Zeer verleidelijkquote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:41 schreef Cyberia18 het volgende:
Eerst de beste persoon hier die Humberto een nekschot geeft, geef ik twee ruggen.
Vorthoren. Ongelooflijk dat die grens het niet zag.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:42 schreef TvhN het volgende:
Wie maakte die smerige overtreding aan de kant van Willem II?
Denk wel dat hij het ziet, maar ze durven de scheidsrechter niet te overrulen, anders lijdt hij misschien wel gezichtsverliesquote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:44 schreef Blawh het volgende:
[..]
Vorthoren. Ongelooflijk dat die grens het niet zag.
Ik doe er een pan friet bij voor de eerste die zich meldt.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:41 schreef Cyberia18 het volgende:
Eerste de beste persoon hier die Humberto een nekschot geeft, geef ik twee ruggen.
Die zitten er volgend jaar niet meerquote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:46 schreef Adelante het volgende:
Leuke dames net op de tribune bij Roda
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bodybuilding #1
Hardlopen #2
Ze hebben dan ook inside info:quote:
quote:'Spion' Fred de Jager van complex Roda gestuurd
KERKRADE - Fred de Jager, scout van De Graafschap, is gisteren van de training bij Roda JC gestuurd. De Zevenaarder kwam als 'spion' de training van de Limburgse tegenstander van De Graafschap bestuderen, maar dat werd niet op prijs gesteld in Kerkrade.
Roda-perschef Ger Senden had De Jager meteen in het vizier op Kaalheide. De Jager verklaarde volgens Senden 'geïnteresseerd te zijn in de staalconstructie van de hoofdtribune'. Vervolgens gaf de voormalig amateurtrainer toe van De Graafschap te zijn, waarna hij moest vertrekken. De Jager volgde de training daarna op de openbare weg. Nadat Roda-trainer Harm van Veldhoven en de spelersgroep De Jager achter de struiken hadden zien staan en hem van alles toeriepen, maakte hij zich uit de voeten.
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:15 schreef Pieter-utd het volgende:
Ik vind die Everton altijd beetje tegenvallen. Hij begon zo goed, maar als ik hem nu zie is het niet echt veel bijzonders
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:53 schreef Damzkieee het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL
Duitse blondines mogen er best wezen inderdaad.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:46 schreef Adelante het volgende:
Leuke dames net op de tribune bij Roda
Dat is mooi.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:53 schreef Damzkieee het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:54 schreef vitessezuid113 het volgende:
Al die actievoerders van Roda missen zo wel de 1-0![]()
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:55 schreef Damzkieee het volgende:
ZKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAWJriowqrwibfiew;
WAT EEN GOOLLLLLLLLL
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |