Juist wel, dan smaakt het bier nét iets beter!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:04 schreef littledrummergirl het volgende:sukkels, ik zei toch ,niet meeten zonder mij
Ik heb wel een naamtopic nuquote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:26 schreef littledrummergirl het volgende:
gnagnajij moest door die kutopmerking lekker een nieuw topic openen pppuuuhhhhh
![]()
loserquote:
t komt ook nooit goed hequote:
Jij doet het niet..........quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:37 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
losernaamtopics moet je niet zelf maken!
maar ik sloot hem dan ook nietquote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:39 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Jij doet het niet..........
Dutch wat nou weer?
Linkje naar het vorige deel nog vergetenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:39 schreef TJDoornbos het volgende:
Jij doet het niet..........
Dutch wat nou weer?
nee omdat je f*cking sneakey bent zoals zoveel vrouwen!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:42 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
maar ik sloot hem dan ook niet
dat deel staat vol LHO-onzin!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:54 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Linkje naar het vorige deel nog vergeten
ff kijken hoe dat te combineren valt met miss nijntjes b-dayquote:Op zaterdag 28 februari 2009 09:20 schreef GoeRoe86 het volgende:
Gefeliciteerd TJD
Wie gaat er dit jaar een rondje doen met museumnacht? Ik ga wel even kijken denk ik
Wie is mis nijntje?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 09:32 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ff kijken hoe dat te combineren valt met miss nijntjes b-day
nou wat ik heb gedaan heet dus slaapdienstquote:Op zaterdag 28 februari 2009 09:35 schreef TJDoornbos het volgende:
Thnx
Maar zou jij niet keer gaan slapen zo na hele tijd werken?
mevrouw konijntjequote:
je slaapt 1 nacht niet thuis en LHO gaat wat anders proberenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 09:38 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
( en er liggen twee mannen in onze slaapkamer te stinken)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |