Heerlijk dagje gisteren inderdaad. Heb hetzelfde hier, helemaal kapot gegaan en bij dat doelpunt 3 rijen naar beneden gevallen waardoor ik overal last heb nu. Sowieso moet ik mijn geld letten wat Marseille komt eraanquote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:34 schreef afcajos het volgende:
[..]
Hmm ik had even moeten vermelden dat ik niet meer kom![]()
Maargoed, gister ben ik naar de tering gegaan bij ajax, stem verrot en naar een paar uur slaap de hele dag fysieke arbeid verrichtIk ben dus vrij gaar, en nog een nachtje doorhalen gaat em niet worden.
hihihi.. wel gezelligquote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:29 schreef admiraal_anaal het volgende:
OUTSIDER, Hoi-piep, Yildiz en ik zijn in ons uppie nuMET BIER en tieten!!!!
Je zat zeker in 410?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:59 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Heerlijk dagje gisteren inderdaad. Heb hetzelfde hier, helemaal kapot gegaan en bij dat doelpunt 3 rijen naar beneden gevallen waardoor ik overal last heb nu. Sowieso moet ik mijn geld letten wat Marseille komt eraan![]()
maar met zijn 4enquote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:29 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ja, heel zuid was lekker bezig inderdaad.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:07 schreef afcajos het volgende:
[..]
Je zat zeker in 410?Ik zat gister op 428, wel mooi dat voor de verandering zo ongeveer heel zuid2 ook gewoon stond en meezong.
Ik dacht dat swarmahoer ook nog zou komen?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:29 schreef admiraal_anaal het volgende:
JWEETZ,quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:21 schreef Adelante het volgende:
Bio en remlof zijn bij buren gaan zitten ofzo?
Het is nu zo'n 2 uur later. Is het nog drukker geworden?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:29 schreef admiraal_anaal het volgende:
Die zijn aan het bowlen ernaast.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:21 schreef Adelante het volgende:
Bio en remlof zijn bij buren gaan zitten ofzo?
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:38 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Het is nu zo'n 2 uur later. Is het nog drukker geworden?
Wel foto's maken hequote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:43 schreef remlof het volgende:
Nee Bio en ik zijnn aan het zuipen op de meet
Zit jij nu op je mobiel op internet nog bans uit te delen ofzo?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:43 schreef remlof het volgende:
Nee Bio en ik zijnn aan het zuipen op de meet
Hetzelfde maar ipv werk school, en dan nog eens geen geld meerquote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:34 schreef afcajos het volgende:
[..]
Hmm ik had even moeten vermelden dat ik niet meer kom![]()
Maargoed, gister ben ik naar de tering gegaan bij ajax, stem verrot en naar een paar uur slaap de hele dag fysieke arbeid verrichtIk ben dus vrij gaar, en nog een nachtje doorhalen gaat em niet worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |