hier ook crisis....quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:44 schreef Isegrim het volgende:
Mijn liquide middelen zijn ook een beetje op de laatste tijd.Crisis enzo.
Dat sowieso.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:38 schreef Isegrim het volgende:
De rest was vast wel bereid geweest om je te trakteren.
goed ideequote:
Dat bevalt erg goed.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:49 schreef SingleCoil het volgende:
Issi, we hebben ontdekt dat je in een probleemwijk woont. Onze vraag is nu : Hoe bevalt dat?
ze toeteren hier de hele dagquote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:26 schreef SingleCoil het volgende:
Even een paar opmerkingen:
1. we reden vandaag bij LHO voor de deur langs, wij toeteren, hij zwaaiden niet eens. Fail.
ken het niet, maar het klinkt als een striptentquote:
Die bewegende foto van Corbijn?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:12 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
![]()
Net bij MM de DVD over Joy Division gekocht met dat plaatje er op
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:51 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ken het niet, maar het klinkt als een striptent
Het niveau scheelt niet veelquote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:54 schreef Isegrim het volgende:
Nee, het is één van die tenten op het Stadhuisplein.
wij zijn een keer bij die semi-mexicaan wezen eten daarquote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:54 schreef Isegrim het volgende:
Nee, het is één van die tenten op het Stadhuisplein.
Dat is al heel lang een discussie of Heliport bij stadsdeel centrum of noord hoort.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:33 schreef Isegrim het volgende:
Wij wonen officieel in de Agniesebuurt. Hoort dat bij het Oude Noorden?
Nee, dat is Control. Die heb ik ookquote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:58 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Die bewegende foto van Corbijn?Die is gaaf!
Ik vind dat wij bij het centrum horen.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:20 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Dat is al heel lang een discussie of Heliport bij stadsdeel centrum of noord hoort.
Het hoort in ieder geval niet bij de buurt 'Oude Noorden' en valt dus niet onder de probleembuurten.
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:45 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik vind dat wij bij het centrum horen.Maar we kregen wel een keer een folder voor bewoners van probleemwijken ofzoiets.
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:51 schreef Isegrim het volgende:
Lost kijken met chocolate chip cookies.
Toch is een lange discussie hier niet nodig. Wij raadpleegden Gemeenteblad: Vaststelling grenzen deelgemeenten en wijkraadsgebieden (Geconsolideerde tekst), Deelgemeenteverordening 2002, Gemeenteblad 2002, nummer 16, en ik haal de volgende tekst daaruit aan: hart Boezem in zuidoostelijke en zuidelijke richting tot hart Oostplein; hart Goudsesingel, hart Pompenburg in westelijke richting; hart Katshoek; hart Hofdijk, hart Noordsingel (water); hart Bergweg in noordelijke richting tot aan spoorviaduct.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:20 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Dat is al heel lang een discussie of Heliport bij stadsdeel centrum of noord hoort.
Het hoort in ieder geval niet bij de buurt 'Oude Noorden' en valt dus niet onder de probleembuurten.
Wij wel dus, we gaan er wel vaker heen om te lunchen, lekker met een glaasje rosé.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:34 schreef Isegrim het volgende:
Oh en ik heb ook een keer tapaslunch bij Coconuts gehad en ik vond het bah.
reken maarquote:Op zondag 1 maart 2009 09:42 schreef GoeRoe86 het volgende:
Pff Wilders grootste partij in peilingen van De Hond. Als die kerel aan de macht komt, ben ik hier echt weg
tja...wij vinden dat we bij rotterdam horen maar we krijgen toch steeds aanslagen gemeentelijke belastingen uit Schiedam...quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:45 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik vind dat wij bij het centrum horen.Maar we kregen wel een keer een folder voor bewoners van probleemwijken ofzoiets.
Nou, dan mag je de gemeente wel even van bovenstaande op de hoogte stellen want ze weten dat blijkbaar zelf niet.quote:Op zondag 1 maart 2009 09:56 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Toch is een lange discussie hier niet nodig. Wij raadpleegden Gemeenteblad: Vaststelling grenzen deelgemeenten en wijkraadsgebieden (Geconsolideerde tekst), Deelgemeenteverordening 2002, Gemeenteblad 2002, nummer 16, en ik haal de volgende tekst daaruit aan: hart Boezem in zuidoostelijke en zuidelijke richting tot hart Oostplein; hart Goudsesingel, hart Pompenburg in westelijke richting; hart Katshoek; hart Hofdijk, hart Noordsingel (water); hart Bergweg in noordelijke richting tot aan spoorviaduct.
waaruit moge blijken dat de gravin A.-straat dus niet in de Agniesebuurt ligt, maar in het oude noorden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |