beheers je en laat de groene plakkerige grobelbollen in het schap liggenquote:
Nee das mn leeftijdquote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:48 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ik ken ze van de dvd's die mn nichtje heeft
Love ik heb zelfde bouwjaar als jij (althans als dat getal in je naam bouwjaar is)
Ik denk dat ik nu wel genoeg van die dingen heb.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:04 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
beheers je en laat de groene plakkerige grobelbollen in het schap liggen
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:28 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik denk dat ik nu wel genoeg van die dingen heb.
Ik heb alleen maar nuttige dingen gekocht. Ik wilde héél graag de grote glazen 'diamanten' kopen voor op de WC maar ik moet zuinig doen.
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:44 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[ afbeelding ]
Om maar even ontopic te blijven.
Die lag in het bed naast mijn bedquote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:46 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Wat deed je btw met een man in bed?
ze toeteren om jou erop te wijzen dat het middag is!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:46 schreef GoeRoe86 het volgende:
Waarom wordt er getoeterd in mijn straat? Heeft Turkije weer gewonnen
Ik was weer in slaap gevallenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:48 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ze toeteren om jou erop te wijzen dat het middag is!
Die zijn nep.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:44 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[ afbeelding ]
Om maar even ontopic te blijven.
Bezorgen ze ook?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:00 schreef WHATSHESAID het volgende:
Ohhh jongens, ik heb gisteren echt de heerlijkste roti ooit opVan rotiland.
Dat is elke zaterdagmiddag. Turkse bruiloft, toeterende auto's, rondje door de stad. Weet niet beter sinds ik hier in het noorden (lees: tussen het oude Noorden en het oude Westen) woon.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:46 schreef GoeRoe86 het volgende:
Waarom wordt er getoeterd in mijn straat? Heeft Turkije weer gewonnen
Unknown Pleasuresquote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:04 schreef GoeRoe86 het volgende:
WSS ik begrijp je avatar niet. Leg eens uit
Okee, ga ik eens testen daar.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:07 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Unknown Pleasures
Ise:
Volgens mij bezorgen ze niet, puur en alleen afhaal.
Maar damn, je krijg echt HEEL veel. Had de vegetarische roti met aubergine genomen. Je krijgt zo'n plaat, pompoen (O+), aubergine, aardappels, kouseband en kool
quote:
Albert komt mijn spul zo brengenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:34 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb net de weekboodschappen gedaan, dus hier is weer volop eten in huis.
Niet haten op een van mijn favoriete muziekgenres plz.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:29 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Nee , kinderpunk oftwel post-punk
Niemand kan dat, jeweets.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:41 schreef GoeRoe86 het volgende:
Gelukkig
Je weet dat ik niet kan leven zonder jouw goedkeuring
Ieder gek zijn gebrek, rightquote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:43 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Niet haten op een van mijn favoriete muziekgenres plz.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |