Ik post het meestal alleen op www.sexygeeks.comquote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:29 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Je weet niet eens hoe we eruit zien man
Maar wel hier posten dan he!
Fokkers herken ik zo!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:29 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Je weet niet eens hoe we eruit zien man
Maar wel hier posten dan he!
Wacht maar, als ik je ooit es een keer zie sla ik je helemaal knock outquote:
Vanavond?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:31 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Wacht maar, als ik je ooit es een keer zie sla ik je helemaal knock out
Kom je ook dan?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:32 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Vanavond?
Dan krijg je wel een ban van Remlof!
Leuk dat jij ook komt, met je kutmuziekquote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:33 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Kom je ook dan?
In dat geval blijf ik wel thuis
Zou wel mooi uitkomen, das dan m`n 10e jubileumban
En als ik mijn handtasje thuis laat?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:33 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Kom je ook dan?
In dat geval blijf ik wel thuis
Zou wel mooi uitkomen, das dan m`n 10e jubileumban
Als je je zweep ook thuis laat, dan kom ikquote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:35 schreef Zotheid het volgende:
[..]
En als ik mijn handtasje thuis laat?
Ik heb natuurlijk een set speakers op m`n rug waar ik dat op draai ja.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Leuk dat jij ook komt, met je kutmuziek
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:37 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik heb natuurlijk een set speakers op m`n rug waar ik dat op draai ja.[ afbeelding ]
Ik heb een zwart/wit vest aan met zilveren puntjes.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wij zijn d'r om uurtje of 8 dus al, ik heb een donkere trui aan.
Straks is het vandaag nationale zwart/wit vest aan met zilveren puntjes dag.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:41 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik heb een zwart/wit vest aan met zilveren puntjes.
Maar ik heb sommigen al eerder gezien, dus dat komt helemaal in orde
lang leve ovquote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:42 schreef Juicyhil het volgende:
Ben er trouwens ook rond 8 uur
En m`n moeder was vandaag ook naar Utrecht, haar treinkaartje was niet gestempeld dus dat betekend gratis treinen
boswachterquote:
Ik heb eerst met Bio afgesproken in De Roze Anjerquote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:19 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Nu al!![]()
Wij zijn er rond 8 uur, dan zit jij al aan je 5e bier?
Wilde gok, gaybar?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb eerst met Bio afgesproken in De Roze Anjer
dat klinkt zo gayquote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb eerst met Bio afgesproken in De Roze Anjer
Jos komt niet meer nee, zo zei reetveter.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:51 schreef swarmahoer het volgende:
hebben n boel mensen uit de op een ban ofzo of komen die gewoon niet meer (afcajos bv)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |