die komt gewoon niet meer, zit ook niet vaak meer op FOK!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:51 schreef swarmahoer het volgende:
hebben n boel mensen uit de op een ban ofzo of komen die gewoon niet meer (afcajos bv)
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:57 schreef Juicyhil het volgende:
Er komen in elk geval wel een aantal leuke mensen, dus gezellig zal het wel worden
deze (Nijmegen) SC ''baas'' (quote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:51 schreef Breathtaking het volgende:
Ik vind het jammer dat ik niet kan nu ik jullie zo gezellig zie praten.
ja, want burgerkingquote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:01 schreef kurk_droog het volgende:
Zal ik gaan?
Duur, utrecht, kater, moe
morgen voetballen, weer kater, moe
Hmm ik had even moeten vermelden dat ik niet meer komquote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:51 schreef swarmahoer het volgende:
hebben n boel mensen uit de op een ban ofzo of komen die gewoon niet meer (afcajos bv)
Heerlijk dagje gisteren inderdaad. Heb hetzelfde hier, helemaal kapot gegaan en bij dat doelpunt 3 rijen naar beneden gevallen waardoor ik overal last heb nu. Sowieso moet ik mijn geld letten wat Marseille komt eraanquote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:34 schreef afcajos het volgende:
[..]
Hmm ik had even moeten vermelden dat ik niet meer kom![]()
Maargoed, gister ben ik naar de tering gegaan bij ajax, stem verrot en naar een paar uur slaap de hele dag fysieke arbeid verrichtIk ben dus vrij gaar, en nog een nachtje doorhalen gaat em niet worden.
hihihi.. wel gezelligquote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:29 schreef admiraal_anaal het volgende:
OUTSIDER, Hoi-piep, Yildiz en ik zijn in ons uppie nuMET BIER en tieten!!!!
Je zat zeker in 410?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:59 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Heerlijk dagje gisteren inderdaad. Heb hetzelfde hier, helemaal kapot gegaan en bij dat doelpunt 3 rijen naar beneden gevallen waardoor ik overal last heb nu. Sowieso moet ik mijn geld letten wat Marseille komt eraan![]()
maar met zijn 4enquote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:29 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ja, heel zuid was lekker bezig inderdaad.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:07 schreef afcajos het volgende:
[..]
Je zat zeker in 410?Ik zat gister op 428, wel mooi dat voor de verandering zo ongeveer heel zuid2 ook gewoon stond en meezong.
Ik dacht dat swarmahoer ook nog zou komen?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:29 schreef admiraal_anaal het volgende:
JWEETZ,quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:21 schreef Adelante het volgende:
Bio en remlof zijn bij buren gaan zitten ofzo?
Het is nu zo'n 2 uur later. Is het nog drukker geworden?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:29 schreef admiraal_anaal het volgende:
Die zijn aan het bowlen ernaast.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:21 schreef Adelante het volgende:
Bio en remlof zijn bij buren gaan zitten ofzo?
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:38 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Het is nu zo'n 2 uur later. Is het nog drukker geworden?
Wel foto's maken hequote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:43 schreef remlof het volgende:
Nee Bio en ik zijnn aan het zuipen op de meet
Zit jij nu op je mobiel op internet nog bans uit te delen ofzo?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:43 schreef remlof het volgende:
Nee Bio en ik zijnn aan het zuipen op de meet
Hetzelfde maar ipv werk school, en dan nog eens geen geld meerquote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:34 schreef afcajos het volgende:
[..]
Hmm ik had even moeten vermelden dat ik niet meer kom![]()
Maargoed, gister ben ik naar de tering gegaan bij ajax, stem verrot en naar een paar uur slaap de hele dag fysieke arbeid verrichtIk ben dus vrij gaar, en nog een nachtje doorhalen gaat em niet worden.
BK zit op het station. Whoppersquote:Op zaterdag 28 februari 2009 01:39 schreef NoelGallagher het volgende:
Wij gingen nog ff naar de MacDonalds, maar toen zag ik van ''kut, we moeten onze laatste trein terug hebben'' , dus gingen we maar
Burger King op Utr. CS isquote:Op zaterdag 28 februari 2009 01:41 schreef Biogarde het volgende:
[..]
BK zit op het station. Whoppers
Het was er nu rustigquote:
Ik moest nog wel 5 min in de rij staan hoorquote:
die was er ookquote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:06 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik dacht dat swarmahoer ook nog zou komen?
is gers nog thuisgekomenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 01:39 schreef NoelGallagher het volgende:
Wij gingen nog ff naar de MacDonalds, maar toen zag ik van ''kut, we moeten onze laatste trein terug hebben'' , dus gingen we maar
Je bloosde zo liefquote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:44 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
ja hahaha teveel bier en onwijs gezellig
yvonne is coooool
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 02:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je bloosde zo lief
Even je rep om zeep helpen heur
Alle kinders zijn weer thuis?quote:
hej, ben je nog niet blauwquote:
quote:
Je weet maar nooit hèquote:Op zaterdag 28 februari 2009 02:26 schreef swarmahoer het volgende:
yvonne wat dacht je toen ik zei dat ik NB was?
Dag blozerdquote:
eigelijk had ik vol moeten houden hahaquote:
Tong is ietsjes ouderquote:Op zaterdag 28 februari 2009 02:30 schreef swarmahoer het volgende:
ik dacht eerst zal ik zeggen dat ik tong ben, maar die heb je wel eens gezien dacht ik zo
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 02:31 schreef swarmahoer het volgende:
In de trein slapen onderweg fok meet (belanden in limburg)
deze al gezien hahahahah
Hoiiquote:Op zaterdag 28 februari 2009 02:56 schreef swarmahoer het volgende:
remlof is op t goede station uitgestapt iig, maar nog niet aangemeld
nee helaasquote:Op zaterdag 28 februari 2009 11:07 schreef afcajos het volgende:
Ik baal dat ik er niet was
Gers, nog een jong blaadje aan de haak geslagen?
Je dagelijkse facial van Oil of Olaz al genomen?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 11:12 schreef CecilBDemented het volgende:
morga mafkezen!!! was gezellig gister!!
iedereen bijgekomen inmiddels?
Niemeer.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |