ja hebbeeeeuh! (als k een meiske krijg)quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:51 schreef Dakota het volgende:
Ik heb iig een shitload aan 50 50/56 voor de verse moeke's
Dat alleen is al een goede reden om te komenquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:51 schreef Dakota het volgende:
ja!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:51 schreef pinquit het volgende:
Huup, dan weet je toch al wel wat het wordt he?
De helft van haar kleertjes zijn eigenlijk jongensklerenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:26 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja hebbeeeeuh! (als k een meiske krijg)
Oh spannend! Ga je het ook verklappen?quote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:50 schreef Maneki.Neko het volgende:
ja morgenochtend? onder het genot van een kopje thee en verse puffins?
*live vanaf werkquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:29 schreef Maneki.Neko het volgende:
Van mij mag je ook komen hoor, gezellig
Als huup het tenminste ook goed vindt
Doe es!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:07 schreef huuphuup het volgende:
[..]
*live vanaf werk
Natuuuurlijk!gezellig!
Maar ik zeg toch niets hoor dan! hoop ik
Koot mag ik je aanraken?
geef eens een hint danquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:19 schreef innepin het volgende:
Nou voel ik me bijna schuldig dat ik jouw meisjesnaam wel weet, en jij mijne niet![]()
Bijna hč.
Ik moet nog heel even trots zijn dat ik het aan niemand verklapt heb.
[/offtopic]
Trouwens hč, als er alleen goed weer + ruimte voor nodig is, mag iedereen ook wel hier langs komen hoor. Midden van 't land en een best wel grote tuinMisschien doet de buurvrouw dan ook wel mee, die heeft ook zakken vol kinderkleding, hihi.
Heb ik jou nou ook al verklapt? 0.oquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:19 schreef innepin het volgende:
Nou voel ik me bijna schuldig dat ik jouw meisjesnaam wel weet, en jij mijne niet![]()
Bijna hč.
Ik moet nog heel even trots zijn dat ik het aan niemand verklapt heb.
[/offtopic]
* Dorkato aanraaktquote:
Nee, ik had 't tegen BE. Maar jij mag het ook wel verklappen aan mij hoorquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:51 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Heb ik jou nou ook al verklapt? 0.o
omg dat was k dan zelfs vergeten
ooooooh ik dacht alquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:54 schreef innepin het volgende:
[..]
Nee, ik had 't tegen BE. Maar jij mag het ook wel verklappen aan mij hoordaar sta ik helemaal open voor.
En waar ligt jouw tuin?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:03 schreef innepin het volgende:
Hele topic is inmiddels gekaapt![]()
Daarom herhaal ik nog even: Ik weet niet wat voor locatie er vorig jaar precies gebruikt is, en hoeveel ruimte er 'nodig' is, maar als het in een (grote) tuin zou passen, bied ik de mijne aan.
Culemborg, klein stukje onder Utrecht.quote:
kleedjes kan toch ook? en dan allemaal een koekblik mee voor je centjesquote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:15 schreef innepin het volgende:
[..]
Culemborg, klein stukje onder Utrecht.
Mijn tuin is smal - een meter of vier - maar wel 32m diep. Nou is het niet allemaal terras natuurlijk, maar volgens mij is er best een groot deel bruikbaar. Het grootste probleem zou tafels regelen zijn.
Alleen daarom al moet ik denk ik maar gewoon zorgen dat ik durfquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:51 schreef Dakota het volgende:
Ja ooh! Ik!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:24 schreef m@x het volgende:
Wij hebben hier nog een hele lading little people spul staan waar we vanaf willen. Als er liefhebbers zijn dan kan ik dat wel meenemen (alleen nog even een lift regelen)
quote:
\quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:33 schreef Maneki.Neko het volgende:
Boerderijen paardenstal
We hebben het er nog wel over
er stopt een bus op ongeveer10 minuutjes lopen, in het weekend is er niet dichterbij te komen met het ovquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:21 schreef owlet het volgende:
Ben je een beetje mete het OV bereikbaar, maneki?
M en later in de zwangerschap L.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:53 schreef innepin het volgende:
Cattie, welke maat heb je? want zwangerschapskleding is natuurlijk wel handig![]()
Ik zal ook met het OV komen trouwens.
alleen als je mama ze erop geschreven heeft, en je een koekblik met centjes om te wisselen bij je hebt, en een lelijk kleed om je spul op uit te stallenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:44 schreef pinquit het volgende:
ja? dus ik mag ook spullen meenemen met prijsjes erop?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |