Bedankt voor de tips!quote:Op maandag 2 maart 2009 10:46 schreef Maneki.Neko het volgende:
tex, laat bij je bevalling zoveel mogelijk je voeten op het bed staan. Laat ze iig niet helemaal wijd trekken want dat is een echte aanslag op je bekken. Na de bevalling liefst 24 tot 48 uur op bed blijven liggen zodat de boel weer tot rust kan komen. En ga niet stoer doen maar neem je tijd om aan te voelen wat je kan en hou je daar ook aan.
Ik was na de bevalling van nummer 3 binnen een paar dagen goed op de been en ben dat ook gebleven, heb geen terugvallen meer gehad
Ik ben benieuwd wie je bentquote:Op zondag 1 maart 2009 14:47 schreef MissUnknown het volgende:
[..]
Klopt
Ik zit al veel jaren op Fok! ben aantal jaren terug wel flink actief geweest. Laatste jaar eigenlijk alleen toekijken maar veel vrienden/familie weten mijn nickname e.d. en wil toch echt dat ik het kan vertellen dan dat ze het lezen via Fok
Bij mij kwam het goed texquote:Op zondag 1 maart 2009 12:30 schreef texelonia het volgende:
Dames die bekkenklachten en al een bevalling hebben gehad, hadden jullie tijdens de bevalling ook last van die bekkenklachten?
Ik kan nu 's nachts vaak amper een houding vinden waarbij ik geen pijn heb, en ik zie al helemaal voor me dat dat straks tijdens de bevalling ook gebeurt.... Of dat je dan eindelijk een houding hebt waarbij je geen last van je bekken hebt, maar dat je die houding weer helemaal niet prettig vindt om de weeën op te vangen. Dus please tell me dat het goedkomt!![]()
Volgens mij mag dat niet eens tijdens een zwangerschap. Gewoon op het briefje invullen dat je zwanger bent en dan krijg je ong. een half jaar na de bevalling een nieuwe oproep...quote:Op zondag 1 maart 2009 22:24 schreef marlieske het volgende:
Binnenkort word ik 30naja eind mei dan, en wat denk je dat ik gisteren met de post kreeg jaaaawel hoor een oproep voor een uitstrijkje
geloof niet dat het daar nu het moment voor is, van de week maar eens bellen of dat niet ff na de bevalling kan.... of tegelijk als je dan toch al dat geroer van onder hebt gehad
15.6 idd. Je kunt op mn ticker klikkenquote:Op maandag 2 maart 2009 19:44 schreef miss_sly het volgende:
Senna wordt ook wel gegeven als jongensnaam. Ik vind het persoonlijk wel een echte meisjesnaam, en een erg mooie
huup, ik vind jouw ticker altijd wat moeilijk te lezenIs het nog 24 weken 1 dag te gaan? Dus dan ben je 15w6d?
Ik ben nu 18w3d, dus dat valt inderdaad best mee hoor qua verschil.
Vraag ik me ook af maar ergens dacht ik wel gelezen te hebben dat het er vooral voor is als je kindje zichzelf nog niet zo goed kan warmhouden. Ik heb er inmiddels 1 gekregen met kruikezak van de Hema, die ander koop ik er zelf wel bij. Is niet zo duur dus ach.quote:Op maandag 2 maart 2009 20:26 schreef tessie het volgende:
Ik ben me aan het verdiepen in die baby uitzetlijst (ooh we moeten nog zoveel!), maar nu zie ik staan dat je 2 kruiken moet hebben... is dat ook in de zomer echt nodig?
Als mijn naam in de OP blauw wordt geloof ik het!quote:
Wij hebben alleen de eerste week 2 kruiken gebruikt en toen was het best wel koud. Ik denk dat je in de zomer wel genoeg hebt aan 1. Je hoeft trouwens geen kruikenzakken te kopen, een hydrofielluier voldoet prima als kruikenzak....quote:Op maandag 2 maart 2009 20:26 schreef tessie het volgende:
Ik ben me aan het verdiepen in die baby uitzetlijst (ooh we moeten nog zoveel!), maar nu zie ik staan dat je 2 kruiken moet hebben... is dat ook in de zomer echt nodig?
quote:Op maandag 2 maart 2009 20:56 schreef tessie het volgende:
Hm dan hou ik het idd wel bij eentje.... Maar wel een kruikenzak, want ik heb een hele schattige gezien haha
quote:Op maandag 2 maart 2009 20:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
en je ziet er bijna niets van, want hij ligt onder de dekens...
![]()
Ik heb gisteren aangegeven dat ik het afbouwschema wel erg snel vond gaan, ik maak me zorgen wat voor invloed een plotseling serotonine-tekort heeft, maar volgens mijn huisarts moet het zo snel mogelijk..quote:Op maandag 2 maart 2009 21:11 schreef Nijna het volgende:
Twinkly, doe je rustig aan afbouwen... Misschien anders iets rustiger aan afbouwen?
Is het niet mogelijk om eventueel een lage dosering te blijven slikken? (ik slik zelf fluoxetine, nog maar 10 mg, maar laatste stoppoging was niet succesvol, zit wel te denken om tegen het eind van de zwangerschap toch weer te proberen om te stoppen, ook in overleg met huisarts en vk)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |