abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 maart 2009 @ 17:45:25 #126
39581 Salvad0R
universal
pi_66659481
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 17:36 schreef Sam_Spade het volgende:

[..]

De Ramsesbank?
Over welke Dark Ages heb jij het?
  dinsdag 3 maart 2009 @ 17:47:12 #127
242485 Luth.
Een echte.
pi_66659552
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 17:44 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Nu al? Ik vond het net gezellig worden, allerlei gratis haters om mentaal te slopen, nom nom nom
Vriend

Ik vind het best leuk om een beetje te klootviolen op een forum maar je moet niet gaan denken dat ik me ook maar iets aantrek van wat een of andere debiele troll op een forum allemaal uit zijn aars trekt. Daarbij komt dan ook nog dat je zelf vroeg of ik op wilde houden.

Mentaal slopen gaat niet door een forum
They're taking the hobbits to Isengard!
pi_66659670
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 17:45 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Net zoals ik de bijbel onzin vind, en religie meer slecht dan goed heeft gedaan voor de mensheid, is dit plaatje natuurlijk ook grote kolder.
  dinsdag 3 maart 2009 @ 17:51:28 #129
39581 Salvad0R
universal
pi_66659701
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 17:47 schreef Luth. het volgende:

[..]

Vriend

Ik vind het best leuk om een beetje te klootviolen op een forum maar je moet niet gaan denken dat ik me ook maar iets aantrek van wat een of andere debiele troll op een forum allemaal uit zijn aars trekt.

Mentaal slopen gaat niet door een forum
Och, ik weet nog wel wat voorbeelden van hoe gruwelijk je mensen kan verneuken. Vooral wanneer ze foto's van hun geschoren zaakje ongevraagd naar minderjarige chicks versturen.
  dinsdag 3 maart 2009 @ 17:55:22 #130
242485 Luth.
Een echte.
pi_66659806
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 17:51 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Och, ik weet nog wel wat voorbeelden van hoe gruwelijk je mensen kan verneuken. Vooral wanneer ze foto's van hun geschoren zaakje ongevraagd naar minderjarige chicks versturen.
En hoe wilde je dat voor elkaar krijgen
They're taking the hobbits to Isengard!
  dinsdag 3 maart 2009 @ 17:55:33 #131
234623 Sam_Spade
Despotisme is stoer
pi_66659814
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Schokkend is 't.
Tell the folks back home, this is the promised land calling
And the poor boy is on the line
pi_66660102
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 17:35 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

?
Nee.
Ik ben aan het hamsteren voor wanneer de schappen in de Appie leeg staan en het leger ingezet moet worden om de orde te handhaven.
Whehe. Tot hier klonk je nog redelijk geloofwaardig, maar nu ben je toch echt 1 van die vele TRU-debielen die wat Youtube-filmpjes nablaten over het einde van de wereld.
  dinsdag 3 maart 2009 @ 18:04:17 #133
39581 Salvad0R
universal
pi_66660103
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 17:55 schreef Luth. het volgende:

[..]

En hoe wilde je dat voor elkaar krijgen
Been there done that man, je maakt wat mee in 7 jaar Fok.
Laat het voldoende zijn om te zeggen dat zijn werkgever die fotos erg kon waarderen.
  dinsdag 3 maart 2009 @ 18:05:53 #134
39581 Salvad0R
universal
pi_66660165
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 18:04 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Whehe. Tot hier klonk je nog redelijk geloofwaardig, maar nu ben je toch echt 1 van die vele TRU-debielen die wat Youtube-filmpjes nablaten over het einde van de wereld.
Wat ijl je nou dan? Ik heb het nergens over het einde van de wereld.

Obvious troll is obvious.
pi_66660243
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 18:05 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Wat ijl je nou dan? Ik heb het nergens over het einde van de wereld.

Obvious troll is obvious.
  dinsdag 3 maart 2009 @ 18:11:07 #136
39581 Salvad0R
universal
pi_66660328
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 18:08 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Jij denkt dat ik voor de gein duistere zaken belicht? Er staat nogal veel op het spel. Ook voor jou.
Ik weet niet of je het nieuws hebt gevolgd de laatste tijd, maar onze "leiders" pompen triljoenen de markt in, wat uiteindelijk gelijk staat aan hyperinflatie.
pi_66660379
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 18:11 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Jij denkt dat ik voor de gein duistere zaken belicht? Er staat nogal veel op het spel. Ook voor jou.
Ik weet niet of je het nieuws hebt gevolgd de laatste tijd, maar onze "leiders" pompen triljoenen de markt in, wat uiteindelijk gelijk staat aan hyperinflatie.
Nou verlicht ons, waarom belicht JIJ, als uitverkorene, op een of ander forum, informatie cq jouw waarheid, die niet geverifieerd kan worden, om vervolgens andere mensen te betichten van gesloten geesten ?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-03-2009 18:13:32 ]
pi_66660481
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 17:29 schreef Chewie het volgende:

[..]

Ja dat er verschillende profeten hebben rondgelopen waarvan 1 jezus was staat wel aardig vast maar er is geen enkel wetenschappelijk bewijs voor dat hij de zon van god zou zijn en wonderen verricht zou hebben.
Dat hij de Zoon van God is, is niet te bewijzen natuurlijk. Ook zijn wonderen per definitie niet te bewijzen (anders zouden het geen wonderen zijn), wel is het zo dat vrijwel elke bron omtrent Jezus (van vrienden en vijanden) ervan getuigd dat hij wonderlijke dingen deed.
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 17:29 schreef Chewie het volgende:
Zo was er in die tijd ook Apollonius van Tyana en dat verhaal vertoond ook aardig wat overeenkomsten met het verhaal van Jezus maar dat wordt een sage genoemd.
Vooral omdat de bronnen omtrent Apollonius van latere datum zijn dan de bronnen over Jezus en zij zich nogal wat hebben laten inspireren door christelijke bronnen.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_66660573
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 17:30 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Is het je onbekend dat mensen in de tijd voor het jaar 0 exact wisten hoe de universele constanten en rondgangen van de hemellichamen in elkaar zaten?
Wat de universele constanten precies zijn weten we nog geen honderd jaar dus het lijkt me sterk dat ze dat in het jaar 0, met hun wat primitieve methoden, dat al wisten.
quote:
Voorbeelden hier van zijn te vinden in de Keltische, Indische, Aziatische, Zuid-Amerikaanse geschiedenissen. Eigenlijk over de hele wereld beschouwden mensen de Zon, de aardbol en andere hemellichamen als hetgeen wat ze moesten aanbidden. Van de Inca's is algemeen bekend dat zij 6000 jaar geleden meer accurate kalenders gebruikten dan wij nu. Hetzelfde geldt voor het oude Egypte.
Je overdrijft wat maar het is inderdaad zo dat zonaanbidding in vrijwel elke cultuur belangrijk was en dat sommige beschavingen (waaronder de maya's) inderdaad ver waren in astrologisch onderzoek.
quote:
Het Christendom en de bijbehorende Dark Ages hebben de werkelijke kennis juist verhuld om de corporatieve belangen van de Centrale Banken te dienen.
Dit is natuurlijke van die typische complottheorie nonsens.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
  dinsdag 3 maart 2009 @ 18:21:12 #140
39581 Salvad0R
universal
pi_66660649
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 18:13 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Nou verlicht ons, waarom belicht JIJ, als uitverkorene, op een of ander forum, mensen van informatie cq jouw waarheid, die niet geverifieerd kan worden, om vervolgens andere mensen te betichten van gesloten geesten ?
Ten eerste kan hetgeen wat ik stel wel geverifieerd worden, als je daadwerkelijk de moeite zou nemen om dat te doen, wat figuren als jij per definitie nalaten.
Daarnaast wil ik mijn levensstandaard behouden. Om dat te doen zal de levensstandaard van de mensen om mij heen ook behouden moeten worden. Zo ook die van jou.
Aangezien die mensen om mij heen in de meeste gevallen kortzichtige volgzame systeemslaven zijn, zien zij niet in dat hetgeen wat ik aan de kaak stel bedoeld is om hun te helpen.
Het is nogal frustrerend als je te maken hebt met mensen die dusdanig blindelings volgen, dat zij niet inzien dat hetgeen wat ze niet aanstaat ook hun aangaat.
Ook jij zit met je chicky met een hypotheeklast om aan te voldoen, is het niet? En met een beetje pech is dat alleen de rente, zodat het huis uiteindelijk nog niet van jou is.

Hoe kan je er dan met oogkleppen op bewust voor kiezen om hetgeen wat je levensstandaard dreigt te degraderen te beschermen, en de zeldzame individuen die deze zaken aan de kaak stellen te minachten?
pi_66660697
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Wat een onzinnig plaatje. Na de val van het Romeinse Rijk door toedoen van barbaren nam kennis inderdaad af. Maar het feit is wel dat de basis van de moderne westerse wetenschap, voorbordurend op 'classical reason' uit Athene en het Romeinse, door christenen is gelegd. Wetenschap werd alleen bedreven in kloosters en later in universiteiten die door christenen gesticht werden.
De christelijke visie dat het stoffelijke zich scheidt van het niet-stoffelijke en dat de universum orde heeft en wetten kent, is de basis van de huidige wetenschap waar zelfs atheïsten vrolijk op voortborduren.
pi_66660698
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 18:16 schreef koningdavid het volgende:

Vooral omdat de bronnen omtrent Apollonius van latere datum zijn dan de bronnen over Jezus en zij zich nogal wat hebben laten inspireren door christelijke bronnen.
En is dat ook niet het probleem met Jezus? Bronnen buiten de bijbel zijn ook niet uit de eerste hand.
  dinsdag 3 maart 2009 @ 18:23:41 #143
39581 Salvad0R
universal
pi_66660745
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 18:19 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Wat de universele constanten precies zijn weten we nog geen honderd jaar dus het lijkt me sterk dat ze dat in het jaar 0, met hun wat primitieve methoden, dat al wisten.
[..]

Je overdrijft wat maar het is inderdaad zo dat zonaanbidding in vrijwel elke cultuur belangrijk was en dat sommige beschavingen (waaronder de maya's) inderdaad ver waren in astrologisch onderzoek.
[..]

Dit is natuurlijke van die typische complottheorie nonsens.
Toch hadden de Romeinen, Egyptenaren, Azteken en Inca's kalenders van de verschillende planeten rond de zon, en hoe de zon in de melkweg spacet, en hoe de melkweg rond het galactisch centrum spint.

Als je jezelf niet vertrouwt met google, dan zoek je maar een universitaire bibliotheek op en lees je het met je eigen ogen.
  dinsdag 3 maart 2009 @ 18:24:51 #144
39581 Salvad0R
universal
pi_66660797
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 18:22 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Wat een onzinnig plaatje. Na de val van het Romeinse Rijk door toedoen van barbaren nam kennis inderdaad af. Maar het feit is wel dat de basis van de moderne westerse wetenschap, voorbordurend op 'classical reason' uit Athene en het Romeinse, door christenen is gelegd. Wetenschap werd alleen bedreven in kloosters en later in universiteiten die door christenen gesticht werden.
De christelijke visie dat het stoffelijke zich scheidt van het niet-stoffelijke en dat de universum orde heeft en wetten kent, is de basis van de huidige wetenschap waar zelfs atheïsten vrolijk op voortborduren.
Je hebt het nu over de opgelegde geschiedenis van de afgelopen 2000 jaar.
De mensheid kent een rijkere geschiedenis dan die het Vaticaan ons heeft opgelegd.
pi_66660821
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 18:22 schreef koningdavid het volgende:

[..]

De vooruitgang viel aan het eind van de Romeinse tijd ook al tegen zo vooruitstrevend waren de Romeinen toen ook niet meer.

Dat wetenschap in kloosters en de door christenen gestichte universiteiten werd bedreven klopt maar dat is niet omdat christenen zo vooruitstrevend waren door hun religie maar omdat de maatschappij nogal bepaald werd door de kerk.
pi_66661055
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 18:21 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Ten eerste kan hetgeen wat ik stel wel geverifieerd worden, als je daadwerkelijk de moeite zou nemen om dat te doen, wat figuren als jij per definitie nalaten.
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 18:29 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Ik vind dat anders best logisch, als ik na ga wat ik zoal met mijn eigen ogen aan activiteit heb gezien in de lucht. Overdag zowel als 's nachts.
quote:
Daarnaast wil ik mijn levensstandaard behouden. Om dat te doen zal de levensstandaard van de mensen om mij heen ook behouden moeten worden. Zo ook die van jou.
Aangezien die mensen om mij heen in de meeste gevallen kortzichtige volgzame systeemslaven zijn, zien zij niet in dat hetgeen wat ik aan de kaak stel bedoeld is om hun te helpen.
Blijf vooral vaag, het helpt je zaak niet echt.
quote:
Het is nogal frustrerend als je te maken hebt met mensen die dusdanig blindelings volgen, dat zij niet inzien dat hetgeen wat ze niet aanstaat ook hun aangaat.
Och, met zulke opmerkingen:
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 17:59 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Iedereen die hun consumptieve perceptie van de realiteit verstoort is gek, Lambiekje.
Betogen heeft geen zin, je moet het zo brengen dat ze inferieur zijn als ze zich per definitie kortzichtig opstellen.
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 18:48 schreef Salvad0R het volgende:
Oh wacht, ik weet wel wat voor waarheid-distorting piece of shit jij bent, Tuinhek. Die laatste vraag was retorisch.
quote:
Op zondag 22 februari 2009 18:28 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Logisch he, de rest is ook niet verboden bij de wet.

Jij ziet het liefst elke kritische denker achter de tralies. Fucking gezwel der mensheid.
Ben je niet echt constructief bezig, vind je zelf wel?
quote:
Ook jij zit met je chicky met een hypotheeklast om aan te voldoen, is het niet? En met een beetje pech is dat alleen de rente, zodat het huis uiteindelijk nog niet van jou is.

Geen aannames doen, kan je er ook niet naast zitten, denk je niet?
quote:
Hoe kan je er dan met oogkleppen op bewust voor kiezen om hetgeen wat je levensstandaard dreigt te degraderen te beschermen, en de zeldzame individuen die deze zaken aan de kaak stellen te minachten?
Hoe lang bestaat de huidige beschaving al eigenlijk, en hoe vaak is het hele zooitje in elkaar gestort op dezelfde manier als jij nu ons doet voordoen?

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 03-03-2009 18:36:48 ]
  dinsdag 3 maart 2009 @ 18:44:34 #147
234623 Sam_Spade
Despotisme is stoer
pi_66661526
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 18:23 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Toch hadden de Romeinen, Egyptenaren, Azteken en Inca's kalenders van de verschillende planeten rond de zon, en hoe de zon in de melkweg spacet, en hoe de melkweg rond het galactisch centrum spint.
Nee, hoor.
  dinsdag 3 maart 2009 @ 18:45:07 #148
39581 Salvad0R
universal
pi_66661542
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 18:32 schreef Scorpie het volgende:

[..]

[..]

[..]

Blijf vooral vaag, het helpt je zaak niet echt.
[..]

Och, met zulke opmerkingen:
[..]

Ben je niet echt constructief bezig, vind je zelf wel?
[..]

Geen aannames doen, kan je er ook niet naast zitten, denk je niet?
[..]

Hoe lang bestaat de huidige beschaving al eigenlijk, en hoe vaak is het hele zooitje in elkaar gestort op dezelfde manier als jij nu ons doet voordoen?
Met die opmerkingen ben ik zeer zeker constructief bezig.
Het doel is namelijk het buitenspel zetten van figuren die niet over ideeën praten, maar over personen. Mensen zoals jij.
Zonder die mensen die in constructieve topics compleet offtopic gaan en personen die met ideeën komen minachten, is het constructiever en vooruitstrevender.

Door zaken waar jij niet zeker over bent te ridiculiseren houd jij de vooruitgang van de mensheid in zekere mate tegen. Beter houd je gewoon je schijtsmoel.

Hier foto's van een UFO die ik gemaakt heb. Was in 2003, had een 3.2 MP Sony Cybershot.
edit: Dit was boven oostelijk Enschede, object hing er langer dan 10 minuten zonder te bewegen.

dinsdag 3 maart 2009 @ 18:46:54 #149
234623 Sam_Spade
Despotisme is stoer
pi_66661611
''Een foto van een UFO'' betekent niet zoveel. Dat komt doordat UFO niet veel meer betekent dan ''onbekend vliegend voorwerp''.
  dinsdag 3 maart 2009 @ 18:48:37 #150
138914 Slappy
ambtenaar
pi_66661681
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 18:45 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Met die opmerkingen ben ik zeer zeker constructief bezig.
Het doel is namelijk het buitenspel zetten van figuren die niet over ideeën praten, maar over personen. Mensen zoals jij.
Zonder die mensen die in constructieve topics compleet offtopic gaan en personen die met ideeën komen minachten, is het constructiever en vooruitstrevender.

Door zaken waar jij niet zeker over bent te ridiculiseren houd jij de vooruitgang van de mensheid in zekere mate tegen. Beter houd je gewoon je schijtsmoel.

Hier foto's van een UFO die ik gemaakt heb. Was in 2003, had een 3.2 MP Sony Cybershot.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hippie die aan weed zitten krijgen rare beelden voor zich
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')