quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:46 schreef venomsnake het volgende:
Zal wel aan mij liggen, maar ik vind PSV helemaal niet zo goed spelen.
Ik zie Heerenveen nog wel gelijk maken of zelfs winnen.
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:46 schreef venomsnake het volgende:
Zal wel aan mij liggen, maar ik vind PSV helemaal niet zo goed spelen.
Ik zie Heerenveen nog wel gelijk maken of zelfs winnen.
Jij hebt ook een topavondquote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:36 schreef Superheld het volgende:
Sorry, was nog bezig met me eten.
Nou, afgelopen. Age of Empires II spelen dan maar
Whehequote:
Nieuw dieet o.i.d?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:36 schreef Superheld het volgende:
Sorry, was nog bezig met me eten.
Nou, afgelopen. Age of Empires II spelen dan maar
Ja, kan Koné nog wat van leren.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:41 schreef sjimz het volgende:
Kijk Pranjic nog gemeen lachen voordat hij de pingel neemt!
En wat goed binnen geschoten.
Ik denk niet dat hij weer zoveel praatjes hadquote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:41 schreef sjimz het volgende:
Jammer dat we Afellay nu niet in de catacombe zagen.
Aardigequote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:42 schreef Boormachine1989 het volgende:
Eindelijk een aardige wedstrijd op vrijdag
Niet echtquote:
Ik snap zo'n overtreding echt niet.quote:
Wat een Adolf kop heeft die gast ook.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:45 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik blijf mezelf. Mijn positie staat niet onder druk.
Inderdaad zeg. Bij Roda is ie veel beter op zijn plek.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:46 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Wat een Adolf kop heeft die gast ook.
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:48 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
Het is een joods complot!!!![]()
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:48 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
Het is een joods complot!!!![]()
wat een wanstaltige kwaliteit. Kijk jij elke wedstrijd zo?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:50 schreef Flappie666 het volgende:
http://view.break.com/676474 de aanleiding en de (super ingeschoten) penalty
Opnemen in ASF, converten naar AVI en dan nog de conversie die break toepast... Gelukkig zie ik ze beterquote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:52 schreef TheFrankey het volgende:
[..]
wat een wanstaltige kwaliteit. Kijk jij elke wedstrijd zo?
Ik vind het wel mooi.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:53 schreef Kerol het volgende:
Jammer.
Maar voor Groningen is het minder. PSV eindigt toch wel tweede (althans dat dacht ik voor deze wedstrijd) en Heerenveen lijkt me makkelijker in te halen dan PSV.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:58 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi.
Straf voor vorige week.
PSV eindigt niet boven Twente en ik denk ook niet boven Ajax.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:00 schreef Kerol het volgende:
[..]
Maar voor Groningen is het minder. PSV eindigt toch wel tweede (althans dat dacht ik voor deze wedstrijd) en Heerenveen lijkt me makkelijker in te halen dan PSV.
Mja waarschijnlijk nu niet meer nee maar PSV was aan een geweldige inhaalrace bezig en daarom tipte ik ze nog wel als de uiteindelijke nummer 2.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:00 schreef sjimz het volgende:
[..]
PSV eindigt niet boven Twente en ik denk ook niet boven Ajax.
Twente gaat 2e eindigenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:00 schreef Kerol het volgende:
[..]
Maar voor Groningen is het minder. PSV eindigt toch wel tweede (althans dat dacht ik voor deze wedstrijd) en Heerenveen lijkt me makkelijker in te halen dan PSV.
Geweldige Inhaalrace??quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:02 schreef Kerol het volgende:
[..]
Mja waarschijnlijk nu niet meer nee maar PSV was aan een geweldige inhaalrace bezig en daarom tipte ik ze nog wel als de uiteindelijke nummer 2.
Daar heeft ajax het anders altijd zeer lastig mee, maarja de punten werden wel binnengehaald door PSV en tot vandaag leek het zeker op een inhaalrace.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:12 schreef need2009 het volgende:
[..]
Geweldige Inhaalrace??
Met alle respekt, Graafschap, Ado en Volendam(3 tegentreffers). En ook nog mazzel tegen een betere Groningen.
PSV had 13 wedstrijden op rij niet verloren. Als je bekijkt hoe ze aan de competitie begonnen, was dat gewoon erg sterk.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:12 schreef need2009 het volgende:
[..]
Geweldige Inhaalrace??
Met alle respekt, Graafschap, Ado en Volendam(3 tegentreffers). En ook nog mazzel tegen een betere Groningen.
In de laatste seconde blessuretijdquote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:53 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Diefstal. Hoe durf je dat zo te noemen.
Nee man.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:35 schreef Chadi het volgende:
[..]
In de laatste seconde blessuretijdDat is gewoon diefstal.
En als Ajax wel 2e wordt? Pleeg je dan zelfmoord ofzo?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:08 schreef Le_Grand het volgende:
Een gelijkspel was sowieso kut geweest, hoe meer ploegen ajax van de 2e plek af kunnen houden, hoe beter. Nu hopen op Twente en Heerenveen.
Op zich wel knap, wel jammer dat de helft een gelijkspel wasquote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:54 schreef Zwansen het volgende:
[..]
PSV had 13 wedstrijden op rij niet verloren. Als je bekijkt hoe ze aan de competitie begonnen, was dat gewoon erg sterk.
Heerlijk die afgunst. Dit toont eens te meer aan dat men nog steeds tegen het grote Ajax opkijkt.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:08 schreef Le_Grand het volgende:
Een gelijkspel was sowieso kut geweest, hoe meer ploegen ajax van de 2e plek af kunnen houden, hoe beter. Nu hopen op Twente en Heerenveen.
Ik hoop ook dat Ajax niet 2e wordt, liever Twente of Heerenveen. Maar dat is niet omdat ik Ajax haat, maar omdat die gewoon leuker en beter voetbal spelen met veel minder budget.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 10:04 schreef Adidah het volgende:
[..]
Heerlijk die afgunst. Dit toont eens te meer aan dat men nog steeds tegen het grote Ajax opkijkt.
Weinig leuks vanavond.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:02 schreef venomsnake het volgende:
Zaterdag,18.45 uur:
Willem II - Heracles Almelo 1-1
19.45 uur:
NAC Breda - Sparta R'dam 3-1
Roda JC - De Graafschap 2-1
20.45 uur:
AZ - FC Groningen 2-0
Dan kan het vanavond alleen maar meevallen.quote:
Doemdenker:quote:
quote:Zaterdag,18.45 uur: [/u]
Willem II - Heracles Almelo 1-2
19.45 uur:
NAC Breda - Sparta R'dam 1-1
Roda JC - De Graafschap 1-2
20.45 uur:
AZ - FC Groningen 1-2
sparta wint 'mquote:
Omdat dat leuk zou zijnquote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:00 schreef Jojoortje het volgende:
Waarom denk ik dat Groningen gaat winnen?
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:00 schreef Jojoortje het volgende:
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:03 schreef Dhill0n het volgende:
[..]
Als jij het nog even zegt dan gebeurt het!![]()
omdat de wens de vader van de gedachte is?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:00 schreef Jojoortje het volgende:
Beide teams moeten winnen dus kan interresante wedstrijd wordenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:08 schreef Pieter-utd het volgende:
Roda JC - De Graafschap kan wel leuke wedstrijd worden
Daaromquote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:10 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Beide teams moeten winnen dus kan interresante wedstrijd worden
Toevallig geen idee.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:19 schreef hansvbijnen het volgende:
Toevallig al een stream bekend voor Wii?
OH NEE EEN KINDERBUENOquote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:29 schreef Jojoortje het volgende:
Heb weer een weddenschap staan:
Verlies/Gelijkspel AZ: Winst Jojoortje
Winst AZ: Winst vader Jojoortje
[ afbeelding ]
z'n vader zegt toch dat az wint?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:31 schreef venomsnake het volgende:
Je vader heeft er verstand van. [ afbeelding ]
Kut ja.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:33 schreef Stevie_G het volgende:
[..]
z'n vader zegt toch dat az wint?
Alweerquote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:29 schreef Jojoortje het volgende:
Heb weer een weddenschap staan:
Verlies/Gelijkspel AZ: Winst Jojoortje
Winst AZ: Winst vader Jojoortje
[ afbeelding ]
Laten we het hopenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:35 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Kut ja.![]()
Je vader snapt er geen zak van, Jojoortje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noot noot.
Buenoquote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:38 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Laten we het hopenHeb zin in een Bueno
![]()
Ik was laatst bij een wedstrijd van Ado, in het hol van de leeuwquote:
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:49 schreef Pieter-utd het volgende:
De Witte Tornado van Graniet ()!
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:50 schreef Stevie_G het volgende:
wat is er eigenlijk mis met z'n?
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:50 schreef Stevie_G het volgende:
wat is er eigenlijk mis met z'n?
Succes met je clubjequote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:52 schreef Damzkieee het volgende:
Ahhhh wat een kans!
In Hongkong te hostenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:52 schreef NoizEkick het volgende:
[..]![]()
Wat denk je?
En trouwens jouw avatar blijft echt eeuwig doorladen. Ook niet zo handig om een avatar in Honkong te hosten.
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:53 schreef Stevie_G het volgende:
[..]
In Hongkong te hosten![]()
ik post hier toch niet zo vaak. En iederee weet wat ik bedoel met ''z'n'', en je ziet het ook wel vaker.
Jezus....quote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:53 schreef Stevie_G het volgende:
[..]
ik post hier toch niet zo vaak. En iederee weet wat ik bedoel met ''z'n'', en je ziet het ook wel vaker.
[..]
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Vorig seizoen vond ik nog mooier.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:01 schreef Pieter-utd het volgende:
Heracles heeft overigens mooie uitshirtjes
Foutje van Looms. 43', 2e helft achter de feiten aan.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:02 schreef Damzkieee het volgende:
Ik heb Roda-uit flashbacks
Goed spelen en verliezen
Ik zie het al, jij hebt de uitwedstrijden-generator alweer aangezetquote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:02 schreef Blawh het volgende:
[..]
Foutje van Looms. 43', 2e helft achter de feiten aan.
Mwah, heb er wel vertrouwen in vanavond.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:03 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik zie het al, jij hebt de uitwedstrijden-generator alweer aangezet
Helemaal zwart, gouden letters.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:04 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Waren dat die helemaal witte?
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:04 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Waren dat die helemaal witte?
Paddy.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:09 schreef Damzkieee het volgende:
Heracles is wéér beter, maar wéér brengen de buitenspelers geen FUCK.
Shayesteh bedoel je waarschijnlijk, die heeft een kleine vormcrisis na zijn blessure. Zat continu wel bij de wedstrijdselectie in de eerste seizoenshelft.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:09 schreef Stevie_G het volgende:
Waarom neem heracles trouwens haast nooit beloftes mee? Ik kijk soms wel is bij de beloften van Heracles en vond dat er een paar goede spelers tussen zaten. Vooral die aanvoerder en die nummer 30? waren goed.
Ik mis het bier in jouw verhaal!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:16 schreef Cyberia18 het volgende:
De burritos liggen in de oven, het voetbal is begonnen. Ik zit er klaar voor.
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:14 schreef Damzkieee het volgende:
En Markie Looms de terreinknecht weer de zwakste schakel...
quote:NAC Breda: Ten Rouwelaar; Loran, Penders, Zwaanswijk, Mtiliga; Fehér, Kwakman, Boukhari; Cairo, Lurling en Kolkka.
Sparta Rotterdam: Cássio; Vermes, Knol, Van Gessel, Jaggy; Falkenburg, Rose, Strootman, Duplan; Poepon en John.
quote:
Roda JC: Castro; Delorge, De Wree, Kah, De Jong; Vormer, Janssen, Meeuwis, Hadouir; Oper en Cissé.
De Graafschap: Heijblok; Schuurman, Keller, Volmer, Hese; Buijs, De Ridder, Wuytens, Van den Ouweland; Sahar en De Jong.
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:33 schreef Aanvoerder het volgende:
Forza Lazio! Nog ff volhouden!!!!
Ik kan wel gaan zitten faken, maar Willem II en Heracles boeit me ECHT geen ene fuck.quote:
Aha, ik dacht dat je in het verkeerde topic aan het posten was.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:34 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ik kan wel gaan zitten faken, maar Willem II en Heracles boeit me ECHT geen ene fuck.![]()
Oh ja, het Serie A topic staat geloof ik niet meer in m'n AT. Ff opzoeken.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:36 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Aha, ik dacht dat je in het verkeerde topic aan het posten was.
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:38 schreef venomsnake het volgende:
Ojee, Jan gaat weer met zijn computer spelen.![]()
Ik ben benieuwd wie er Gogme heeft volgens Jan...
Záratequote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:37 schreef Aanvoerder het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! 2-0!!!!!!!!!!
Of een rollenspel tussen Tan en Jan, waarbij Tan 'advocaat van de duivel' isquote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:38 schreef venomsnake het volgende:
Ojee, Jan gaat weer met zijn computer spelen.![]()
Ik ben benieuwd wie er Gogme heeft volgens Jan...
Zeer verleidelijkquote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:41 schreef Cyberia18 het volgende:
Eerst de beste persoon hier die Humberto een nekschot geeft, geef ik twee ruggen.
Vorthoren. Ongelooflijk dat die grens het niet zag.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:42 schreef TvhN het volgende:
Wie maakte die smerige overtreding aan de kant van Willem II?
Denk wel dat hij het ziet, maar ze durven de scheidsrechter niet te overrulen, anders lijdt hij misschien wel gezichtsverliesquote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:44 schreef Blawh het volgende:
[..]
Vorthoren. Ongelooflijk dat die grens het niet zag.
Ik doe er een pan friet bij voor de eerste die zich meldt.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:41 schreef Cyberia18 het volgende:
Eerste de beste persoon hier die Humberto een nekschot geeft, geef ik twee ruggen.
Die zitten er volgend jaar niet meerquote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:46 schreef Adelante het volgende:
Leuke dames net op de tribune bij Roda
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bodybuilding #1
Hardlopen #2
Ze hebben dan ook inside info:quote:
quote:'Spion' Fred de Jager van complex Roda gestuurd
KERKRADE - Fred de Jager, scout van De Graafschap, is gisteren van de training bij Roda JC gestuurd. De Zevenaarder kwam als 'spion' de training van de Limburgse tegenstander van De Graafschap bestuderen, maar dat werd niet op prijs gesteld in Kerkrade.
Roda-perschef Ger Senden had De Jager meteen in het vizier op Kaalheide. De Jager verklaarde volgens Senden 'geïnteresseerd te zijn in de staalconstructie van de hoofdtribune'. Vervolgens gaf de voormalig amateurtrainer toe van De Graafschap te zijn, waarna hij moest vertrekken. De Jager volgde de training daarna op de openbare weg. Nadat Roda-trainer Harm van Veldhoven en de spelersgroep De Jager achter de struiken hadden zien staan en hem van alles toeriepen, maakte hij zich uit de voeten.
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:15 schreef Pieter-utd het volgende:
Ik vind die Everton altijd beetje tegenvallen. Hij begon zo goed, maar als ik hem nu zie is het niet echt veel bijzonders
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:53 schreef Damzkieee het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL
Duitse blondines mogen er best wezen inderdaad.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:46 schreef Adelante het volgende:
Leuke dames net op de tribune bij Roda
Dat is mooi.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:53 schreef Damzkieee het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:54 schreef vitessezuid113 het volgende:
Al die actievoerders van Roda missen zo wel de 1-0![]()
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:55 schreef Damzkieee het volgende:
ZKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAWJriowqrwibfiew;
WAT EEN GOOLLLLLLLLL
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |