je zou voor de lol is een enorme hoax moeten opzetten, kijken hoe de media gaat happen.. als zelfs Bassie het kanquote:Op maandag 2 maart 2009 16:05 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ja, hyves is een volwaardige nieuwsbron voor vele redacties! lekker inspiratie-vol ook
Toch gek dat ze die andere dikke vette roddel niet meegenomen hebben. Of durfde misschien hun vingertjes niet te branden.quote:Op maandag 2 maart 2009 16:05 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ja, hyves is een volwaardige nieuwsbron voor vele redacties! lekker inspiratie-vol ook
En, zit je lekker?quote:
nou ben genoeg "opmerkelijk" in het nieuws geweest de afgelopen jaren, geef mijn portie maar even aan fikkie, langzaam in de vergetelheid raken met af en toe een positief berichtje in de kantlijn...daar teken ik voor!quote:Op maandag 2 maart 2009 16:14 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
je zou voor de lol is een enorme hoax moeten opzetten, kijken hoe de media gaat happen.. als zelfs Bassie het kan
Sorry dat ik hierop een opmerking maak of ongevraagd mee bemoei.quote:Op maandag 2 maart 2009 16:18 schreef sunny16947 het volgende:
Hoe is het eigenlijk met de rechtzaken. Al een dagvaarding ontvangen?
Wat zou de Grote Goere hierop geantwoord hebben?quote:Op maandag 2 maart 2009 12:21 schreef Copycat het volgende:
Niet om het een of ander, maar kunnen jullie geen MSNadressen uitwisselen oid? Dan blijft ons dat eeuwigdurende welles-nietes om niks gewauwel bespaard.
Dat is wel heel erg kort door de bocht en van de koude grond.quote:Op maandag 2 maart 2009 20:22 schreef Guillaume85 het volgende:
Amanda en Ricardo zijn de laatste maanden onafscheidelijk. Ze zijn overal samen gesignaleerd (feesten, amanda's optredens, visites bij Natasha etc...).
Dat Amanda ondanks alles wat ze heeft (kalender, optredens......) geen vriend kan vinden en blijft bij iemand als Ricardo hangen laat zien hoe ongelukkig en gewanhoopt ze is. Of misschien is er gewoon liefde tussen die twee?
leg het even uitquote:Op maandag 2 maart 2009 20:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg kort door de bocht en van de koude grond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |