Dat is elke zaterdagmiddag. Turkse bruiloft, toeterende auto's, rondje door de stad. Weet niet beter sinds ik hier in het noorden (lees: tussen het oude Noorden en het oude Westen) woon.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:46 schreef GoeRoe86 het volgende:
Waarom wordt er getoeterd in mijn straat? Heeft Turkije weer gewonnen
Unknown Pleasuresquote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:04 schreef GoeRoe86 het volgende:
WSS ik begrijp je avatar niet. Leg eens uit
Okee, ga ik eens testen daar.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:07 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Unknown Pleasures
Ise:
Volgens mij bezorgen ze niet, puur en alleen afhaal.
Maar damn, je krijg echt HEEL veel. Had de vegetarische roti met aubergine genomen. Je krijgt zo'n plaat, pompoen (O+), aubergine, aardappels, kouseband en kool
quote:
Albert komt mijn spul zo brengenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:34 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb net de weekboodschappen gedaan, dus hier is weer volop eten in huis.
Niet haten op een van mijn favoriete muziekgenres plz.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:29 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Nee , kinderpunk oftwel post-punk
Niemand kan dat, jeweets.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:41 schreef GoeRoe86 het volgende:
Gelukkig
Je weet dat ik niet kan leven zonder jouw goedkeuring
Ieder gek zijn gebrek, rightquote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:43 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Niet haten op een van mijn favoriete muziekgenres plz.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |