echt geniaalquote:
dat denk ik ookquote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:09 schreef Chell het volgende:
Jammer wel van Martijn.. maar ja.
En van die drie donkere jongens zal Jamal weg moeten denk ik
kom je er nu pas achterquote:
ik denk gregory..quote:
Die reclame is inderdaad erg slechtquote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:15 schreef sbientje het volgende:
[..]
ik denk gregory..
dit i toch wel een slechte reclame met dat haar
Vond ik ook wel sneu en zijn styling was nou niet echt om over naar huis te schrijven, met die stomme sjaal.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:15 schreef bluejean het volgende:
Nog even terugkomend op die Constantijn: vond het wel zielig dat ze elke keer weer hamerden op zijn 'gebrek aan uitstraling'. Want zó erg was het naar mijn idee nou ook weer niet. Vraag me ook af of zo'n jongen daar niet extra onzeker van wordt. Ook na de uitzending.
Ja, van iedereen de slechtste uitvoering ooit.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:16 schreef Anne het volgende:
Shit. Ik heb te lang gebadderd. Heb ik veel gemist?
Ze konden allemaal niet zingenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:16 schreef Anne het volgende:
Shit. Ik heb te lang gebadderd. Heb ik veel gemist?
Hij had toch ook geen uitstraling?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:15 schreef bluejean het volgende:
Nog even terugkomend op die Constantijn: vond het wel zielig dat ze elke keer weer hamerden op zijn 'gebrek aan uitstraling'. Want zó erg was het naar mijn idee nou ook weer niet. Vraag me ook af of zo'n jongen daar niet extra onzeker van wordt. Ook na de uitzending.
Nee die komen nog.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:17 schreef Anne het volgende:
Zijn Irma en Rachel ook al geweest?
quote:
Ze waren 'gisteren' (voor ons twee weken geleden) dramatisch.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:17 schreef scanman01 het volgende:
WAT???? Angela vond ze dramatisch? Die twee waren de enige die enigszins goed zongen.
Zijn ze weer doof daar in de studio??
Nou inderdaad, die sjaal was inderdaad echt een farce. Maar afzichtelijk was 'ie zelf zeker niet. Zwaar overtrokken reactie van de jury imo. Dat soort dingen vind ik dan zielig voor zo'n klein onzeker pubertje. (Zal wel in mijn emotioneel onstabiele periode zitten.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Vond ik ook wel sneu en zijn styling was nou niet echt om over naar huis te schrijven, met die stomme sjaal.
Dat is een goed idee!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:19 schreef LeBeau het volgende:
Kan ik twee negertjes inruilen voor die leuke blonde jongen?
Bobo!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:19 schreef LeBeau het volgende:
Kan ik twee negertjes inruilen voor die leuke blonde jongen?
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:20 schreef Naamah het volgende:
Ik vind die Rachel maar een beetje stom...
Let je op Scan? Nu wordt het interessantquote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:19 schreef scanman01 het volgende:
Die jongen die ze nu weg sturen was echt wel beter dan zeker 3 van die jongens die door zijn.
Wat een idiote keuze weer.
Greysquote:
Het spijt me k wou deze echt niet postenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:19 schreef Anne het volgende:
[..]
Gelukkig hebben wij niet allemaal jouw mening.
Alle leggings in dit programma zijn lelijkquote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:21 schreef Tinkepink het volgende:
Wat zijn die vieze glimmende zwarte leggings toch lelijk. Horror.
mijn god, dat was vorige week al op het voorstukjequote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:22 schreef Tasha het volgende:
Ik heb het vermoeden dat beide Rachels tegen elkaar uitgespeeld worden.
Dat is een typisch 'Ik ben zangeres is een coverbandje nummer'quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:22 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Greys![]()
Dit vind ik toch zo'n onwijs kutnummer, echt zo'n standaard talentenshow nummer waarin talent amper naar voren komt.
ja joh da's die met dat irritante zwabberhandjequote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:24 schreef Karina het volgende:
Clara kan ik me helemaal niet herinneren.
Das rock joh!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:26 schreef Svensational het volgende:
Waarom in hemelsnaam nou weer die zonnebril![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |