En toegang tot Youtube, Google video enzovoorts.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:58 schreef Penisbaard het volgende:
Ik bepaal zelf wel wat ik denk en laat mij dat niet vertellen door een paar mongolen met Windows Movie Maker en een paar .tk sites.
Ik zie mijzelf verplicht je te waarschuwen voor de consequenties van het minachten van mij. Zoals een goede vriend van mij ooit zei: "Als je ruzie hebt met Salvad0R, hoeft hij niets te doen. Hij laat je gewoon zelfmoord plegen."quote:
Grootheidswaanzin.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:02 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ik zie mijzelf verplicht je te waarschuwen voor de consequenties van het minachten van mij. Zoals een goede vriend van mij ooit zei: "Als je ruzie hebt met Salvad0R, hoeft hij niets te doen. Hij laat je gewoon zelfmoord plegen."
If you pray for money, then I know who's your God.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:58 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
Niet alleen de ruggen, ook de organen.
Er zijn dus werkelijk mensen die nog minder geestigheid bezitten dan jij.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:02 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ik zie mijzelf verplicht je te waarschuwen voor de consequenties van het minachten van mij. Zoals een goede vriend van mij ooit zei: "Als je ruzie hebt met Salvad0R, hoeft hij niets te doen. Hij laat je gewoon zelfmoord plegen."
Je kan je ook afvragen of degene die denken dat anderen gehersenspoeld zijn, niet diegene zijn die gehersenspoeld zijn, puur en alleen ter vermaak van aliens die piramides kunnen bouwen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:53 schreef Goelie het volgende:
Bij het woord 'conspiracy' of 'complot', denken al jullie haters direct dat het bullshit is.
Jullie zien niet in dat er weldegelijk complotten bestaan. Dat jullie het niet eens zijn met de inzichtelijke kennis van sommigen van ons, ligt aan het feit dat jullie gehersenspoeld zijn.
Achja, als er geen falende lasteraars zoals jij zouden bestaan, zou mijn superioriteit niet keer op keer bevestigd worden.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:05 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
Er zijn dus werkelijk mensen die nog minder geestigheid bezitten dan jij.
Wat een kankersukkeltje ben jijquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:02 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Het is nu wel leuk geweest. Hoe kom je eigenlijk zo wereldvreemd?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:07 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Achja, als er geen falende lasteraars zoals jij zouden bestaan, zou mijn superioriteit niet keer op keer bevestigd worden.
Superioriteit op Fok bedoel je? Ben jij een baas?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:07 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Achja, als er geen falende lasteraars zoals jij zouden bestaan, zou mijn superioriteit niet keer op keer bevestigd worden.
Wil je een interview? Bel 1 van mn secretaresses maar.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:08 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
Het is nu wel leuk geweest. Hoe kom je eigenlijk zo wereldvreemd?
Die werken voor de CIA, ei.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:09 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Wil je een interview? Bel 1 van mn secretaresses maar.
Jij moet haast wel een troll zijn. Gefeliciteerd, ik ben erin getraptquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:07 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
En dan nog echt denken dat je stoer bent met je 'ontwikkelde' taalgebruik ookquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:11 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Genoteerd. Bedankt voor je constructieve inbreng.
Als jij graag oppervlakkig door het leven gaat, en liever over personen praat dan over ideeën, dan vind ik het niet zo erg om door jou een kankersukkeltje genoemd te worden.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:14 schreef Luth. het volgende:
[..]
En dan nog echt denken dat je stoer bent met je 'ontwikkelde' taalgebruik ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |