quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:31 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
als zwangeren ook mogen komen heb ik (afhankelijk van de locatie) ook wel interesse
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:32 schreef Reinhilde het volgende:
Tuurlijk mogen zwangeren ook komen!
Ik ben vorig jaar ook zwanger erheen geweest, en heel veel leuke dingen voor Thomas gekocht!
Ik ging echt met 3/4 tassen weg![]()
afnemen!! samen met tessie, flower en ikzelf!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:43 schreef innepin het volgende:
Wat een leuk idee!
Alleen heb ik zelf niks om te ruilen natuurlijk...
Dat dusquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:42 schreef owlet het volgende:
Als het enigzins in de randstad is dan heb ik wel interesse ja
Ohhh maar daar heb ik helemaal geen problemen mee hoor, afnemenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:45 schreef huuphuup het volgende:
[..]
afnemen!! samen met tessie, flower en ikzelf!
vorig jaar hadden ze te weinig afnemers
Er was ook veel interesse vanuit de andere kant van het land toch? Oa Freecell enzo zagen het ook wel zitten. Misschien een idee voor jullie om het ergens halverwege in het oosten te houden? Denk dat er wel animo voor is want nu grijpen mensen wel weer mis, jammer. (wel logisch zo over een heel land verspreid, maar toch.)quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:19 schreef RockabeIIa het volgende:
Jammer, ik woon te ver![]()
Ik vind het idee echt![]()
nee, maar is wel het paasweekend waarin veel mensen weg zijn. Vandaar.quote:
er valt misschien nog wat te regelen met de sportclub hier, maar dat zou ik moeten navragenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:09 schreef bixister het volgende:
vind ik gezellig, maar onze tuin biedt niet zo heel veel ruimte... bovendien is de zomer nog wel erg ver weg.
ik zal toch nog eens goed rondkijken/vragen of hier niet ergens iets te regelen is. op school, bijvoorbeeld.
??quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:20 schreef Oxymoron het volgende:
Is er ook voor een kind-af/geen-kinderen, mogelijkheid om te komen, of is dit geen echte meeting?
Het is wel een echte meeting, maar er zal voornamelijjk aandacht besteed worden aan het kleren ruilen. Dat betekent wel dat een hoop drukte, maar iedereen is welkomquote:
Oh graagquote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:40 schreef Chell het volgende:
@tessie, als het niet op 25 of 26 april is, wil ik je ook wel afleverenKan ik misschien nog wat aanwezige kindjes fotograferen ondertussen
Afnemers zijn juist heeeel hard nodig!!!quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:43 schreef Chan het volgende:
Oh ik zou heel misschien ook wel willen komen (als ik durf) maar ik heb nog niks om tegen te ruilen
Maar ik zou wel graag willen afnemen
quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:26 schreef Reinhilde het volgende:
Oxy, het lijkt me leuk jou een keer te ontmoeten!![]()
Moonah, bij Snakelady was fijn, zeker!
Maar als ik eerlijk ben moet ik zeggen dat ik het wel heel fijn vind dat het deze keer bij Maneek is, en dat ik dan niet 2x 1,5 uur in de auto hoef.
Ik pik er wel een datum uit die mij goed uitkomtquote:Op donderdag 5 maart 2009 09:43 schreef pinquit het volgende:
maarrrr als het bij maneki wordt gehouden.. wanneer kan zij dan!?![]()
staan wij straks met zn allen voor n gesloten deur
ja hebbeeeeuh! (als k een meiske krijg)quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:51 schreef Dakota het volgende:
Ik heb iig een shitload aan 50 50/56 voor de verse moeke's
Dat alleen is al een goede reden om te komenquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:51 schreef Dakota het volgende:
ja!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:51 schreef pinquit het volgende:
Huup, dan weet je toch al wel wat het wordt he?
De helft van haar kleertjes zijn eigenlijk jongensklerenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:26 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja hebbeeeeuh! (als k een meiske krijg)
Oh spannend! Ga je het ook verklappen?quote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:50 schreef Maneki.Neko het volgende:
ja morgenochtend? onder het genot van een kopje thee en verse puffins?
*live vanaf werkquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:29 schreef Maneki.Neko het volgende:
Van mij mag je ook komen hoor, gezellig
Als huup het tenminste ook goed vindt
Doe es!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:07 schreef huuphuup het volgende:
[..]
*live vanaf werk
Natuuuurlijk!gezellig!
Maar ik zeg toch niets hoor dan! hoop ik
Koot mag ik je aanraken?
geef eens een hint danquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:19 schreef innepin het volgende:
Nou voel ik me bijna schuldig dat ik jouw meisjesnaam wel weet, en jij mijne niet![]()
Bijna hè.
Ik moet nog heel even trots zijn dat ik het aan niemand verklapt heb.
[/offtopic]
Trouwens hè, als er alleen goed weer + ruimte voor nodig is, mag iedereen ook wel hier langs komen hoor. Midden van 't land en een best wel grote tuinMisschien doet de buurvrouw dan ook wel mee, die heeft ook zakken vol kinderkleding, hihi.
Heb ik jou nou ook al verklapt? 0.oquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:19 schreef innepin het volgende:
Nou voel ik me bijna schuldig dat ik jouw meisjesnaam wel weet, en jij mijne niet![]()
Bijna hè.
Ik moet nog heel even trots zijn dat ik het aan niemand verklapt heb.
[/offtopic]
* Dorkato aanraaktquote:
Nee, ik had 't tegen BE. Maar jij mag het ook wel verklappen aan mij hoorquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:51 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Heb ik jou nou ook al verklapt? 0.o
omg dat was k dan zelfs vergeten
ooooooh ik dacht alquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:54 schreef innepin het volgende:
[..]
Nee, ik had 't tegen BE. Maar jij mag het ook wel verklappen aan mij hoordaar sta ik helemaal open voor.
En waar ligt jouw tuin?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:03 schreef innepin het volgende:
Hele topic is inmiddels gekaapt![]()
Daarom herhaal ik nog even: Ik weet niet wat voor locatie er vorig jaar precies gebruikt is, en hoeveel ruimte er 'nodig' is, maar als het in een (grote) tuin zou passen, bied ik de mijne aan.
Culemborg, klein stukje onder Utrecht.quote:
kleedjes kan toch ook? en dan allemaal een koekblik mee voor je centjesquote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:15 schreef innepin het volgende:
[..]
Culemborg, klein stukje onder Utrecht.
Mijn tuin is smal - een meter of vier - maar wel 32m diep. Nou is het niet allemaal terras natuurlijk, maar volgens mij is er best een groot deel bruikbaar. Het grootste probleem zou tafels regelen zijn.
Alleen daarom al moet ik denk ik maar gewoon zorgen dat ik durfquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:51 schreef Dakota het volgende:
Ja ooh! Ik!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:24 schreef m@x het volgende:
Wij hebben hier nog een hele lading little people spul staan waar we vanaf willen. Als er liefhebbers zijn dan kan ik dat wel meenemen (alleen nog even een lift regelen)
quote:
\quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:33 schreef Maneki.Neko het volgende:
Boerderijen paardenstal
We hebben het er nog wel over
er stopt een bus op ongeveer10 minuutjes lopen, in het weekend is er niet dichterbij te komen met het ovquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:21 schreef owlet het volgende:
Ben je een beetje mete het OV bereikbaar, maneki?
M en later in de zwangerschap L.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:53 schreef innepin het volgende:
Cattie, welke maat heb je? want zwangerschapskleding is natuurlijk wel handig![]()
Ik zal ook met het OV komen trouwens.
alleen als je mama ze erop geschreven heeft, en je een koekblik met centjes om te wisselen bij je hebt, en een lelijk kleed om je spul op uit te stallenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:44 schreef pinquit het volgende:
ja? dus ik mag ook spullen meenemen met prijsjes erop?
of aan mij gevenquote:Op zondag 8 maart 2009 22:11 schreef Memmel het volgende:
De 26e is de eerste zondag van mijn verlof! Ik denk dat ik ook kom, ik heb nog wel wat meiden spullen in de aanbieding...dus het is of ruilen of gewoon verkopen?
ok..als het een jongetje is krijg je een barbapapa rompertje van mijquote:
en waarom zou dat zo moeten zijn? niet dat ik zoveel speelgoed te rolen heb overigens.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:17 schreef Reinhilde het volgende:
speelgoed is ook prima, maar de nadruk ligt op kleding.
psstt alleen ingekocht voor meisje..maar ik ben wat tomboyishquote:Op zondag 8 maart 2009 22:35 schreef huuphuup het volgende:
Hahaha is goed Koot!
ik ben bang dat ik sowieso veel van je ga afnemen, haha, handig iemand die groot ingekocht heeft voor beide geslachten!
Mijn meneer komt niet mee (ieee veel vrouwen enzo) dus ik heb lekker de keus zonder dat ik met hem rekening hoef te houden. Had ie maar mee moeten gaan
Nou, ik heb het er met Sven al over gehad, en ik kan nu niet meer terug.quote:Op zondag 8 maart 2009 22:36 schreef Dakota het volgende:
speelgoed zou wel leuk zijn eigenlijkNiet dat ik veel te rolen heb..maar afnomen jawohl
ook goed, ik neem wel afquote:Op zondag 8 maart 2009 22:37 schreef Dakota het volgende:
[..]
psstt alleen ingekocht voor meisje..maar ik ben wat tomboyishdus ik prop dochterlief graag in rompertjes met waterpomptangen erop enzo
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:26 schreef pinquit het volgende:
ja de 26e stiekum wel. ik ga wel de dag erna naar dublinmaar het moet kunnen.
Ruben is anders maar al te blij met het hobbelpaard en de auto van Thiesquote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:13 schreef Reinhilde het volgende:
Ik wil wel nog even benadrukken dat het een kledingbeurs is, en geen speelgoedbeurs. Natuurlijk mag je ook wat speelgoed meenemen om te verkopen, maar de nadruk ligt op kleding.
Vind ik ook hoor. Ik heb niet zoveel kleding om weg te doen en volgens mij komt er niemand die Kai's maat in de aanbieding heeft. Speelgoed heb ik echter wel....quote:Op zondag 8 maart 2009 22:33 schreef bixister het volgende:
[..]
en waarom zou dat zo moeten zijn? niet dat ik zoveel speelgoed te rolen heb overigens.maar ik snap 'm gewoon niet. dat kunnen de vraag & aanbod toch wel gewoon bepalen?
Corkquote:Op maandag 9 maart 2009 14:11 schreef Chell het volgende:
Jawel, ookZaterdag en zondag. Op maandag gaan we terug naar Cork. Maar goed, we gaan wel erg off topic!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lastig, lastig..ik heb een afwijking naar rechtsquote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:55 schreef Maneki.Neko het volgende:
Voor KootEn Mo kon het ook, dus jij ook
[ afbeelding ]
ja dat dusquote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:59 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb trouwens het 'ruil' even uit de TT gehaald want er kan toch ook gewoon vet gehandeld worden?
quote:
Graag!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:50 schreef E.T. het volgende:
Ik heb trouwens ook nog een doos positiekleding... ik weet niet of daar nog intresse in is? (maat 40 en groter)
ok, gaat die doos meequote:
Hier een foto:quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:34 schreef sjak het volgende:
Easy, is dat zitje met bevestigingsbeugel? Zo ja, wat wil je ervoor hebben?
Eerder de mijne, ik heb allemaal leuke jongenskleren in kleine matenquote:Op zaterdag 4 april 2009 14:32 schreef Kersjes het volgende:
Sjak, als ik kom is het met kind. En met weinig tot geen jongenskleren, Devin krijgt een broertje. Sstttt, hoor je mijn portemonnee al juichen?
Ik zit er wel aan te denken om een auto te regelen ja, is toch wel fijnquote:Op zaterdag 4 april 2009 16:07 schreef bixister het volgende:
innepin, regio utreg he. hoezo? heb je een lift in de aanbieding?
Op mijn oproep een tijdje geleden in V&A kwamen er geen reacties (behalve een voorstoeltje van Maneek). Komt natuurlijk ook omdat die achterstoeltjes een tijd langer gebruikt worden.quote:Op zaterdag 4 april 2009 14:32 schreef Kersjes het volgende:
Ik ben ook op zoek naar een fietsstoeltje voor achterop! Is die al vergeven, of heeft iemand anders er nog een?
Verder zoek ik zo'n meerijplankje voor achter de kinderwagen (Mutsy, maar een universele is ook goed).
Sjak, als ik kom is het met kind. En met weinig tot geen jongenskleren, Devin krijgt een broertje. Sstttt, hoor je mijn portemonnee al juichen?
oeee ja sjakquote:Op zaterdag 4 april 2009 14:37 schreef sjak het volgende:
[..]
Eerder de mijne, ik heb allemaal leuke jongenskleren in kleine maten
saartjekleertjesquote:Op zaterdag 4 april 2009 17:04 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik heb jongenskleren tot maat 116 en meisjeskleren tot maat 68/74
Vanaf hoelaat willen jullie? 10 of 11 uur?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |