met een katachtige sprong waar Bagheera jaloers op zou zijn belandde ik aan de andere kant van de hal, alwaar ik poogde waar te nemen of er enkele dames aanwezig waren.
Troll werkt niet zo hequote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:59 schreef Sleeping_Devil het volgende:
Wat een kut paint, serieus leer painten ofzo..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |