Juist wel, dan smaakt het bier nét iets beter!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:04 schreef littledrummergirl het volgende:sukkels, ik zei toch ,niet meeten zonder mij
Ik heb wel een naamtopic nuquote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:26 schreef littledrummergirl het volgende:
gnagnajij moest door die kutopmerking lekker een nieuw topic openen pppuuuhhhhh
![]()
loserquote:
t komt ook nooit goed hequote:
Jij doet het niet..........quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:37 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
losernaamtopics moet je niet zelf maken!
maar ik sloot hem dan ook nietquote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:39 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Jij doet het niet..........
Dutch wat nou weer?
Linkje naar het vorige deel nog vergetenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:39 schreef TJDoornbos het volgende:
Jij doet het niet..........
Dutch wat nou weer?
nee omdat je f*cking sneakey bent zoals zoveel vrouwen!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:42 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
maar ik sloot hem dan ook niet
dat deel staat vol LHO-onzin!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:54 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Linkje naar het vorige deel nog vergeten
ff kijken hoe dat te combineren valt met miss nijntjes b-dayquote:Op zaterdag 28 februari 2009 09:20 schreef GoeRoe86 het volgende:
Gefeliciteerd TJD
Wie gaat er dit jaar een rondje doen met museumnacht? Ik ga wel even kijken denk ik
Wie is mis nijntje?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 09:32 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ff kijken hoe dat te combineren valt met miss nijntjes b-day
nou wat ik heb gedaan heet dus slaapdienstquote:Op zaterdag 28 februari 2009 09:35 schreef TJDoornbos het volgende:
Thnx
Maar zou jij niet keer gaan slapen zo na hele tijd werken?
mevrouw konijntjequote:
je slaapt 1 nacht niet thuis en LHO gaat wat anders proberenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 09:38 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
( en er liggen twee mannen in onze slaapkamer te stinken)
Ahh okquote:Op zaterdag 28 februari 2009 09:39 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
mevrouw konijntje( who the fuck is..... alicey!!! )
Wiegens kredut kruses kane vlugtuig niete helemaale landhu op die vlugvield maar op grasvield moete dan noeg klijne stuukje lopengruutje turkisch airlinesquote:Op zaterdag 28 februari 2009 10:17 schreef DutchTrain het volgende:
Kon geen Doornbos cake vinden':N
En deze leek me ook niet zo toepasselijk
[ afbeelding ]
Jij snapt het LoveLessquote:Op zaterdag 28 februari 2009 10:40 schreef Loveless85 het volgende:
Gefeliciteerd THD!![]()
En echte mannen vreten geen taart en onzin![]()
Die willen maar 1 ding:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
heb geen van beide sorry!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 10:46 schreef Loveless85 het volgende:
Dus als jij ff je oudere zus (of jonge moeder) overhaalt voor het 2e deel van die post, kom ik zo met kratje pils
Hier is natuurlijk maar één reactie op:quote:Op zaterdag 28 februari 2009 11:19 schreef Isegrim het volgende:
Ik stond wel vooraan qua grootte, maar niet qua vorm.
Vraag maar aan de mensen die mij gemeet hebben, die kunnen allen getuigen dat ik een weelderige boezem heb.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 11:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hier is natuurlijk maar één reactie op:
Pics or it didnt happen!
Voor mijn gevoel zien ze er veel te stevig uit. Ik ben meer van groot en zachtquote:Op zaterdag 28 februari 2009 11:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hier is natuurlijk maar één reactie op:
Pics or it didnt happen!
@Goeroe; wat is er niet mooi aan dan? Ik vind ze ook prima, zowel qua grootte als qua vorm
zij is geweldigquote:Op zaterdag 28 februari 2009 11:30 schreef Isegrim het volgende:
[ afbeelding ]
Groot en zacht.(Nigella Laswon, de lekkerste TV-kok ter wereld
)
Niet eens?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 11:37 schreef Isegrim het volgende:
Nigella was niet op de laatste meet hoor.
Ik kan me de omvang van uw "rack" niet meer voor de geest halenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 11:27 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Vraag maar aan de mensen die mij gemeet hebben, die kunnen allen getuigen dat ik een weelderige boezem heb.
't Is ook gewoon een geil wijf.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 11:37 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zij is geweldigze kijkt altijd heeeerlijk semi-geil in de camera als ze lepels aflikt enzo
GVD.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 11:41 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik kan me de omvang van uw "rack" niet meer voor de geest halen
sorry ik had wat op dus weet het niet meer, pics pleasequote:Op zaterdag 28 februari 2009 11:27 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Vraag maar aan de mensen die mij gemeet hebben, die kunnen allen getuigen dat ik een weelderige boezem heb.
Er zijn zelfs foto's van.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 11:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Sappige verhalen, I want them!
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 11:45 schreef Isegrim het volgende:
Ja, laten we allemaal onze bovenwijdte posten.
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 11:46 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ik ga er de volgende keer maar eens goed op letten want ik kan mij geen borstomvangen meer herinneren
daarom dus waarom krijg ik de schuld?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 11:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ise! Die verplaatste de conversatie naar haar eigen 'weelderige boezem'
Preciesquote:Op zaterdag 28 februari 2009 11:52 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
daarom dus waarom krijg ik de schuld?
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 11:56 schreef Isegrim het volgende:
Alles is altijd de schuld van De Man.
Stelletje walgelijke seksisten!![]()
Verbrand je BH'squote:Op zaterdag 28 februari 2009 11:56 schreef Isegrim het volgende:
Alles is altijd de schuld van De Man.
Stelletje walgelijke seksisten!![]()
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 11:58 schreef Isegrim het volgende:
BH's verbranden is niet meer genoeg.Castratie is de enige oplossing voor alle problemen van deze wereld!
ja maar ja maar ja maarquote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:00 schreef Isegrim het volgende:
Met de Pocket Rocket natuurlijk, duh!
vuile afleidingsmanoevrequote:Op zaterdag 28 februari 2009 11:42 schreef Isegrim het volgende:
Maar littledrummergirl heeft dikkere tieten dan ik.
Ja, mijn jongen, zo'n moment is dit.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
ja maar ja maar ja maar
Vrouwen vinden het toch nooit kunnen tippen aan 'the real thing'![]()
Of is dit net zo'n moment als toen m'n ouders vroegen of ik even wilde gaan zitten, en ze over Sinterklaas begonnen, dat dat eigenlijk gewoon ome jan was met een gek pak aan![]()
![]()
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuhquote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:18 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja, mijn jongen, zo'n moment is dit.
Pocket Rocket FTW!
Het is wel waar.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:15 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
vuile afleidingsmanoevre
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 11:30 schreef Isegrim het volgende:
[ afbeelding ]
Groot en zacht.(Nigella Lawson, de lekkerste TV-kok ter wereld
)
Lekker wijf.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:24 schreef Metatron het volgende:
[..].
Van IMDB:
Personal Quotes
"I am not a chef. I am not even a trained or professional cook. My qualification is as an eater."
"Diets are like boyfriends - it never works to go back to them."
"A [Christmas] stocking without a pomegranate is not worth talking about."
"I eat healthily. It's just that I eat enough for five healthy people."
ik wilde het niet zeggenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:18 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja, mijn jongen, zo'n moment is dit.
Pocket Rocket FTW!
c'monquote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:24 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Thnx!
LDG is dat niet waar dan? Foto's!
Hoeveel jaartjes ben je geworden dan?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:34 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik heb er inmiddels de leeftijd voor om een ouwe zeurder te zijn hoor
tj en ik schelen niet zoveel denk ikquote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:47 schreef Isegrim het volgende:
Ik denk dat de Familie Knots van voor TJ's tijd is.
ik ken ze van de dvd's die mn nichtje heeftquote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:47 schreef Isegrim het volgende:
Ik denk dat de Familie Knots van voor TJ's tijd is.
je bent net zo oud als mn neefje dus gok dat we een jaar schelenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:48 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
tj en ik schelen niet zoveel denk ikik heb de herhalingen gezien ( en had er een grondige hekel aan)
Echt? Ik vond het echt superleuk.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:48 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
tj en ik schelen niet zoveel denk ikik heb de herhalingen gezien ( en had er een grondige hekel aan)
vond overdreven gedoe vroeger al irritantquote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:51 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Echt? Ik vond het echt superleuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |