Ahhh nee.... doet je zusje zo raar omdat jij een meisje krijgt? Wat grof zeg.... Vooral dat ze zich (als ik het goed lees) rot voelde toen ze hoorde dat zij geen meisje kreeg. Ik hoop maar dat haar jongens daar niet onder lijden.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 09:13 schreef miss_sly het volgende:
Dank iedereen. We zijn ook heel blij. En het is zo leuk om te zien hoe werkelijk het nu voor schaap is, en hoe blij hij is. Hij heeft gisteren heel wat afgebeld om het te vertellen
Wat betreft mijn zusje, tja, ik vind het ook heel erg naar dat het zo loopt. Toch wil ik in haar verdediging wel zeggen dat ze ook een hele moeilijke tijd achter de rug heeft, en dan vooral vanwege de zorgen of alles wel goed zou zijn met dit kindje. Ze begint daar nu een beetje uit te krabbelen, maar als je niet goed in je vel zit, is het ook lastiger om op de goede manier te reageren, zeker als je dat zo niet voelen kan op dat moment. Ik hoop wel dat ze nog bijdraait, want leuk is het natuurlijk niet.
Mijn moeder verzuchtte gisteren nog tegen schaap dat het misschien wel goedj was dat mijn zusje en ik maar een zwangerschap samen hebben...ik misschien heeft ze daar best wel gelijk in.
jupquote:Op zondag 1 maart 2009 07:40 schreef Fiemeeltje het volgende:
Dat niet meer kunnen uitslapen hoort er zeker ook bij?
En dat ik dan vroeg wakker ben maakt nog niet eens zoveel uit, maar ik ben zó enorm wakker dat ik allemaal dingen wil gaan doen nu en vriendlief is daar natuurlijk helemaal nog niet aan toe om half acht op zondagochtend
Wij hebben ook 15 cm besteld, omdat 25 cm toch wel groot is... wij hebben het Stencil lettertype, dat vond Peace stoerder..quote:Op zondag 1 maart 2009 09:50 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
ben je tevreden over het formaat? Wij zitten een beetje in dubio 15 of 25 cm. Mooi lettertype!
Nu ik weet wat het geslacht is wil ik het liefst ook meteen aan de slag met het kamertje, probleem is alleen dat we 2 kamers tegelijk moeten aanpakken (onze slaapkamer wordt babykamer en werkkamer wordt slaapkamer) en daar heb ik dan weer geen zin in
Kloptquote:Op zondag 1 maart 2009 14:39 schreef DuchessX het volgende:
Gefeliciteerd Miss_Unknown!!!
je post onder een kloon?
Van jullie krijgen we binnenkort wel al een foto toch?quote:Op zondag 1 maart 2009 13:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij hebben ook 15 cm besteld, omdat 25 cm toch wel groot is... wij hebben het Stencil lettertype, dat vond Peace stoerder..
@Tex, ik had bekkenklachten en tijdens de bevalling niets van gemerkt, ook daarna niet meer gelukkig.
Komt goedquote:Op zondag 1 maart 2009 18:08 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
[..]
Van jullie krijgen we binnenkort wel al een foto toch?
MissUnknown gefeliciteerd![]()
ja dat komt goed hoor ik heb al erg lang bekkenklachten (jaartje of 10), komt door een vroegere breuk van de achterkant van mijn bekken en mijn schaambeen die nooit mooi geheeld is.quote:Op zondag 1 maart 2009 12:30 schreef texelonia het volgende:
Dames die bekkenklachten en al een bevalling hebben gehad, hadden jullie tijdens de bevalling ook last van die bekkenklachten?
Ik kan nu 's nachts vaak amper een houding vinden waarbij ik geen pijn heb, en ik zie al helemaal voor me dat dat straks tijdens de bevalling ook gebeurt.... Of dat je dan eindelijk een houding hebt waarbij je geen last van je bekken hebt, maar dat je die houding weer helemaal niet prettig vindt om de weeėn op te vangen. Dus please tell me dat het goedkomt!![]()
keke! mobile internet ftwquote:Op maandag 2 maart 2009 10:55 schreef RockabeIIa het volgende:
* RockabeIIa zit in de wachtkamer om bloed te prikken
echt welquote:Op maandag 2 maart 2009 09:00 schreef huuphuup het volgende:
Ahw wat lief van je vrienddat scheelt dan misschien in ieder geval 1 zorg op die manier toch? Succes met afbouwen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |