quote:
Relativeringsvermogen en realiteitszin zijn hem inderdaad vreemd.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:02 schreef toma het volgende:
[..]
Rivaliteit tussen Ajax en Feijenoord is gezond. Maar dit loopt alle spuigaten uit. Degene die dit geschreven heeft is zo gedreven door frustratie en agressie dat hij alle normen en waarden verliest. Als hij deze überhaupt al ooit gehad heeft. Wat een randdebiel eerste klas.
Wie is die gek ook alweerquote:
Ook zijn mentaliteit is te prijzen.quote:Vermeer zegt zijn machtsovername uit te willen stellen tot volgend seizoen. ,,Dan ga ik voor de eerste plek, ik weet dat ik het Maarten moeilijk kan maken.’’
Dit soort teksten maakt dat je op sommige dagen even liever niets met voetbal te maken wilt hebben....quote:
Kenneth Vermeerquote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:02 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ook zijn mentaliteit is te prijzen.
Van mij ook. En dan verkopen we Stekelenburg voor een miljoentje of vijf.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 01:21 schreef F1Bas het volgende:
Van mij mag hij volgend seizoen eerste keeper worden, Vermeer dan.
..quote:Op zaterdag 28 februari 2009 05:43 schreef Silenus het volgende:
[..]
Van mij ook. En dan verkopen we Stekelenburg voor een miljoentje of vijf.
Gewoon doen. Zal prima bevallen. Vermeer zal vast ook nog wel een fout maken maar hij leert er van. Na 4 jaar maakt maarten nog dezelfde fouten.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 09:25 schreef Houniet het volgende:
Maar we moeten Stekelenburg ook niet te snel willen dumpen.
Trek ze dan van de muurquote:Op zaterdag 28 februari 2009 09:54 schreef Gtaboy107 het volgende:
Suarez kan goed Nederlands, ik zag dat filmpje, maar tegen Heracles snapte hij niet de vragen
Ajax wint van Utrecht, ben ik blij en mijn meester verdrietig. Want ik wordt gek van zijn posters van Utrecht en shirts in onze klas!
Toen ik vermeer ineens zag staan had ik ook echt zon gevoel van primaquote:Op zaterdag 28 februari 2009 10:28 schreef Schanulleke het volgende:
Ik vond het echt opvallend hoezeer Vermeer uitstraalde dat er nu een kerel in de goal stond. Dat is iets dat Stekelenburg toch wel mist en dat wel degelijk een kwaliteit is van een keeper.
Het viel me nu echt op. Meer dan in de eerste periode dat Vermeer op goal stond.
Ik hoopte ook op gelijkspel, maar tergelijkertijd kon ik een glimlach niet onderdrukken toen er in de laatste minuut een penalty tegen gegeven werdquote:Op zaterdag 28 februari 2009 11:55 schreef RayMania het volgende:
Goede uitslag in Eindhoven, al was een gelijkspel misschien nog beter geweest.
Winnen en dan zes punten voorstaan op PSV. En dan hopen dat we Heerenveen en Twente voorblijven.
Lijkt me niet, hij wou nu toch al weg in de winterstop? Maar nadat Hans Vonk naar Heerenveen ging mocht hij niet meer!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 11:57 schreef fathank het volgende:
Ben benieuwd wat Gentenaar van de zomer gaat doen. Er zijn meerdere scenario's mogelijk. Als Steek vertrekt zal Vermeer 1e keeper worden. Als Steek blijft zal Vermeer denk ik vertrekken. In beide gevallen is Gentenaar de absolute 2e keeper. Zal hij daar genoegen mee nemen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |