Prenatal, Ze zijn er in oranje en bruin. Seb heeft ze in het oranje maar die is ze steeds kwijtquote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:06 schreef tessie het volgende:
Wat cute al die foto´s!
En die foto van smeltende Elin!Lijkt een beetje op zo´n 3D echo
Waar koopt iedereen trouwens die super schattige slofjes met die pootjes erop? (die Lennon op de laatste foto aanheeft)
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:41 schreef Sugar het volgende:
Oh, Meike met d'r mooie haartjes en jurkje. Leuk, he, koekjes bakken?![]()
En Wilyan, stralend! Mooi jochie is het, Noli!![]()
Lekker op het strand geweest, Fleur en Maud!Wat staat dat petje Fleur leuk, chacama!
Ik heb nauwelijks foto's van mijzelf met de kinderen, dus met deze van vandaag ben ik -hoewel het gekke plaatjes zijn- echt wel blij!Oh, en Storm is zichtbaar zwaar onder de indruk van zijn geleende roze gitaar!
![]()
Storm is inderdaad een mooie jongen, hij lijkt op mij toen ik zo oud was... die krullen had ik toen ook. Hij lijkt vanaf zijn geboorte al heel veel op mij. Erg leuk en bijzonder om te zien. Voor mijn moeder is hij ook een heel vertrouwd kindje. Storm is ook echt een storm in huis, heel druk en constant bezig, maar zo ontzettend aandoenlijkquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:20 schreef Dakota het volgende:
lennonen Storm is trouwens ook een mooierd
Die heb ik gekregen, maar volgens mij zijn ze van Prenatal. Als je mij je adres pm-t wil ik ze je wel opsturen, want ze zijn Lennon al te klein.....quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:06 schreef tessie het volgende:
Wat cute al die foto´s!
En die foto van smeltende Elin!Lijkt een beetje op zo´n 3D echo
Waar koopt iedereen trouwens die super schattige slofjes met die pootjes erop? (die Lennon op de laatste foto aanheeft)
Ja ze zijn lekker!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:15 schreef Poppejans het volgende:
Aah Meikeen leuke kleertjes! Waren de koekjes gelukt?
ze wordt zeker groot!! En ik ben ook helemaal verliefd op mijn mooie grietjequote:Op zondag 8 maart 2009 19:53 schreef bixister het volgende:
amber, wat word je groot! en een hele mooie meid is 't, vicky!
Bix, behalve dat de één een meisje is en de ander een jongen zijn ze totaal verschillend.Ruben voelt veel milder aan dan Emma,hij is rustiger,minder fel. Ook hun uiterlijk is heel anders, Ruben is veel lichter, zal ook niet donker worden denk ik.quote:Op zondag 8 maart 2009 19:53 schreef bixister het volgende:
jelief, wat een leuke reeks! ik moest wel lachen, bij die laatste dacht ik echt 'hey, eindelijk zie ik een beetje gelijkenis met emma, en later zag ik de tekst er pas bij, dat dat dus Emma was.maar een heel ander kindje lijkt 't me, of is dat niet zo?
quote:Op zondag 8 maart 2009 23:11 schreef RockabeIIa het volgende:
Tyler lijkt op Kim!
En wat een heerlijke buitenfoto's
En wat BE zegt is waar... Als je een paar dagen hier niet kijkt dan is het moeilijk om overal op te reageren. Wel leuk dat er zo veel verschillende kindjes gepost worden
wat een smoeltjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |