abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 maart 2009 @ 11:07:27 #201
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_66609907
quote:
Op maandag 2 maart 2009 10:46 schreef Maneki.Neko het volgende:
tex, laat bij je bevalling zoveel mogelijk je voeten op het bed staan. Laat ze iig niet helemaal wijd trekken want dat is een echte aanslag op je bekken. Na de bevalling liefst 24 tot 48 uur op bed blijven liggen zodat de boel weer tot rust kan komen. En ga niet stoer doen maar neem je tijd om aan te voelen wat je kan en hou je daar ook aan.
Ik was na de bevalling van nummer 3 binnen een paar dagen goed op de been en ben dat ook gebleven, heb geen terugvallen meer gehad
Bedankt voor de tips! Kraamzorg had het ook al over paar dagen bedrust, dus gaat wel goedkomen hoop ik.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  maandag 2 maart 2009 @ 11:35:02 #202
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_66610791
mercikes huphup... ik heb al tictac-jes klaar liggen.. hielpen vorige keer ook bij misselijkheid...
pi_66613463
Hier dus wat minder. Vanmorgen is mijn vriendin naar de huisarts geweest vanwege pijn aan haar recther nier. Die verwees door anar het ziekenhuis en daar is een echo gemaakt. De nier is licht geirriteerd. Maar waarom...dat weten ze niet. De Gynacoloog verwees ons weer door naar de radioloog. Daar moeten we morgen heen. Die gaat meer inzoomen op de nieren, plasbuis, baarmoeder etc. etc.
Mogelijkheden zijn bijvoorbeeld niersteen of zelfs nierstuwing. Bah!

25 weken zwanger

Met ukkie is alles goed ! toch stiekem weer even gezien.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 02-03-2009 12:53:51 ]
pi_66614489
quote:
Op zondag 1 maart 2009 14:47 schreef MissUnknown het volgende:

[..]

Klopt
Ik zit al veel jaren op Fok! ben aantal jaren terug wel flink actief geweest. Laatste jaar eigenlijk alleen toekijken maar veel vrienden/familie weten mijn nickname e.d. en wil toch echt dat ik het kan vertellen dan dat ze het lezen via Fok
Ik ben benieuwd wie je bent
Ik heb zelf ook een hele tijd onder een kloon gepost
#geen
  maandag 2 maart 2009 @ 14:16:06 #205
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_66616270
Bah the frankey, wat vervelend!
Hoe kwam ze er achter dat het haar nier is? Fijn dat met het ukkie alles goed is.

Nou voor de dames die het vrijdag gevolgd hebben, ik met mijn urine. Ik heb die antibiotica kuur dus niet genomen. Heel het weekend geen klachten gehad, dus ik vanmorgen weer terug naar de huisarts. Weer geplast, wat denk je? Hardstikke schoon, niets te vinden! Geen eiwitten, geen bloed. Dus ik was wel opgelucht. Ik heb dit weekend wel heeeeel veel gedronken, maar ik vond het toch vervelend, dat heb ik wel even aangekaart bij de assistente die er vandaag zat. Ik voelde me vrijdag echt een beetje niet gehoord, had het idee van nou, daar heb je weer zo'n zeurend wijf, we sturen haar maar weg met antibiotica. Maar goed, deze dame bood haar excuus aan, dat is wel lief natuurlijk en wat ik al zei, ik ben allang blij dat mijn urine nu iig weer schoon is. Hopelijk blijft dat nu de rest van de zwangerschap zo!
Niet mieten! Door gieten!
pi_66617393
Er zijn huisartsen die echt heel snel een antibioticakuur voorschrijven als je wat klachten hebt die mogelijk verband houden met een blaasontsteking.
Je hebt ook artsen die zeggen eerst eens goed veel water te drinken (wat jij dus hebt gedaan) en dan het plasje nog eens na te laten kijken.

Te veel antibiotica is niet goed.
pi_66617540
Seilram wat fijn dat je urine nu helemaal schoon was!
Bij mij was er nog geen uitslag van het lab en ze weten dus ook nog steeds niet waar het bloed bij mij vandaan kwam. Volgens de dokter was het: hoe langer het duurt voor de uitslag er is, des te beter. Afwachten maar weer.
Kom dus net ook bij de dokter vandaan omdat ik sinds gister ineens ontzettende pijn in mijn hiel heb en er gewoon niet op kan staan. Volgens de dokter een gekneusde hiel hoe ik daar nou weer aan kom is mij een raadsel.
Het zou ook in het uiterste geval hielspoor kunnen zijn, maar dat kan volgens haar alleen uitgesloten worden dmv een rontgenfoto en dat kan vanwege de zwangerschap weer niet.

Beetje vaag dus allemaal en maar hopen dat het snel weg is.
pi_66617548
quote:
Op zondag 1 maart 2009 12:30 schreef texelonia het volgende:
Dames die bekkenklachten en al een bevalling hebben gehad, hadden jullie tijdens de bevalling ook last van die bekkenklachten?
Ik kan nu 's nachts vaak amper een houding vinden waarbij ik geen pijn heb, en ik zie al helemaal voor me dat dat straks tijdens de bevalling ook gebeurt.... Of dat je dan eindelijk een houding hebt waarbij je geen last van je bekken hebt, maar dat je die houding weer helemaal niet prettig vindt om de weeën op te vangen. Dus please tell me dat het goedkomt!
Bij mij kwam het goed tex Alhoewel ik moet zeggen dat Lis zo snel geboren is dat ik nauwelijks tijd heb gehad om te bedenken dat ik ergens last van had. En zo beroerd als ik tijdens de zwangerschap liep, zo snel was dat over na de bevalling
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  maandag 2 maart 2009 @ 14:53:44 #209
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_66617641
Ja idd nummer_zoveel, ik was en ben ook echt niet gerust op al die antibiotica en ze zei nu ook: goed dat je dat niet genomen hebt!

Wel vervelend dat je nog niets weet flower-ti-amo. En wat gek van je hiel! Doe het maar rustig aan, pootje omhoog!
pi_66618571
Flower, ik had ook een hielspoor, maar ik heb daar nooit een foto voor hoeven laten maken hoor... Ik kreeg een verwijzing voor zo´n podoloog of podotherapeut, en zij heeft het onderzocht en dus vastgesteld dat het idd een hielspoor was, en zo´n zooltje aangemeten. Ik was toen net zwanger, en ze vertelde dat het vaak voorkomt bij zwangeren (ik had het daarvoor al, dus bij mij was dat niet zo, het is nu tijdens de zwangerschap juist andersom en heb ik er helemaal geen last meer van, zelfs het zooltje nog niet opgehaald )
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  maandag 2 maart 2009 @ 15:19:38 #211
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_66618618
Heftig TheFrankey! Hopelijk kunnen ze er iets aan doen. Lijkt me heel erg pijnlijk.
I'm so glamourous I piss glitter!
  maandag 2 maart 2009 @ 15:24:42 #212
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_66618857
quote:
Op zondag 1 maart 2009 22:24 schreef marlieske het volgende:

Binnenkort word ik 30 naja eind mei dan, en wat denk je dat ik gisteren met de post kreeg jaaaawel hoor een oproep voor een uitstrijkje geloof niet dat het daar nu het moment voor is, van de week maar eens bellen of dat niet ff na de bevalling kan.... of tegelijk als je dan toch al dat geroer van onder hebt gehad
Volgens mij mag dat niet eens tijdens een zwangerschap. Gewoon op het briefje invullen dat je zwanger bent en dan krijg je ong. een half jaar na de bevalling een nieuwe oproep...
Make love, not war ☮
pi_66621275
Tessie, dan zal ik het even in de gaten houden. Het zou met een weekje weg moeten zijn als het een kneuzing is zei ze, als het dan nog niet weg is zal ik nog wel even aan de bel trekken!

TheFrankey ik had net helemaal over je berichtje heen gelezen. Jeetje wat vervelend zeg voor je vriendin. Ik hoop dat ze kunnen vinden wat het precies is en er dan wat aan kunnen doen.
  maandag 2 maart 2009 @ 16:49:46 #214
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_66622120
Ik word al de hele dag betrappelt
Volgens mij studeer ik ineens voor trappelzak
  maandag 2 maart 2009 @ 18:00:19 #215
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_66624538
Welkom aan de nieuwe zwangeren!

En Camella, gefeliciteerd met de geboorte van Ava

Jaja, ik ben er weer
Vorige week dinsdag ben ik dus opgenomen en zaterdagmiddag mocht ik, ruim 7 liter ingepompt vocht verder, weer naar huis. Diezelfde avond leek het weer helemaal mis te gaan, aan de lopende band overgeven en omdat ik geen infuus meer had kreeg ik het toch weer benauwd, bang om weer uit te drogen. Gelukkig trok het het weer bij, maar overgeven zal ik nog wel even blijven doen ben ik bang...
En vannacht kreeg ik ineens buikpijn, een scherpe pijn uitstralend naar mijn flanken waar ik helemaal naar van werd. Vanochtend het ziekenhuis gebeld, ik moest eind van de ochtend langskomen, en heb vervolgens de hele middag op de poli gezeten
Ik kreeg een echo waarbij ook de baarmoedermond werd bekeken en gelukkig geen sprake van weeen of een op handen zijnde miskraam. Bloed en urine werden gecheckt en de antibiotica die ik gebruik zouden effectief genoeg moeten zijn voor deze specifieke blaasontsteking-bacterie. Ook konden ze geen andere ontstekingen vinden. Waarom dan die buikpijn? Ze hadden geen idee, "gewoon" blaasontstekingspijn?
Nou ja, ik moet de komende periode sowieso veel rust houden, paracetamol gebruiken en ben geboombardeerd tot "medisch", dus niet meer naar de vk.

Oh ja, 31 maart krijg ik een extra uitgebreide 20-weken-echo. Spannend
.... met gevoel voor drama....
  maandag 2 maart 2009 @ 18:02:12 #216
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_66624600
Sjonge, jammer dat het niet zo lekker gaat, kersjes. Wel beter dat je nu op medische indicatie staat, toch?
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_66625011
Ohhh nu zit ik toch te janken om de beelden van olifant Annabel die net op het journaal waren... Zóoo zieluggg Oh mén die hormonen

Kersjes wat een ellende allemaal

Oh ja, morgen 15 weken zwanger, dus nog maar 1 week MvM! Eindelijk
#geen
pi_66625161
Och, kersjes toch... wat een martelgang zo...
Duchess, ik moest ook een beetje huilen om de olifant Ik heb al zo'n zwak voor olifantjes...
Ik heb vandaag heel stom dan ook een olifantenknuffel meegenomen van de IKEA. Alsof dat iets beter maakt ofzo Ik snap mezelf ook niet meer
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  Moderator maandag 2 maart 2009 @ 18:21:04 #219
5428 crew  miss_sly
pi_66625217
Jeetje Kersjes, fijn dat je weer thuis bent, maar wat een ellende jouw zwangerschap. Hoop toch echt voor je dat het eindelijk eens wat beter gaat worden.

Wij hebben trouwens 13 maart de 20 weken screeningsecho.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 2 maart 2009 @ 18:49:16 #220
143848 huuphuup
Dorksided
pi_66626048
Bah wat naar Kersjes wel fijn dat je nu extra in de gaten gehouden wordt. Ik hoop dat het nu een beetje rustig blijft voor je.

Miss_sly wat gek toch ik heb steeds het idee dat jij zo ontzettend veel verder bent dan ik maar eigenlijk valt het best wel mee! haha. Spannend hoor die echo. Gelukkig hebben jullie al iets eerder even naar jullie meisje mogen gluren
is dat de naam in je ticker? Mooi!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66626426
Innepin

Spannend Miss_Sly, 20 weken-echo! Wij hebben 13 maart een controleafspraak bij de gyn, hopelijk krijgen we dan ook weer een echo
En Senna, is dat de naam voor jullie kindje? Ik vind het een hele leuke naam bij gebrek aan een kindje heb ik 6,5 jaar geleden onze hond 'Senna' genoemd Als zij er nooit was geweest was die naam nu ook een optie voor ons, mochten we een meisje krijgen
#geen
pi_66626554
Leuke naam Miss Sly!

Kersjes, fijn dat je weer thuis bent, maar zo jammer dat de hele zwangerschap zo gaat voor je zeg. Hoop dat het snel beter gaat!
  maandag 2 maart 2009 @ 19:12:35 #223
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66626794
Kersjes. Wat een verschrikking is het toch voor je!

Zielig he, van die olifant, ik vond het gisteren ook al zo zielig...

En DuchessX, ik was vandaag ook al zo opgelucht, nog 1 weekje piesen! Niet dat het nou echt heel erg is, maar ik ben het nu wel zat hoor. Getrut boven dat kannetje.
  maandag 2 maart 2009 @ 19:22:51 #224
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_66627177
Hier op school en kdv Broer en Zus.. Namen Senna en Robin.. 3x raden welke naam bij wie hoor
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_66627310
Ik vind Robin/Robyn zo leuk voor een meisje. Sam trouwens ook.

Toch zou ik m'n dochter niet zo snel zon naam geven. Op documenten als bijvoorbeeld een CV, moet ze dan altijd haar geslacht erbij vermelden. En ik ben bang dat het dan nog niet altijd overkomt.
  Moderator maandag 2 maart 2009 @ 19:44:39 #226
5428 crew  miss_sly
pi_66627929
Senna wordt ook wel gegeven als jongensnaam. Ik vind het persoonlijk wel een echte meisjesnaam, en een erg mooie

huup, ik vind jouw ticker altijd wat moeilijk te lezen Is het nog 24 weken 1 dag te gaan? Dus dan ben je 15w6d?

Ik ben nu 18w3d, dus dat valt inderdaad best mee hoor qua verschil.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 2 maart 2009 @ 19:56:22 #227
143848 huuphuup
Dorksided
pi_66628381
quote:
Op maandag 2 maart 2009 19:44 schreef miss_sly het volgende:
Senna wordt ook wel gegeven als jongensnaam. Ik vind het persoonlijk wel een echte meisjesnaam, en een erg mooie

huup, ik vind jouw ticker altijd wat moeilijk te lezen Is het nog 24 weken 1 dag te gaan? Dus dan ben je 15w6d?

Ik ben nu 18w3d, dus dat valt inderdaad best mee hoor qua verschil.
15.6 idd. Je kunt op mn ticker klikken hij geeft verschillende manieren van tellen aan, vooruit tellen zeg maar, en aftellen en in dagen of in weken. Paar keer klikken en dan heb je ze allemaal maar ik kan hem niet vastzetten op 1 manier jammer genoeg.

Ik ken alleen meisjes Senna's en ik zou hem denk ik ook vooral voor een meisje indenken. Komt misschien door de -a op het eind. (hoewel dat natuurlijk niet altijd op hoeft te gaan.)
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66628659
Ik ken zowel jongens als meisjesSenna's, maar vind het ook een leuke naam!

Kersjes, poeh.... wat een hel. Sterkte nog daarzo.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_66628733
Mooi Miss Sly Senna

Schrijf even wat minder, ben na mijn werk echt helemaal op. Heb nergens puf meer voor, zelf niet om lekker achter de computer te zitten... (en normaal ben ik er dus echt niet achter vandaan te slaan). Ach, het gaat vast wel weer over!
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_66629397
Ik probeer het nog 1 keertje.... Rocka??? BE???Lois???? doet deze het wel?

[http://tickers.TickerFactory.com/ezt/d/1;20729;121/st/20090922/dt/6/k/89ed/preg.png
pi_66629558
Ik ben me aan het verdiepen in die baby uitzetlijst (ooh we moeten nog zoveel!), maar nu zie ik staan dat je 2 kruiken moet hebben... is dat ook in de zomer echt nodig?
  maandag 2 maart 2009 @ 20:31:24 #232
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_66629763
Oh ja, dat piesen in een bakkie . En toch zou ik het een volgende keer gewoon weer doen .

Miss-sly, wat leuk, een meisje , een lieve kleine Senna, wat fijn voor jullie .

Hè Kersjes bah zeg, dat je je door een zwangerschap zo onvoorstelbaar ellendig kunt voelen . Sterkte en hou vol hoor.
  maandag 2 maart 2009 @ 20:35:23 #233
143848 huuphuup
Dorksided
pi_66629968
quote:
Op maandag 2 maart 2009 20:26 schreef tessie het volgende:
Ik ben me aan het verdiepen in die baby uitzetlijst (ooh we moeten nog zoveel!), maar nu zie ik staan dat je 2 kruiken moet hebben... is dat ook in de zomer echt nodig?
Vraag ik me ook af maar ergens dacht ik wel gelezen te hebben dat het er vooral voor is als je kindje zichzelf nog niet zo goed kan warmhouden. Ik heb er inmiddels 1 gekregen met kruikezak van de Hema, die ander koop ik er zelf wel bij. Is niet zo duur dus ach.

Karin! Je ticker doet het hoor!!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66630059
quote:
Op maandag 2 maart 2009 20:35 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Karin! Je ticker doet het hoor!!
Als mijn naam in de OP blauw wordt geloof ik het!
Vooralsnog:
Maar hij is wel veel minder leuk als die eerste.....
Gelukkig ben ik ook een tulpjesfan
  maandag 2 maart 2009 @ 20:46:23 #235
114177 Diaan73
pi_66630411
quote:
Op maandag 2 maart 2009 20:26 schreef tessie het volgende:
Wij hebben alleen de eerste week 2 kruiken gebruikt en toen was het best wel koud. Ik denk dat je in de zomer wel genoeg hebt aan 1. Je hoeft trouwens geen kruikenzakken te kopen, een hydrofielluier voldoet prima als kruikenzak....
Make love, not war ☮
pi_66630841
Hm dan hou ik het idd wel bij eentje.... Maar wel een kruikenzak, want ik heb een hele schattige gezien haha
pi_66630875
Lotte is eind juni geboren in een soort van hittegolf achtig iets en we hebben ze allebei wel gebruikt. 1tje in het bedje en de andere voor de kleertjes op te warmen voor na het badje, of om af te wisselen met de "bedkruik"
overigens hoefde ze niet lang een kruik omdat ze de temperatuur goed vast hield
  maandag 2 maart 2009 @ 20:57:30 #238
114177 Diaan73
pi_66630904
quote:
Op maandag 2 maart 2009 20:56 schreef tessie het volgende:
Hm dan hou ik het idd wel bij eentje.... Maar wel een kruikenzak, want ik heb een hele schattige gezien haha
en je ziet er bijna niets van, want hij ligt onder de dekens...
Make love, not war ☮
pi_66630907
Mooie naam Miss!

Ik ben heerlijk wezen zwemmen vandaag. Kan wel merken dat ik totaal geen conditie heb
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 2 maart 2009 @ 21:00:21 #240
114177 Diaan73
pi_66631012
Ow helemaal vergen miss en schaap te complimenteren met de mooie naam voor hun dochter , bij deze!!!
Make love, not war ☮
pi_66631039
Miss_Sly wat een leuke naam Senna Ken alleen een meisjes Senna
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
pi_66631218
quote:
Op maandag 2 maart 2009 20:57 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

en je ziet er bijna niets van, want hij ligt onder de dekens...

Haha ja ik weet het Maar ik wil hem toch, en hij is maar 3.95
pi_66631462
Innepin, zeer stuitje... ja hier ook. Ik ben ervoor bij de fysiotherapeut en ik moet zeggen dat als ik mn oefeningen trouw doe, ik minder last heb... wellicht kan je er een bezoekje aan wagen...

Miss Sly een meisje

MissUnknown welkom.

Fiemeeltje zag ik ook een positieve test van, welkom

Twinkly, doe je rustig aan afbouwen... Misschien anders iets rustiger aan afbouwen?
Is het niet mogelijk om eventueel een lage dosering te blijven slikken? (ik slik zelf fluoxetine, nog maar 10 mg, maar laatste stoppoging was niet succesvol, zit wel te denken om tegen het eind van de zwangerschap toch weer te proberen om te stoppen, ook in overleg met huisarts en vk)

Kers, pffff wat een verhaal. Fijn dat ze je goed in de gaten houden!
Fake it till you make it...
  maandag 2 maart 2009 @ 21:17:40 #244
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66631672
Karin, hij doet het hoor!
  maandag 2 maart 2009 @ 21:30:22 #245
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_66632186
Mooie ticker, Karin! Lief klein , hihi...
Kersjes, wat een gedoe joh, maar wel fijn dat je weer thuis bent!

Hier een geschop van jewelste in mijn buik zo leuk en zo'n welkome bevestiging! Als de een niet bezig is, begint de ander, tenminste, zo voelt t...! En ja, als ik wil gaan slapen, willen zij dat niet, dat blijkt! Haha!

Oh en ik ken idd ook een Senna (meisje) en een Senne (jongen). Leuke namen!
  maandag 2 maart 2009 @ 21:52:00 #246
100412 mefke79
komt goed!
pi_66633141
MissUnknown welkom hier!

Dames, even een vraagje. Is het normaal dat je zitbotjes (die botjes in je zitvlak zeg maar) pijn doen als je op iets hards als bijvoorbeeld een douchebak gaat zitten? Net of ik helemaal geen vel en vet meer er overheen had zitten, pijnlijk gewoon.
Verder heb ik vandaag een bowlingbalbuik van al het lucht. Donderdag echo, daarna maak ik ook een ticker en een foto, als alles oke is natuurlijk.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_66634224
kersjes, fijn dat je weer thuis bent! Ik hoop echt heel erg dat je je gauw weer wat beter voelt!

spannend Mefke, ik wacht met spanning op de echo donderdag! Het wordt vast weer goed!
pi_66641480
quote:
Op maandag 2 maart 2009 21:11 schreef Nijna het volgende:
Twinkly, doe je rustig aan afbouwen... Misschien anders iets rustiger aan afbouwen?
Is het niet mogelijk om eventueel een lage dosering te blijven slikken? (ik slik zelf fluoxetine, nog maar 10 mg, maar laatste stoppoging was niet succesvol, zit wel te denken om tegen het eind van de zwangerschap toch weer te proberen om te stoppen, ook in overleg met huisarts en vk)
Ik heb gisteren aangegeven dat ik het afbouwschema wel erg snel vond gaan, ik maak me zorgen wat voor invloed een plotseling serotonine-tekort heeft, maar volgens mijn huisarts moet het zo snel mogelijk..
Wat ik jammer vind is dat ik een jaar geleden al aan mijn huisarts aangegeven heb binnenkort zwanger te willen worden en toen heb ik gevraagd of ik dan niet al moet gaan afbouwen met Paroxetine. Toen zei hij dat het een van de veilige middelen is en dat er helemaal geen reden tot zorg is. Ik maakte me toch zorgen toen ik zwanger bleek en heb het dus gisteren toch over mijn Paroxetine gebruik gehad en toen kreeg ik het verwijt dat ik allang gestopt had moeten zijn voor de zwangerschap dus hij zegt ineens iets heel anders....
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  dinsdag 3 maart 2009 @ 08:15:12 #249
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_66641645
Nou Twinkly, wat raar van je huisarts! Dat heb je hopelijk toch wel even gemeld he? Dat hij zichzelf nu wel erg tegenspreekt.

Kersjes, tjee zeg. Hopelijk gaat het snel weer wat beter met je!

Spannend Mefke, donderdag de echo!!

Ik ga deze donderdag bij mijn VK om een extra echo vragen. Misschien wel brutaal, maar daar dat hele gedoe met die blaasontstekingen, dan urine weer wel goed, dan weer niet goed. Ik weet niet, ik voel me soms best onzeker. Ik bedoel, wie weet wat voor een invloed dat heeft op z'n kleintje. Ik lig dan weleens te piekeren: is met zijn orgaantjes alles wel in orde? wat krijgt hij er allemaal van mee? Ik zou het gewoon fijn vinden om voor de 36 weken nog een keer te zien dat het daadwerkelijk allemaal goed is.
pi_66642002
Twinkly, daar ben je mooi klaar mee, zo'n huisarts misschien ook even de apotheek raadplegen?
Seilram, ik hoop voor je dat het lukt, een extra echo... ook al is iedere zwangere wel es onzeker Maar ik snap je gevoel hoor.

Ik dacht trouwens de zwangerschap zonder overgeven te kunnen overleven, maar ik heb gisteren een voedselvergiftiginkje (oid) opgelopen Hele nacht boven de wc gehangen, joechei. Is natuurlijk niets vergeleken met sommigen hier, maar toch, voel me flink ziek zeg misschien toch maar geen zweedse gehaktballetjes meer eten....
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')