wie is eric ook al weer Ceequote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:36 schreef Cee het volgende:
Eric's versie in Idols 2 was beter. En dat zegt veel.
Oh ja wacht, nu weet ik het weer!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:36 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Je bent in de warWas hetzelfde. Alleen eigen nummer zingen.
constantijn heeft een fout nummer gekozen...
Gun-factor...quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:39 schreef babette21 het volgende:
een hele grote watvoorfactor?! (volgens Stacy dus)
ik vind Jermaine wel 'n toffe kop hebben!
gunfactor verstond ikquote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:39 schreef babette21 het volgende:
een hele grote watvoorfactor?! (volgens Stacy dus)
ik vind Jermaine wel 'n toffe kop hebben!
o ja ik weet het alquote:
M.a.w. hij zingt vast niet al te best, maar ze gunnen het hem toch?quote:
dat probleem heb ik ook..en met mn andere hand druk ik t speentje terugquote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:39 schreef Chell het volgende:
Ijs eten is best lastig als je ook snel wilt reageren
Een vriendin en ik doen 'm af en toe nog eens na als we dat liedje ergens horen.quote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:40 schreef Karina het volgende:
Even off topic, ik zag voordat XFA begon een klein stukje GTST (ik kijk het nooit), wat een vreselijk programma is dat en wat een slechte acteurs
idd en die dochter van ludo en janine is plotseling volwassen en lelijkquote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:40 schreef Karina het volgende:
Even off topic, ik zag voordat XFA begon een klein stukje GTST (ik kijk het nooit), wat een vreselijk programma is dat en wat een slechte acteurs
dat zou leuk zijn....quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:41 schreef Greys het volgende:
M.a.w. hij zingt vast niet al te best, maar ze gunnen het hem toch?
Ik hoop het, want het is een origineel ventje om te zien.
dat je hem veel gunt, natuurlijkquote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:43 schreef babette21 het volgende:
ah dan verstond ik het toch goed.
Maar wat is het?
Ze zei toch gggggggggggunfactor en niet op z'n Engels kunfactorquote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:43 schreef babette21 het volgende:
ah dan verstond ik het toch goed.
Maar wat is het?
[..]
dat zou leuk zijn....
Maar misschien bedoelt ze dat ze 'm met cowboyhoed wil zien?
Of dat ze de neiging heeft om 'm overeind te knallen!?![]()
al die vaktermen ook
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:44 schreef babette21 het volgende:
Briljant trouwens dat de google-ads in dit topic allemaal over oorproblemen en hoortoestellen gaan!
ik kijk er nog steeds er naar maar ik vind het steeds minder wordenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:42 schreef Dakota het volgende:
[..]
idd en die dochter van ludo en janine is plotseling volwassen en lelijk
maar 't klonk niet als gggggun (met 'n harde G dusquote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:44 schreef sbientje het volgende:
[..]
dat je hem veel gunt, natuurlijk
huh? nu ben ik helemaal in de war!!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze zei toch gggggggggggunfactor en niet op z'n Engels kunfactor
DAt laatste denk ik.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:47 schreef Karina het volgende:
Wat is er aan de hand? Ze zijn opeens allemaal slecht, of allemaal super nerveus.
Nee, die zitten bij 26+, dit zijn de jochies.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:49 schreef scanman01 het volgende:
Hier zaten de enorme talenten ? Tot nu toe allemaal nog erg slecht.
Nee, 26+quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:49 schreef scanman01 het volgende:
Wacht nouuuuuuuu tot de 25+ersquote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:49 schreef scanman01 het volgende:
Oh.. ik dacht even dat dit 26+ was... Okee, dan wacht ik nog even af.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:50 schreef Naamah het volgende:
[..]
Nee, die zitten bij 26+, dit zijn de jochies.
Vind je deze niet leuk? Ik heb er vijf jaar op gewacht.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:53 schreef Anonymousz het volgende:
Cee waar is grappige avatar gebleven?
offtopic sorry
Jah, maar z'n zang vind ik nou niet zo..quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:54 schreef Brighteyes het volgende:
Dit is nou uitstraling! Ventje van 16, en moet je hem zien...
Ja dat vond ik ook al een geweldige combinatiequote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:54 schreef Svensational het volgende:
En dan juist nu die Isla-reclame!
het is dezelfde dagquote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:55 schreef Karina het volgende:
Wendy heeft hetzelfde blousje aan als vorige week.
nee ik bedoel rob lijkt op james bluntquote:
ja zo ver was ik nu al, nadat ik voor aars uitgemaakt benquote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:56 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
nee ik bedoel rob lijkt op james blunt
Eens.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:55 schreef Greys het volgende:
Zelfs schor zingt ie nog beter dan alle anderen bij elkaar
Het is een vervelend irritant ventje, maar wat een talent. Ook qua performance, hij IS een artiest!
Ja, het publiek ookquote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:55 schreef Karina het volgende:
dat is als je maar een zoon hebt.. niet als je zelf een meisje hebtquote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:56 schreef Brighteyes het volgende:
brrr, wat een eng ideale-schoonzoon-hoofd...
neequote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Vind je deze niet leuk? Ik heb er vijf jaar op gewacht.![]()
Zo, de eerste fatsoenlijke vocale 'prestatie'.
ze lijkt er net zwanger in.... wat 'n afzichtelijke tentquote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:55 schreef Karina het volgende:
Ja, maar ik durf het eigenlijk niet meer toe te geven hier..quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:57 schreef Tinkepink het volgende:
Is er eigenlijk iemand die Wendy wél leuk vindt?
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:56 schreef sbientje het volgende:
[..]
ja zo ver was ik nu al, nadat ik voor aars uitgemaakt ben
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:57 schreef E.T. het volgende:
[..]
dat is als je maar een zoon hebt.. niet als je zelf een meisje hebt
DAt laatste kan ik me goed voorstellen.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:58 schreef Naamah het volgende:
[..]
Ja, maar ik durf het eigenlijk niet meer toe te geven hier..
Nee joh!quote:
Ik ook.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:00 schreef patatmetfriet het volgende:
Ooooooh wat een kwijlebal, getver ik heb gewoon iets tegen die jongen.
Het jurylid dat straks de jongens onder de 26 krijgt die is zwaar de klosquote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:58 schreef Karina het volgende:
Nou de jury zal het zwaar krijgen, het is allemaal kut met peren met die jongens.
Dat rokende jochie zoude ze gewoon moeten kicken... hoop ook echt dat ze dat doen!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:59 schreef Greys het volgende:
Ik vind Gregory een schatje!
Hij moest alleen iets meer van de attitude van die rokende blaag hebben om het te maken denk ik.
Ook van Gordon. Even denken wie eerst was...quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:59 schreef Tinkepink het volgende:
Neeee, dat nummer is niet van Gordon. Sukkel. Maribelle toch?
Maribelle. En Gordon heeft het een aantal jaren later gecoverd.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ook van Gordon. Even denken wie eerst was...
Ben jij gek! Da's het grootste talent dat in die groep jonge jongens zit!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:01 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat rokende jochie zoude ze gewoon moeten kicken... hoop ook echt dat ze dat doen!
Omdat hij rookt? Wat ben jij een zielepiet.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:01 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat rokende jochie zoude ze gewoon moeten kicken... hoop ook echt dat ze dat doen!
Een rat?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:01 schreef Dakota het volgende:
aan welk dier doet hij me nou denken?
Nee omdat ie gewoon stom bezig is sowieso. En hij is nog zo extreeeeem jochie likequote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:02 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Omdat hij rookt? Wat ben jij een zielepiet.
Ik vond um ook goed! Ik kreeg kippenvel.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:02 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vond Sergio goed, maar ben de enige geloof ik
Harry Harry Harryquote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:03 schreef Karina het volgende:
De beste bewaren ze tot het laatst, de "oudjes".
Eens, dit was echt helemaal niets.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:03 schreef Naamah het volgende:
Doe maar geen jochies door en dan tien van de 26+
yep, nu snap ik ook dat uitgerekend ik die google-ads over gehoortoestellen had!!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:05 schreef Greys het volgende:
Nou babette, dat was echt een gggggggggggggggggggg hoor
Leuk dat hij door is!
Ze zijn al blij als ze een toonvast iemand hebben gevonden, die X-Factor stylen ze nog wel erbij.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:06 schreef Tasha het volgende:
Goed kunnen zingen en X-factor.... Het blijft een dun draadje.
Die sjaal was leuk!quote:
Heb je een keer iemand die kan zingen...quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:06 schreef Chell het volgende:
Wel sneu voor zo'n Constatijn. Dat ie gewoon te harkerig is en niet los komt.
dat viel mij ook op jaquote:
Inderdaad. En alle lekkere vrouwtjes werden er vorige week uitgemietertquote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:07 schreef LeBeau het volgende:
Het is net alsof ze alle lelijkerds eruit aan het werken zijn...
whehe dat dacht ik ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |