hahahahahahahahhaahaquote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:03 schreef Estrys het volgende:
Nee dit is geen verlate carnavalsfoto, zo nemen mijn papa en mama mij gewoon mee naar buiten![]()
![]()
Ow ja en mijn mama heeft mij eerst vijf minuten uit/toe staan lachen
[ afbeelding ]
Ik heb geen idee, hij is van H&M. (het pak, niet de baby)quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:15 schreef Guuzewuus het volgende:
Tot welke maat gaan dat soort pakken?
Ziet er erg lief uit.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:01 schreef Ticootje het volgende:
[ afbeelding ]
Helemaal gaar na een reis van 16 uur, waar je normaal 9 uur over zou doen. We hadden echt enorme pech met file....
[ afbeelding ]
Jen in haar oostenrijkse kleding tijdens de gourmet. Eskimokus met mijn nichtje.
[ afbeelding ]
Zodra Jen patatjes ziet kun je je broodje wel in je hol stoppen
[ afbeelding ]
Raar doen met Priscil
[ afbeelding ]
Priscil op haar snowboard
[ afbeelding ]
Priscil vol met sneeuw.
ohja? heb je dat nieuwe vloerkleed al gezien dat free gekocht heeft?quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:12 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Toch wel grappig om te zien wat er ondertussen thuis gebeurd
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:28 schreef Dakota het volgende:
Ik vind Anna trouwens het allermooiste kindje hier MemmelZo'n eigenzinnig koppie en die mooie donkere uitstraling
knap. We hebben 1 Thea Beckman boek en die staat niet daar in de kastquote:Op woensdag 4 maart 2009 13:25 schreef Dakota het volgende:
Ik zie wel wat thea beckmans in je kast staan?
Ik heb wel Thea Beckmans, maar ik zie ze zo niet op de fotoquote:Op woensdag 4 maart 2009 13:25 schreef Dakota het volgende:
Ik zie wel wat thea beckmans in je kast staan?
Oh! Je hebt alle Ruby's!quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:54 schreef freecell het volgende:
Nou hier dan, de kast
En nu weer ontopic
www.boekwinkeltjes.nlquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:51 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Oh! Je hebt alle Ruby's!
Ik heb alleen deel 1, kan de rest nergens (goedkoop) vinden
Mijn dank is groot!quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:10 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
www.boekwinkeltjes.nl
zoeken op andrews ruby
succes
Gaaf shirtje zeg!!!quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:09 schreef Brighteyes het volgende:
[ afbeelding ]Mijn kleine huppetiehup!
Haha, bij Elodietje zou er enkel een palmboom midden op haar hoofd kunnen staan. De rest is niet veel soeps.quote:
Niet joh..t staat veel mooier bij Sebquote:Op donderdag 5 maart 2009 11:16 schreef Estrys het volgende:
Hej Elin, kijk eens wat Seb aan heeft. Het staat jou wel beter hoor.![]()
[ afbeelding ]
Ja maar Seb speelt vals met zijn kleurtjequote:Op donderdag 5 maart 2009 11:19 schreef Dakota het volgende:
[..]
Niet joh..t staat veel mooier bij SebElin is zo'n bleekscheetje
ditoquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:50 schreef Spuuglokje het volgende:
Owlet wat een mooie kinderen.![]()
En wat leuk dat je ze hier ook post, omdat ik bijna nooit in het draagdoekentopic kijk.
het ligt er ook aan wie de foto's maakt uiteraardquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:35 schreef DJMO het volgende:
igraine hoe krijg jij die closeups zo ontzettend scherp?? ik heb een goede camera, maar zo dichtbij krij ik ze niet scherpwat heeft je jongste van die mooie sprekende ogen trouwens
(je oudste mag er ook zijn hoor
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |