quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:31 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
als zwangeren ook mogen komen heb ik (afhankelijk van de locatie) ook wel interesse
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:32 schreef Reinhilde het volgende:
Tuurlijk mogen zwangeren ook komen!
Ik ben vorig jaar ook zwanger erheen geweest, en heel veel leuke dingen voor Thomas gekocht!
Ik ging echt met 3/4 tassen weg![]()
afnemen!! samen met tessie, flower en ikzelf!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:43 schreef innepin het volgende:
Wat een leuk idee!
Alleen heb ik zelf niks om te ruilen natuurlijk...
Dat dusquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:42 schreef owlet het volgende:
Als het enigzins in de randstad is dan heb ik wel interesse ja
Ohhh maar daar heb ik helemaal geen problemen mee hoor, afnemenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:45 schreef huuphuup het volgende:
[..]
afnemen!! samen met tessie, flower en ikzelf!
vorig jaar hadden ze te weinig afnemers
Er was ook veel interesse vanuit de andere kant van het land toch? Oa Freecell enzo zagen het ook wel zitten. Misschien een idee voor jullie om het ergens halverwege in het oosten te houden? Denk dat er wel animo voor is want nu grijpen mensen wel weer mis, jammer. (wel logisch zo over een heel land verspreid, maar toch.)quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:19 schreef RockabeIIa het volgende:
Jammer, ik woon te ver![]()
Ik vind het idee echt![]()
nee, maar is wel het paasweekend waarin veel mensen weg zijn. Vandaar.quote:
er valt misschien nog wat te regelen met de sportclub hier, maar dat zou ik moeten navragenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:09 schreef bixister het volgende:
vind ik gezellig, maar onze tuin biedt niet zo heel veel ruimte... bovendien is de zomer nog wel erg ver weg.
ik zal toch nog eens goed rondkijken/vragen of hier niet ergens iets te regelen is. op school, bijvoorbeeld.
??quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:20 schreef Oxymoron het volgende:
Is er ook voor een kind-af/geen-kinderen, mogelijkheid om te komen, of is dit geen echte meeting?
Het is wel een echte meeting, maar er zal voornamelijjk aandacht besteed worden aan het kleren ruilen. Dat betekent wel dat een hoop drukte, maar iedereen is welkomquote:
Oh graagquote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:40 schreef Chell het volgende:
@tessie, als het niet op 25 of 26 april is, wil ik je ook wel afleverenKan ik misschien nog wat aanwezige kindjes fotograferen ondertussen
Afnemers zijn juist heeeel hard nodig!!!quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:43 schreef Chan het volgende:
Oh ik zou heel misschien ook wel willen komen (als ik durf) maar ik heb nog niks om tegen te ruilen
Maar ik zou wel graag willen afnemen
quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:26 schreef Reinhilde het volgende:
Oxy, het lijkt me leuk jou een keer te ontmoeten!![]()
Moonah, bij Snakelady was fijn, zeker!
Maar als ik eerlijk ben moet ik zeggen dat ik het wel heel fijn vind dat het deze keer bij Maneek is, en dat ik dan niet 2x 1,5 uur in de auto hoef.
Ik pik er wel een datum uit die mij goed uitkomtquote:Op donderdag 5 maart 2009 09:43 schreef pinquit het volgende:
maarrrr als het bij maneki wordt gehouden.. wanneer kan zij dan!?![]()
staan wij straks met zn allen voor n gesloten deur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |