hij past al niet meerquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:13 schreef Diaan73 het volgende:
Luca groeit bijna het badje uitEn slapende babies
![]()
Hij is 5,5 maand! en eet jam op brood ?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:31 schreef DevilsChase het volgende:
Hoi ik ben Luca en ik eet jam op me brood
[ afbeelding ]
en daarna chill ik in me bad
[ afbeelding ]
een broodkorst met wat jam ja, was geen enkel probleem volgens het CB, hij wordt inmens kwaad als ik brood eet met iets erop en wilt zn fles dan niet meer en jat mn brood haast weg, Ik mocht dus gewoon een korstje, WEL WIT BROOD, proberen met jam zonder toegevoegde suikers en conserveermiddelen.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:44 schreef p_iglet het volgende:
[..]
Hij is 5,5 maand! en eet jam op brood ?
Volgens de regeltjes niet nee, maar het gaat prima en het CB heeft er geeneens moeite mee, Luca wilt niet meer alleen maar flesjes, dan wordt ie boos en wilt ie hetzelfde als wat ik hebl. Kijk ik ga hem geen patat en kroketten voeren, maar een wit broodkorstje 1x in de week is echt geen misdaad hoor.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:53 schreef Maneki.Neko het volgende:
DC wat een leuk ventje heb jemaar brood en jam zijn nog niet helemaal de bedoeling nu...
ze wordt groter/ouder in haar gelaat maar qua lengte is ze sinds mei net aan 1 cm gegroeidquote:Op zaterdag 28 februari 2009 09:03 schreef Fuente het volgende:
Ooh wat leuk om Arwen weer te zienZe wordt groot Evenstar!
Bep, je staat![]()
Hebbuhquote:Op zaterdag 28 februari 2009 10:18 schreef Dakota het volgende:
OMG JAM MOORD!
Grapje.. ehm
Leuke kinders weer..Arwen! wat een poppie..en Luca heeft echt prachtige ogen
[ afbeelding ]
Onze blije muppet, vandaag 8 weekjes
hoe kan je dat nou niet zien!!!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 10:17 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
ze wordt groter/ouder in haar gelaat maar qua lengte is ze sinds mei net aan 1 cm gegroeid![]()
Hoor wel steeds meer dat ze meer en meer op mij gaat lijken. maar zie dat zelf niet zo
ooooooooooooooh wat mooi! die haren!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 10:18 schreef Dakota het volgende:
OMG JAM MOORD!
Grapje.. ehm
Leuke kinders weer..Arwen! wat een poppie..en Luca heeft echt prachtige ogen
[ afbeelding ]
Onze blije muppet, vandaag 8 weekjes
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 11:12 schreef pinquit het volgende:
[..]
hoe kan je dat nou niet zien!!!ze lijkt écht veel op je
je mooi meiske
met zijn knuffelspeenquote:Op zondag 1 maart 2009 10:19 schreef Estrys het volgende:
ah sasha wordt ook al groot zeg. En Jolie, wat een mooi kind is het toch.
Onder het motto jong geleerd...![]()
[ afbeelding ]
Ik dacht eerst HUH ik had geen boompjesfoto meer gepostquote:Op zondag 1 maart 2009 11:11 schreef Fuente het volgende:
Estrys, groot gelijk, jong geleerd![]()
Merel met haar 'wat mot dat!' blik
[ afbeelding ]
Ooow foto's maken!
[ afbeelding ]
Niet zo vaak, eens per twee weken ofzo. Ligt er maar net aan hoe het uitkomt en dus soms niet uitkomtquote:Op zondag 1 maart 2009 11:18 schreef Maneki.Neko het volgende:
Jolietje
Rare vraag maar doe je altijd haar haartjes fohnen? Beppie met haar volle haarbos gaat altijd voor het slapengaan in bad en op een gegeven moment wordt het natuurlijk lang en blijft het zo lang nat..
Estrys![]()
Merel met je leuke trui en hoedje
Wat lief!quote:Op zondag 1 maart 2009 20:21 schreef Lois het volgende:
Sasha en Iris spelen kiekeboe!!
[ afbeelding ]
Elin heeft hetzelfde haar als Dean had op die leeftijd, en dat belooft veel goedsquote:
Ook al zo'n bosquote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:46 schreef Vivi het volgende:
[..]
Elin heeft hetzelfde haar als Dean had op die leeftijd, en dat belooft veel goeds.
[ afbeelding ]
En wat kijkt ze al wijs uit d'r oogjes! Gewoon met humor, al.
En dat pakje is ook al zo lief...Hema toch? Ik heb er ook nog naar staan kijken maar dat kan nu echt niet meer.
Heej dat pakje heeft Seb ook. Wat een lieverd die Elinquote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:42 schreef Dakota het volgende:
Ik had er nog 1 ...jullie gaan te snel
(e idd..ik verbaas me elke dag over de hoeveelheid haar (mat in r nek!)
[ afbeelding ]
de intimidatiebeer..
hahahahahahahahhaahaquote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:03 schreef Estrys het volgende:
Nee dit is geen verlate carnavalsfoto, zo nemen mijn papa en mama mij gewoon mee naar buiten![]()
![]()
Ow ja en mijn mama heeft mij eerst vijf minuten uit/toe staan lachen
[ afbeelding ]
Ik heb geen idee, hij is van H&M. (het pak, niet de baby)quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:15 schreef Guuzewuus het volgende:
Tot welke maat gaan dat soort pakken?
Ziet er erg lief uit.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:01 schreef Ticootje het volgende:
[ afbeelding ]
Helemaal gaar na een reis van 16 uur, waar je normaal 9 uur over zou doen. We hadden echt enorme pech met file....
[ afbeelding ]
Jen in haar oostenrijkse kleding tijdens de gourmet. Eskimokus met mijn nichtje.
[ afbeelding ]
Zodra Jen patatjes ziet kun je je broodje wel in je hol stoppen
[ afbeelding ]
Raar doen met Priscil
[ afbeelding ]
Priscil op haar snowboard
[ afbeelding ]
Priscil vol met sneeuw.
ohja? heb je dat nieuwe vloerkleed al gezien dat free gekocht heeft?quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:12 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Toch wel grappig om te zien wat er ondertussen thuis gebeurd
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:28 schreef Dakota het volgende:
Ik vind Anna trouwens het allermooiste kindje hier MemmelZo'n eigenzinnig koppie en die mooie donkere uitstraling
knap. We hebben 1 Thea Beckman boek en die staat niet daar in de kastquote:Op woensdag 4 maart 2009 13:25 schreef Dakota het volgende:
Ik zie wel wat thea beckmans in je kast staan?
Ik heb wel Thea Beckmans, maar ik zie ze zo niet op de fotoquote:Op woensdag 4 maart 2009 13:25 schreef Dakota het volgende:
Ik zie wel wat thea beckmans in je kast staan?
Oh! Je hebt alle Ruby's!quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:54 schreef freecell het volgende:
Nou hier dan, de kast
En nu weer ontopic
www.boekwinkeltjes.nlquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:51 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Oh! Je hebt alle Ruby's!
Ik heb alleen deel 1, kan de rest nergens (goedkoop) vinden
Mijn dank is groot!quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:10 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
www.boekwinkeltjes.nl
zoeken op andrews ruby
succes
Gaaf shirtje zeg!!!quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:09 schreef Brighteyes het volgende:
[ afbeelding ]Mijn kleine huppetiehup!
Haha, bij Elodietje zou er enkel een palmboom midden op haar hoofd kunnen staan. De rest is niet veel soeps.quote:
Niet joh..t staat veel mooier bij Sebquote:Op donderdag 5 maart 2009 11:16 schreef Estrys het volgende:
Hej Elin, kijk eens wat Seb aan heeft. Het staat jou wel beter hoor.![]()
[ afbeelding ]
Ja maar Seb speelt vals met zijn kleurtjequote:Op donderdag 5 maart 2009 11:19 schreef Dakota het volgende:
[..]
Niet joh..t staat veel mooier bij SebElin is zo'n bleekscheetje
ditoquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:50 schreef Spuuglokje het volgende:
Owlet wat een mooie kinderen.![]()
En wat leuk dat je ze hier ook post, omdat ik bijna nooit in het draagdoekentopic kijk.
het ligt er ook aan wie de foto's maakt uiteraardquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:35 schreef DJMO het volgende:
igraine hoe krijg jij die closeups zo ontzettend scherp?? ik heb een goede camera, maar zo dichtbij krij ik ze niet scherpwat heeft je jongste van die mooie sprekende ogen trouwens
(je oudste mag er ook zijn hoor
)
quote:
Inderdaad die combinatie is geweldig. En hee Josequote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:09 schreef Dakota het volgende:
baby's
ook leuk Jose..jouw laatste foto en dan je sig erbij
Zo had ik het nog niet bekeken...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:09 schreef Dakota het volgende:ook leuk Jose..jouw laatste foto en dan je sig erbij![]()
Van Diaanquote:
Prenatal, Ze zijn er in oranje en bruin. Seb heeft ze in het oranje maar die is ze steeds kwijtquote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:06 schreef tessie het volgende:
Wat cute al die foto´s!
En die foto van smeltende Elin!Lijkt een beetje op zo´n 3D echo
Waar koopt iedereen trouwens die super schattige slofjes met die pootjes erop? (die Lennon op de laatste foto aanheeft)
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:41 schreef Sugar het volgende:
Oh, Meike met d'r mooie haartjes en jurkje. Leuk, he, koekjes bakken?![]()
En Wilyan, stralend! Mooi jochie is het, Noli!![]()
Lekker op het strand geweest, Fleur en Maud!Wat staat dat petje Fleur leuk, chacama!
Ik heb nauwelijks foto's van mijzelf met de kinderen, dus met deze van vandaag ben ik -hoewel het gekke plaatjes zijn- echt wel blij!Oh, en Storm is zichtbaar zwaar onder de indruk van zijn geleende roze gitaar!
![]()
Storm is inderdaad een mooie jongen, hij lijkt op mij toen ik zo oud was... die krullen had ik toen ook. Hij lijkt vanaf zijn geboorte al heel veel op mij. Erg leuk en bijzonder om te zien. Voor mijn moeder is hij ook een heel vertrouwd kindje. Storm is ook echt een storm in huis, heel druk en constant bezig, maar zo ontzettend aandoenlijkquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:20 schreef Dakota het volgende:
lennonen Storm is trouwens ook een mooierd
Die heb ik gekregen, maar volgens mij zijn ze van Prenatal. Als je mij je adres pm-t wil ik ze je wel opsturen, want ze zijn Lennon al te klein.....quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:06 schreef tessie het volgende:
Wat cute al die foto´s!
En die foto van smeltende Elin!Lijkt een beetje op zo´n 3D echo
Waar koopt iedereen trouwens die super schattige slofjes met die pootjes erop? (die Lennon op de laatste foto aanheeft)
Ja ze zijn lekker!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:15 schreef Poppejans het volgende:
Aah Meikeen leuke kleertjes! Waren de koekjes gelukt?
ze wordt zeker groot!! En ik ben ook helemaal verliefd op mijn mooie grietjequote:Op zondag 8 maart 2009 19:53 schreef bixister het volgende:
amber, wat word je groot! en een hele mooie meid is 't, vicky!
Bix, behalve dat de één een meisje is en de ander een jongen zijn ze totaal verschillend.Ruben voelt veel milder aan dan Emma,hij is rustiger,minder fel. Ook hun uiterlijk is heel anders, Ruben is veel lichter, zal ook niet donker worden denk ik.quote:Op zondag 8 maart 2009 19:53 schreef bixister het volgende:
jelief, wat een leuke reeks! ik moest wel lachen, bij die laatste dacht ik echt 'hey, eindelijk zie ik een beetje gelijkenis met emma, en later zag ik de tekst er pas bij, dat dat dus Emma was.maar een heel ander kindje lijkt 't me, of is dat niet zo?
quote:Op zondag 8 maart 2009 23:11 schreef RockabeIIa het volgende:
Tyler lijkt op Kim!
En wat een heerlijke buitenfoto's
En wat BE zegt is waar... Als je een paar dagen hier niet kijkt dan is het moeilijk om overal op te reageren. Wel leuk dat er zo veel verschillende kindjes gepost worden
wat een smoeltjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |