sparta wint 'mquote:
Omdat dat leuk zou zijnquote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:00 schreef Jojoortje het volgende:
Waarom denk ik dat Groningen gaat winnen?
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:00 schreef Jojoortje het volgende:
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:03 schreef Dhill0n het volgende:
[..]
Als jij het nog even zegt dan gebeurt het!![]()
omdat de wens de vader van de gedachte is?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:00 schreef Jojoortje het volgende:
Beide teams moeten winnen dus kan interresante wedstrijd wordenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:08 schreef Pieter-utd het volgende:
Roda JC - De Graafschap kan wel leuke wedstrijd worden
Daaromquote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:10 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Beide teams moeten winnen dus kan interresante wedstrijd worden
Toevallig geen idee.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:19 schreef hansvbijnen het volgende:
Toevallig al een stream bekend voor Wii?
OH NEE EEN KINDERBUENOquote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:29 schreef Jojoortje het volgende:
Heb weer een weddenschap staan:
Verlies/Gelijkspel AZ: Winst Jojoortje
Winst AZ: Winst vader Jojoortje
[ afbeelding ]
z'n vader zegt toch dat az wint?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:31 schreef venomsnake het volgende:
Je vader heeft er verstand van. [ afbeelding ]
Kut ja.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:33 schreef Stevie_G het volgende:
[..]
z'n vader zegt toch dat az wint?
Alweerquote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:29 schreef Jojoortje het volgende:
Heb weer een weddenschap staan:
Verlies/Gelijkspel AZ: Winst Jojoortje
Winst AZ: Winst vader Jojoortje
[ afbeelding ]
Laten we het hopenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:35 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Kut ja.![]()
Je vader snapt er geen zak van, Jojoortje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noot noot.
Buenoquote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:38 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Laten we het hopenHeb zin in een Bueno
![]()
Ik was laatst bij een wedstrijd van Ado, in het hol van de leeuwquote:
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:49 schreef Pieter-utd het volgende:
De Witte Tornado van Graniet ()!
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:50 schreef Stevie_G het volgende:
wat is er eigenlijk mis met z'n?
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:50 schreef Stevie_G het volgende:
wat is er eigenlijk mis met z'n?
Succes met je clubjequote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:52 schreef Damzkieee het volgende:
Ahhhh wat een kans!
In Hongkong te hostenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:52 schreef NoizEkick het volgende:
[..]![]()
Wat denk je?
En trouwens jouw avatar blijft echt eeuwig doorladen. Ook niet zo handig om een avatar in Honkong te hosten.
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:53 schreef Stevie_G het volgende:
[..]
In Hongkong te hosten![]()
ik post hier toch niet zo vaak. En iederee weet wat ik bedoel met ''z'n'', en je ziet het ook wel vaker.
Jezus....quote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:53 schreef Stevie_G het volgende:
[..]
ik post hier toch niet zo vaak. En iederee weet wat ik bedoel met ''z'n'', en je ziet het ook wel vaker.
[..]
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Vorig seizoen vond ik nog mooier.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:01 schreef Pieter-utd het volgende:
Heracles heeft overigens mooie uitshirtjes
Foutje van Looms. 43', 2e helft achter de feiten aan.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:02 schreef Damzkieee het volgende:
Ik heb Roda-uit flashbacks
Goed spelen en verliezen
Ik zie het al, jij hebt de uitwedstrijden-generator alweer aangezetquote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:02 schreef Blawh het volgende:
[..]
Foutje van Looms. 43', 2e helft achter de feiten aan.
Mwah, heb er wel vertrouwen in vanavond.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:03 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik zie het al, jij hebt de uitwedstrijden-generator alweer aangezet
Helemaal zwart, gouden letters.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:04 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Waren dat die helemaal witte?
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:04 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Waren dat die helemaal witte?
Paddy.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:09 schreef Damzkieee het volgende:
Heracles is wéér beter, maar wéér brengen de buitenspelers geen FUCK.
Shayesteh bedoel je waarschijnlijk, die heeft een kleine vormcrisis na zijn blessure. Zat continu wel bij de wedstrijdselectie in de eerste seizoenshelft.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:09 schreef Stevie_G het volgende:
Waarom neem heracles trouwens haast nooit beloftes mee? Ik kijk soms wel is bij de beloften van Heracles en vond dat er een paar goede spelers tussen zaten. Vooral die aanvoerder en die nummer 30? waren goed.
Ik mis het bier in jouw verhaal!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:16 schreef Cyberia18 het volgende:
De burritos liggen in de oven, het voetbal is begonnen. Ik zit er klaar voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |