Eerst naar de avatar kijkenquote:Op maandag 2 maart 2009 13:21 schreef sunny16947 het volgende:
@suikeroom: Soms is dat een beetje moeilijk als iemand er zoveel nietszeggende onzin uit blabbert en maar niet met feiten komt. Dat werkt dan op mijn irritatiespier. Maar omdat je het zo vrindelijk vraagt zal ik er voor vandaag mee ophouden
Bedankt.quote:Op maandag 2 maart 2009 13:27 schreef spapaars het volgende:
Nou het gaat weer lekker, gooi ik er maar een livestreampje in.
Leven in een boerderij, maar dan als 100 jaar terug.
Inwoners, Kroatische beroemdheden.
Al is er in de avond meer te zien dan nu.
http://farma.dnevnik.hr/rubrika/live_stream/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
oh stom van mij, ik dacht dat ik in het topic ex DGK CBML en BB in de media zat, maar het is natuurlijk de plek waar mannenhaters ruzie menen te moeten gaan maken met iedereen over helemaal niets! stom van mij!quote:
Huub was het Het filmpje of De foto die ook op jouw blog staat?quote:Op maandag 2 maart 2009 14:56 schreef ditisHuub het volgende:
oh stom van mij, ik dacht dat ik in het topic ex DGK CBML en BB in de media zat, maar het is natuurlijk de plek waar mannenhaters ruzie menen te moeten gaan maken met iedereen over helemaal niets! stom van mij!
ja, hyves is een volwaardige nieuwsbron voor vele redacties! lekker inspiratie-vol ookquote:Op maandag 2 maart 2009 15:15 schreef Suikeroom het volgende:
ik heb het net gezien bij RTL Boulevard, hyves is toch een mooi medium voor roddel redacties
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |