quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:55 schreef sproet-je het volgende:
![]()
![]()
Wij hebben een knipperend hartje gezien
![]()
![]()
![]()
We zijn zo vreselijk blij!!!
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:17 schreef innepin het volgende:
Vlieft![]()
Is het overdreven om dit te kopen, ook al kan 't kind er nog een jaar of twee niks mee?Het is natuurlijk wel een kokskindje... maar ja...
Okee, ik ben overtuigd!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:21 schreef huuphuup het volgende:
[..]
kado geven aan je lief dan toch? vind ik wel kunnen hoor, kan hij lekker dromen over hoe hij later met zn kind in de keuken kan gaan kliederen
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:31 schreef innepin het volgende:
[..]
Okee, ik ben overtuigd!
dat was makkelijk
Leuk, nog eenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:52 schreef Juup© het volgende:
Spannend voor degene die een geslachtsbepalende echo gaan laten doen. Ik zelf zou het wel willen weten maar heb er geen haast mee. Dit in tegenstelling tot DuchessX die het liever gisteren al wist.
Ondanks dat ik veel moeite heb met onduidelijke en overwachte dingen/situaties, vind ik het niet moeilijk om te wachten m.b.t. het willen weten van het geslacht van de baby.
Nieuwe ervaring voor mij dus.
Met onze dochters hebben we iedere keer zo'n twee weken na de geboorte bij ons thuis een kraamfeestje gehad voor vrienden en familie.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:09 schreef _Bar_ het volgende:
@FTA prachtige echo.
Hier een vraagje;
tijdens de kraamperiode van Thijs, besloot het meeste van mijn fam langs te komen allemaal op het zelfde moment, en direct toen wij terug kwam vanuit het ziekenhuis.
kortom niet echt zo geslaagd.
Nu hebben vriend en ik het er al geregeld over gehad, hoe gaan we de kraamvisite aanpakken?
En al snel kwamen we tot de conclusie dat we beide een kraamfeest eigenlijk wel zien zitten.
Als kraamvisite dan alleen de opa's en oma's toelaten ooms en tantes en de rest moet dan maar wachten tot het kraamfeest.
Iemand van jullie hier ervaring mee?
met het houden van een kraamfeest, of blijven we liever gezellig met de kraamvisite op de bank zitten )
Thanks Huup en Seilram!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:50 schreef seilram het volgende:
Ssserpente, wat vervelend zeg... hoop dat het bij deze keer blijft. Geniet van je weekendje weg!
Nou alles was goed. Ze zei dat hij zelfs erg nieuwsgierig was.. hij kwam op het geduw af! wat gek dat ik dat dan helemaal niet voel zeg... Ik hoorde het wel! Mijn hondje zat er ook heel nieuwsgierig bij, echt kei lief hahaha.
Ik ben weer helemaal gelukkig momenteel. Mijn lieve mannetje is nieuwsgierig
Hopelijk zet die trend door als het kind er eenmaal isquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:52 schreef Juup© het volgende:
Ondanks dat ik veel moeite heb met onduidelijke en overwachte dingen/situaties, vind ik het niet moeilijk om te wachten m.b.t. het willen weten van het geslacht van de baby.
Nieuwe ervaring voor mij dus.
geweldige collegaquote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:45 schreef RockabeIIa het volgende:
Effe lachen:
Mijn collega vroeg net of ik niet zwanger ben want ik eet niets, ben beroerd en zie er niet uit. Dus ik zeg 'Nou, jaaahaaa... Dat is het!'
Hij draait zich om en zegt 'ik heb wel eens gehoord dat vrouwen daar misselijk van kunnen worden' en werkt verder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |