quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:14 schreef Damzkieee het volgende:
En Markie Looms de terreinknecht weer de zwakste schakel...
quote:NAC Breda: Ten Rouwelaar; Loran, Penders, Zwaanswijk, Mtiliga; Fehér, Kwakman, Boukhari; Cairo, Lurling en Kolkka.
Sparta Rotterdam: Cássio; Vermes, Knol, Van Gessel, Jaggy; Falkenburg, Rose, Strootman, Duplan; Poepon en John.
quote:
Roda JC: Castro; Delorge, De Wree, Kah, De Jong; Vormer, Janssen, Meeuwis, Hadouir; Oper en Cissé.
De Graafschap: Heijblok; Schuurman, Keller, Volmer, Hese; Buijs, De Ridder, Wuytens, Van den Ouweland; Sahar en De Jong.
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:33 schreef Aanvoerder het volgende:
Forza Lazio! Nog ff volhouden!!!!
Ik kan wel gaan zitten faken, maar Willem II en Heracles boeit me ECHT geen ene fuck.quote:
Aha, ik dacht dat je in het verkeerde topic aan het posten was.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:34 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ik kan wel gaan zitten faken, maar Willem II en Heracles boeit me ECHT geen ene fuck.![]()
Oh ja, het Serie A topic staat geloof ik niet meer in m'n AT. Ff opzoeken.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:36 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Aha, ik dacht dat je in het verkeerde topic aan het posten was.
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:38 schreef venomsnake het volgende:
Ojee, Jan gaat weer met zijn computer spelen.![]()
Ik ben benieuwd wie er Gogme heeft volgens Jan...
Záratequote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:37 schreef Aanvoerder het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! 2-0!!!!!!!!!!
Of een rollenspel tussen Tan en Jan, waarbij Tan 'advocaat van de duivel' isquote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:38 schreef venomsnake het volgende:
Ojee, Jan gaat weer met zijn computer spelen.![]()
Ik ben benieuwd wie er Gogme heeft volgens Jan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |