quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:45 schreef De_Ananas het volgende:
Dames en heren.
Ik ga een verhaal over de SC schrijven voor het 1000ste topic. Als jullie dingen hebben die erin moeten (liefst met linkjes naar de posts of het begin van iets zoals heel dat NB gebeuren enzo) dan zou ik dat erg waarderen.
Kusjes,
Jullie pater familia
het is nog vroegquote:
Alle mensen die er toe doen zijn wakkerquote:Op zaterdag 28 februari 2009 11:48 schreef Adelante het volgende:
Iedereen slaapt nog, timmmmmm
Tevens Hoi.
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:29 schreef postmortum het volgende:
ik ga met pasen naar de Spurs toe
dramaquote:
was je geweestquote:
Kijk dat is nuo eens de moeitequote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:49 schreef IQM het volgende:
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 10:46 schreef gers het volgende:
yvonne was aardig![]()
ik dacht altijd dat ze zo'n nsb'er was die klaar kwam op slotjes zetten
Emmanuellequote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:49 schreef IQM het volgende:
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:28 schreef IQM het volgende:
Durft niemand meer te posten nu ik in het topic gesignaleerd ben?
Waar zijn de foto's van de meet eigenlijk?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:40 schreef IQM het volgende:
Who gives a fuck.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:41 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Waar zijn de foto's van de meet eigenlijk?
is die al geweest dan ?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:41 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Waar zijn de foto's van de meet eigenlijk?
Medium rare.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heh ik had willen komen maar toen moest ik naar een concertquote:
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:52 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Medium rare.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Que?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:01 schreef Krentenbol. het volgende:
IQM maakt vriendjes op z'n fobo.
Yeah, I know.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:10 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Dat meisje wil dolgraag foto's van je zien!
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:11 schreef IQM het volgende:
[..]
Yeah, I know. [ afbeelding ] Ze kan wel meer willen. Ik hou niet van dat soort meisjes.
BTquote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:14 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Wie zit er nou op de wc op de wc-foto's?
Dat willen wij ook van haarquote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:10 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Dat meisje wil dolgraag foto's van je zien!
Ik doelde meer op 'interresantere' fotosquote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:16 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Staat toch op haar fotoboek?
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:24 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ik doelde meer op 'interresantere' fotos
Van haar stopcontact?quote:opleiding: electroman
Nee.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:29 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Heb je al meet foto's gespot?
Ik wil het eigenlijk niet zien, dan is m'n hele beeld van KLB verneukt.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:29 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Heb je al meet foto's gespot?
De meiden die er waren kwamen uit ONZ.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:30 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik wil het eigenlijk niet zien, dan is m'n hele beeld van KLB verneukt.
Heb je een nieuwe stressbal?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:32 schreef IQM het volgende:
MAG IK NAAR JE KIJKEN IN HET VOLLE LICHT?
IN EEN KAMER MET EEN BED EN DE GORDIJNEN DICHT
MAG IK JE OBSERVEREN, VAN DICHTBIJ ZONDER KLEREN
EN DAARNA LIEFDEVOL MASSEREN, OMDAT K VAN JE HOU!
Mijn nieuwsgierigheid overtijgt dat.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:30 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik wil het eigenlijk niet zien, dan is m'n hele beeld van KLB verneukt.
Er waren geen meiden.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:30 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
De meiden die er waren kwamen uit ONZ.
Overtijgen?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:34 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Mijn nieuwsgierigheid overtijgt dat.
quote:
FFFFFUUUquote:
Welles, Hoi_Piepeloi en Nankingquote:
Posten die fotos !!!!!!!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:30 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
De meiden die er waren kwamen uit ONZ.
Dat zeg ik. Er waren geen meiden.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:36 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Welles, Hoi_Piepeloi en Nanking
Ze zijn wel lief hoor.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:36 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Er waren geen meiden.
Jah en van haar bolle gloeilampjesquote:
Piep is toch wel een lekker ding? Nankning ken ik niet zo.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:36 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Er waren geen meiden.
Misschien heeft ze wel hallo-geen-lampjes.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:37 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Jah en van haar bolle gloeilampjes
Zotje.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:38 schreef Zotheid het volgende:
WAJOOH, ik heb een brief van Plasterk gekregen.
Volgens mij is die Nan dingens echt 30+ ofzo. En in mijn herinnering was die andere ongelooflijk lelijk.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:38 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Piep is toch wel een lekker ding? Nankning ken ik niet zo.
Die belegen woordgrap had beter uitgewerkt kunnen worden.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:39 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Misschien heeft ze wel hallo-geen-lampjes.
Ik dacht dat ik de enige was.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:38 schreef Zotheid het volgende:
WAJOOH, ik heb een brief van Plasterk gekregen.
Hoi Sa.quote:
quote:
Oh, heb ik niet gehad volgens mij.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:41 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hoi Sa.
Over dat studenten bewust moeten lenen!
Hihi! mieters vet!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:42 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Oh, heb ik niet gehad volgens mij.![]()
Oja en ik ben eruit, ik ga naar A'dam!!11
Jong belegen.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:40 schreef IQM het volgende:
[..]
Die belegen woordgrap had beter uitgewerkt kunnen worden.
Ja.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:42 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Heeft hij bij jou ook een handtekening gezet?
Jij bent dan ook geen student.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:42 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Daar is hij dan druk mee bezig geweest!quote:
Tja als je Fok! stom vind, wat doe je dan hier.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:46 schreef Agiath het volgende:
Ik ben er weer![]()
Note to self: niet dingen zeggen als fok! is stom of Danny beledigen, vind yvonne niet zo liev
Tof, das om de hoek hierzo!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:42 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
ZH doet toch ook geen wo, sukkel.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:44 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja. [ afbeelding ]
[..]
Jij bent dan ook geen student.
Geyl.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:44 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hihi! mieters vet!
Dan kunnen we meer krijgen dan alleen internetverkering.
True!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:49 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
ZH doet toch ook geen wo, sukkel.
Zullen we in hetzelfde studentenhuis gaan zitten?quote:
Ja.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:51 schreef Zotheid het volgende:
[..]
True!
[..]
Zullen we in hetzelfde studentenhuis gaan zitten?
Spannend.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:52 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja.Kunnen we elkaar in ieder geval een beetje aan een kamer helpen enzo, hihi.
Als je nou gewoon "Hallo, geen lampjesquote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:44 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Jong belegen.
Doe eens voor dan.
Hihi doe maar.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:54 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Spannend.
Ik zal m'n pa vanavond om tips vragen!
Veel plezier internetvriendinnetje!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:55 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hihi doe maar.
Ik ga nu 15 km gietsen!!1 OMG. Toedels!
Wat?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:42 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Das toch leuk, kunnen we elkaar vaak opzoeken enzo.quote:
Haha.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:57 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Das toch leuk, kunnen we elkaar vaak opzoeken enzo.Samen in Nijmegen is ook saai toch!
Maar ik ga nu, ik spreek je nog!
Platte meiden kunnen ook mooi zijn...quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:39 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Misschien heeft ze wel hallo-geen-lampjes.
Was gewoon meer trollen, jwzquote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:47 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Tja als je Fok! stom vind, wat doe je dan hier.
Ze verkiest mij boven jou.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verkeerd verbonden
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:04 schreef Skaff-a het volgende:
Toen Yvonne zich aan me voorstelde schrok ze zich zowat een beroerte''Je bestaat dus echt''
En jij schrok ook ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De aanblik van Yvonne bezorgt menig mens sowieso al een rol-beroerte..
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
Logisch.quote:
Ja en waarom is iedereen opeens stil als ik er ben.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:13 schreef Lakitu het volgende:
Waarom reageert er niemand van de SC in mijn topik? Heb ik eindelijk eens een serieus topic..
link ?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:13 schreef Lakitu het volgende:
Waarom reageert er niemand van de SC in mijn topik? Heb ik eindelijk eens een serieus topic..
Dat kan ik je helaas niet vertellen.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja en waarom is iedereen opeens stil als ik er ben.
Onder de 20 alcohol of tabak kopen: ID tonenquote:
Ik ben er een beetje boos over.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:18 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dat kan ik je helaas niet vertellen.![]()
[..]
Onder de 20 alcohol of tabak kopen: ID tonen
Je hebt wel gereageerd in m'n topic.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben er een beetje boos over.
We kunnen wel een keer een kwartet doen.quote:
je ziet er ook uit als 12quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben er een beetje boos over.
bewijst dat het niet zo is graag via pmquote:
Kwartet?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:22 schreef Zotheid het volgende:
[..]
We kunnen wel een keer een kwartet doen.
quote:
Was jij het niet die mijn foto altijd onder ctrl+v had staan ofzoquote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:24 schreef postmortum het volgende:
[..]
bewijst dat het niet zo is graag via pm
Je luistert troep.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:27 schreef Fascination het volgende:
Mm ik ben de laatste tijd weer Garbage aan 't luisteren maar ik vind het toch niet zo geweldig meer als toen ik 14/15/16 was.Veel liedjes/teksten vind ik te makkelijk.
Ik haat die opmerking, ja!!quote:
Jankerd. En het mij dan wel aansmeren hequote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:27 schreef Fascination het volgende:
Mm ik ben de laatste tijd weer Garbage aan 't luisteren maar ik vind het toch niet zo geweldig meer als toen ik 14/15/16 was.Veel liedjes/teksten vind ik te makkelijk.
4EBE.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kwartet?Wie is de vierde dan?
[..]![]()
!
Jankerd.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jankerd. En het mij dan wel aansmeren heik luister het de laatste tijd juist weer meer
!
Ohh oke, sounds great.quote:
Doe me niet na.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jankerd.
[..]
Ohh oke, sounds great.
Wanneer?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jankerd.
[..]
Ohh oke, sounds great.
neequote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Was jij het niet die mijn foto altijd onder ctrl+v had staan ofzo?
Je weet prima hoe ik eruit zie.
Oke.quote:
Aankomende donderdag?quote:
Is goed. Locatie?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oke.![]()
[..]
Aankomende donderdag?![]()
Dan kan ik me voor de tijd nog even ontharen.!!
Tering, die werd gepost in 1 van de eerste 30 topics volgens mij?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:45 schreef postmortum het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is bt volgens mij
Euhh, Limburg? Krijgen we meteen het gevoel alsof we in het buitenland zitten.quote:
Hihi, we gaan een keer geld voor de hoeren voor jou verzamelen.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:46 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ouwe internet smatjes hosselaar!1!1
Nee Friesland doet lekker Nederlandsch aan...quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Euhh, Limburg? Krijgen we meteen het gevoel alsof we in het buitenland zitten.
Spannend.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Euhh, Limburg? Krijgen we meteen het gevoel alsof we in het buitenland zitten.
Bt is knapper.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:45 schreef postmortum het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is bt volgens mij
Een hoer is net een haven...quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:46 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hihi, we gaan een keer geld voor de hoeren voor jou verzamelen.
He, ga je nou naar Rock Am Ring?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:47 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Een hoer is net een haven...
Wat weet jij nou van seks?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:47 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee Friesland doet lekker Nederlandsch aan...
Ik wil daar nog niet dood gevonden worden.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:47 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee Friesland doet lekker Nederlandsch aan...
Doe dat.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:47 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Spannend.
Ik zal vanavond even een hotel boeken.
Naar binnen, lossen en weer weg? Eventueel met ziektes die bepaalde dieren overbrengen?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:47 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Een hoer is net een haven...
Dingdingding.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:49 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Naar binnen, lossen en weer weg? Eventueel met ziektes die bepaalde dieren overbrengen?
Want?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:48 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
He, ga je nou naar Rock Am Ring?
Huwelijkssuite met een vierpersoonsbed?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik wil daar nog niet dood gevonden worden.
[..]
Doe dat.
Bwhehe!quote:
Gewoon, wil ik weten.quote:
Hahaha, ja, dat hebben ze vast wel toch?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:50 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Huwelijkssuite met een vierpersoonsbed?
[..]
Bwhehe!
Vast wel.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hahaha, ja, dat hebben ze vast wel toch?
Ahh, gaan we rollenspellen doen?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:57 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Vast wel.
Dan ga ik nu op zoek naar een pakje.
sorry NGquote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:48 schreef NoelGallagher het volgende:
Volgende meet moeten vet veel van de SC komen, of alleen maar, veul leuker.
Ik zou d'r niet doenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:08 schreef McFearless het volgende:
Is Yvonne lekker?
Ok.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:09 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik zou d'r niet doen![]()
Ze is kleinWel tof wijfie.
Natuurlijk, tienersletje.quote:
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:10 schreef Breathtaking het volgende:
I TRY TO SAY GOODBYE AND I CHOKE.
Vrienden van me hebben me trouwens een nieuwe bijnaam gegeven, 'Ilse chokesondick'quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:10 schreef Breathtaking het volgende:
I TRY TO SAY GOODBYE AND I CHOKE.
Ik ben het slaafjequote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Natuurlijk, tienersletje.![]()
[..]
Van South Park gestelerd!!1quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Vrienden van me hebben me trouwens een nieuwe bijnaam gegeven, 'Ilse chokesondick'
Jij bent zoeen meid? Die pas stopt als het wangslijmvlies weggescheurd is?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Vrienden van me hebben me trouwens een nieuwe bijnaam gegeven, 'Ilse chokesondick'
Nee, ik ben er zo eentje die niet stikt.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:15 schreef Devvie het volgende:
[..]
Jij bent zoeen meid? Die pas stopt als het wangslijmvlies weggescheurd is?
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht.quote:
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, ik ben er zo eentje die niet stikt.
Tot op mn knieën, mcF.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:16 schreef McFearless het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze tijger. Heb jij ook hangtieten?
Prove it.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, ik ben er zo eentje die niet stikt.
Op die afbeelding kun je dus de tussenwervelschijven zien zitten.. En daarvan puilde er 1 bij mij uit waardoor ik een hernia had..quote:
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:34 schreef wolvendagen het volgende:
McF, waar blijft die mooie foto?
Nou, was weer genieten geblazen iddquote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:58 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
PSV deed het lekker gister NG
91e minuut tegengoal door penalty ofzoquote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nou, was weer genieten geblazen idd
neequote:
Ja, en rode kaart Culinaquote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:01 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
91e minuut tegengoal door penalty ofzo?
Niet gezien, want KLB-meetquote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:08 schreef McFearless het volgende:
[..]
Rode kaart was onzin imo, maar die penalty was wel terecht.
Whehe, nou ja, voorzet van H'veen en de bal rolt door tot de tweede paal waar iemand van H'veen hem kan maken, maar Culina hield vast.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Niet gezien, want KLB-meet
Ach, prijzen dit seizoen zit er niet inquote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:11 schreef McFearless het volgende:
[..]
Whehe, nou ja, voorzet van H'veen en de bal rolt door tot de tweede paal waar iemand van H'veen hem kan maken, maar Culina hield vast.
Bij Ajax ook niet..quote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ach, prijzen dit seizoen zit er niet in
Eens, AZ isquote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
dat kanker az, dan liever twente.
met die kankerklappertjes van zequote:
Ik niet, want dan krijg ik gegarandeerd ruzie aangezien 2/3 daarzo nepsupporter is en sinds 2 jaar fan is van Twentequote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
met die kankerklappertjes van ze
Als Twente kampioen wordt, ga ik wel naar het kampioensfeest, gewoon, zuipen, en omdat het leuk is
Ga gewoon naar Enschede met de trein, jij kunt toch reizen met een railrunnerkaartje.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:28 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik niet, want dan krijg ik gegarandeerd ruzie aangezien 2/3 daarzo nepsupporter is en sinds 2 jaar fan is van Twente
fap fapquote:
Dat is de meeste geile foto die ik ooit heb gezien...quote:
Ze heeft trouwens dezelfde phone als mij, LG Pradaquote:
hier ben ikquote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:38 schreef behangplakker het volgende:
Ik heb nu een discussie met een 17-jarig vrouwelijk persoon.
Ze denkt dat niet iedere vrijgezelle jongen van 16 t/m 18 een geile chick van 15 wil
Remlofquote:
quote:
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:48 schreef De_Ananas het volgende:
Juicyhill is dus serieus homo heb ik uit betrouwbare bron vernomen!
Waarom, gaat je zusje haar nieuwe speelpakje aantrekken en aan je laten zien dadelijk ? pics pleasequote:
Was het maar zo, mn zusje is bij een "vriendin" zegt ze.. maar stiekem heeft ze een turkenvriend denk..quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:18 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Waarom, gaat je zus haar nieuwe speelpakje aantrekken en aan je laten zien dadelijk ? pics please
Nee.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:20 schreef Devvie het volgende:
Wel ben ik zo jarigdus morgen moet er een devvie felicitatie met bier-tieten-en-jailbait topic komen
Nu komt hij weerquote:
Ik praatte tegen een 17-jarige negerinquote:
Toch hendig, vrienden maken van een FAquote:
en daar ben jij nou jaloers over ? >_>quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:19 schreef Devvie het volgende:
[..]
Was het maar zo, mn zusje is bij een "vriendin" zegt ze.. maar stiekem heeft ze een turkenvriend denk..
ja, beter kon ik dr vliesje breken..quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:22 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
en daar ben jij nou jaloers over ? >_>
-moment-quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:21 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Nu komt hij weer![]()
[..]
Ik praatte tegen een 17-jarige negerinHier komen geen negerts
En wie ben jij dan?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:23 schreef Devvie het volgende:
[..]
nee idd, want jij bent een flikker
Nu doet die turk dat dusquote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:23 schreef Devvie het volgende:
[..]
ja, beter kon ik dr vliesje breken..
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:36 schreef De_Ananas het volgende:
Morgen eerste wedstrijd in Den Haag.
Ik niet.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:38 schreef Devvie het volgende:
[..]
Hoi ik ben devin, een jongen uit het westen van het land
Ik doe niks.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waar verander je je UI zo vaak?
Je mag dood.quote:
Zullen ze wel raar opkijken als er iemand meefietst die ons niet kentquote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:40 schreef Devvie het volgende:
[..]
kan je toch aanmoedigen?samen met ZH
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:41 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Zullen ze wel raar opkijken als er iemand meefietst die ons niet kent!
Heel misschien, als alles meezit. Waar is het?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:41 schreef De_Ananas het volgende:
WD kom je me morgen opzoeken in Den Haag?
Ik fiets naast je dan, ik coachquote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:43 schreef Devvie het volgende:
[..]
[ afbeelding ] GO ANANAS,, GO ANANAS!!
Bij ''De Laak''. Zou niet weten waar het isquote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Heel misschien, als alles meezit. Waar is het?
quiet, you foool!quote:
Dat is niet zo ver van HS af.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:45 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Bij ''De Laak''. Zou niet weten waar het is!
Nog nooit geweest.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat is niet zo ver van HS af.
aub niet AZ, dan heb ik hier weer gezeik vanwege AZ gedoe. En az is gewoon kanker ik gun het ze gewoon nietquote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:28 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik niet, want dan krijg ik gegarandeerd ruzie aangezien 2/3 daarzo nepsupporter is en sinds 2 jaar fan is van Twente
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:47 schreef De_Ananas het volgende:
Jo bs, was de wedstrijd nog vet of niet? (stomme vraag eigenlijk! )
quote:
Welk gevoel?quote:
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:54 schreef bloodysunday het volgende:
Vast al gepost maar het blijft heerlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |