echt geniaalquote:
dat denk ik ookquote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:09 schreef Chell het volgende:
Jammer wel van Martijn.. maar ja.
En van die drie donkere jongens zal Jamal weg moeten denk ik
kom je er nu pas achterquote:
ik denk gregory..quote:
Die reclame is inderdaad erg slechtquote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:15 schreef sbientje het volgende:
[..]
ik denk gregory..
dit i toch wel een slechte reclame met dat haar
Vond ik ook wel sneu en zijn styling was nou niet echt om over naar huis te schrijven, met die stomme sjaal.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:15 schreef bluejean het volgende:
Nog even terugkomend op die Constantijn: vond het wel zielig dat ze elke keer weer hamerden op zijn 'gebrek aan uitstraling'. Want zó erg was het naar mijn idee nou ook weer niet. Vraag me ook af of zo'n jongen daar niet extra onzeker van wordt. Ook na de uitzending.
Ja, van iedereen de slechtste uitvoering ooit.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:16 schreef Anne het volgende:
Shit. Ik heb te lang gebadderd. Heb ik veel gemist?
Ze konden allemaal niet zingenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:16 schreef Anne het volgende:
Shit. Ik heb te lang gebadderd. Heb ik veel gemist?
Hij had toch ook geen uitstraling?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:15 schreef bluejean het volgende:
Nog even terugkomend op die Constantijn: vond het wel zielig dat ze elke keer weer hamerden op zijn 'gebrek aan uitstraling'. Want zó erg was het naar mijn idee nou ook weer niet. Vraag me ook af of zo'n jongen daar niet extra onzeker van wordt. Ook na de uitzending.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |