Eerst naar de avatar kijkenquote:Op maandag 2 maart 2009 13:21 schreef sunny16947 het volgende:
@suikeroom: Soms is dat een beetje moeilijk als iemand er zoveel nietszeggende onzin uit blabbert en maar niet met feiten komt. Dat werkt dan op mijn irritatiespier. Maar omdat je het zo vrindelijk vraagt zal ik er voor vandaag mee ophouden
Bedankt.quote:Op maandag 2 maart 2009 13:27 schreef spapaars het volgende:
Nou het gaat weer lekker, gooi ik er maar een livestreampje in.
Leven in een boerderij, maar dan als 100 jaar terug.
Inwoners, Kroatische beroemdheden.
Al is er in de avond meer te zien dan nu.
http://farma.dnevnik.hr/rubrika/live_stream/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
oh stom van mij, ik dacht dat ik in het topic ex DGK CBML en BB in de media zat, maar het is natuurlijk de plek waar mannenhaters ruzie menen te moeten gaan maken met iedereen over helemaal niets! stom van mij!quote:
Huub was het Het filmpje of De foto die ook op jouw blog staat?quote:Op maandag 2 maart 2009 14:56 schreef ditisHuub het volgende:
oh stom van mij, ik dacht dat ik in het topic ex DGK CBML en BB in de media zat, maar het is natuurlijk de plek waar mannenhaters ruzie menen te moeten gaan maken met iedereen over helemaal niets! stom van mij!
ja, hyves is een volwaardige nieuwsbron voor vele redacties! lekker inspiratie-vol ookquote:Op maandag 2 maart 2009 15:15 schreef Suikeroom het volgende:
ik heb het net gezien bij RTL Boulevard, hyves is toch een mooi medium voor roddel redacties
je zou voor de lol is een enorme hoax moeten opzetten, kijken hoe de media gaat happen.. als zelfs Bassie het kanquote:Op maandag 2 maart 2009 16:05 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ja, hyves is een volwaardige nieuwsbron voor vele redacties! lekker inspiratie-vol ook
Toch gek dat ze die andere dikke vette roddel niet meegenomen hebben. Of durfde misschien hun vingertjes niet te branden.quote:Op maandag 2 maart 2009 16:05 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ja, hyves is een volwaardige nieuwsbron voor vele redacties! lekker inspiratie-vol ook
En, zit je lekker?quote:
nou ben genoeg "opmerkelijk" in het nieuws geweest de afgelopen jaren, geef mijn portie maar even aan fikkie, langzaam in de vergetelheid raken met af en toe een positief berichtje in de kantlijn...daar teken ik voor!quote:Op maandag 2 maart 2009 16:14 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
je zou voor de lol is een enorme hoax moeten opzetten, kijken hoe de media gaat happen.. als zelfs Bassie het kan
Sorry dat ik hierop een opmerking maak of ongevraagd mee bemoei.quote:Op maandag 2 maart 2009 16:18 schreef sunny16947 het volgende:
Hoe is het eigenlijk met de rechtzaken. Al een dagvaarding ontvangen?
Wat zou de Grote Goere hierop geantwoord hebben?quote:Op maandag 2 maart 2009 12:21 schreef Copycat het volgende:
Niet om het een of ander, maar kunnen jullie geen MSNadressen uitwisselen oid? Dan blijft ons dat eeuwigdurende welles-nietes om niks gewauwel bespaard.
Dat is wel heel erg kort door de bocht en van de koude grond.quote:Op maandag 2 maart 2009 20:22 schreef Guillaume85 het volgende:
Amanda en Ricardo zijn de laatste maanden onafscheidelijk. Ze zijn overal samen gesignaleerd (feesten, amanda's optredens, visites bij Natasha etc...).
Dat Amanda ondanks alles wat ze heeft (kalender, optredens......) geen vriend kan vinden en blijft bij iemand als Ricardo hangen laat zien hoe ongelukkig en gewanhoopt ze is. Of misschien is er gewoon liefde tussen die twee?
leg het even uitquote:Op maandag 2 maart 2009 20:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg kort door de bocht en van de koude grond.
Waardoor ik dit stukje gepost heb. Sommige mensen zijn kennelijk in de veronderstelling, dat wanneer je een eigen zaak hebt, je een stabiele basis en zekerheid hebt. Zodoende mijn reactie. Ik heb ook helemaal niet geschreven dat Claire niet hard zou werken. Ik spreek n.l. uit ervaring, en weet zelf heel goed dat een kleine zelfstandige het niet voor niets krijgt. , Verder ben ik hier ook niet negatief over geweest, zoals hier eerder door iemand gesuggereerd word.quote:Op maandag 2 maart 2009 09:52 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Nou geloof mij, mensen komen wel kijken maar laten zich dan echt niet knippen dus de salon loopt echt niet zo goed als jij het nu doet voorkomen. Het is voor Claire 6 dagen per week keihard werken en het ziet ernaar uit dat het wel gaat lukken. Maar het komt niet aanwaaien zoals jij doet voorkomen. Het is keihard werken voor iedere klant, en het komt gewoon per 20/30 euro binnen, en Claire werkt zich dus echt 10 slagen in de rondte en daar mag je dus best wel wat meer respect voor hebben.
Daarnaast werk ik ook 6 dagen in de week van s ochtends vroeg tot s avonds laat (oke niet overdrijven, zaterdags werk ik maar een uurtje of vijf/zes)
ik weet niet of ik Guus Verstraten ga opvolgen, maar weet wel dat je wel een paar stappen er tussen uitlaat,
Stel je bent voetballer en jong, mensen geloven in je, je krijgt een contract bij een voetbalclub, ben je toch ook niet in 1 keer een icoon, een leider van het team. Een vedette?
Dus voor mij betekent het keihard werken, en waar maken wat bepaalde mensen in mij zien. Gezien het feit dat ik na CBML ook andere programma's mag maken doe ik het niet slecht. Over mijn contract doe ik geen uitspraken.
Over Amanda, ik gun haar het beste. Ik weet alleen niet hoelang zo een carriere standhoudt. In dat opzicht denk ik dat wij een wat stabielere basis hebben. Ik kies er heel bewust niet voor om in het schnabbelcircuit bezig te zijn. Al mijn boekingen die ik heb gedaan zijn voortgekomen van boekingen tijdens of direct na de kooi. Ik heb geen manager meer en ben mijzelf niet aan het verkopen. Hoogstens af en toe DJ draaien, maar dan moet het echt op mijn pad komen, muziek maken vind ik gewoon leuk.
Maar ach, wat is een stabiele basis? Als Claire haar zaak niet loopt en we moeten stoppen met de salon en Talpa maakt over een half jaar geen programma's meer hebben wij ook een probleem.
Daarnaast wil ook trouwens ook even ingaan over het opstarten en onderhouden van Claire haar salon.
Claire doet dat allemaal alleen. Wij hebben gewoon eigen geld geinvesteerd en geld geleend. Voor de rest helpt niemand ons financieel. Claire haar vader ondersteunt haar waar hij kan, en zo goed als hij kan en dat doet hij heel goed,
maar hij werkt niet in de salon en hij ondersteunt haar niet financieel. Niet in de opstart niet in het operationeel draaiende houden.
dus dat
Even mijn mening wijzigen. Ik vind de haar kleur van Lieke toch iets minder, als dat ik gisteren vond.quote:Op maandag 2 maart 2009 20:22 schreef Guillaume85 het volgende:
Amanda en Ricardo zijn de laatste maanden onafscheidelijk. Ze zijn overal samen gesignaleerd (feesten, amanda's optredens, visites bij Natasha etc...).
Dat Amanda ondanks alles wat ze heeft (kalender, optredens......) geen vriend kan vinden en blijft bij iemand als Ricardo hangen laat zien hoe ongelukkig en gewanhoopt ze is. Of misschien is er gewoon liefde tussen die twee?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zat in de periode van de kooi meer op VOL ja... Ik moest Liekje daar met hand en tand verdedigen en had dus weinig tijd voor een oorlog op twee fronten.quote:Op zondag 1 maart 2009 23:56 schreef Prospera het volgende:
[..]
Wat gek, ik kan je helemaal niet herinneren op FOK tijdens DGK.
Wel dat we hier die vliegtuigacties helemaal de grond in boorden.
En de vol-dames ook.
Sommigen praten over CBML'ers, anderen (waaronder ik) over DGK'ers en weer anderen over BB'ers in de media. Daar kan ik mee leven.quote:CMBL'ers, DGk'ers en BB'ers in de media
Daar gaat het over.
Ik ook. Ik vond blond veel mooier bij haar.quote:Op maandag 2 maart 2009 21:16 schreef coldstar het volgende:
[..]
Even mijn mening wijzigen. Ik vind de haar kleur van Lieke toch iets minder, als dat ik gisteren vond.
op deze foto vind ik het haar wel weer heel mooi staanquote:Op maandag 2 maart 2009 21:16 schreef coldstar het volgende:
[..]
Even mijn mening wijzigen. Ik vind de haar kleur van Lieke toch iets minder, als dat ik gisteren vond.
was ook niet alleen reactie op jouw schrijven maar meer een grote algemene,quote:Op maandag 2 maart 2009 21:01 schreef coldstar het volgende:
[..]
Waardoor ik dit stukje gepost heb. Sommige mensen zijn kennelijk in de veronderstelling, dat wanneer je een eigen zaak hebt, je een stabiele basis en zekerheid hebt. Zodoende mijn reactie. Ik heb ook helemaal niet geschreven dat Claire niet hard zou werken. Ik spreek n.l. uit ervaring, en weet zelf heel goed dat een kleine zelfstandige het niet voor niets krijgt. , Verder ben ik hier ook niet negatief over geweest, zoals hier eerder door iemand gesuggereerd word.
Jammer dat de salon niet zo loopt als ik positief bedoelde. Zo vreemd is het mijn inziens niet als je een beetje bekend bent, dat je daar wat profijt van kan hebben? En wat is er gek aan, dat een zaak eerst heel erg goed loopt, en dat het daarna minder kan gaat. Dat is precies wat ik bedoel met een stabiele basis.
Dat jij 6 dagen per week werkt is goed voor een mens. Je moet van mij aan nemen dat je er niet dood van gaat. Overigens valt dat harde werken van jou volgens mij nogal mee. Ik zie hier zo vaak posten van jou, die gezien de tijd van posten, in werktijd geschreven zijn.![]()
Nee, ik denk ook niet dat je Guus Verstraten zal opvolgen, daar zal je iets meer voor in je mars moeten hebben. Jou bescheidenheid siert je wel. Verder hoef je mij niet te vertellen of je op contract werkt of niet. Daar heb ik ook niet om gevraagd.
Over Claire haar vader heb ik het niet gehad.
Dat dus
die 2 worden straks nog de beste maatjesquote:[b]Op dinsdag 3 maart 2009 00:16 schreef sunny16947 het volgende:
Dan deden Huub en ik het nog heel goed als we buiten de poorten van de Kooi naar een optreden gingen En wie had nou gedacht dat de 2 grootste kemphanen allebei vaders in spe worden?
Bron
dat lijkt me juist helemaal niet handig om een zaak te beginnen met als uitgangspunt de roem ...quote:[b]Op maandag 2 maart 2009 22:56 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
over het profijt hebben van een eigen zaak en bekend zijn, dat valt tegen, het is een illusie dat dan je zaak storm loopt. Misschien een kroeg ofzo maar zeker niet een salon waar mensen hun haren laten doen. Dat kost nou eenmaal wat meer dan een biertje,
Een nieuwe formatie...De pruiko's?quote:Op maandag 2 maart 2009 22:52 schreef snetje het volgende:
[..]
op deze foto vind ik het haar wel weer heel mooi staan
[ afbeelding ]
zou ze niet meer herkend wilden worden of zo ....
Neem van mij aan dat hij die wel heeft, barst waarschijnlijk vd pruiken.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 07:17 schreef Scandalous het volgende:
Met dat bruine haar lijkt Lieke tenminste niet meer zo heel erg op Ricardo
(tenzij Ricardo nu een mooie bruine pruik gaat dragen natuurlijk)
Ze hebben een band voor het leven, niks meer aan te doen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:36 schreef snetje het volgende:
[..]
die 2 worden straks nog de beste maatjes![]()
hebben beide de kooi meegemaakt ( met alle ups and downs ) .... de ellende van de roddel achteraf ..... en het vader worden tegelijkertijd
nou, het is natuurlijk niet met dat uitgangspunt begonnenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 01:01 schreef snetje het volgende:
[..]
dat lijkt me juist helemaal niet handig om een zaak te beginnen met als uitgangspunt de roem ...
het zal dan misschien in het begin goed lopen maar later toch afzwakken...
een goedlopende zaak krijg je door harD te werken en een harT voor je zaak te hebben ...
en wat ik van Claire heb gezien komt dat helemaal goed ! naja.. dat hoef ik jou dus niet uit te leggen![]()
dit dus
Wat vind je van Lieke's nieuwe kleur haar, Huub?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:17 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
nou, het is natuurlijk niet met dat uitgangspunt begonnen
enne over Brian en mijzelf, wij kunnen het prima met elkaar vinden, en het is precies zo gegaan zoals we altijd hebben gezegd. We zullen de deur of de telefoon niet platlopen maar af en toe bellen we of sms en we, en als we elkaar tegenkomen (wat ook wel eens gebeurd) drinken we een biertje (of whiskey + vodka)
ik vind het haar niet zo goed staan, het maakt haar voorkomen nogal doorsnee, met haar blonde haren straalt ze imo veel meer. Maar goed heb het niet in real life gezien, dus misschien zit ik wel helemaal verkeerdquote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:37 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wat vind je van Lieke's nieuwe kleur haar, Huub?
We zijn het een keer eens !!!!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:57 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ik vind het haar niet zo goed staan, het maakt haar voorkomen nogal doorsnee, met haar blonde haren straalt ze imo veel meer. Maar goed heb het niet in real life gezien, dus misschien zit ik wel helemaal verkeerd
Doe jij eens een suggestie hoe het dan wel moet? Allebei met een chagrijnige grimas op hun handen gaan staan?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:16 schreef hondjes het volgende:
Het zijn altijd dezelfde fotos, Lieke van de ene kant, glimlach
Amanda de andere kant, glimlach.
zo lekker spontaan,
het zijn jonge meiden, dus een gewone spontane foto,quote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:26 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Doe jij eens een suggestie hoe het dan wel moet? Allebei met een chagrijnige grimas op hun handen gaan staan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |