En hoe weet jij dat van mij? Alsof je dat kan weten uit een paar posts op een forumquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:19 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Als jij graag oppervlakkig door het leven gaat, en liever over personen praat dan over ideeën, dan vind ik het niet zo erg om door jou een kankersukkeltje genoemd te worden.
Ja, dat kan ik. Omnipotent van me, niet dan?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:44 schreef Luth. het volgende:
[..]
En hoe weet jij dat van mij? Alsof je dat kan weten uit een paar posts op een forum
Dat was niet uit het niets. Ik trok uit jouw eerdere posts de conclusie dat je een zelfingenomen eigenwijze lul bent met een ego zo groot als de odol van een olifant.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:49 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik. Omnipotent van me, niet dan?
Als iemand je uit het niets benadert met "kankersukkeltje" en vervolgens een beetje subjectief nonsens gaat lopen spuien, dan zijn conclusies snel getrokken hoor.
Correctie: Salvad0R weet dat mensen voor 2009 jaar geleden zienswijzen aanhingen die uitgingen van astronomie en de aardbol en universele rondgangen en feitelijkheden als basis.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:52 schreef koningdavid het volgende:
Salvad0R gelooft Zeitgeist en Lambiekje was van mening dat Jezus eigenlijk een paddestoel was. Tja.. met alle respect, maar dan kan ik dergelijke gasten niet heel serieus nemen.
Er zullen wellicht best samenzweringen zijn waar wij niks van weten, maar een beetje realiteitszin is toch niet teveel gevraagd?
Volgens mij onderschreef jij wel het idee dat Jezus een astrologische metafoor is toch? Het Zeitgeist-idee?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:58 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Correctie: Salvad0R weet dat mensen voor 2009 jaar geleden zienswijzen aanhingen die uitgingen van astronomie en de aardbol en universele rondgangen en feitelijkheden als basis.
Ik constateer alleen dat Zeitgeist daar gedeeltelijk mee overeen komt. Dat wil niet zeggen dat ik Zeitgeist 100% "geloof".
Gelukkig ben ik veelzijdiger dan dat.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:52 schreef Luth. het volgende:
[..]
Dat was niet uit het niets. Ik trok uit jouw eerdere posts de conclusie dat je een zelfingenomen eigenwijze lul bent met een ego zo groot als de odol van een olifant.
Ergo, een kankersukkeltje.
Die conclusie vindt mijn inziens meer grond dan dat hij een fysieke zoon was van de eventuele creator van het Universum.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:59 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Volgens mij onderschreef jij wel het idee dat Jezus een astrologische metafoor is toch? Het Zeitgeist-idee?
Aangezien te controleren valt dat de zon daadwerkelijk bestaat, in tegenstelling tot Jezus, beschouw ik de bijbel eerder als iets achterlijks en zondigs, dan astrologie.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:10 schreef koningdavid het volgende:
Ook niet-bijbelse bronnen getuigen ervan dat Jezus een historische persoon was. Bovendien heeft Constantijn de bijbel niet inhoud gegeven, het hele NT bestond al een paar eeuwen en het OT nog langer.
Bovendien schrijft de bijbel over zonaanbidding als iets achterlijks en zondigs. Lijkt me niet dat ze op een verkapte manier zonaanbidding, dan wel astrologie willen promoten.
Wat een topredenering.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:20 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Aangezien te controleren valt dat de zon daadwerkelijk bestaat, in tegenstelling tot Jezus, beschouw ik de bijbel eerder als iets achterlijks en zondigs, dan astrologie.
Ooh, je maakt een grapje. Wat leukquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:59 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik veelzijdiger dan dat.
Als je het niet gelooft, beter vraag je je vriendin. Of je moeder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door Luth. op 03-03-2009 17:32:42 ]They're taking the hobbits to Isengard!
Ja dat er verschillende profeten hebben rondgelopen waarvan 1 jezus was staat wel aardig vast maar er is geen enkel wetenschappelijk bewijs voor dat hij de zon van god zou zijn en wonderen verricht zou hebben. Zo was er in die tijd ook Apollonius van Tyana en dat verhaal vertoond ook aardig wat overeenkomsten met het verhaal van Jezus maar dat wordt een sage genoemd.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:10 schreef koningdavid het volgende:
Ook niet-bijbelse bronnen getuigen ervan dat Jezus een historische persoon was.
Is het je onbekend dat mensen in de tijd voor het jaar 0 exact wisten hoe de universele constanten en rondgangen van de hemellichamen in elkaar zaten?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:25 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Wat een topredenering.![]()
Het christelijke idee dat de zon niet een god was maar gewoon een 'grote lamp' heeft er mede wel aan bijgedragen dat wetenschap zich zo heeft kunnen ontwikkelen in het westen. De scheiding tussen het stoffelijke en niet-stoffelijke is iets typisch christelijks, wat je in de vele pantheïstische religies niet tegenkwam, wat natuurwetenschap een enorme boost heeft gegeven.
De Zeitgeist-theorie slaat op zoveel gebieden genadeloos de plank mis. Zonaanbidding is het meest onchristelijke en vooral onbijbelse wat je je zo ongeveer kunt voorstellen.
Stiekem ben ik bloedserieus.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:27 schreef Luth. het volgende:
[..]
Ooh, je maakt een grapje. Wat leuk![]()
...
...
!!!
Wel een beetje kinderachtig om zoiets te insinueren. Had ik niet van je verwachtquote:
?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:33 schreef Luth. het volgende:
[..]
Jij bent zeker ook al aan het hamsteren voor 2012?
Gelukkig hoef ik niet te voldoen aan jouw kortzichtige verwachtingen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:34 schreef Luth. het volgende:
[..]
Wel een beetje kinderachtig om zoiets te insinueren. Had ik niet van je verwacht
De Ramsesbank?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:30 schreef Salvad0R het volgende:
Het Christendom en de bijbehorende Dark Ages hebben de werkelijke kennis juist verhuld om de corporatieve belangen van de Centrale Banken te dienen.
Ja hoorquote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:36 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Gelukkig hoef ik niet te voldoen aan jouw kortzichtige verwachtingen.
Houd je nu op? Ik was net verwikkeld in een constructief gesprek met KoningDavid.
Nu al? Ik vond het net gezellig worden, allerlei gratis haters om mentaal te slopen, nom nom nomquote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:39 schreef Luth. het volgende:
[..]
Ja hoorik ben wel klaar met jou en je zielige hersenspinseltjes.
volgens mij heeft nog nooit een fok!-gebruiker me zo gecomplimenteerd ermee dat ik me bij feitelijkheden en duidelijk nawijsbare zaken houd, en er niet op los fantaseerquote:Op woensdag 14 januari 2009 09:04 schreef Lambiekje het volgende:
RF-RM heeft misschien dan wel de technisch kennis maar dat is louter wat in de documentatie staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |