Ja en sommige dingen geven een voldaan gevoel"gevoelsmatig en terecht!"quote:
Sommige mensen zijn ook alles wijs te maken he?quote:Op zondag 1 maart 2009 18:45 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ja en sommige dingen geven een voldaan gevoel"gevoelsmatig en terecht!"
Zeker weten,maar weer anderen laten zich niets wijsmakenquote:Op zondag 1 maart 2009 18:53 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn ook alles wijs te maken he?
Wat we weten, is dat Huub verloren heeft....... zelfs van Amanda.quote:Op zondag 1 maart 2009 18:56 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Zeker weten,maar weer anderen laten zich niets wijsmakenI love it
Lekker gevoel. Alleen kan het schoorsteentje er niet van roken..quote:Op zondag 1 maart 2009 18:19 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Mensen kunnen ook een winnaars gevoel hebben omdat ze beter weten![]()
Zwitser leven gevoel
Ikhoudervan
En zo is het, en niet anders.quote:Op zondag 1 maart 2009 18:57 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wat we weten, is dat Huub verloren heeft....... zelfs van Amanda.![]()
Juist, en de bakker kan je er ook niet van betalen. Die neemt ook geen genoegen met de cadeautjes.quote:Op zondag 1 maart 2009 19:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Lekker gevoel. Alleen kan het schoorsteentje er niet van roken..
En daar maak je dus een rekenfoutje. Haal even de percentages van de halve finale eraf. Jaap heeft heel slim zijn grootste concurrent (en) de minste punten gegeven. Al dan niet met behulp van het hokje. Laten we ook ff niet vergeten dat er in 1e instantie toen ze nog zelf ideeën in konden dienen voor de finale, er helemaal GEEN sprake was van een halve finale. Alleen publieksstemmen had een heeeeeeel ander resultaat gegeven.quote:Op zondag 1 maart 2009 18:57 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wat we weten, is dat Huub verloren heeft....... zelfs van Amanda.![]()
Oeps, moeten wij ook nog doen. De hoge drukspuit doet wonderen.quote:Op zondag 1 maart 2009 19:12 schreef mooiiiiii het volgende:
Jeetje ,ik heb heel de dag onkruid gewied.
Maar oppassen bij tegels,gaan de voegen eruit.quote:Op zondag 1 maart 2009 19:18 schreef coldstar het volgende:
[..]
Oeps, moeten wij ook nog doen. De hoge drukspuit doet wonderen.
De nanny?Niet te mooi :dacht Tamara"quote:Op zondag 1 maart 2009 19:24 schreef coldstar het volgende:
[..]
Wat erg, wat ziet dit er armoedig uit. Wie is die vrouw die in het midden staat.
Jeetje,ik vond het al niks ha ha ha .quote:Op zondag 1 maart 2009 19:28 schreef Pearlbitch het volgende:
Bye bye Blonde
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wie, wat, waar?
Het Partyweekend zit erop... Beetje brak, maar volop genieten van een heerlijk zonnetje @ Hedda's vandaag, 13:48
Bron
Zeker als Lieke er nog had ingezeten. Zij was hard op weg de populairste te worden. In de popipoll van januari was ze Huub tot op 2% genaderd. In de halve finale zou ze waarschijnlijk door tactisch spel van "kamp-Huub" en "kamp-Brian", net als Jaap, genoeg miljonairstemmen hebben gekregen en de massale sympathiestemmen van het publiek hadden de rest gedaan.quote:Op zondag 1 maart 2009 19:15 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
En daar maak je dus een rekenfoutje. Haal even de percentages van de halve finale eraf. Jaap heeft heel slim zijn grootste concurrent (en) de minste punten gegeven. Al dan niet met behulp van het hokje. Laten we ook ff niet vergeten dat er in 1e instantie toen ze nog zelf ideeën in konden dienen voor de finale, er helemaal GEEN sprake was van een halve finale. Alleen publieksstemmen had een heeeeeeel ander resultaat gegeven.
Je hebt gelijk. Hier ligt de tuin vol met koppelstone. Dat is helemaal wat. Ik doe een blindoek om , terwijl mijn man zich uitleeft met de hoge druk reiniger. De afspraak tussen ons is....schoon en netjes opleverenquote:Op zondag 1 maart 2009 19:20 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Maar oppassen bij tegels,gaan de voegen eruit.
Als, Als, Als, Als Amanda de koffer had gepakt, was het misschien ook anders geweest.quote:Op zondag 1 maart 2009 19:15 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
En daar maak je dus een rekenfoutje. Haal even de percentages van de halve finale eraf. Jaap heeft heel slim zijn grootste concurrent (en) de minste punten gegeven. Al dan niet met behulp van het hokje. Laten we ook ff niet vergeten dat er in 1e instantie toen ze nog zelf ideeën in konden dienen voor de finale, er helemaal GEEN sprake was van een halve finale. Alleen publieksstemmen had een heeeeeeel ander resultaat gegeven.
Wij hebben van die yellow stones..ehhh haddenquote:Op zondag 1 maart 2009 19:36 schreef coldstar het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Hier ligt de tuin vol met koppelstone. Dat is helemaal wat. Ik doe een blindoek om , terwijl mijn man zich uitleeft met de hoge druk reiniger. De afspraak tussen ons is....schoon en netjes opleveren
Het ljikt wel of iedereen van blond naar donker haar gaatquote:Op zondag 1 maart 2009 19:28 schreef Pearlbitch het volgende:
Bye bye Blonde
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wie, wat, waar?
Het Partyweekend zit erop... Beetje brak, maar volop genieten van een heerlijk zonnetje @ Hedda's vandaag, 13:48
Bron
quote:Op zondag 1 maart 2009 19:31 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
De nanny?Niet te mooi :dacht Tamara""Voor de zekerheid"
Het kan natuurlijk ook een fan van Brian zijn die op z'n"leuke koppie en karakter" valt.Zou kunnen.Alles kan .
Inderdaad, ook hoe heet ze, Leontien Borsato is ook donker.quote:Op zondag 1 maart 2009 19:40 schreef coldstar het volgende:
[..]
Het ljikt wel of iedereen van blond naar donker haar gaatIk zag dat Linda de Mol ook al veranderd was van haar kleur. Het misstaat Lieke overigens niet.
Alsof Leontien natuurlijk blond wasquote:Op zondag 1 maart 2009 19:45 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Inderdaad, ook hoe heet ze, Leontien Borsato is ook donker.
Ja, klopt. Ik heb ooit ook eens zo gek gedaan. Het zag er bij mij niet uit, leek Mien dobbelsteen welquote:Op zondag 1 maart 2009 19:45 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Inderdaad, ook hoe heet ze, Leontien Borsato is ook donker.
Al met al heeft Claire een salon, Huub werkt achter de schermen bij tv-programma's en schuurt Amanda elke week als een krolse kat tegen een paal aan, wat de rest doet mag Joost weten.quote:Op zondag 1 maart 2009 19:15 schreef coldstar het volgende:
[..]
Juist, en de bakker kan je er ook niet van betalen. Die neemt ook geen genoegen met de cadeautjes.
Vind je? Ik vind het eerlijk gezegd niet echt een vooruitgang. Maar ja, misschien is het wennen..quote:Op zondag 1 maart 2009 19:40 schreef coldstar het volgende:
[..]
Het ljikt wel of iedereen van blond naar donker haar gaatIk zag dat Linda de Mol ook al veranderd was van haar kleur. Het misstaat Lieke overigens niet.
ik vind dat hij er vermoeid en slecht uitziet .... en dan moeten de lange babynachten nog komenquote:
quote:Op zondag 1 maart 2009 19:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Al met al heeft Claire Papa-Claire een salon, Huub werkt achter de schermen bij tv-programma's als koffieboy en schuurt Amanda elke week als een krolse kat tegen een paal aan, wat de rest doet mag Joost weten.
erg naief, in mei 2007 waren de 4 finalisten al bekendquote:Op zondag 1 maart 2009 19:36 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zeker als Lieke er nog had ingezeten.
idd. Palma ook al .... wat haar trouwens erg goed staat ...quote:Op zondag 1 maart 2009 19:40 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ja en, wat wil je hiermee zeggen.quote:Op zondag 1 maart 2009 19:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Al met al heeft Claire een salon, Huub werkt achter de schermen bij tv-programma's en schuurt Amanda elke week als een krolse kat tegen een paal aan, wat de rest doet mag Joost weten.
Ook hier is as verbrandde turf. En verder allemaal aannames. Leg je er bij neer. Lieke was weg en deed niet meer mee. Ik baseer me op de feiten.quote:Zeker als Lieke er nog had ingezeten. Zij was hard op weg de populairste te worden. In de popipoll van januari was ze Huub tot op 2% genaderd. In de halve finale zou ze waarschijnlijk door tactisch spel van "kamp-Huub" en "kamp-Brian", net als Jaap, genoeg miljonairstemmen hebben gekregen en de massale sympathiestemmen van het publiek hadden de rest gedaan.
De Lieke-haters zijn door het oog van de naald gekropen...
Yep, en dat wisten ze allemaal. Volgens mij al eerder maar daar zijn natuurlijk geen bewijzen van.quote:Op zondag 1 maart 2009 20:00 schreef Suikeroom het volgende:
erg naief, in mei 2007 waren de 4 finalisten al bekend
Heb jij Amanda's werkmateriaal gezien dan?quote:Op zondag 1 maart 2009 20:16 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ja en, wat wil je hiermee zeggen.
De salon van Claire moet zich eerst nog maar bewijzen. Ik kan je vertellen, dat iemand op zijn minst drie jaar nodig heeft om een zaak goed op te bouwen en dan nog moet je het maar afwachten. Dat zo'n zaak de eerste maanden goed loopt is niets nieuws. Zeker niet bij Claire, er zullen altijd mensen zijn die uit nieuwschierigheid naar haar salon zullen gaan, of al zijn geweest. Dat zeg dus helemaal niets. Je kan een salon hebben, maar als het niet loopt, dan kan je daar ook de bakker niet van betalen. Dat wil niet zeggen dat ik haar geen succes wens en hoop voor haar dat het lukt.
Wat Huub betreft, dat zegt me ook niets. Ik neem aan dat John de Mol ook niet achterlijk is en Huub geen vast contract heeft aangeboden. Zodra Huub zijn diensten bewezen heeft waarvoor hij aangenomen is, en de Mol heeft hem niet meer nodig, ben ik er van overtuigd dat Huub vertrekken kan. Of denk je dat hij Guus Verstraten zal opvolgen![]()
![]()
En ach, laat amanda lekker schuren als ze dat wil, ze doet er niemand kwaad mee. Het is uiteindelijk haar eigen speelgoed. Kennelijk zijn er vele die er graag naar kijken. Ze ziet er nog goed uit en is nog lekker jong. Lang leven de vrijheid.
Ja, en bij beide was het niet gepland.quote:Op zondag 1 maart 2009 19:54 schreef snetje het volgende:
[..]
ik vind dat hij er vermoeid en slecht uitziet .... en dan moeten de lange babynachten nog komen![]()
wie had dat toen ooit kunnen bedenken ... een jaar geleden vlogen ze elkaar steeds in de haren en beide worden nu paps ....
[ afbeelding ]
Ik heb haar werkmatriaal niet gezien. Jij wel? Hoezo rauw.......doet ze het met een paal dan ?????quote:Op zondag 1 maart 2009 20:24 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Heb jij Amanda's werkmateriaal gezien dan?Sommige lichaamsdelen moeten toch haast rauw zijn met haar achtergrond.
gebruik is je eigen woordenquote:Op zondag 1 maart 2009 20:19 schreef sunny16947 het volgende:
quote]Op zondag 1 maart 2009 19:39 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ook hier is as verbrandde turf. En verder allemaal aannames. Leg je er bij neer. Lieke was weg en deed niet meer mee. Ik baseer me op de feiten.
En die kleur vindt ik haar niet misstaan. Is volgens mij ook meer haar eigen kleur.
Ik dacht dat jij zoveel gestreamd had,Ik heb Amanda nog nooit blij zien kijken als ze met Brian " de liefdebedreefquote:Op zondag 1 maart 2009 20:29 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ik heb haar werkmatriaal niet gezien. Jij wel? Hoezo rauw.......doet ze het met een paal dan ?????
Vertel, ik ben gek op nieuwtjes.
Ik ben nu met jou de draad kwijt. Wat heeft dat met streamen te maken. Je moet wel heel erg goede ogen hebben om door een dekbed heen te kijken of Amanda, Lieke, Claire en al die dames die sex hebben gehad in DGK, een rauwe muts hebben.quote:Op zondag 1 maart 2009 20:36 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij zoveel gestreamd had,Ik heb Amanda nog nooit blij zien kijken als ze met Brian "de liefde bedreef" Dat kind heeft een jaar nodig om bij te komen..
Had ook met oren te maken.quote:Op zondag 1 maart 2009 20:49 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ik ben nu met jou de draad kwijt. Wat heeft dat met streamen te maken. Je moet wel heel erg goede ogen hebben om door een dekbed heen te kijken of Amanda, Lieke, Claire en al die dames die sex hebben gehad in DGK, een rauwe muts hebben.
quote:Op zondag 1 maart 2009 20:49 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ik ben nu met jou de draad kwijt. Wat heeft dat met streamen te maken. Je moet wel heel erg goede ogen hebben om door een dekbed heen te kijken of Amanda, Lieke, Claire en al die dames die sex hebben gehad in DGK, een rauwe muts hebben.
niet zo bijdehand,iedereen heeft een mening hier terwijl ook jijer niet bij was dusquote:Op zondag 1 maart 2009 21:16 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Waarschijnlijk ervaringsdeskundige.
De meeste vrouwen zijn dat niet van nature...quote:
Heb blijft een gok.quote:Op zondag 1 maart 2009 19:49 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ja, klopt. Ik heb ooit ook eens zo gek gedaan. Het zag er bij mij niet uit, leek Mien dobbelsteen wel![]()
![]()
Leontien is dus donker van zichzelf,is weer terug naar haar"eigen kleur" .Lieke is toch blond van zichzelf? Die spierballen niet ,die heeft ze zelf gefoktquote:Op zondag 1 maart 2009 21:19 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
De meeste vrouwen zijn dat niet van nature...
Beetje raar gequote door Sunnyquote:
Whahaha, en zij wilde vaker dan hij.quote:Op zondag 1 maart 2009 20:36 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij zoveel gestreamd had,Ik heb Amanda nog nooit blij zien kijken als ze met Brian " de liefdebedreef" Dat kind heeft een jaar nodig om bij te komen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |