mag ik jou bedanken, was vergeten dat Vitesse was, zette het net op tijd aan en de goal van Hofs gezienquote:Op zondag 1 maart 2009 14:47 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dit gebeurde dus steeds. Jammer, maar het is niet anders. Oorzaak en gevolg, heet dat. Soms kun je dat laten gaan, en soms moet je iedereen serieus nemen. Iedereen heeft recht op zijn mening. Het is niet altijd even fraai, maar zo gaat het nou eenmaal op een forum. Het is jammer dat het niet altijd bij een redelijke discussie kan blijven.
Maareh,.............. Loopt maar weer weg!!!!!!!!
Nou veel plezier dan maar....quote:Op zondag 1 maart 2009 14:52 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
mag ik jou bedanken, was vergeten dat Vitesse was, zette het net op tijd aan en de goal van Hofs gezien
Sterkt argument!quote:Op zondag 1 maart 2009 14:39 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Feit blijft dat Huubmeer aanhangers heeft dan Lieke en dat is niet voor niks.
Gelukkig heeft Jaap gewonnen, hem gunde ik het. Zelf heb ik er geen euro aan gespendeerd. Ik heb nog even gedacht, als Jaap niet winnen mag, ik het Amanda zou gunnen.quote:
quote:Op zondag 1 maart 2009 15:08 schreef coldstar het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Jaap gewonnen, hem gunde ik het. Zelf heb ik er geen euro aan gespendeerd. Ik heb nog even gedacht, als Jaap niet winnen mag, ik het Amanda zou gunnen.
Om mee te discusseren op Fok, heb ik wel voor de streams betaald. Ik vind dit nog steeds diefstal
Bepaal ik zelf welquote:Op zondag 1 maart 2009 14:41 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
hou is op, jij maakt er zon kleuterklas discussie van
ik heb bij de finale 1 keer gestemd op Jaap, maar ik hoor net dat ie het miljoen helemaal niet heeft gekregenquote:Op zondag 1 maart 2009 15:08 schreef coldstar het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Jaap gewonnen, hem gunde ik het. Zelf heb ik er geen euro aan gespendeerd. Ik heb nog even gedacht, als Jaap niet winnen mag, ik het Amanda zou gunnen.
Om mee te discusseren op Fok, heb ik wel voor de streams betaald. Ik vind dit nog steeds diefstal
Van mij mag je schrijven wat je wilt hoor. Of je me nu Huub hater of Lieke glijer noemt zal mij een worst zijn. Ik voel me hierdoor echt niet aangesproken, en lig er nog geen minuut wakker van.quote:Op zondag 1 maart 2009 15:16 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Bepaal ik zelf wel.Er word gezegd door iemand dat die persoon geen meeloper was omdat ie Huub niet leuk vond.Ik zeg dat ik dat met Lieke had en met die mensen niet meeliep.Thats all.En na iedere keer dat Huubsoppers te lezen,schrijf ik nu een keertje Liekeglijers.
![]()
En Huub met niks naar huisIk dacht het niet ,cadeautjes zat enz*O* Zowieso heb ik nooit geloofd dat Jaap 1 miljoen heeft gekregen.Al is het hem van harte gegund
ik heb voor de duidelijkheid maar ff wat Sjes en Ceetjes geplaatst ... anders wordt het helemaal ingewikkeldquote:Op zondag 1 maart 2009 12:42 schreef coldstar het volgende:
[quote]Op zondag 1 maart 2009 03:18 schreef snetje het volgende:
[..]
S-->het aantal mensen waar jij het over hebt die waren er idd. ... had Huub toen een goede band met b.v Natasia gehad dan hadden ze zelfs haar nog leuk gevonden ...
maar dat wil niet zeggen dat een ieder die Huub een goede of sterke speler in het spel vond zo dacht !
C-->Gelukkig zijn we het hier met elkaar eens. Ik heb het niet over iedereen gehad.![]()
S-->om dan iedereen die maar even NIET negatief over Huub post als huubsopper te gaan bestempelen wordt onderhand ook een keer belachelijk ...
sterker nog ! zo kom je erachter dat er idd. nog steeds mensen zijn die nog steeds helemaal weg zijn van Lieke... ( en Natasia inene een mooie vrouw vinden ) zo erg zelfs dat ze Huub op alle mogelijke manieren nog proberen neer te halen ..terwijl DGK allang is afgelopen
C-->Er zijn hier maar heel weinig mensen die negatief over Huub posten. Die paar mensen die hier nu nog posten, zijn/waren in DGK tijd al Huub fans. Vandaar dat negatieve post over Huub zo moeilijk te accepteren is, voor een aantal mensen.![]()
S-->P B vertelt niet veel hoor .... wat je uit haar posten kunt halen zijn hooguit 2 dingen...
1: dat ze een Liekeglijer is
2: dat ze geilt op alles wat maar 2 tieten heeft en ergens een gat ... (Huub is inmiddels bekeerd ... nu zij nog )
C-->Wat een nieuws om te horen dat Huub bekeerd is. Die heeft alle gaten natuurlijk al gehad![]()
S-->en in feite spreek je jezelf erg tegen ... je geeft aan dat je het met de grond gelijk maken van Lieke niet goedkeurd maar Huub daarintegen mag voor alles uitgemaakt worden en dit vooral door P B ...
C-->Ik begrijp dat het heel vervelend voor jeis dat er over een bekeerde Huub, ook nog mensen zijn die daar anders over posten. Huub post hier zelf ook, die kan zichzelf dus prima verdedigen.
wel eens van het spreekwoord gehoord: EEN VOS VERLIEST WEL ZIJN HAREN, MAAR NIET ZIJN STREKEN.
Dat dus.........
Nee vertelquote:Op zondag 1 maart 2009 15:33 schreef snetje het volgende:
[..]
ik ken je btw het spreekwoord van de geit ?
wil je erover praten ? lucht misschien op ....quote:Op zondag 1 maart 2009 14:14 schreef coldstar het volgende:
Coldstar heeft inderdaad het programma en de streams gevolgd. Ook ben ik niet nieuw op Fok. Ten tijden van DGK uitzendingen heb ik voordurend mee gepost hier. Ik was inderdaad geen liefhebber van Huub, en heb dit hier niet onder stoelen of banken gestoken. Net zo al PB nu, heb ik toen ook aardig tegen de stroom in gezwomen. Dat werd me toen ook niet altijd in dank afgenomen. Je hebt nou eenmaal meelopers en niet mee lopers. En bij de laatste categorie behoor ik.
quote:Op zondag 1 maart 2009 15:33 schreef snetje het volgende:
ik denk eerder dat sommige het niet kunnen hebben dat er iets negatiefs gepost wordt over Lieke ...
iedereen dan over 1 kam gaan scheren als zijnde Huubsopper ..op zoek gaan naar oude koeien... en dat wordt onderhand een keer oersaai ... tijd voor de welbekende spiegel denk ik dan maar ...
jij mag nooit meer radenquote:Op zondag 1 maart 2009 15:38 schreef coldstar het volgende:
Ik ken hem wel van die koe.
Raad eens wat....een koe schijt meer als een kat, als de kat het had geweten, had hij meer gescheten.
Nee hoor, bedankt voor het aanbod. Zodra ik het zelf nodig acht om er over te praten, zal ik aan je denken.quote:Op zondag 1 maart 2009 15:41 schreef snetje het volgende:
[..]
wil je erover praten ? lucht misschien op ....
Heeeeee jij pleegt plagiaat.....mag nietquote:Op zondag 1 maart 2009 15:48 schreef snetje het volgende:
[..]
jij mag nooit meer radengeit klinkt leuker dan kat
![]()
"het is een feit ... dat een koe meer schijt als een geit .... had de geit dat geweten ... dan had tie meer gescheten "
Ik zei niet dat jij een Huub hater wasquote:Op zondag 1 maart 2009 15:32 schreef coldstar het volgende:
[..]
Van mij mag je schrijven wat je wilt hoor. Of je me nu Huub hater of Lieke glijer noemt zal mij een worst zijn. Ik voel me hierdoor echt niet aangesproken, en lig er nog geen minuut wakker van.
Huub zal best heel erg blij zijn met al die cadeautjes. Ze zijn alleen geen miljoen waard. Enig idee waar hij voor zou kiezen als hij een keus had mogen maken tussen de cadeautjes en een miljoen![]()
Waar baseer jij het op dat Jaap dat miljoen niet hebt ontvangen. Bron....
En hoe ik erover denk is dat Huub wel degelijk de winnaar was qua bellen.Ik heb ooit 1 keer gebeld "ook niet op de finale dag"quote:Op zondag 1 maart 2009 14:50 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk, vandaar dat hij in de finale 4e werd en met nope naar huis mocht
Wat een rare linkerwenkbrauw heeft Brianquote:
Huub heeft gewoon verloren, klaar!quote:Op zondag 1 maart 2009 17:50 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
En hoe ik erover denk is dat Huub wel degelijk de winnaar was qua bellen.Ik heb ooit 1 keer gebeld "ook niet op de finale dag"Had je niet gedacht he Huubje
![]()
Maar als het hokje Brian laten winnen was er wel degelijk protest gekomen omdat dat gewoonweg niet zou kunnen dat Brian zou winnen.
Dan hadden er denk ik veel brieven worden gestuurd naar Talpa enz.
.Maar we gunden het inderdaad ook wel Jaap .
Ook al had hij het ook niet echt verdient..In het begin was ie leuk ,maar zat meer achter de comp"zoals ikzelf
als dat ie wat anders deed.
![]()
Mijn mening
Mensen kunnen ook een winnaars gevoel hebben omdat ze beter wetenquote:Op zondag 1 maart 2009 18:15 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Huub heeft gewoon verloren, klaar!
Een kinderhand is gauw gevuld.quote:Op zondag 1 maart 2009 18:19 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Mensen kunnen ook een winnaars gevoel hebben omdat ze beter weten![]()
Zwitser leven gevoel
Ikhoudervan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |