abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 maart 2009 @ 12:53:17 #201
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_66613480
sunny16947 waarom reageer je er nog op? hou hier is mee op

edit: want ik voel m al weer aan komen JA DAT BEPAAL JE ZELF WEL maar hou er gewoon mee op ok
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
  maandag 2 maart 2009 @ 13:21:14 #202
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_66614281
@suikeroom: Soms is dat een beetje moeilijk als iemand er zoveel nietszeggende onzin uit blabbert en maar niet met feiten komt. Dat werkt dan op mijn irritatiespier. Maar omdat je het zo vrindelijk vraagt zal ik er voor vandaag mee ophouden
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
  maandag 2 maart 2009 @ 13:27:41 #203
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_66614505
Nou het gaat weer lekker, gooi ik er maar een livestreampje in.
Leven in een boerderij, maar dan als 100 jaar terug.
Inwoners, Kroatische beroemdheden.
Al is er in de avond meer te zien dan nu.

http://farma.dnevnik.hr/rubrika/live_stream/

[ Bericht 9% gewijzigd door spapaars op 02-03-2009 13:55:44 ]
  maandag 2 maart 2009 @ 13:56:18 #204
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_66615466
quote:
Op maandag 2 maart 2009 13:21 schreef sunny16947 het volgende:
@suikeroom: Soms is dat een beetje moeilijk als iemand er zoveel nietszeggende onzin uit blabbert en maar niet met feiten komt. Dat werkt dan op mijn irritatiespier. Maar omdat je het zo vrindelijk vraagt zal ik er voor vandaag mee ophouden
Eerst naar de avatar kijken
Ik probeer zo veel mogelijk door te scrollen bij bepaalde avatars. Soms is mijn muis niet snel genoeg en lees ik tot mijn eigen irritatie toch. Maar je kunt jezelf heel veel irritatie besparen door hier op te oefenen
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  maandag 2 maart 2009 @ 14:07:48 #205
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_66615963
quote:
Op maandag 2 maart 2009 13:27 schreef spapaars het volgende:
Nou het gaat weer lekker, gooi ik er maar een livestreampje in.
Leven in een boerderij, maar dan als 100 jaar terug.
Inwoners, Kroatische beroemdheden.
Al is er in de avond meer te zien dan nu.

http://farma.dnevnik.hr/rubrika/live_stream/

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bedankt.

(10 jaar reality)
Herinner me nu dat ik ook een reallife op de Nederlandse tv bekeek , 8 jaar geleden ofzo,
met een groep mensen in een boerderij, zelf brood maken, ......
  maandag 2 maart 2009 @ 14:14:17 #206
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_66617737
quote:
Op maandag 2 maart 2009 11:06 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Over mediageil gesproken.
oh stom van mij, ik dacht dat ik in het topic ex DGK CBML en BB in de media zat, maar het is natuurlijk de plek waar mannenhaters ruzie menen te moeten gaan maken met iedereen over helemaal niets! stom van mij!
  maandag 2 maart 2009 @ 15:06:08 #208
162917 tuinfluiter
pi_66618093
quote:
Op maandag 2 maart 2009 14:56 schreef ditisHuub het volgende:

oh stom van mij, ik dacht dat ik in het topic ex DGK CBML en BB in de media zat, maar het is natuurlijk de plek waar mannenhaters ruzie menen te moeten gaan maken met iedereen over helemaal niets! stom van mij!
Huub was het Het filmpje of De foto die ook op jouw blog staat?
  maandag 2 maart 2009 @ 15:15:31 #209
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_66618448
ik heb het net gezien bij RTL Boulevard, hyves is toch een mooi medium voor roddel redacties
pi_66620397
quote:
Op maandag 2 maart 2009 15:15 schreef Suikeroom het volgende:
ik heb het net gezien bij RTL Boulevard, hyves is toch een mooi medium voor roddel redacties
ja, hyves is een volwaardige nieuwsbron voor vele redacties! lekker inspiratie-vol ook
  maandag 2 maart 2009 @ 16:14:18 #211
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_66620745
quote:
Op maandag 2 maart 2009 16:05 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

ja, hyves is een volwaardige nieuwsbron voor vele redacties! lekker inspiratie-vol ook
je zou voor de lol is een enorme hoax moeten opzetten, kijken hoe de media gaat happen.. als zelfs Bassie het kan
  maandag 2 maart 2009 @ 16:18:51 #212
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_66620918
quote:
Op maandag 2 maart 2009 16:05 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

Toch gek dat ze die andere dikke vette roddel niet meegenomen hebben. Of durfde misschien hun vingertjes niet te branden.

Hoe is het eigenlijk met de rechtzaken. Al een dagvaarding ontvangen?
Snooker is top!!!
pi_66621807
Voor Cc ga ik op mijn handen zitten.
  † In Memoriam † maandag 2 maart 2009 @ 16:51:29 #214
135305 beequeen
Lost.
pi_66622186
quote:
Op maandag 2 maart 2009 16:41 schreef mootie het volgende:
Voor Cc ga ik op mijn handen zitten.
En, zit je lekker?

Waar heb je het over sunny?
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_66625425
quote:
Op maandag 2 maart 2009 16:14 schreef Suikeroom het volgende:

[..]

je zou voor de lol is een enorme hoax moeten opzetten, kijken hoe de media gaat happen.. als zelfs Bassie het kan
nou ben genoeg "opmerkelijk" in het nieuws geweest de afgelopen jaren, geef mijn portie maar even aan fikkie, langzaam in de vergetelheid raken met af en toe een positief berichtje in de kantlijn...daar teken ik voor!
  maandag 2 maart 2009 @ 18:51:36 #216
162917 tuinfluiter
pi_66626113
quote:
Op maandag 2 maart 2009 16:18 schreef sunny16947 het volgende:

Hoe is het eigenlijk met de rechtzaken. Al een dagvaarding ontvangen?
Sorry dat ik hierop een opmerking maak of ongevraagd mee bemoei.
Las hier niet eerder over rechtszaken en dagvaarding van Huub in dit topic,
waarom dan zo open en bloot op een forum? Een beetje discreet kan toch wel?

P.s Suikeroom uit jouw post begreep ik dat het terug te zien was bij RTL, vrijdag dus. Oke.
dat bekijk ik deze week dan nog wel een keer, het filmpje of foto........bij RTL boulevard.
  maandag 2 maart 2009 @ 20:11:20 #217
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_66628912
quote:
Op maandag 2 maart 2009 12:21 schreef Copycat het volgende:
Niet om het een of ander, maar kunnen jullie geen MSNadressen uitwisselen oid? Dan blijft ons dat eeuwigdurende welles-nietes om niks gewauwel bespaard.
Wat zou de Grote Goere hierop geantwoord hebben?

Als het je niet bevalt....
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_66629387
Amanda en Ricardo zijn de laatste maanden onafscheidelijk. Ze zijn overal samen gesignaleerd (feesten, amanda's optredens, visites bij Natasha etc...).
Dat Amanda ondanks alles wat ze heeft (kalender, optredens......) geen vriend kan vinden en blijft bij iemand als Ricardo hangen laat zien hoe ongelukkig en gewanhoopt ze is. Of misschien is er gewoon liefde tussen die twee?

maandag 2 maart 2009 @ 20:39:01 #219
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_66630121
quote:
Op maandag 2 maart 2009 20:22 schreef Guillaume85 het volgende:
Amanda en Ricardo zijn de laatste maanden onafscheidelijk. Ze zijn overal samen gesignaleerd (feesten, amanda's optredens, visites bij Natasha etc...).
Dat Amanda ondanks alles wat ze heeft (kalender, optredens......) geen vriend kan vinden en blijft bij iemand als Ricardo hangen laat zien hoe ongelukkig en gewanhoopt ze is. Of misschien is er gewoon liefde tussen die twee?
Dat is wel heel erg kort door de bocht en van de koude grond.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_66630665
quote:
Op maandag 2 maart 2009 20:39 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat is wel heel erg kort door de bocht en van de koude grond.
leg het even uit
  maandag 2 maart 2009 @ 20:52:44 #221
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_66630701
Ricardo vindt zichzelf echt een mooie vrouw als hij die pruik op heeft.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_66631056
quote:
Op maandag 2 maart 2009 09:52 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

Nou geloof mij, mensen komen wel kijken maar laten zich dan echt niet knippen dus de salon loopt echt niet zo goed als jij het nu doet voorkomen. Het is voor Claire 6 dagen per week keihard werken en het ziet ernaar uit dat het wel gaat lukken. Maar het komt niet aanwaaien zoals jij doet voorkomen. Het is keihard werken voor iedere klant, en het komt gewoon per 20/30 euro binnen, en Claire werkt zich dus echt 10 slagen in de rondte en daar mag je dus best wel wat meer respect voor hebben.

Daarnaast werk ik ook 6 dagen in de week van s ochtends vroeg tot s avonds laat (oke niet overdrijven, zaterdags werk ik maar een uurtje of vijf/zes)

ik weet niet of ik Guus Verstraten ga opvolgen, maar weet wel dat je wel een paar stappen er tussen uitlaat,

Stel je bent voetballer en jong, mensen geloven in je, je krijgt een contract bij een voetbalclub, ben je toch ook niet in 1 keer een icoon, een leider van het team. Een vedette?

Dus voor mij betekent het keihard werken, en waar maken wat bepaalde mensen in mij zien. Gezien het feit dat ik na CBML ook andere programma's mag maken doe ik het niet slecht. Over mijn contract doe ik geen uitspraken.

Over Amanda, ik gun haar het beste. Ik weet alleen niet hoelang zo een carriere standhoudt. In dat opzicht denk ik dat wij een wat stabielere basis hebben. Ik kies er heel bewust niet voor om in het schnabbelcircuit bezig te zijn. Al mijn boekingen die ik heb gedaan zijn voortgekomen van boekingen tijdens of direct na de kooi. Ik heb geen manager meer en ben mijzelf niet aan het verkopen. Hoogstens af en toe DJ draaien, maar dan moet het echt op mijn pad komen, muziek maken vind ik gewoon leuk.

Maar ach, wat is een stabiele basis? Als Claire haar zaak niet loopt en we moeten stoppen met de salon en Talpa maakt over een half jaar geen programma's meer hebben wij ook een probleem.

Daarnaast wil ook trouwens ook even ingaan over het opstarten en onderhouden van Claire haar salon.

Claire doet dat allemaal alleen. Wij hebben gewoon eigen geld geinvesteerd en geld geleend. Voor de rest helpt niemand ons financieel. Claire haar vader ondersteunt haar waar hij kan, en zo goed als hij kan en dat doet hij heel goed,

maar hij werkt niet in de salon en hij ondersteunt haar niet financieel. Niet in de opstart niet in het operationeel draaiende houden.

dus dat
Waardoor ik dit stukje gepost heb. Sommige mensen zijn kennelijk in de veronderstelling, dat wanneer je een eigen zaak hebt, je een stabiele basis en zekerheid hebt. Zodoende mijn reactie. Ik heb ook helemaal niet geschreven dat Claire niet hard zou werken. Ik spreek n.l. uit ervaring, en weet zelf heel goed dat een kleine zelfstandige het niet voor niets krijgt. , Verder ben ik hier ook niet negatief over geweest, zoals hier eerder door iemand gesuggereerd word.

Jammer dat de salon niet zo loopt als ik positief bedoelde. Zo vreemd is het mijn inziens niet als je een beetje bekend bent, dat je daar wat profijt van kan hebben? En wat is er gek aan, dat een zaak eerst heel erg goed loopt, en dat het daarna minder kan gaat. Dat is precies wat ik bedoel met een stabiele basis.

Dat jij 6 dagen per week werkt is goed voor een mens. Je moet van mij aan nemen dat je er niet dood van gaat. Overigens valt dat harde werken van jou volgens mij nogal mee. Ik zie hier zo vaak posten van jou, die gezien de tijd van posten, in werktijd geschreven zijn.

Nee, ik denk ook niet dat je Guus Verstraten zal opvolgen, daar zal je iets meer voor in je mars moeten hebben. Jou bescheidenheid siert je wel. Verder hoef je mij niet te vertellen of je op contract werkt of niet. Daar heb ik ook niet om gevraagd.

Over Claire haar vader heb ik het niet gehad.

Dat dus
pi_66631620
quote:
Op maandag 2 maart 2009 20:22 schreef Guillaume85 het volgende:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Even mijn mening wijzigen. Ik vind de haar kleur van Lieke toch iets minder, als dat ik gisteren vond.
pi_66632377
  maandag 2 maart 2009 @ 22:45:30 #225
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_66635529
quote:
Op zondag 1 maart 2009 23:56 schreef Prospera het volgende:

[..]

Wat gek, ik kan je helemaal niet herinneren op FOK tijdens DGK.
Wel dat we hier die vliegtuigacties helemaal de grond in boorden.
En de vol-dames ook.
Ik zat in de periode van de kooi meer op VOL ja... Ik moest Liekje daar met hand en tand verdedigen en had dus weinig tijd voor een oorlog op twee fronten.
(Ik herinner me jou trouwens wel op VOL tijdens de kooi)
quote:
CMBL'ers, DGk'ers en BB'ers in de media
Daar gaat het over.
Sommigen praten over CBML'ers, anderen (waaronder ik) over DGK'ers en weer anderen over BB'ers in de media. Daar kan ik mee leven.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  maandag 2 maart 2009 @ 22:49:05 #226
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_66635696
quote:
Op maandag 2 maart 2009 21:16 schreef coldstar het volgende:

[..]

Even mijn mening wijzigen. Ik vind de haar kleur van Lieke toch iets minder, als dat ik gisteren vond.
Ik ook. Ik vond blond veel mooier bij haar.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  maandag 2 maart 2009 @ 22:52:01 #227
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_66635791
quote:
Op maandag 2 maart 2009 21:16 schreef coldstar het volgende:

[..]

op deze foto vind ik het haar wel weer heel mooi staan

zou ze niet meer herkend wilden worden of zo ....
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
pi_66635960
quote:
Op maandag 2 maart 2009 21:01 schreef coldstar het volgende:

[..]

Waardoor ik dit stukje gepost heb. Sommige mensen zijn kennelijk in de veronderstelling, dat wanneer je een eigen zaak hebt, je een stabiele basis en zekerheid hebt. Zodoende mijn reactie. Ik heb ook helemaal niet geschreven dat Claire niet hard zou werken. Ik spreek n.l. uit ervaring, en weet zelf heel goed dat een kleine zelfstandige het niet voor niets krijgt. , Verder ben ik hier ook niet negatief over geweest, zoals hier eerder door iemand gesuggereerd word.

Jammer dat de salon niet zo loopt als ik positief bedoelde. Zo vreemd is het mijn inziens niet als je een beetje bekend bent, dat je daar wat profijt van kan hebben? En wat is er gek aan, dat een zaak eerst heel erg goed loopt, en dat het daarna minder kan gaat. Dat is precies wat ik bedoel met een stabiele basis.

Dat jij 6 dagen per week werkt is goed voor een mens. Je moet van mij aan nemen dat je er niet dood van gaat. Overigens valt dat harde werken van jou volgens mij nogal mee. Ik zie hier zo vaak posten van jou, die gezien de tijd van posten, in werktijd geschreven zijn.

Nee, ik denk ook niet dat je Guus Verstraten zal opvolgen, daar zal je iets meer voor in je mars moeten hebben. Jou bescheidenheid siert je wel. Verder hoef je mij niet te vertellen of je op contract werkt of niet. Daar heb ik ook niet om gevraagd.

Over Claire haar vader heb ik het niet gehad.

Dat dus
was ook niet alleen reactie op jouw schrijven maar meer een grote algemene,

ik ben nu nog steeds op mijn werk en draai ongeveer een uurtje of 75 a 80 in de week, dat een bepaald deel van mijn werkzaamheden achter de cpu plaatsvind houdt in dat ik ook geregeld even FOK kan lezen en desgewenst wat posten,

over het profijt hebben van een eigen zaak en bekend zijn, dat valt tegen, het is een illusie dat dan je zaak storm loopt. Misschien een kroeg ofzo maar zeker niet een salon waar mensen hun haren laten doen. Dat kost nou eenmaal wat meer dan een biertje,

maar goed, we mogen niet klagen, houden onze broek op met alletwee werk die we beschouwen als onze droombaan. Een stabiele basis relationeel gezien en toekomst perspectief op alle vlakken,

dus dat
  maandag 2 maart 2009 @ 22:57:44 #229
16715 Mylene
*schatje*
pi_66636029
Hoe is het eigenlijk met Bart en Lesley? Zijn ze nog uit elkaar?
  dinsdag 3 maart 2009 @ 00:16:39 #230
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_66638987
Blogje van Brian

Het weekend is weer voorbij. Het was een gezellige zaterdag geworden. M'n moeder had bij haar thuis een mini-fandag gehouden en daar kwamen allemaal hele lieve fans die me vanaf dag 1 in de kooi hebben gevolgd en gesteund. Ze hebben allemaal de prachtige buik van Tamara kunnen bewonderen. Heerlijk gekletst over het nieuwe leven na de kooi, vaderschap en nog veel meer.

Tamara, ik en de 'kleine' willen jullie graag allemaal via deze weg ontzettend bedanken voor alle leuke en handige cadeautjes voor onze kleine uk. We hebben enorm genoten van jullie gezelschap. Veel liefs en we gaan nu op naar de geboorte!

Zondag ben ik met een vriend van me naar De Vechtsebanen gegaan. Gisteren was het K1 MAX kwalificatietoernooi dat daar werd gehouden. Ook was het een jaar geleden na mijn 1ste officiële wedstrijd daar. Eindelijk kon ik zonder alle stress en spanning van het evenement genieten. Hans en Carlos heb ik daar ook uiteraard gezien, Najib Amhali kwam ook even langs. Remy Bonjasky, Badr Hari en Peter Aerts waren allemaal aanwezig en het was best spannend om te zien hoe Badr en Remy op elkaar zouden reageren sinds de K1 finale van vorig jaar, maar er was absoluut geen enkele reactie of een hello-goodbye moment. Dan deden Huub en ik het nog heel goed als we buiten de poorten van de Kooi naar een optreden gingen En wie had nou gedacht dat de 2 grootste kemphanen allebei vaders in spe worden?
Geniet van alles, veel liefs voor alle fans en onwijs bedankt voor alles. You know who you are!

Bron
Snooker is top!!!
  dinsdag 3 maart 2009 @ 00:36:12 #231
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_66639483
quote:
[b]Op dinsdag 3 maart 2009 00:16 schreef sunny16947 het volgende:

Dan deden Huub en ik het nog heel goed als we buiten de poorten van de Kooi naar een optreden gingen En wie had nou gedacht dat de 2 grootste kemphanen allebei vaders in spe worden?
Bron
die 2 worden straks nog de beste maatjes
hebben beide de kooi meegemaakt ( met alle ups and downs ) .... de ellende van de roddel achteraf ..... en het vader worden tegelijkertijd
  dinsdag 3 maart 2009 @ 01:01:22 #232
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_66639974
quote:
[b]Op maandag 2 maart 2009 22:56 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

over het profijt hebben van een eigen zaak en bekend zijn, dat valt tegen, het is een illusie dat dan je zaak storm loopt. Misschien een kroeg ofzo maar zeker niet een salon waar mensen hun haren laten doen. Dat kost nou eenmaal wat meer dan een biertje,

dat lijkt me juist helemaal niet handig om een zaak te beginnen met als uitgangspunt de roem ...
het zal dan misschien in het begin goed lopen maar later toch afzwakken...

een goedlopende zaak krijg je door harD te werken en een harT voor je zaak te hebben ...
en wat ik van Claire heb gezien komt dat helemaal goed ! naja.. dat hoef ik jou dus niet uit te leggen

dit dus
pi_66641148
quote:
Op maandag 2 maart 2009 22:52 schreef snetje het volgende:

[..]

op deze foto vind ik het haar wel weer heel mooi staan
[ afbeelding ]

zou ze niet meer herkend wilden worden of zo ....
Een nieuwe formatie...De pruiko's?
  dinsdag 3 maart 2009 @ 07:17:23 #234
48575 Scandalous
pew pew pew
pi_66641169
Met dat bruine haar lijkt Lieke tenminste niet meer zo heel erg op Ricardo
(tenzij Ricardo nu een mooie bruine pruik gaat dragen natuurlijk )
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_66642037
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 07:17 schreef Scandalous het volgende:
Met dat bruine haar lijkt Lieke tenminste niet meer zo heel erg op Ricardo
(tenzij Ricardo nu een mooie bruine pruik gaat dragen natuurlijk )
Neem van mij aan dat hij die wel heeft, barst waarschijnlijk vd pruiken.
pi_66642042
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 00:36 schreef snetje het volgende:

[..]

die 2 worden straks nog de beste maatjes
hebben beide de kooi meegemaakt ( met alle ups and downs ) .... de ellende van de roddel achteraf ..... en het vader worden tegelijkertijd
Ze hebben een band voor het leven, niks meer aan te doen.
  † In Memoriam † dinsdag 3 maart 2009 @ 09:37:40 #237
135305 beequeen
Lost.
pi_66643215

Bron. Die commentaren.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_66646081
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 01:01 schreef snetje het volgende:

[..]

dat lijkt me juist helemaal niet handig om een zaak te beginnen met als uitgangspunt de roem ...
het zal dan misschien in het begin goed lopen maar later toch afzwakken...

een goedlopende zaak krijg je door harD te werken en een harT voor je zaak te hebben ...
en wat ik van Claire heb gezien komt dat helemaal goed ! naja.. dat hoef ik jou dus niet uit te leggen

dit dus
nou, het is natuurlijk niet met dat uitgangspunt begonnen

enne over Brian en mijzelf, wij kunnen het prima met elkaar vinden, en het is precies zo gegaan zoals we altijd hebben gezegd. We zullen de deur of de telefoon niet platlopen maar af en toe bellen we of sms en we, en als we elkaar tegenkomen (wat ook wel eens gebeurd) drinken we een biertje (of whiskey + vodka)
  dinsdag 3 maart 2009 @ 11:34:36 #239
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_66646615
Ik vond het wel goed om het blog van Brian even te plaatsen zodat het ook eens van de andere kant bevestigd wordt.
Snooker is top!!!
  dinsdag 3 maart 2009 @ 11:37:55 #240
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_66646725
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 11:17 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

nou, het is natuurlijk niet met dat uitgangspunt begonnen

enne over Brian en mijzelf, wij kunnen het prima met elkaar vinden, en het is precies zo gegaan zoals we altijd hebben gezegd. We zullen de deur of de telefoon niet platlopen maar af en toe bellen we of sms en we, en als we elkaar tegenkomen (wat ook wel eens gebeurd) drinken we een biertje (of whiskey + vodka)
Wat vind je van Lieke's nieuwe kleur haar, Huub?
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_66647320
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 11:37 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Wat vind je van Lieke's nieuwe kleur haar, Huub?
ik vind het haar niet zo goed staan, het maakt haar voorkomen nogal doorsnee, met haar blonde haren straalt ze imo veel meer. Maar goed heb het niet in real life gezien, dus misschien zit ik wel helemaal verkeerd
pi_66647826
Het zijn altijd dezelfde fotos, Lieke van de ene kant, glimlach
Amanda de andere kant, glimlach.

zo lekker spontaan,
  dinsdag 3 maart 2009 @ 12:21:56 #243
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_66647979
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 11:57 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

ik vind het haar niet zo goed staan, het maakt haar voorkomen nogal doorsnee, met haar blonde haren straalt ze imo veel meer. Maar goed heb het niet in real life gezien, dus misschien zit ik wel helemaal verkeerd
We zijn het een keer eens !!!!

Moet toch niet veel gekker worden...
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  dinsdag 3 maart 2009 @ 12:26:50 #244
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_66648110
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 12:16 schreef hondjes het volgende:
Het zijn altijd dezelfde fotos, Lieke van de ene kant, glimlach
Amanda de andere kant, glimlach.

zo lekker spontaan,
Doe jij eens een suggestie hoe het dan wel moet? Allebei met een chagrijnige grimas op hun handen gaan staan?
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  dinsdag 3 maart 2009 @ 12:33:07 #245
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_66648295
Er zijn maar weinig spontane foto's, de meeste zijn geposeerde op e.o.a. feest. Het valt me trouwens wel op dat Amanda er een stuk stralender uitziet. De geile en sombere pose is verdwenen. Zie weer een beetje de vrolijke meid die ze was.
Snooker is top!!!
pi_66648748
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 12:26 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Doe jij eens een suggestie hoe het dan wel moet? Allebei met een chagrijnige grimas op hun handen gaan staan?
het zijn jonge meiden, dus een gewone spontane foto,
niet dat ingestudeerde lachje, mijn hemel, lijkt nergens op.
een en al namaak,
  dinsdag 3 maart 2009 @ 12:49:17 #247
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_66648806
quote:
Op zondag 1 maart 2009 17:08 schreef Guillaume85 het volgende:
[ afbeelding ]

Bron: vol.nl
Zo, Tamara is aardig bol in dr gezicht geworden zeg. Staat haar prima trouwens.
  dinsdag 3 maart 2009 @ 12:55:12 #248
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_66649020
Oh en Brian ziet er lekker relaxt uit
pi_66649302
Ribas (4498)
vandaag, 01:12
Huub!!! was wel gezellig man!! ben nu druk aan het produceren wil binnenkort een plaat uitbrengen, hoe is het bij jou verder??
Ik hoop je snel weer eens een keer te zien man, kwam laatst gabi of hoe je het ook schrijft tegen op mijn feestje super gezzellig en Liane was er ook!!
en hey wil je wel een keer horen draaien ik ben nu wel benieuwd geworden, anders kom je een keer gezellig langs me huis gaan we even een b2b setje maken en zetten we die online op hyves hahhha
Ribas VS Huub @ RibasRoom hhhahhha LIVE!!!

nou is goed gozer ik spreek je snel weer
groetjes aan Claire en sterkte met de baby.
bron http://dgkhuub.hyves.nl/#searchhyver=&publicgroups_default_1=1&show_reactions_1=2&__state__=1
[img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/10/15/1255630722-40.gif[/img]
pi_66649408
Huub (9038)
vandaag, 10:08
Ja ik moet snel x komen draaien bij je, of anders op een feestje van je! Wanneer organiseer je een feestje? grtz H

bron http://ribas123.hyves.nl/
[img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/10/15/1255630722-40.gif[/img]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')