Dat soort meisjes verwart sex met liefde, dat is nietquote:Op zondag 1 maart 2009 21:26 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Whahaha, en zij wilde vaker dan hij.![]()
![]()
Nou geloof mij, mensen komen wel kijken maar laten zich dan echt niet knippen dus de salon loopt echt niet zo goed als jij het nu doet voorkomen. Het is voor Claire 6 dagen per week keihard werken en het ziet ernaar uit dat het wel gaat lukken. Maar het komt niet aanwaaien zoals jij doet voorkomen. Het is keihard werken voor iedere klant, en het komt gewoon per 20/30 euro binnen, en Claire werkt zich dus echt 10 slagen in de rondte en daar mag je dus best wel wat meer respect voor hebben.quote:Op zondag 1 maart 2009 20:16 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ja en, wat wil je hiermee zeggen.
De salon van Claire moet zich eerst nog maar bewijzen. Ik kan je vertellen, dat iemand op zijn minst drie jaar nodig heeft om een zaak goed op te bouwen en dan nog moet je het maar afwachten. Dat zo'n zaak de eerste maanden goed loopt is niets nieuws. Zeker niet bij Claire, er zullen altijd mensen zijn die uit nieuwschierigheid naar haar salon zullen gaan, of al zijn geweest. Dat zeg dus helemaal niets. Je kan een salon hebben, maar als het niet loopt, dan kan je daar ook de bakker niet van betalen. Dat wil niet zeggen dat ik haar geen succes wens en hoop voor haar dat het lukt.
Wat Huub betreft, dat zegt me ook niets. Ik neem aan dat John de Mol ook niet achterlijk is en Huub geen vast contract heeft aangeboden. Zodra Huub zijn diensten bewezen heeft waarvoor hij aangenomen is, en de Mol heeft hem niet meer nodig, ben ik er van overtuigd dat Huub vertrekken kan. Of denk je dat hij Guus Verstraten zal opvolgen![]()
![]()
En ach, laat amanda lekker schuren als ze dat wil, ze doet er niemand kwaad mee. Het is uiteindelijk haar eigen speelgoed. Kennelijk zijn er vele die er graag naar kijken. Ze ziet er nog goed uit en is nog lekker jong. Lang leven de vrijheid.
En dat weet jij? Laat dat meisje lekker. Je bent haar moeder niet. Concentreer je maar op mensen waar je gek mee bent.quote:Op maandag 2 maart 2009 05:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat soort meisjes verwart sex met liefde, dat is niet, dat is dieptriest.
Over mediageil gesproken.quote:Op maandag 2 maart 2009 09:42 schreef ditisHuub het volgende:
heeft nou niemand onze nieuwe aankomende Telg bij boulevard gezien?
quote:Op maandag 2 maart 2009 09:52 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Nou geloof mij, mensen komen wel kijken maar laten zich dan echt niet knippen dus de salon loopt echt niet zo goed als jij het nu doet voorkomen. Het is voor Claire 6 dagen per week keihard werken en het ziet ernaar uit dat het wel gaat lukken. Maar het komt niet aanwaaien zoals jij doet voorkomen. Het is keihard werken voor iedere klant, en het komt gewoon per 20/30 euro binnen, en Claire werkt zich dus echt 10 slagen in de rondte en daar mag je dus best wel wat meer respect voor hebben.
Daarnaast werk ik ook 6 dagen in de week van s ochtends vroeg tot s avonds laat (oke niet overdrijven, zaterdags werk ik maar een uurtje of vijf/zes)
ik weet niet of ik Guus Verstraten ga opvolgen, maar weet wel dat je wel een paar stappen er tussen uitlaat,
Stel je bent voetballer en jong, mensen geloven in je, je krijgt een contract bij een voetbalclub, ben je toch ook niet in 1 keer een icoon, een leider van het team. Een vedette?
Dus voor mij betekent het keihard werken, en waar maken wat bepaalde mensen in mij zien. Gezien het feit dat ik na CBML ook andere programma's mag maken doe ik het niet slecht. Over mijn contract doe ik geen uitspraken.
Over Amanda, ik gun haar het beste. Ik weet alleen niet hoelang zo een carriere standhoudt. In dat opzicht denk ik dat wij een wat stabielere basis hebben. Ik kies er heel bewust niet voor om in het schnabbelcircuit bezig te zijn. Al mijn boekingen die ik heb gedaan zijn voortgekomen van boekingen tijdens of direct na de kooi. Ik heb geen manager meer en ben mijzelf niet aan het verkopen. Hoogstens af en toe DJ draaien, maar dan moet het echt op mijn pad komen, muziek maken vind ik gewoon leuk.
Maar ach, wat is een stabiele basis? Als Claire haar zaak niet loopt en we moeten stoppen met de salon en Talpa maakt over een half jaar geen programma's meer hebben wij ook een probleem.
Daarnaast wil ook trouwens ook even ingaan over het opstarten en onderhouden van Claire haar salon.
Claire doet dat allemaal alleen. Wij hebben gewoon eigen geld geinvesteerd en geld geleend. Voor de rest helpt niemand ons financieel. Claire haar vader ondersteunt haar waar hij kan, en zo goed als hij kan en dat doet hij heel goed,
maar hij werkt niet in de salon en hij ondersteunt haar niet financieel. Niet in de opstart niet in het operationeel draaiende houden.
dus dat
Neem je eigen advies eens ter harte.quote:En dat weet jij? Laat dat meisje lekker. Je bent haar moeder niet. Concentreer je maar op mensen waar je gek mee bent.
bijna allemaal. Jij niet natuurlijk, want jij weet precies hoe het zit. Mee geweest naar de bank! Houdt het afsprakenboek van Claire bij. Hebt eigenhandig het geld van Ron overgemaakt! Aanwezig geweest bij de contractbespreking. Je bent de hotemetoot bij Talpa en John de Mol! Dus ja, jij kan het weten.quote:Eh..... en we geloven je allemaal.
quote:Op maandag 2 maart 2009 11:10 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Eh..... en we geloven je allemaal.
Ben jij als je niet achter je pc zit ook zo in al je reacties als je iemand niet mag. Trek je ook alles wat je hoort of ziet van je vrienden in twijfel dan. Je bent hier zo ontzettend negatief dus ging het me afvragen.quote:
Ik maak niet voor Amanda uit hoe ze haar leven moet leiden.quote:Op maandag 2 maart 2009 11:20 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Neem je eigen advies eens ter harte.
[..]
bijna allemaal. Jij niet natuurlijk, want jij weet precies hoe het zit. Mee geweest naar de bank! Houdt het afsprakenboek van Claire bij. Hebt eigenhandig het geld van Ron overgemaakt! Aanwezig geweest bij de contractbespreking. Je bent de hotemetoot bij Talpa en John de Mol! Dus ja, jij kan het weten.
Ik heb nergens last van. Ben een vrouw die mensen snel door heeft en zich geen knollen voor citroenen laat verkopen. En ik ben iemand die wars is van geslijm en die kontenkruiperij.quote:Op maandag 2 maart 2009 11:43 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Ben jij als je niet achter je pc zit ook zo in al je reacties als je iemand niet mag. Trek je ook alles wat je hoort of ziet van je vrienden in twijfel dan. Je bent hier zo ontzettend negatief dus ging het me afvragen.
Is niets mis mee hoor als je zo bent moet je zelf weten maar mij lijkt het heel vermoeiend om zo te zijn. Al is het alleen al achter de pc.
1: Dat van Mootie was een mening over hoe dat soort meisjes sex met liefde verwarren. Niks geen uitmaken over hoe ze haar leven moet leiden.quote:Op maandag 2 maart 2009 11:54 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
1: Ik maak niet voor Amanda uit hoe ze haar leven moet leiden.
2: Zolang jij het allemaal gelooft is het toch goed? Jij gelukkig, en voor de rest is het een worst.
3: Sop maar lekker verder.
Doe eens een cursus zelfkennis!!!!!quote:Op maandag 2 maart 2009 12:03 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik heb nergens last van. Ben een vrouw die mensen snel door heeft en zich geen knollen voor citroenen laat verkopen. En ik ben iemand die wars is van geslijm en die kontenkruiperij.
Ook ben ik niet op zoek naar digitale sekte-aanbidderij en heb geen behoefte aan die "massa-wannabe AN-ers-verheerlijking". Ik voel me prima zonder dat slijmerige gedoe.![]()
Heb geen probleem met de deelnemers aan DGK in het algemeen, dus zo negatief zal ik dan wel niet zijn, denk ik.
Ik heb gelukkig geen "goeroe" nodig in mijn leven.
Ik ken mezelf, no worries....quote:Op maandag 2 maart 2009 12:14 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Doe eens een cursus zelfkennis!!!!!
De mania slaat weer toe. De koene ridders komen weer in aktie. Je weet toch wel wat er met sekteleden gebeurt, op de lange duur.quote:Op maandag 2 maart 2009 12:11 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
1: Dat van Mootie was een mening over hoe dat soort meisjes sex met liefde verwarren. Niks geen uitmaken over hoe ze haar leven moet leiden.
2: Geloof is aan jou niet besteed. Maar kom eens met feiten!!!! Het is jou dus geen worst, anders zou je niet zo reageren.
3: Natuurlijk zit die opmerking er weer bij. Had niet anders verwacht. Kom eens met wat nieuws.
4: Volgens mij ben je familie van de kip.
Noem het maar niks......quote:Op maandag 2 maart 2009 12:21 schreef Copycat het volgende:
Niet om het een of ander, maar kunnen jullie geen MSNadressen uitwisselen oid? Dan blijft ons dat eeuwigdurende welles-nietes om niks gewauwel bespaard.
1: Lekkere dooddoenerquote:Op maandag 2 maart 2009 12:22 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
De mania slaat weer toe. De koene ridders komen weer in aktie. Je weet toch wel wat er met sekteleden gebeurt, op de lange duur.
1. Mootie moet gewoon niet zeuren....
2. Worst is worst, al moet ik zeggen dat die van de Hema het lekkerst is
3. What you 'see' is what you get
4. Ik weet niet wat kip is, ja, eh, een kippetje uit de gril enzo, dat weer wel. Lekker hoor.
Ohja, "iemand met kip douwen", die ken ik ook.
Ja hoor, ik ben niet zo een die-hard als jij. Ik heb geen goeroe om te verdedigen, tegen beter weten in.quote:Op maandag 2 maart 2009 12:44 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
1: Lekkere dooddoener
2: Zo maak je je er lekker vanaf. Nog steeds geen antwoord
3: Slaat ook weer nergens op
4: Iemand die kakelt als een kip zonder kop. Alleen maar om gehoord te worden. Niks inhoudelijks. Niks geen feiten.
En hoe kun je mensen door hebben als je jezelf nog niet eens door hebt.
En misschien geen knollen voor citroenen, maar dan toch wel citroenen voor knollen.
rtl boulevard serieus? waarom? Huub & Claire uit de gouden kooi? wie zegt u?quote:Op maandag 2 maart 2009 09:42 schreef ditisHuub het volgende:
heeft nou niemand onze nieuwe aankomende Telg bij boulevard gezien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |